Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 204,038 views

larna

Posts: 105

#301 • • larna
Silloin tällöin matkalla koulusta kotiin (matkaa n. 3 km) tulee vaan outo mielihalua ruveta juoksemaan se matka, ja sit mä juoksen.*jiihaa*
Fyrisch

Posts: 4,525

#302 • • Fyrisch

larna, 22.4.2005 00:28:
Silloin tällöin matkalla koulusta kotiin (matkaa n. 3 km) tulee vaan outo mielihalua ruveta juoksemaan se matka, ja sit mä juoksen.



Mulla ihan sama, paitsi ku kävelen baarist kotii, pakko päästä nopee -> juoksuks :)
Tyeicha

Posts: 5,807

#303 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
jos soitan jollekin erityiselle tyypille, ootan ain et kello tulee esim. 19:00, 11:18, 21:36 tai 16:39 -> mieluiten siis joku tasaluku (minuuteilla ja jos mahdollista, myös tunnilla) tai sit luku mis on 9. ..eh.. *nauru*

--
-Tyeicha-

aivastus

Posts: 499

#304 • • aivastus Ärsyttävä
Aina kun kiipeää jotain rappusia, niin ne askelmat on pakko laskea. Oli sitten kuinka lyhyet rappuset tahansa. Eli joka aamu tulee montamonta kertaa laskettua nuo kodin kaikki kaks rappustakin *hih*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Nightmare

Posts: 137

#305 • • Edited Nightmare
Mulla taas on nykysin tullut jännä mielihalu valkosiin kirjekuoreihin, jotka sisältää jotain kivaa (joskus)
Ja sitten siivoaminen keskellä yötä.
On myös pakko laittaa kaupassa tavarat omille paikoilleen jos ne on väärässä hyllyssä.
sapeli

Posts: 11,768

#306 • • sapeli jokukukamikä?
Aina kun hilluu klubbarissa niin tasaisin väliajoin on pakko klikata läpi "forum", "kuvat", "blog" ja "rekisteri", siltä varalta että forumiin olisi tullut jotain uutta kivaa, kuvastoihin uusista bileistä kuvia, blogeihin kavereiden blogeja, ja rekisteriin syntymäpäiviä. *joo* Tuo viimeinen näistä on se outo, koska käyn katsomassa sieltä varmaan 10-20 kertaa päivässä onko kellään tutulla syntymäpäivää, vaikkei ne vaihdu sinne kuin kerran päivässä *nauru* On vaan helpompi klikata sinne kuin muistella onko jo sinä päivänä käynyt katsomassa *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mandex

Posts: 296

#307 • • Mandex
jätski+sipsit tai pähkinät, *slurps*

kaupunkiin on pakko mennä bussilla yleensä bussilla, joka lähtee 15.20, vaikka hyvin ehtis aikasempaankin.

tarkastaa ainakin kaks kertaa illalla, että laitonko varmasti kellon soimaan oikeeseen aikaan..

sit, kun ajan pyörällä tai kävelen kaupungilla en yleensä väistä ketään...Oon tullu siihen tulokseen että jos aina väistän niin sit mä oon ainoona se joka väistelee!!poikkeuksiakin tapahtuu.. Niin ja, jos joku jää tuijottaan pitemmäks aikaa katon suoraan päin vielä pitempään...(hullua) Oon kyllä välillä hiukan *ding*, kun sille päälle satun..
k!tty

Posts: 158

#308 • • k!tty se pieni siivekäs kummituseläin

HippaLord, 4.4.2005 23:41:
Melkein mitä vaan missä ei ole lihaa(kalpea vegaani olen*yingyang*) nyt on pop resepti:
1prk* vispikermaa
1prk* rahkaa
1/2 pakettia rusinoita(mikä brändi vaan)
1pussi kuivattuja aprikooseja suikaloituna
1/2 sitruunan mehu+ raastettu kuori
1tl vanilliinisokeria
vatkaa kerma, lisää rahka&rusinat ja sit. mehu
ja lopuksi sokerit maun mukaan...jam menee koko astiallinen parissa illassa*slurps*
*prk=Purkki*vink*



*slurps* *joo*
Mä taisin just listätä listaani uuden mieliteon...Listaamisen ja ruoanlaiton perään...Maniat ovat sitten erikseen...*vink*
twistedsushi

Posts: 211

#309 • • twistedsushi Nihil declaro
harvemmin syön lihaa, mutta kun syön niin en siedä siinä mitään ylimääräistä
("läskit" ym.) *eiei*

köllöttelen yleensä ihan rauhassa ja kuuntelen musiikkia ym. kunnes huomaankin, että vartin päästä olisi tapaaminen kaverin kanssa jossain kuppilassa, sitten hirveällä kiireellä puen vaatteet päälle yms. ja saavun paikalle hieman myöhässä... *iihhih*
(kouluun sama juttu)

kotona "pakko" aina siivota... kai ne lojuvat tavarat jää vain häiritsemään ?
sen jälkeen sitten voikin laiskotella ja olla vain tekemättä mitään *hihu*

aamuröökin vetäsen usein vasta aamupalan jälkeen... onko se nyt niinkään outoa *ding*

joskus tekee vain mieli hassutella ja pelleillä oikein olan takaa... ja jotkut jotka eivät tunne katsovat hölmistyneinä tyyliin (mitäköhän toikin nyt oikein meinaa.. no se vain haluaa huomiota ym.) *lmao*
no mitä? olkaa te sitten aina vakavia ja antakaa mun nauttia hetkestä ;D

kuuluu vain mun luonteeseen jolle en mahda mitään... okei, no ehkä oon nyt tajunnut vähän kattoa että missä häröilen jne, mutta ei se mihinkään ole häipynyt... se ei vain ole kaikkien nähtävillä

*vink* *piis*

--
Itse valitset puolesi.

