Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,513 views

Avatar
#221 • • astaroth Guest
Mulla on kova taipumus järjestellä kaikki esineet. En niin ikään siivoa paikkoja, vaan jos vaikka tavarat ovat levällään pöydällä, niin rupean laittamaan kaikki kynät vierekkäin iloisen näköisesti. Ja sitten hypin ja kiljun riemusta, kun ne kynät näyttää niin kivalta siinä pöydällä muiden paskojen keskellä...*jiihaa*
Avatar
#222 • • astaroth Guest
Ja aina kun olen humalassa, niin mun on pakko pureskella pullonkorkit kaksinkerroin. Yleensä jos ollut jonkun kämpillä dokaamassa, niin aika varmasti on ainakin yksi pullo täynnä pureskeltuja korkkeja. Oikein huono tapa, ei hampaat tykkää hyvää. Kaipa on stressitaso aina sen verran korkealla...
S-T

Posts: 1,195

#223 • • S-T Pieni

Lene:
Jos vaikka suihkugeeli on loppumassa (tosiasiassa ei pitkään aikaan) niin pitää ostaa loppumisen varalta uusi. Sitten sitä alkaakin käyttää sitä uutta ja vanhempi jää lojumaan, kun se uusi on ah niin uusi. Ja kas, sinulla on kohta 3 vajaata suihkugeeliä... 3 shampoota, 2 hoitoainetta, 2 hiusvaahtopulloa, 4 hiuslakkapulloa, 2 naamanpuhdistusgeeliä, 3 syvähoitoainetuubia, 6 meikkivoidetuubia, 4 purkkia kosteusvoidetta, 2 tuubia hammastahnaa jne jne!! Tästä tavasta pitää päästä eroon... muttei pysty. *igor**nauru*


Mulla oli sama tapa aina tän vuoden alkuun asti, kun muutettiin *igor* Niiden laatikkomäärien jälkeen olen päättäväisesti vähentänyt puteleita kylppäristä.. ainakin parin peseytymiskerran välein on saanut jonkun vanhan jämäpurkin heitettyä pois - sitäpaitsi: oon köyhä opiskelija ja saanut jopa säästettyä rahaa näin kun ei ole hetkeen tarvinnut ostella saippuoita jne *blush*

--
Pieni on kaunista.

solitaire

Posts: 37

#224 • • solitaire

Lene:
Jos vaikka suihkugeeli on loppumassa (tosiasiassa ei pitkään aikaan) niin pitää ostaa loppumisen varalta uusi. Sitten sitä alkaakin käyttää sitä uutta ja vanhempi jää lojumaan, kun se uusi on ah niin uusi. Ja kas, sinulla on kohta 3 vajaata suihkugeeliä... 3 shampoota, 2 hoitoainetta, 2 hiusvaahtopulloa, 4 hiuslakkapulloa, 2 naamanpuhdistusgeeliä, 3 syvähoitoainetuubia, 6 meikkivoidetuubia, 4 purkkia kosteusvoidetta, 2 tuubia hammastahnaa jne jne!! Tästä tavasta pitää päästä eroon... muttei pysty. *igor**nauru*



Ai niin! Tän mä unohdin kokonaan. Mulla tekosyynä uuden aloittamiselle toimii se, että aamulla menee esim. naamanpesussa vähemmän aikaa, kun ei tarvitse puristella siitä vanhasta pesuainetuubista; kummallista vaan, kun illalllakaan ei ikinä meinaa löytyä sitä aikaa... *justjoo*
Toinen, mikä vielä unohtui oli se, että mulla on tapana aina ajatella asioita englanniksi...Äidilläni on kuulemma sama vika, että ehkä se sit kulkee suvussa *nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#225 • • Epailija Physicist, 2nd class.

solitaire:
Toinen, mikä vielä unohtui oli se, että mulla on tapana aina ajatella asioita englanniksi...Äidilläni on kuulemma sama vika, että ehkä se sit kulkee suvussa *nauru*



Tämäkin sortuu tuohon ajoittain, vaikka jostain syystä tuntuu siltä, että nuorempana tuota tuli tehtyä useammin. Ehkä itse ajattelu on vähentynyt; en tiedä. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#226 • • Enkeli Guest
Sinappi silli *ding* *ding*
Elmiira

Posts: 1,446

#227 • • Elmiira
Mulle iskee silloin tällöin joku kumma tavaroiden järjestely pakkomielle... Ei siinä mitään, tykkään kyllä pitää tavarat omilla paikoillaan muutenkin (näennäissti siistiä, pölystä viis), mutta sit kun ois aikaa 5min. ja pitäs ehtiä vaikka töihin... niin ei voi lähteä, kun pitää raivat pyykit tai lajitella vanhat lehdet tms. Tänäkin aamuna oli pakko vaihtaa lakanat... vaikka sen ois kerinny milloin vaan muulloinkin...

Ja ryypätessä (vaikkei olis omakaan kämppä) mun on aina kannettava pullot keittiöön... Kaverit jo hermostu, kun juhlittiin reilu viikko sitten mun synttäreitä, et lopeta nyt toi siivoominen, on sun synttärit!!!

No can do
*nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

India

Posts: 475

#228 • • India
ainiin.. pakollinen juttu mikä on tehtävä kaikille tuubeille ja purnukoille on repiä ne etiketit pois! Ne on niin rumia niiden kanssa ja sit inhottaa et hima on täynnä mainoksia!

