Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 202,450 views

andi--

Posts: 1,381

#181 • • andi-- lunttu

T-rex-orava:
Minä kyttään autolla ajaessa aina jonkun vastaantulevan auton ja päätän, että minun on ehdittävä ennen sitä jonkun valitsemani tolpan ohi. Homman juju on siinä, että sitä ei saa tehdä liian helpoksi vaan täytyy valita oikea tolppa ja oikea auto, että itse ehtii vauhtia koventamatta ennen toista. Vähän vaikeata selittää *hymy*


Juu, tämä kuuluu kanssa mun omituisuuksiin, tosin teen tätä aina istuessani muiden kyydissä.

Joku taisi jo mainita sen sillalla kävellessä autojen ”alta pois ehtimisen”, sitä harrastin lukioaikoina joka aamu kun piti kävellä moottoritien yli koululle...


Ja sitten kun joskus olen opetellut konekirjoituksen, niin samalla laskiessani kirjoitan sitä mielessäni, ja jos nyt ei muuta tekemistä ole, eli usein, niin sitten alan leikkimään sillä sanalla mielessäni kelaten sitä kirjoittaen ja laskien edestakaisin.


Mä kirjottelen aina kaikki sanoja mielessäni.. *vink*

--
- RAAH -

*miira*

Posts: 11

#182 • • *miira*
siis mun on aivan pakko juoda monta kuppia teetä päivässä... ei pysty
olee muuten... tulee jotenkin vajaa olo...?
UnityF

Posts: 15,721

#183 • • UnityF joo just se

Mirzilla:
siis mun on aivan pakko juoda monta kuppia teetä päivässä... ei pysty
olee muuten... tulee jotenkin vajaa olo...?



tervetuloa kerhoon mulla ja mun orjalla (mun paras kaveri) niin meillä menee valehtelematta n. 30e kuussa rahaa pelkkään teehen.. *blush*

i *sydän* tee
cookien

Posts: 7

#184 • • cookien
Aina kun ostan kaupasta jotain, en ikinä voi ottaa hyllystä sitä ekaa tuotetta, vaan pakko ottaa toinen tai vielä taaempaa. Ihan kun se eka ois jotenkin pilalla kun kaikki on muka hypistelly sitä.
Toinen on laatikot. Kaikki lipaston laatikot ja muut pitää laittaa aina ihan kiinni. Sit ärsyttää tosi paljon kun joku jättää ne ihan vähän raolleen.
tiipi

Posts: 506

#185 • • tiipi

cookien:
Aina kun ostan kaupasta jotain, en ikinä voi ottaa hyllystä sitä ekaa tuotetta, vaan pakko ottaa toinen tai vielä taaempaa. Ihan kun se eka ois jotenkin pilalla kun kaikki on muka hypistelly sitä.



mäkään en koskaan ota sitä ekaa tuotetta, ja just sen takii et se on 'likanen'.

ja sit kauppoihin liittyen myös, ni mun tekee mieli aina järjestellä niitä tavaroita siellä. esim. jos on vaikka kaksi vajaata pahvilaatikkoa appelsiinimehua, tekis mieli siirtää siitä toisesta laatikosta ne kaikki mehut siihen toiseen, ja viedä sit se tyhjä pahvilaatikko jonneki takahuoneeseen. mut tätä oon kyl pidättäytyny tekemästä. pääsin kyllä järjestelee kaupassa tavaroita, kun oli 9-luokalla tet-jakson k-kaupas... *hih*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

andi--

Posts: 1,381

#186 • • andi-- lunttu

cookien:
Aina kun ostan kaupasta jotain, en ikinä voi ottaa hyllystä sitä ekaa tuotetta, vaan pakko ottaa toinen tai vielä taaempaa. Ihan kun se eka ois jotenkin pilalla kun kaikki on muka hypistelly sitä.


No tottakai, mäki teen tota.. suuri osa ihmisistä tekee tota varmasti. *hymy*


Toinen on laatikot. Kaikki lipaston laatikot ja muut pitää laittaa aina ihan kiinni. Sit ärsyttää tosi paljon kun joku jättää ne ihan vähän raolleen.


