430 posts, 22 pages, 245,570 views
martina:
---
Galrav:
aina kun on jossain korkeella tekee mieli hypätä alas...
ei ehkä mikään kaikkein turvallisin juttu*ding*
---
tuttua... *iihhih*
Jossain kerrostalon parvekkeella tai vielä parempi jos alhaalla on paljon ihmisiä esim. Kiasman ylätasanteella.
Sanottakoon nyt vielä, että EN ole sitä kuitenkaan koskaan tehnyt.
Mistähän seki johtuu.
Jonku kerran kyllä tuli pienenä herättyä yöllä siihen, että kasvot oli yltä päältä veressä. Iminköhän sitä verta sitte unissani...
En kyl oikeen tajuu mut niin se vaan menee. Ei sitä edes ite huomaa. Haha ja sit on se kun joku tai jokin on mun mielestä söpö mun tekee mieli koskea sen nenään.
Esim kissan tai poikaystävän kohdalla.

marchand:
aina kun lähen himasta niin tarkistan että onko hella,kahvinkeitin,leivänpaahdin jne. pois päältä vaikka en ois käyttäny niitä jotain moneen päiväänja samoin tarkistan aina meneekö ovi varmasti kiinni joskus joutuu palaan vielä ulkoakin takas
e-will:
raaka hk:n sininen ja väkevä sinappi...
) raakana ja kylmänä esim. leivän päällä, ruoan kanssa, jugurtin kanssa.. 
SilverJo:
Mulla tulee aina korkealla ollessani hurja mielihalu sylkäistä..Jossain kerrostalon parvekkeella tai vielä parempi jos alhaalla on paljon ihmisiä esim. Kiasman ylätasanteella.
Sanottakoon nyt vielä, että EN ole sitä kuitenkaan koskaan tehnyt.
Ei kyllä ollut ollenkaan niin tyydyttävää kuin kuvittelin se olevan. 
) et auton pysähtyessä valoihin täytyy koko ajan varmistaa, että vaihde on ykkösellä.. mielettömän ärsyttävä tapa, sitä kun täytyy tehdä useamman kerran jos valot eivät tahdo vaihtua.
Lopettaa silti ei voi.

moij =D Hahhaaaa..