Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,426 views

Rocka

Posts: 150

#41 • • Rocka
* mäkin aika-ajoin innostun kirjoittelemaan noita listoja.
* tarkistan aina ulos lähtiessä että avaimet on taskussa, vaikka olisin ne sinne just laittanu
* kuuntelen autossa hyvän biisin loppuun, vaikka matka olis jo loppu
* oon tehny käyrädiagrammeja koulumenestyksestä
* seuraan auton rekisterikilpiä ja yritän saada niistä kolmesta numerosta muodostettua laskusarjan
* aina isille mennessä kävelen eka jääkaapille ja sitten lämpömittarille
* vessaan mennessä tarkistan aina, että ovi meni varmasti kiinni
* syön nuudeleita keittämättä (ja makaroonei kans)

ja lista jatkuu, kaikkea ei vaan tuu samaan aikaan mieleen
SilverJo

Posts: 1,893

#42 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

hallucinogen:
Sit ennen oli sellainen et koitin olla astumatta lattialaatan saumoille, jos oli pitkä matka ja edessä laattoja niin yritin sovittaa askeleen samanpituisiksi osumatta kuitenkaan saumaan *hih*


Enpä olisi uskonut, että joku muu tekee samaa! Sitten kun havahdut ja huomaat taas kerran varovasi niitä saumoja, niin sen jälkeen et pysty ajattelemaan mitään muuta, vaan tuijotat lakkaamatta maahan.. Ei välttämättä kovin hyvä asia. *poks**nauru*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

keisha

Posts: 1,394

#43 • • keisha bullet with butterfly wings
Kun lasken hanasta vettä lasiin, minun aina hörpättävä lasista samantien. Tämä myös silloin, kun olen viemässä lasia valmiiksi esim. yöpöydälle, enkä edes ole janoinen.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Chatte

Posts: 4,085

#44 • • Chatte Team Teknolipat :)

kei:
Kun lasken hanasta vettä lasiin, minun aina hörpättävä lasista samantien. Tämä myös silloin, kun olen viemässä lasia valmiiksi esim. yöpöydälle, enkä edes ole janoinen.


Entäs kun olet laskemassa vettä lasiin jollekulle muulle? Hörppäätkö silloinkin? Tunnustuksiin tällaiset! *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

juhiis ::

Posts: 143

#45 • • juhiis ::

Hyzenthlay:

avaimet tarkistan aina n. 3 kertaa ennen ulos lähtöä. Ois kamala lukita ittensä ulos...



Ois, mut vielä hirveempää on tehdä asia juuri toisinpäin: olla itse sisällä mutta onnistua jättämään avaimen oven ulkopuolelle!!!*eiei* Siitä ei sitten selviäkään 10 euron ovenavausmaksulla vaan 200 euron lukkojenvaihdolla... Kun ton tekee kerran, alkaakin tarkistella, että onhan ne avaimet nyt sisällä, kun itsekin olen...*uuh*

--
[there\\\'s no such thing as a free lunch]

Blues

Posts: 5,414

#46 • • Blues Koning van Afrika
Jos raavin vasenta kättä, raavin myös oikeaa *hymy*
Outo tapa mutta tulee vieläkin oudompi olo jos ei niin tee. Ja myös että mielummin kaikkea on parillinen määrä.
Jos toinen jalkapöytä kolahtaa johonkin, täytyyhän sen toisenkin *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#47 • • kelasin Guest
kasvojen pesu ihme tököteil ja kosteusvoiteiden käyttö *blush*
sit oon viel huulirasva-addikti
Kolera

Posts: 4,256

#48 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Tosta raapimisesta, että aina ku on tiukat tilanteet jossain pelissä tai muussa missä pitää keskittyä eikä missään nimessä saa tehä muuta niin rupeaa kutittamaan vähän joka paikasta ja sitten sitä joutuu yleensä jossain vaiheessa pikasesti rapsuttaa ku jommankumman käden voi pikasesti vapauttaa ohjaimesta. Kutina myös siirtyy eri paikkoihin sen jälkeen kun olen jostain muualta ensin rapsuttanut.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

-P

Posts: 4,972

#49 • • -P
noh nyt muistin kanssa sen, että aina kun kaadan vettä lasiini, niin on juotava se heti samantien ilman mitään taukoja.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

kriba

Posts: 173

#50 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Hyzenthlay:
avaimet tarkistan aina n. 3 kertaa ennen ulos lähtöä. Ois kamala lukita ittensä ulos...

ai niin, tämä on aika friikkiä. Jumaloin joitain konemusiikkibiisejä niin paljon, etten voi esim. poistua huoneesta sillon kun ne soi *juonittel* pitää pistää pause päälle, jos käy esim. vessassa.

[muokattu 27.1.2004 16:01]



Avaimet ja biisien kuunteleminen loppuun on kans mun juttuja joista on tullu tapoja ja välttämättömyyksiä.
Töllö pitää aina olla päällä kämpil olles vaikka sitä ei edes katsois, mut kai tätä tapahtuu suurinpiirtei kaikil
kriba

Posts: 173

#51 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

SilverJo:
---
hallucinogen:
Sit ennen oli sellainen et koitin olla astumatta lattialaatan saumoille, jos oli pitkä matka ja edessä laattoja niin yritin sovittaa askeleen samanpituisiksi osumatta kuitenkaan saumaan *hih*
---

Enpä olisi uskonut, että joku muu tekee samaa!