Järjestelmällisyyttä! Samaa vikaa meikäläisessäkin, tosin se ei näy siinä et esim. tiskaisin ja imuroisin säännöllisesti jne... *nauru*

--
- RAAH -

Avatar
#187 • • GoA Guest

tiipi:
mäkään en koskaan ota sitä ekaa tuotetta, ja just sen takii et se on 'likanen'.

ja sit kauppoihin liittyen myös, ni mun tekee mieli aina järjestellä niitä tavaroita siellä. esim. jos on vaikka kaksi vajaata pahvilaatikkoa appelsiinimehua, tekis mieli siirtää siitä toisesta laatikosta ne kaikki mehut siihen toiseen, ja viedä sit se tyhjä pahvilaatikko jonneki takahuoneeseen. mut tätä oon kyl pidättäytyny tekemästä. pääsin kyllä järjestelee kaupassa tavaroita, kun oli 9-luokalla tet-jakson k-kaupas... *hih*



*nauru* Tiedoks vaan et mä nappaan aina ne ekat. *hih*

[muokattu 11.2.2004 10:12]
pr0ton

Posts: 588

#188 • • pr0ton mörökölli

UnityF:
---
Mirzilla:
siis mun on aivan pakko juoda monta kuppia teetä päivässä... ei pysty
olee muuten... tulee jotenkin vajaa olo...?

---


tervetuloa kerhoon mulla ja mun orjalla (mun paras kaveri) niin meillä menee valehtelematta n. 30e kuussa rahaa pelkkään teehen.. *blush*

i *sydän* tee



no mut eihän toi 30e nyt ole edes paha, jos ajattelee et Esson kuppilassakin kahvi/teekuppi maksaa sen 1,2e ja jos joka päivä käy ainakin sen yhden kupin juomassa.

[muokattu 11.2.2004 10:44]

--
onks kaikki oke? oooookke.

pr0ton

Posts: 588

#189 • • pr0ton mörökölli
Niin ja juusto-makkara-kurkku voileivässä, ainekset ladotaan leivän päälle edellä mainitussa järjestyksessä, muuten se maistuu pahalta *joo* Sit on sellanen pakkomielle koukistella varpaita kengän sisällä jonkun kivan rytmin mukaan *hih* Leuan rapsuttelu on kans sellanen mitä tulee tehtyä ihan huomaamattaan. Varsinkin jos siihen on päässy kasvamaan parransänki. Ja sit tullu kauhee pakkomielle tarkistaa pankkitilien saldot vähintään pari kertaa päivässä *ding*

[muokattu 11.2.2004 10:55]

--
onks kaikki oke? oooookke.

pr0ton

Posts: 588

#190 • • pr0ton mörökölli

SilverJo:
---
hallucinogen:
Sit ennen oli sellainen et koitin olla astumatta lattialaatan saumoille, jos oli pitkä matka ja edessä laattoja niin yritin sovittaa askeleen samanpituisiksi osumatta kuitenkaan saumaan *hih*
---

Enpä olisi uskonut, että joku muu tekee samaa! Sitten kun havahdut ja huomaat taas kerran varovasi niitä saumoja, niin sen jälkeen et pysty ajattelemaan mitään muuta, vaan tuijotat lakkaamatta maahan.. Ei välttämättä kovin hyvä asia. *poks**nauru*



Moon varonu kans noita saumoja ja halkeamia tiessä pienempänä, mut päässy siitä onneks eroon :)

--
onks kaikki oke? oooookke.

Avatar
#191 • • yana Guest

andi--:
- Vessapaperi ei ehdottomasti saa tulla seinän puolelta telineessä. Kotona käännän sen aina oikeinpäin jos joku sen on toisinpäin asennellut, muuallakin joskus.



yleensä jos huomaan paperin olevan noin ”oikeinpäin” käännän sen tahallaan väärin jotta tollaset neurootikot sais taas lisää syytä kilahdella =D
Chäz

Posts: 1,381

#192 • • Chäz Namutäti

yana:
---

yleensä jos huomaan paperin olevan noin ”oikeinpäin” käännän sen tahallaan väärin jotta tollaset neurootikot sais taas lisää syytä kilahdella =D



*kivatsulle* *eiei* *eiei*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Avatar
#193 • • guvnor Guest
laivalla tekee aina välillä mieli heilutella kännykkää, kameraa yms. kaiteen tuolla puolen. jos se vaikka tippuis.
meow

Posts: 1,170

#194 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.ainakun mulla on sakset kädessä (siis lukuisia kertoja päivässä) mun tekee mieli ihan vähän vaan nojautua saksia vasten ja napsasta mun ripset poikki..pelkästään sen tunteen takia minkä saa saksien välityksellä kun karva katkeaa.
tukka ei anna yhtä hyvää tyydytystä..

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

andi--

Posts: 1,381

#195 • • andi-- lunttu

pr0ton:
Niin ja juusto-makkara-kurkku voileivässä, ainekset ladotaan leivän päälle edellä mainitussa järjestyksessä, muuten se maistuu pahalta *joo*


*eiei* !!!!!! Levite, juusto, leikkele ja rehut. Tästä ei keskustella. Tehtiin itseasiassa tästä galluppia joskus lukion ruokalassa.. En muista mikä kuppikunta voitti *nauru*

[muokattu 11.2.2004 13:36]

--
- RAAH -

andi--

Posts: 1,381

#196 • • andi-- lunttu

yana:
yleensä jos huomaan paperin olevan noin ?oikeinpäin? käännän sen tahallaan väärin jotta tollaset neurootikot sais taas lisää syytä kilahdella =D


You're mean! *släp*

--
- RAAH -

Cassu

Posts: 634

#197 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Tää on tullukin varmasti jo, mutta jos on tylsää ja mul on pullo missä etiketit....ne pitää repii...eikä se vaadi edes sitä tylsyyttä.....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

UnityF

Posts: 15,721

#198 • • UnityF joo just se

pr0ton:
---
UnityF:
tervetuloa kerhoon mulla ja mun orjalla (mun paras kaveri) niin meillä menee valehtelematta n. 30e kuussa rahaa pelkkään teehen.. *blush*

i *sydän* tee

---


no mut eihän toi 30e nyt ole edes paha, jos ajattelee et Esson kuppilassakin kahvi/teekuppi maksaa sen 1,2e ja jos joka päivä käy ainakin sen yhden kupin juomassa.



mut mä en käy orjan kanssa missään essolla juomassa.. kotona me sitä aina vaan litkitään... ja ajatellaan et yx paketti maksaa noi 2,5e... *ding*

josta tulikin mieleeni et tänään pitää ostaa lisää teetä.. *hih*

[muokattu 11.2.2004 13:44]
Germitbiili

Posts: 1,070

#199 • • Germitbiili Ihmepoika

^petra:
kotoa lähtiessä pitää luonnollisesti tarkistaa kaikki tavarat useampaan otteeseen, vaikka kuinka kiire olisi. katulaattojen saumoja pitää karttaa tai tapahtuu kamaluuksia, jne



Mulla on ihan sama juttu........pitää kattoo että kaikki jutut on mukana sekä lisäks pitää aina varmistaa et ovi on lukossa useaan otteeseen......!!!

ja katulaattojen karttaminen on ihan hauskaa teen sitä huvikseen ja joskus tiedostamatta sitä itse...!!!!!
*sydän**sydän**vink**plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

T-rex

Posts: 262

#200 • • T-rex ku(i)va tomaatti

andi--:
---
---

Juu, tämä kuuluu kanssa mun omituisuuksiin, tosin teen tätä aina istuessani muiden kyydissä.
---
---

Mä kirjottelen aina kaikki sanoja mielessäni.. *vink*



Yes, meitä on useampiakin. Ja se voileipä-juttu on ihan fakta, ei ole muuta tapaa rakentaa leipä kuin (levite), juusto, leikkele ja sitten ne rehut *nauru*
Ei kai kukaan tunnusta laittavansa kurkun päälle kinkkua, sehän on ihan täysin epäloogista. Suuremmasta pienempään se on mentävä niin se leipä näyttää ja maistuu paremmalta *hih*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..