Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,509 views

Blues

Posts: 5,414

#201 • • Blues Koning van Afrika

T-rex-orava:

Ei kai kukaan tunnusta laittavansa kurkun päälle kinkkua, sehän on ihan täysin epäloogista. Suuremmasta pienempään se on mentävä niin se leipä näyttää ja maistuu paremmalta *hih*



Entä jos laittaa vielä siihen kasan päälle vielä juustoa ja kinkkua? Yleensä laitan molempiin leipiin ainakin sen lihaleikkeen ja levite saattaa jäädä kokonaan pois *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

JustinSan

Posts: 822

#202 • • JustinSan Nullius in verba

cookien:
Aina kun ostan kaupasta jotain, en ikinä voi ottaa hyllystä sitä ekaa tuotetta, vaan pakko ottaa toinen tai vielä taaempaa. Ihan kun se eka ois jotenkin pilalla kun kaikki on muka hypistelly sitä.
Toinen on laatikot. Kaikki lipaston laatikot ja muut pitää laittaa aina ihan kiinni. Sit ärsyttää tosi paljon kun joku jättää ne ihan vähän raolleen.



Mutta tämähän on ihan fiksua ja järjellisesti perusteltavissakin sillä asiahan on niin, ainakin elintarvikkeiden kohdalla, että päiväykseltään vanhimmat on aina edessä kun taasen tuoreemmat ovat aina siellä takana *heiii*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#203 • • Cera Guest
Maito maistuu (jos mahdollista) vieläkin paremmalta purkista pulloon kaadettuna.
Harrastan tätä usein.
Joskus voi jopa heitellä kaakaojauhetta sinne pulloon myös. namm.
Hupsu

Posts: 1,005

#204 • • Hupsu

annabel:
Aina pitää mennä Premiin *sars*



Toi on jo pelottavaa...

--
Päivän mietelause?

kap-pu

Posts: 1,167

#205 • • kap-pu the amazing suction cup boy
en nyt tiedä, onko tämä kovin outo, mutta haluaisin nähdä tv-sarjat Babylon 5 ja Taistelutoverit...

... Tennispalatsi 1:ssä!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#206 • • Jusuplussa UG-///
Aina ku istun koneella ja kuutelen musaa, niin hakkaan kantapäätä lattiaan. Välillä innostun potkii musan tahdissa tota patteria, mikä on tossa lähellä..välillä sit huomaa ”oho..tulipas potkittua patteria 20min ja kello on vasta 04:35” *hymy*

Imukuppilapsi:
en nyt tiedä, onko tämä kovin outo, mutta haluaisin nähdä tv-sarjat Babylon 5 ja Taistelutoverit...

... Tennispalatsi 1:ssä!


mä voisin kans tulla tsiigaa tota taistelutovereita ;-)

[muokattu 20.2.2004 03:04]
_kolibri_

Posts: 1,590

#207 • • _kolibri_ -lintunen-
Ei mul varsinaisesti mitään ”oikeita” pakkomieliä ole.. ainakaan mun mielestä, vaan hassuja ominaisuuksia...

- Tykkään hirveesti koskettaa toisten neniä, yleensä naisten (myös omaa) ja sillee silittää sitä... ihku pehmeetä... *blush* varmaan tullut siitä että lapsena tykkäsin niin paljon nenäni silittämisestä että oli siihen oma tuttikin... (jota ei saanu pestä)
- Pitää koko ajan saada kokista
- Suklaata ei voi syödä ellei se ole ollut jääkaapissa ja on tarpeeks kovaa *täh*
- Teen listaa kaikesta mitä pitää tehä ja mitää haluu ja unelmia ja kaikkee...
- Aina kun meen ulos kämpästä, edes vähäks aikaa, niin on pakko vetää kaikki töpselit seinist (oon päässy aika hyvin täst eroon) ja mikään valo tai lamppu ei saa jäädä palaa... Ku meen nukkuu sama juttu... *ding* pelkään hirveesti tulipaloa...Olen kyl vähitellen saanut tän asian kuriin.
- Rakastan rastoja ihan hirveesti... Ku piti ottaa omat pois oli masennusta kauan... nyt suunnittelen tekee uudestaan koska on niin vaikee olla ”tavallisilla” huiksilla...
- Pakko saada uus cd kerran viikos tai iskee hirvee surkeus olo...

[muokattu 6.3.2004 02:22]
anri

Posts: 890

#208 • • anri team parempi pitäjä
aina ku meillä on ihmisii yökylässä, niinku nytte..
..mun outo mielihaluni on tehdä niitten kaikkien vieraitten olo mahdollisimman mukavaksi! siis oon jo tässä vaiheessa hakenut aamulehden loodasta keittiön pöydälle, laitoin tiskikoneen päälle, siistin olohuoneen...
ähäää... huomaan asuvani jo aikuisesti *blush* -> ei ahdasta,
vaikk ihmisii kylässä, ja se tiski kone *blush* - se tekee kutaa!!!
ja takuulla oon laittanu aamukahvin ja palan valmiiks ennenkö ensimmäinenkään vieras kääntää edes kylkeään *iloinen*

ja siis outoo tässä on se että mulla on vaan niin ihme taipumus saada hyvää oloo siitä et ihmiset (=ystävät) saa mun kotona vieraillessaan kaiken kuin asusivat viiden tähden hotellissa!!
Ja siis totuushan on se ett kukaan ei kovassa darrassa ees huomaa mitä mä oon tälle asunnolle tehnyt, kukaan ei huomaa aamulehtee, keitettyä kahvia.. plaah.
eikä se mua haittaa vähääkään vaikka kukaan sitä ei huomaa..
siis se on outoo et mä nautin tästä!!!
kaikki muut nukkuu ja minä saan häärätä yksin kaikessa rauhassa!

*joo* *joo* *joo* *joo* *joo*

--
don't go halfway - go all the way

Individual

Posts: 10,942

#209 • • Individual HYPNO!
Jos esim. istun pöydässä vaikka ruokailemassa ja siinä vieressä on joku lehti niinpäin, että etukannessa näkyy jonkun ihmisen naama, niin se lehti on pakko kääntää toisinpäin, mutta jos takakanteenkin on kuvattu joku ihminen, niin sitten se lehti pitää nostaa pois siitä pöydältä...koska se tyyppi siinä lehden kannessa katselee minua ja se tuo epämukavan olon...

[muokattu 6.3.2004 09:28]
Individual

Posts: 10,942

#210 • • Individual HYPNO!

hallucinogen:
---
hannah:
fetajuusto ja pistaasipähkinät *hih*

---


Noi on kyllä pahoja, fetajuustoa ei voita mikään kun sitä syö salaatin kanssa ja pistaasipähkinöihin tykee himo, se näpertely on kivaa ja sit saa palkinnoksi hyvän makupalan *plur*



LOL ( Tipahtaa tuolilta...) *nauru*
Avatar
#211 • • Enkeli Guest
RAEJUUSTO!!!!!!!! *kuolaa*
niin kevyttä ja hyvää....*plur*
xl8r

Posts: 2,227

#212 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
ED Lemon Light - vähintään pullollinen päivässä...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Avatar
#213 • • astaroth Guest

poro:
---
annabel:
Aina pitää mennä Premiin *sars*

---


Toi on jo pelottavaa...



Lähtekää sit mun kanssa joskus Oopperaan!

...ja tuntekaa Helvetin piinallinen 7. taso, buahhahaaa...!!!*pahis**lmao**pahis*

P.S. Olen siis käynyt kaksi kertaa, ”%&$# siinä on paska paikka... Mutta jos joku haluaa lähteä, niin pyytää mut mukaan!*nauru* Niin huonoa mestaa on jo pakko sponssaa...!!!*lmao*

[muokattu 9.3.2004 23:57]
Occu

Posts: 2,528

#214 • • Occu
olen tässä lähiaikoina kiinnittännyt huomioni siihen että kun nousen rullaportaita ylös päin niin en astu sieltä pois vaan just ennen kuin kengänkärjet osuvat kiinteään lattiaan niin nostan varpaita sen verran että ne menevät lattian puolelle ja sitten vuorostani kantapäitä ja sitten lähden kävelemään normaalisti...
Tosin olen tätä tehnyt aina mutta tiedostin sen itselleni vasta nytten tai jotain... Outoa*igor*

--
..::MOI::..

ella_

Posts: 1,329

#215 • • ella_

Occu:
olen tässä lähiaikoina kiinnittännyt huomioni siihen että kun nousen rullaportaita ylös päin niin en astu sieltä pois vaan just ennen kuin kengänkärjet osuvat kiinteään lattiaan niin nostan varpaita sen verran että ne menevät lattian puolelle ja sitten vuorostani kantapäitä ja sitten lähden kävelemään normaalisti...
Tosin olen tätä tehnyt aina mutta tiedostin sen itselleni vasta nytten tai jotain... Outoa*igor*



teen aina ihan samaa ^__^

--
Elementary, my dear.

