Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,666 views

Sithil

Posts: 77

#141 • • Sithil Drifter

kei:
---
BlueWind:Sitten mulla on enemmän tai vähemmän outo mieliteko kirjoittaa lähes kaikesta jonkinlainen lista. Kun lähden kauppaan niin tottakai ihan perusostoslista, kirjottelen todo-listoja ja järjestelen listoja eri tavalla (tietokone on tässä kätevä apuväline). Aina kun lähden lyhyellekin matkalle tai vaikka vaan bileisiin kirjoitan listaa, mitä pitää muistaa ottaa mukaan..
---
Oot varmaan mun kadonnu kaksoissisko, teen aivan samaa! Suunnittelen myös toisinaan päiväohjelmani tollasen listan kanssa -vaikken aina orjallisesti ainakaan siivouskäskyjäni noudata. ;)



Minä olen taas niin hurhahtanut, että teen tarkalleen kaiken sen siivousksen mikä listaan kuuluu. *blush*

Muuta pientä? Hmmh, noh urheilen hulunlaisesti päivittäin ihan vain sen takia, etten oikeastaan malta pysyä paikoillanikaan, saan joskus hulluja huuruja päähäni ja juoksentelen ympäriinsä ottamassa kuvia. En pysy paikallani noin muutenkaan. Siitä on seurannut paha tapa nakerrella kynsiään. *nyyh*

Tää listaus tuntuu karkaavan käsistä.

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

Unik

Posts: 4,117

#142 • • Unik
Pelottavan usein nykyään mun alkaa tehdä mieli laulamaan, kun olen vahvasti humaltuneessa tilassa.
*ding*
pinkki

Posts: 308

#143 • • pinkki säätö et co.

Pygmi:
Mun pakkomielle on istua ruokapöydässä niin, että jalat on ristissä tuolilla. Siis intiaanien tapaan, ei suinkaan naisellisesti sievät sääret päällekkäin. On HIRVEÄÄ olla hianosti ulkona syömässä korrektissa seurassa kun ei tod sovi nostaa kinttuja ristiin! Usein sitten jossain PizzaHutin nurkkaloossissa huomaan ennen pitkää nostaneeni toisen jalkaterän viereisen polven tuntumaan penkille, siis sille puolen, joka ei näy kaikelle kansalle... *blush* Bussissakin on epämukavaa istua nätisti jalat vierekkäin. Tai seistä paikallaan paino kummallakin jalalla. Tai ylipäätään olen mieluummin aina johonkin suuntaan mutkalla, ellei sitten jokin tekeminen kyseisellä hetkellä vaadi vartalon suoruutta *vink*


hehehee, kohtalotoveri :D
ei muuta kun kengät pois jalasta, koivet ristiin ja könöön niiden päälle sanon minä :) ei istumisen tarvitse aina olla niin muodollista imho. tuppasin mm. firman viikkopalavereissä olemaan puolet ajasta ”polvet suussa”, pomo vähän myhäili sille joskus mutta ei mitenkään pahalla, se vain oli kuulemma mun oma persoonallinen ”tyylini” eikä se ketään haitannu. ..näkisit millasella sykkyrällä istun leffateattereissa 2h putkeen :))

..mistä tulikin mieleeni että _leffateattereista ei lähdetä ulos ennenkuin lopputekstitkin ovat rullanneet loppuun, prkl_ *iloinen* (paitsi jos on tosi, TOSI huono pätkä)
Pätkis

Posts: 1,038

#144 • • Pätkis Pikkis
pinkki:

..mistä tulikin mieleeni että _leffateattereista ei lähdetä ulos ennenkuin lopputekstitkin ovat rullanneet loppuun, prkl_ *iloinen* (paitsi jos on tosi, TOSI huono pätkä)
[/quote]

mehän ymmärretään toisiamme *joo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

-P

Posts: 4,972

#145 • • -P

pinkki:
mistä tulikin mieleeni että _leffateattereista ei lähdetä ulos ennenkuin lopputekstitkin ovat rullanneet loppuun, prkl_ *iloinen* (paitsi jos on tosi, TOSI huono pätkä)



voikääk, taidetaan kyl menna suht. samoilla aaltopituuksilla, koska mulla on esim. kanssa sellainen jalkafetissi etta aina kun istuu jossain, niin polvien pitaa olla kanssa siina tuolin paalla koukussa etta saa haliotteella polvienympari =)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Blues