Ne on paljon kauniinpia ilman etikettejä. Joskus meinaa pää hajoo, jos se teksti on painettu suoraan siihen purkkiin (esim. hammastahnassa). Se on pakko jemmata johonkin kaappiin, koska esillä se olis niiin ruma.
Avatar
#229 • • CryOniC Guest
..eihän mulla muita olekkaan...*blush**nauru**piis*
Lucky-13th

Posts: 383

#230 • • Lucky-13th
mulla ton järjestelyn ja siivoomisen kans ristiriitoja, normaalisti kun ilmaannun jonnekki tilaan missä tavarat on,olkoon vaikka sekasin tai järjestyksessä,viihdyn tai en ihan sama mutta jos joku rupee järjesteleen uusiks tai siivoomaan/sotkemaan ni mulle tulee kumma fiilis, ja yleisissä kulkuneuvoissa tai missä vaan on paljon eri ihmisiä jotka ei tunne toisiaan tuijotan koko kokonaisuutta enkä yhtä naamaa tai esinettä ja siitäpä muodostuu hassu biisi kun kaikki liikkuu,kommunikoi,toimii tai on vuorovaikutuksessa toisiinsa,semmonen jännä rytmi jonka voi jopa ennustaa

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Nasu

Posts: 33

#231 • • Nasu

xl8r:
ED Lemon Light - vähintään pullollinen päivässä...

Joo, ainakin yks pullo on saatava, et pysyy hereiillä.. tai sit ihan muuten vaa.

--
*possu* *possu*

kAiStA

Posts: 229

#232 • • kAiStA
Ehkä raaka liha on semmonen jota vaan napostelee esim. laittaessaan ruokaa. lähinnä siis jauheliha pakkomielteenomaisesti. En pysty lopettamaan sipsipussin syömistä kesken (mulle-nyt-kaikki-heti)*hih* ,vaan se on pakko syödä kerralla loppuun... paha olohan siitä tietysti tulee.... Myös se etten pysty olemaan paikallaani on tietyllä tavalla ärsyttävä toiminto.. pakko koko ajan esim. heiluttaa jalkaa. Vaikutan varmaaan hermostuneelta istuessani ruokapöydässä ja täristessäni kuin horkkatautinen*iloinen* no joo.. löytyyhän noita.. mm.. FETA.... fetajuusto... siitä vaan ei voi kieltäytyä.*kuolaa*

--
Let the music be your only God..

N@su

Posts: 77

#233 • • N@su Pieni porsas
Mun eka varsinainen poikaystävä (kun olin 16 v.) söi raakaa jauhelihaa ja kylmää hernekeittoa suoraan purkista. Pekäsin että se saa kihomatoja.. ja suhde jäi lyhyeen, tosin ei matojen takia

--
No sex causes bad eyes..

Avatar
#234 • • Enkeli Guest
edelleen sinappi silli, tää on jo sairasta *ding*
Cloud

Posts: 2,162

#235 • • Cloud Game Freak
Kaikilla jotain HC-pakkomielteitä verraten.. No jaa mun tarvii vaan hyppyyttää sitä jalkaani edelleenkin ylös ja alas. Niin että varpaat pysyy maassa mutta kanta nousee ilmaan.. sellasta neuroottista heilutusta kokoo ajan jotta on edes jotain tekemistä ;)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

kilobitti

Posts: 2,419

#236 • • kilobitti 1-2-3 techno
ainoa mitä keksin, on että tsekkaan usein montakin kertaa että liesi on varmasti pois päältä - etenkin, jos vähän jännittää joku jännä meno tai on kiire.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Muusa

Posts: 77

#237 • • Muusa pikku-apina
Mulla on paljonkin outoja mielihaluja. kun aurinko alkaa paistaa mun sisällä herää jokin hullu, joka himoitsee JÄÄPALOJA!!! *kuolaa* mä syön niitä koko kesän ihan joka päivä. parhaimmillaan menee kaks tai kolme jääpalapussia päivässä.
muita hulluja mielihaluja on mm. silmärähmien venyttely, (niistä saa ihanan pitkiä aina syksyisin ja keväisin) muiden korvien putsaus ja mustapäiden puristelu, makaronien ja perunajauhon syöminen jne...
en ees muista kaikkia... *ding*

--
piu.

Snowie

Posts: 601

#238 • • Snowie Ihku Hiutale

Cloud:
Kaikilla jotain HC-pakkomielteitä verraten.. No jaa mun tarvii vaan hyppyyttää sitä jalkaani edelleenkin ylös ja alas. Niin että varpaat pysyy maassa mutta kanta nousee ilmaan.. sellasta neuroottista heilutusta kokoo ajan jotta on edes jotain tekemistä ;)


Mulla on toi ihan sama. Ihmiset aina nappaa jossain vaiheessa jalasta kiinni ja käskee olla paikallaan. *nauru*
Cloud

Posts: 2,162

#239 • • Cloud Game Freak

Elvirith:
Mulla on toi ihan sama. Ihmiset aina nappaa jossain vaiheessa jalasta kiinni ja käskee olla paikallaan. *nauru*




Joo tuttu tunne.. yleensä porukka hermostuu ja tiuskasee et perkele nyt lopeta se hinkkaus tai nytkytys ;)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Miika

Posts: 893

#240 • • Miika
Aina kun turhaudun, lähtee mölinää jota kukaan ei kestä ja millä ei ole mitään merkitystä. Tosin hallitusti (nykyään)

-wanchigawagatchinga-waenchigawan-gae-bebeaiwan-na-tchingawaeng-with-you-

*nauru*