Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,503 views

Marchand

Posts: 201

#261 • • Marchand
aina kun lähen himasta niin tarkistan että onko hella,kahvinkeitin,leivänpaahdin jne. pois päältä vaikka en ois käyttäny niitä jotain moneen päivään *nauru* ja samoin tarkistan aina meneekö ovi varmasti kiinni joskus joutuu palaan vielä ulkoakin takas *nauru*
SilverJo

Posts: 1,893

#262 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

martina:
---
Galrav:
aina kun on jossain korkeella tekee mieli hypätä alas...
ei ehkä mikään kaikkein turvallisin juttu*ding*

---


tuttua... *iihhih*


Mulla tulee aina korkealla ollessani hurja mielihalu sylkäistä.. *eiei* Jossain kerrostalon parvekkeella tai vielä parempi jos alhaalla on paljon ihmisiä esim. Kiasman ylätasanteella. *pahis* Sanottakoon nyt vielä, että EN ole sitä kuitenkaan koskaan tehnyt. *hih*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

ee102

Posts: 775

#263 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Hmm. Ainaki outoja syömismieltymyksiä löytyy jonku verran. Aloitettakoon lievimmästä päästä: jäinen leipä ja muut jäiset leivonnaiset, leivän päällä voita ja tabascoa. Sitte vähän oudompaa: Pidän veren mausta. Jos tulee vaikka verta nenästä tai haavasta, haluan ainakin maistaa sitä jos en sitte imeä sitä niin kauan ku sitä vuotaa. Tuo mieltymys mulla on ollu ihan pienestä pitäen ja säilyny tähän päivään saakka *blush* Mistähän seki johtuu. *ding* Jonku kerran kyllä tuli pienenä herättyä yöllä siihen, että kasvot oli yltä päältä veressä. Iminköhän sitä verta sitte unissani... *justjoo*
Avatar
#264 • • ayame Guest
Umh. Dippailen tomaattiherkkumaksamakkaraa mansikkajogurttiin *taputapu* Pureksin myös aina tasapuolisesti yhtä monta kertaa oikean ja vasemman puoleisilla poskihampailla ruoat yms. Ja onhan noita kinkyjä fetissejä, mutta ne ovat vain kivoja *nauru*
Pauha

Posts: 515

#265 • • Pauha
Tupppiin puolet tomaattimehua ja puolet olutta *kuolaa* Kuullustaa erikoiselta ja makukin on sitä, maistuu kummiskin...

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Avatar
#266 • • RINY Guest
Tekee aina mieli näyttää kieltä tai laittaa silmät ristiin ku ei keksi mitään iskevää sanottavaa jonkun toisen sanomiseen. *nauru* En kyl oikeen tajuu mut niin se vaan menee. Ei sitä edes ite huomaa. Haha ja sit on se kun joku tai jokin on mun mielestä söpö mun tekee mieli koskea sen nenään. *nauru* Esim kissan tai poikaystävän kohdalla. *vink*
Elviira

Posts: 39

#267 • • Elviira big mama
Pyöreiden ja pehmeiden juttujen puremishimo! Esim. olkapää, pohje... Ja sit kaikki kuminen. Ihanan jäystettävää! *iloinen*
Ei tarvi pelkää, viel oon saanu pidettyy itteni kurissa, mut joku päivä en varmaan voi enää vastustaa ja puren jotain onnetonta ohikulkijaa leuasta, tms *muhaha*

--
Get down on your knees, BITCH!

*tappi*

Posts: 203

#268 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
-nakit dipattuna banaanijugurtttin..
AINOA TAPA miten siedän banaanijugurttia *hymy*
-Näkkäriä teehen dipattuna.
-Paljon paljon jalapenoja! kivaa ku suu palaa.. (?)
-Ruokailu suihkussa. *kihihihi* / tupakka suihkussa.
-lihapullia mikroon--juustoa päälle ja sit ketsuppia.
-kylmä lihapiirakka/ keinolätty metukkapizza

ei ehkä NIIN outoja, mutta mielihaluja..

Kaikki näyttää liittyvän pelottavasti syömiseen
ja dippailuun *reps*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Bio

Posts: 4,429

#269 • • Bio The Bullies / Pinky
oudoista teoista:

Herään melkeen joka yö siihen kun istun sängyllä ja juttelen jollekin tai jostakin, joskus muistan mistä juttelen mut joskus ei mitään hajua. Välillä kestää kauan tajuta et se on unta vaan.. tai sit se ei oo unta, joku henki vaeltaa huoneessa, iiik!! *igor*
Zet4

Posts: 1,135

#270 • • Zet4 n00b
Klemmariin törmätessäni väännän sen suoraksi. Lähes aina.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Verottaja

Posts: 1,174

#271 • • Verottaja no-life / luuviulu

marchand:
aina kun lähen himasta niin tarkistan että onko hella,kahvinkeitin,leivänpaahdin jne. pois päältä vaikka en ois käyttäny niitä jotain moneen päivään *nauru* ja samoin tarkistan aina meneekö ovi varmasti kiinni joskus joutuu palaan vielä ulkoakin takas *nauru*



Tätä on liikkeellä. Mun ei tartte edes lähteä himasta, esim aina kun
menen keittiöön, niin koitan että jääkaapin ovi on varmasti kiinni, vaikka
olisin tehnyt kyseisen toimenpiteen jo aikaisemminkin.