Posts: 5,414

#146 • • Blues Koning van Afrika
Kärsin vanukas-addiktiosta *blush*
Etenkin Jackyn lakritsi-toffee ja Nikke toffee *slurps*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

silencio

Posts: 401

#147 • • silencio el
Mun on pakko istua aina kaikissa kotibileissä intiaaniasennossa lattialla. Ehkä joku matala sohva vielä jotenkuten menee, mutta joku tavallinen tuoli.... ei ei ei..... *ding*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Uhuu

Posts: 844

#148 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
vessapaperirullan pitää aina olla asennettuna telineeseen siten, että rulla pyörii eteenpäin. jos havaitsen jossakin ”väärin”asennetun rullan, niin se on kyllä käännettävä. ravintoloissa usein tulee tätä tehtyä... arvatkaa onko ikävää, jos kyseessä on avaimellinen umpiteline tms. siinä saa hetken hillitä itseään, ettei hajottaisi koko laitetta.... =)

nukkuessa pitää molemmat korvat olla peitetettyinä. jos ei ole peittoa tai tyynyä tuota virkaa hoitamaan, niin sitten käsivarsi...

uima-altaan nähdessäni on pakko mennä reunalle makaamaan, laittaa silmät kiinni ja laskea todella hitaasti kämmenet vedenpintaan. ne viimeiset sentit ennenkuin kämmen koskettaa vettä ovat uskomattoman jännittävät.... kaikkein parasta on kuitenkin se, kun käsi sitten koskettaa vettä ihan vain vähäsen... vesi on kuin samettia... aivan kuin puhdas ihokin...

siinä niitä näin aluksi....

-wcpaperirullanasennusopettajauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#149 • • Cera Guest
Haluun uimahallis aina saman kaapinumeron.
Menee kyl ihan kaikki fiilikset uimiselta jos ei saa sitä omaansa :(

njoo kai te tajuutte mitätarkoitan.

[muokattu 2.2.2004 20:59]
Avatar
#150 • • HRDance Guest

Cera:
Haluun uimahallis aina saman kaapinumeron.
Menee kyl ihan kaikki fiilikset uimiselta jos ei saa sitä omaansa :(

njoo kai te tajuutte mitätarkoitan.


yesh i do
Avatar
#151 • • Catha Guest
Mulla taas on tapana keksii kaikista rekkareista nimiä/lauseita mielialan mukaan esim.OKP-465 voi olla vaikka Olli Kalevi Penttinen tai olipa kivat pileet tai onpa kaunis päivä jne.*hymy*

Muita on esim.
*en voi koskaan syödä lautasta tyhjäksi, pakko jättää ainaki vähän.
*pakko tarkistaa herätyskello ainaki 3 kertaa et onko se varmaan päällä, jos on tärkee meno aamulla ni sit tarkistan useemmin. Ja sit tarkistan monta kertaa päivässä et onko kännykkä, kukkaro ja avaimet tallessa ja et onko ulko-ovi/auton ovet lukossa.
*en voi odottaa koko sitä aikaa ku ruoka lämpenee mikrossa, vaan mikro on pakko avata 1-3 sekuntii ennen ku se piippaa.
*en syö koskaan leipäpussin päällimmäistä palaa, vaan aina keskimmäisen. Samoin syön aina ekana reunat ja sitten keskustan.
*lasken askeleita ku kävelen, enkä astu viivoille. Ja on tosi ärsyttävää jos sekoaa laskuissa.
*igor*
*valoista on aina päästävä lähtemään ekana*hih*Joo TIEDÄN että se on älytöntä, koska seuraavissa valoissa ne samat tyypit saa mut kuitenki kiinni*eiei*
*kaikesta on pakko tehdä lista - tästäkin!*hih*

Onhan näitä...
Jna

Posts: 613

#152 • • Jna

Blues:
Kärsin vanukas-addiktiosta *blush*
Etenkin Jackyn lakritsi-toffee ja Nikke toffee *slurps*



Mä taas tykkään eniten niistä Susette maitosuklaista.. Yleensä niitä menee jotain 4 putkeen..*slurps*
<><

Posts: 227

#153 • • <>< ¤blub¤

Catha:
Mulla taas on tapana keksii kaikista rekkareista nimiä/lauseita mielialan mukaan esim.OKP-465 voi olla vaikka Olli Kalevi Penttinen tai olipa kivat pileet tai onpa kaunis päivä jne.*hymy*



mä taas ihan himona aina luen kaikki rekkarit ja sit joskus ku tulee jotain kivoja vastaan saatan huudahtaa \”JEE\” tai \”EII\” tai \”HUI\” ym... ja kaverit sit taas kattoo et niinku häh?*ding**hih*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Warda

Posts: 5

#154 • • Warda
:Catha:
Mulla taas on tapana keksii kaikista rekkareista nimiä/lauseita mielialan mukaan esim.OKP-465 voi olla vaikka Olli Kalevi Penttinen tai olipa kivat pileet tai onpa kaunis päivä jne.