Elviira

Posts: 39

#310 • • Elviira big mama
selvis muuten turveruukkuhimon syyki... *iloinen*

--
Get down on your knees, BITCH!

Ita

Posts: 153

#311 • • Ita pikkune

Tyeicha, 25.4.2005 07:38:
jos soitan jollekin erityiselle tyypille, ootan ain et kello tulee esim. 19:00, 11:18, 21:36 tai 16:39 -> mieluiten siis joku tasaluku (minuuteilla ja jos mahdollista, myös tunnilla) tai sit luku mis on 9. ..eh.. *nauru*



heh, et oo ainut :) Mul on joku pakkomielle aina tasa tai puoltunteihin 14.00 tai 14.30, siis jos kyseessä on joku vähän normaalista poikkeava soitto.
Saara

Posts: 1,954

#312 • • Saara #2970
Mun tekee mieli aika usein paistettua kananmunaa :D.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Saara

Posts: 1,954

#314 • • Edited Saara #2970

tom_gore, 13.8.2005 18:52:
---
Saara, 13.8.2005 18:35:
Mun tekee mieli aika usein paistettua kananmunaa :D.
---
FREAK!



Sitä minäkin.

Ainiin, ja toinen on katkaravut. Jos ei noit saa ni sit ei hyvä heilu :/.

edit. mikä on hyväö? en taas osaa :D.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Ober

Posts: 587

#315 • • Edited Ober Dog shit taco

hallucinogen, 27.1.2004 15:06:
---
[Nuclear]:
---
lohikarme:
Minä! *nauru* Oon pervo! *igor*
---

Sic! Sairas sä oot. *sars**vink*

---


Ihan normaalia toi on, mäkin harrastan sitä *pahis*


Kukapa ei:P
Waakku

Posts: 158

#316 • • Waakku
Pakko nyppii nännikarvat pinseteillä ainakin kerran viikossa. Rintakarvojahan mulla ei edes kasva.

--
- ? -

jansku=p

Posts: 108

#317 • • jansku=p sheikkeri
Heh, hauska huomata että muillakin on samoja vainoharhaisuuksia kun mulla

Yx ja pahin on tää että tarkistan onko hellan levyt päällä, aina kotoa lähtiessä on pakko tarkistaa, vaikka en olis tehny ruokaa moneen viikkoon

Ja sit housun vetskari on pakko aina tarkistaa monta kertaa päivässä..onnex tulee tehtyä, sillä useaan otteeseen on jääny auki...Töissä ei ois kovin mukava olla paidan helma housuista tursuten...Tosin joskus kassalla oli asiakas jolla oli vetskari auki,teki mieli hirveesti sanoa, mutta en sitten kehannut*blush*

Ja sitten kaikki suolasen ja makean yhdistelmät, kuten päärynä ja sinihomejuusto..Ja hedelmien dippailu sipsi dipeissä*slurps*

--
Everything looks bad if you remember it

Lallu

Posts: 356

#318 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.

jnenna, 13.8.2005 18:06:
Aina kun menen nukkumaan ja laitan herätyskellon soimaan, mun on pakko painaa sitä "herätysnappia" etusormella ylös, vaikka se olisikin jo paikallaan. Välillä tuojotan herätyskelloa ja sitä nappia, että se varmaan on päällä ja herättämässä mut aamulla. Näin tapahtuu joka ilta. *iihhih**nukkuu*



no sullahan kesti muutenkin about 15-vuotta ennenkun rupesit nukkumaan ihmisten lailla *nauru* muijast näkys aina vaan pelkkä nenä et sait happee..
Nectarine

Posts: 475

#319 • • Nectarine Rouva T
öh, näitä on pitkä lista...

-finnien/mustapäiden puristelu mun mieheltä, myöskin hänen korvien kaivelu sun muu ällö, tuottaa suunnatonta mielihyvää *ding*
-en voi syödä juuston ekaa kerrosta saati leivän päätypaloja
-jos joudun nukkuun yksin, valot on aina päällä, muuten tulee mörkö *hih*
-peiton on pakko olla käärittynä jalkojen ympärille kuin makuupussissa
-tarkistan jääkaapin monta kertaa päivässä, jos sinne vaik olis säkäl ilmestynyt jotain hyvää (ruokakeiju?!)
-voileivästä: se on levite (ohut kerros), juusto, leikkele, rehut. mikään niistä ei saa tulla leivän reunojen yli vaan niiden pitää olla leivän muodossa, jos ei ole niin puruskelen ne "malliin" ennen leivän aloittamista
-miehen kans meil on pakko syödä karkit ja sipsit kerral pois
-katukivien saumat, en vaan voi sille mitään, myöskin suojatien raidan on pahoja
-lehdistä en ikinä ota päällimmäistä

näitä on varmasti muitakin, mutta jos nämä nyt riittäisivät alkuun *iihhih*

--
Prinsessa Ruusunen

Yediah

Posts: 1,090

#320 • • Yediah FINRG, Spacehouse
puhelimen herätyskello on pakko tarkastaa ainaki 10000000000000000 kertaa ennen ku voi käydä nukkumaa ilman et se häiritsee..*nauru*