Sitten rupean miettimään esim bussissa, että menikö se ulko-ovi nyt
varmasti kiinni, jäikö uuni päälle, tjms.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

e-will

Posts: 372

#272 • • e-will joor worst naitmeir
raaka hk:n sininen ja väkevä sinappi...
tai sitte just toi näkkileipä teehen dipattuna =)

--
vailla täyttä ymmärrystä

SilverJo

Posts: 1,893

#273 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

e-will:
raaka hk:n sininen ja väkevä sinappi...


Mä syön usein Atrian Käristettä (mahtaako edelleen kulkea samalla nimellä*ding*) raakana ja kylmänä esim. leivän päällä, ruoan kanssa, jugurtin kanssa.. *slurps*

SilverJo:
Mulla tulee aina korkealla ollessani hurja mielihalu sylkäistä.. *eiei* Jossain kerrostalon parvekkeella tai vielä parempi jos alhaalla on paljon ihmisiä esim. Kiasman ylätasanteella. *pahis* Sanottakoon nyt vielä, että EN ole sitä kuitenkaan koskaan tehnyt. *hih*


Nyt mä toteutin pitkäaikaisen mielihaluni.. 11. kerroksesta alas. *nauru* Ei kyllä ollut ollenkaan niin tyydyttävää kuin kuvittelin se olevan. *nyyh*

Äitipuoleltani opin (*hmph*) et auton pysähtyessä valoihin täytyy koko ajan varmistaa, että vaihde on ykkösellä.. mielettömän ärsyttävä tapa, sitä kun täytyy tehdä useamman kerran jos valot eivät tahdo vaihtua. *grr* Lopettaa silti ei voi. *lmao*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

*tappi*

Posts: 203

#274 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

e-will:
raaka hk:n sininen ja väkevä sinappi...
tai sitte just toi näkkileipä teehen dipattuna =)



unohinki ton hk:n *joo* ja ehdottomasti turun väkevä sinappi *iloinen*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Jarcco

Posts: 17

#275 • • Jarcco
Muutama ikävä tapa on:

*Autonovien / hälyttimen tarkistus. siis joskus on ruvennut häirimään että laitoinko hälyt päälle ja näin ollen oon yöllä käynyt katsomassa vilkkuuko ledi.
*Sitten kun oon lähdössä pidemmälle matkalle niin pitää aina ottaa uutta musaa mukaan.
*Avaimia tulee tarkisteltua ettei vaan unohdu mihinkään.
*Toisten varpaita inhoan kanssa *eiei*

Ja vielä kummallinen maku elämys on kun valmis sämpylän sisään laittaa kismetin ja sit vaan rousk rousk *kuolaa*
Avatar
#276 • • Cera Guest
nyt kun tuolla tulee tota lunta ihan sikana taas niin ah miten ihanaa musta olis potkia autojenrenkaitten takaa sitä sohjoa irti. oli kyl ihan uskomattoman hankalaa kävellä piiiiiiiiiitkän autojonon ohitse ja vaan tuijottaa miten paljon siellä olisi ollut sitä sohjoa potkittava! harmillisesti en enää ole niin pikkuinen, että voisin tehdä sitä senkin uhalla että autonomistaja tulisi sitten kiljumaan siihen viereen.. *blush* *nauru*
KittysDead

Posts: 381

#277 • • KittysDead Trooper
Finnien puristelu *iihhih* ittellä ei oo ollu finnei sitten ööö.. oikeestaan koskaan niin joutuu turvautuu vapaaehtosiin *iihhih*. jep. Haavojen puhdistis, ruvet, tulehtumat, lievä skolioosi, anoreksia, Karvassa tapahtumat virheet: sisäänkasvaneet karvat, tulehtuneet hiustupet jne. uuhh.. *iihhih* moij. Ihottumat. Ihovirheet.

Himokkainta kaikista on vaan seurata ruven paranemista, repiä rupea, puristella syviä haavoja. kudosnesteitä.. uuuuh.. *joo* moij =D Hahhaaaa..

p.s HAHHAA:.. siinä sulle sapeli mun ällöfiksaatio! empäs pasteekkaa tätä fetiskeskusteluun hähää *hih*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

KittysDead

Posts: 381

#278 • • KittysDead Trooper
" olen himokas "

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Garo

Posts: 446

#279 • • Garo #jake

lady spencer:
tennispallojen tuore tuoksu..ah,kylmäkellari..tai oman kullan ominais tuoksu*sydän*



Vastaleikatun nurmikon ja otsoonin tuoksu... =)

- Garo
Jutu

Posts: 3,054

#280 • • Jutu Blondi
Joskus minusta oli hyvää kun kurkun päällä oli sinappia. Nykyään aina kun menen jonkun ravintolan ohi ja siinä on isot ikkunat, niin minun tekisi mieli mennä ikkunaan vasten x-asennossa ja litistää naama siihen lasiin *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.