Warda:
Mul on täsmälleen sma tapa, paitsi joskus yksin kävellessä saatan rueta nauraa omille keksinnöilleni tai sanon ne ääneen ja saan kummeksuvia katseita ympäriltäni.

[muokattu 2.2.2004 23:19]
juhiis ::

Posts: 143

#155 • • juhiis ::

pipa:
oksennatte jos kerron...



No kerro ny... *ding*

--
[there\\\'s no such thing as a free lunch]

UnityF

Posts: 15,721

#156 • • UnityF joo just se

Uhuu:
vessapaperirullan pitää aina olla asennettuna telineeseen siten, että rulla pyörii eteenpäin. jos havaitsen jossakin &#8221;väärin&#8221;asennetun rullan, niin se on kyllä käännettävä. ravintoloissa usein tulee tätä tehtyä... arvatkaa onko ikävää, jos kyseessä on avaimellinen umpiteline tms. siinä saa hetken hillitä itseään, ettei hajottaisi koko laitetta.... =)



joo täällä kanssa toinen vessapaperi rulla hullu... *hih* mä kavereitten luonakin vaihan ne ”oikeenpäin” jotta voin edes ottaa palasen.. *hih* Mä tiedän tosi hyvin tunteen ravintoloissa jos ne on ”väärinpäin” *igor*
Andy

Posts: 1,019

#157 • • Andy

UnityF:
---
Uhuu:
vessapaperirullan pitää aina olla asennettuna telineeseen siten, että rulla pyörii eteenpäin. jos havaitsen jossakin ”väärin”asennetun rullan, niin se on kyllä käännettävä. ravintoloissa usein tulee tätä tehtyä... arvatkaa onko ikävää, jos kyseessä on avaimellinen umpiteline tms. siinä saa hetken hillitä itseään, ettei hajottaisi koko laitetta.... =)


---


joo täällä kanssa toinen vessapaperi rulla hullu... *hih* mä kavereitten luonakin vaihan ne ”oikeenpäin” jotta voin edes ottaa palasen.. *hih* Mä tiedän tosi hyvin tunteen ravintoloissa jos ne on ”väärinpäin” *igor*



..se ei saa tulla sillai hinkaten seinää sielt takaa vaa siit eestä!!!

[muokattu 3.2.2004 00:38]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

<><

Posts: 227

#158 • • <>< ¤blub¤

ZRO:

..se ei saa tulla sillai hinkaten seinää vaa siit eestä!!!



no siis aivan!!! miksei kaikki muutki voi sitä tajuta??!*ding**nauru*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Andy

Posts: 1,019

#159 • • Andy
..inhoan huonekalujen sun muitten laitojen jättämiä vinoja kuvioita lattioissa tai tasoissa...ne pitää mennä sillai parketin tai seinien tai muitten loogisten suoraa osoittavien zydeemien mukaan..siirtelen duunissakin kaikkee tavaraa..kahvinkeittimistä suuuriiin pöytiin...musaa tehdessä ”saan” käyttää vain parillisia lukuja...painan refreshiä aina kax kertaa..koskaan ei kolme..tai jos lipsahtaa ni sit täytyy painaa neljä kertaa..paska ei tuu ilman luettavaa.. jos on tosi hyvää luettavaa ni tulee mahd. paska lähes housuun..nukun aina sängyn oikeassa laidassa..kengät aina jonnekki sisään tultaessa pitää laitta/olla vasemmalla..jotain tollasii.. :)

[muokattu 3.2.2004 00:52]

[muokattu 3.2.2004 00:52]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

UnityF

Posts: 15,721

#160 • • UnityF joo just se

ZRO:
..se ei saa tulla sillai hinkaten seinää sielt takaa vaa siit eestä!!!



nimenomaa *joo*

*hih*
mut yksi miehihalu / pakkomielle on varmaan että mun pitää päästä käymään klubbarissa joka päivä *nauru*