äm

Posts: 2,376

#216 • • äm
Tämä ei ole mun outo tapa, vaan muiden.
En ymmärrä, miten jotkut voi pestä hampaita niin, että tahnaa valuu pitkin naamaa. Mua ällöttää pelkkä ajatuskin, että leuka olisi tahnaa täynnä. Brrrh.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

solitaire

Posts: 37

#217 • • solitaire

Dimensio:
- Teen listaa kaikesta mitä pitää tehä ja mitää haluu ja unelmia ja kaikkee...



Kivaa, kun löytyy muitakin ”listaihmisiä” *nauru*, mäkin teen listoja usein jopa siitä, mistä aiheista kirjoittaa päiväkirjaan...
Joskus mulla oli vielä sellanen, että cd:t piti laittaa koteloihin aina tietyin päin, että ne tekstit oli suorassa, mutta onneksi ei sentään enää...Kuitenkin vieläkin, varsinkin jos on stressaantunut, niin tulee sellanen olo, että kaikki täytyy tehdä mahdollisimmman huolella, että esim. laittaa kirjat juuri tietyllä tavalla pöydälle tai täytyy asettaa ruokailuvälineet mahdollisimman suoraan tiskikoneeseen *eiei*
andi--

Posts: 1,381

#218 • • andi-- lunttu

solitaire:
Joskus mulla oli vielä sellanen, että cd:t piti laittaa koteloihin aina tietyin päin, että ne tekstit oli suorassa, mutta onneksi ei sentään enää...


Joo cd:t koteloihin kyl oikein hienosti suoraan! *nauru* Yleensä pahasti muutakin vikaa tollasen suoristelun ja muun muodossa mun päässäni.

--
- RAAH -

noemi

Posts: 535

#219 • • noemi
Hmm...pakkomielteissä oon kyllä ihan yliveto *hih*

- Kaikesta pitää tehdä lista; mitä pitää ostaa kaupasta, mitä pakata matkalle, mitä aikoo tehä päivän aikana, mitkä levyt pitis seuraavaks ostaa ja mitkä leffat on vielä näkemättä jne jne...
- Kun teen teetä, se teepussi/pallo pitää panna aina ennen vettä kuppiin, muuten se tee on auttamatta pilalla...
- En voi sietää raollaan olevia laatikoita tai ovia. Joko kunnolla auki tai kiinni, eij mitään siltäväliltä-pelleilyä...
- Pesen kaikkia vihanneksia ja hedelmiä (myös kotimaisii) varmaankis 15 min ennenko uskallan iskee hampaani niihi..
- Pistän aina talvella ulos lähtiessäni ihan jumalattomasti vaatetta päälle, vaikka olis vaan kaks astetta pakkasta ja oisin menos hakeen postia...
- Aamulehti (Hesari) pitää lukee järjestykses alusta loppuun, inhoon jos joku on jo alkanu aamiaispöyässä lukee ykkösosaa ja joudun ottaan jonku toisen palan...
- Aluspöksyjeni pitää aina olla sävy sävyyn muitten vaatteitteni kanssa, muuten on koko päivän ihan väärä olo. Eij auta yhtään vaik tiiän et muut eij nää mihinkä hirveeseen tyylimokaan oon syyllistynny...
- Valitsen ruokailuvälineet aina sen ruuan mukaan mitä aion syyä, siis en tarkota ny et syön keittoo lusikal ja makaroonii haarukal, vaan et hernekeittoa syän aina sillä tietynnäkösellä lusikalla, ja tomaattikeittoo taas yhellä vähän toisennäkösellä...

Joo, ehkä nää ny riittää esimerkeistä..jos kaikki pakkomielteeni listaan ni se lista ylittäis taatusti tän teksti-ikkunan näyttökapasitetin... *heiii*

--
Oikeutta koneille!

Lumpy

Posts: 873

#220 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

Lene:
Jos vaikka suihkugeeli on loppumassa (tosiasiassa ei pitkään aikaan) niin pitää ostaa loppumisen varalta uusi. Sitten sitä alkaakin käyttää sitä uutta ja vanhempi jää lojumaan, kun se uusi on ah niin uusi. Ja kas, sinulla on kohta 3 vajaata suihkugeeliä... 3 shampoota, 2 hoitoainetta, 2 hiusvaahtopulloa, 4 hiuslakkapulloa, 2 naamanpuhdistusgeeliä, 3 syvähoitoainetuubia, 6 meikkivoidetuubia, 4 purkkia kosteusvoidetta, 2 tuubia hammastahnaa jne jne!! Tästä tavasta pitää päästä eroon... muttei pysty. *igor**nauru*



Kaadat kaikki jämät samaan pulloon, niin sit on taas uusi täysi pullo.*hahjust*