Usko pois, meitä on paljon ;D eli itse tulee varattu noita laattojen reunoja ja tiellä olevia muitaki rakoja ihan ku sieltä muka nappais joku jalasta kiinni ja veis alimpaa heuvettii
Avatar
#52 • • kelasin Guest
kylläpäs me ollaan ”sairasta” porukkaa *vink* *justjoo*
hallucinogen

Posts: 8,190

#53 • • hallucinogen Edain

hannah:
fetajuusto ja pistaasipähkinät *hih*



Noi on kyllä pahoja, fetajuustoa ei voita mikään kun sitä syö salaatin kanssa ja pistaasipähkinöihin tykee himo, se näpertely on kivaa ja sit saa palkinnoksi hyvän makupalan *plur*

--
pikku-*possu*

S-T

Posts: 1,195

#54 • • S-T Pieni

hallucinogen:
Noi on kyllä pahoja, fetajuustoa ei voita mikään kun sitä syö salaatin kanssa ja pistaasipähkinöihin tykee himo, se näpertely on kivaa ja sit saa palkinnoksi hyvän makupalan *plur*


Paitsi että ne pari pähkinää, mitkä on joka pakkauksessa, joita ei saa auki vaikka kuinka yrittäis *hmph*

[muokattu 27.1.2004 22:53]

--
Pieni on kaunista.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#55 • • [Nuclear] el aprendiz

BlueWind:
---
hallucinogen:
Noi on kyllä pahoja, fetajuustoa ei voita mikään kun sitä syö salaatin kanssa ja pistaasipähkinöihin tykee himo, se näpertely on kivaa ja sit saa palkinnoksi hyvän makupalan *plur*

---

Paitsi että ne pari pähkinää, mitkä on joka pakkauksessa, joita ei saa auki vaikka kuinka yrittäis *hmph*

[muokattu 27.1.2004 22:53]


Kannattaa imeskellä ne kuoret, mukavan suolaisia. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Chatte

Posts: 4,085

#56 • • Chatte Team Teknolipat :)

kriba:
Töllö pitää aina olla päällä kämpil olles vaikka sitä ei edes katsois, mut kai tätä tapahtuu suurinpiirtei kaikil


Ei tapahdu ainakaan kaikille, ehkä sitten vaan suurin piirtein. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

-Kerttu-

Posts: 4,542

#57 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mun suuriin intohimoihin kuuluu myös finnien puristelu,..Oli ne sitten omia tai toisten..
Joskus kun näkee jollain tuntemattomalla mehevän finnin tekis mieli mennä heti puristaa se..*hmph*

ja sit avaimet on tosiaan tarkastettava väh. se 3 kertaa, vaikka tasan tarkkaan muistaa et laittoi ne just laukkuun..*taputapu*

ja yleisissä vessoissa tarkistan aina pari kertaa et ovi on varmasti lukossa..sillä olisihan se aika noloa, jos joku tulisi avaamaan oven kesken istunnon! *hymy*

Sitten tarkistan housujen vetoketjun useita kertoja päivässä..että se on varmasti kiinni.Olen meinaan joskus kävellyt reteesti kaupungilla vetskari auki monta tuntia!! *blush*

ja sit suuri intohimoni on Polly suklaa namit! nam nam..*slurps*

että onhan noita!! *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Dacey

Posts: 671

#58 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Blues:
Jos raavin vasenta kättä, raavin myös oikeaa *hymy*
Outo tapa mutta tulee vieläkin oudompi olo jos ei niin tee. Ja myös että mielummin kaikkea on parillinen määrä.
Jos toinen jalkapöytä kolahtaa johonkin, täytyyhän sen toisenkin *nauru*



minä myös minä myös o/

syön fazerin sinistä ja sinihomejuustoa yhdessä jota kaverini jostain kumman syystä inhoavat ja jonka takia harrastan tota enää ylhäisessä yksinäisyydessäni *nauru*

turkinpippurit ja fazerin sininen on myös huippuhyvää

lähtiessä on tarkastettava ennen ja jälkeen ku astuu ovesta ulos että mukana on kännykkä,lompakko,avaimet ja bussikortti jos on julkisilla liikenteessä

tonnikalan pitää olla ehdottomasti paloina öljyssä. Vaikka tarkotukseen tarttis hiutaleita

mirc-ohjelmassa pitää ensin olla ehdottomasti quakenet ja sen alapuolella ircnet. Kanavajärjestyksen pitää myös olla oikea.

tietokoneen näytössäkin on tarkat asetelmat. Vasemmalla irkki, oikeella winamppi, oikeessa yläkulmassa weppi jne *nauru*

suunnittelen aina kovalla tahdilla jo tulevaa lukuvuotta, kaikki lukujärjestykset tehtynä ja aijon olla ahkera oppilas, silti kurssi suunnitelmat ei koskaan pidä paikkaansa *uuh*

mitäs noita vielä olis.. tossa ens alkuun muutama
kilobitti

Posts: 2,419

#59 • • kilobitti 1-2-3 techno
tsekkailen joskus nukkumaan mennessäni tai kotoa lähtiessäni moneenkin otteeseen että hellan levyt on varmasti pois päältä. Tsekkaan myös moneen otteeseen että kaikki on varmasti mukana etenkin jos vähän jännittää...esim. ennen keikkaa, hyviä bileitä, tenttiä yms.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Chatte

Posts: 4,085

#60 • • Chatte Team Teknolipat :)

kilobitti:
tsekkailen joskus nukkumaan mennessäni tai kotoa lähtiessäni moneenkin otteeseen että hellan levyt on varmasti pois päältä. Tsekkaan myös moneen otteeseen että kaikki on varmasti mukana etenkin jos vähän jännittää...esim. ennen keikkaa, hyviä bileitä, tenttiä yms.


Minä en harrasta tällaisia tsekkailuja neuroottisesti enkä edes vähemmän neuroottisesti, mutta yleensä sitten minulta puuttuukin vaikka mitä tarpeellista. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas