Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 202,482 views

psydog

Posts: 4,536

#381 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

Remotion, 2.2.2006 21:34:
mun on eri foorumeilla ja sähköpostiohjelmassa pakko paina vähintään minuutin välein refreshiä, että olisin varmasti kaiken viimeisimmän tiedon tasalla.



Ymmärrä täysin *nauru*
oooo

Posts: 1,249

#382 • • oooo
Kaikkien tavaroiden ostelu. Pakko ostaa aina jotain, mitä ei välttämättä edes tarvi. Pakko ostaa, vaikka rahat on melkein loppu. Kirjoja on tullu osteltua ihan liikaa. Onneksi mulla ei ole luottokorttia.

Ja sitte tomaatti! *kuolaa* Pakko syödä tomaattia
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#383 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

satumetsä, 8.8.2006 17:27:
Kaikkien tavaroiden ostelu. Pakko ostaa aina jotain, mitä ei välttämättä edes tarvi. Pakko ostaa, vaikka rahat on melkein loppu. Kirjoja on tullu osteltua ihan liikaa. Onneksi mulla ei ole luottokorttia.

Ja sitte tomaatti! *kuolaa* Pakko syödä tomaattia



Haha, ostomaanikko! *hih* mä tunnustaudun myös...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

SmILE

Posts: 376

#385 • • SmILE Esanssi mössöö
Pakko tunkee sormi aina jonku korvaan.

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#387 • • Jusna666 Diablo

sMilE, 8.8.2006 18:41:
Pakko tunkee sormi aina jonku korvaan.



Ei oo hyvä homma toi korvakaan ku mä saan kärsii siitä..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avernian

Posts: 7,451

#388 • • Avernian Kerettiläinen
Tekee mieli laittaa kauraa aina raejuustoon, vaikkei se sinne kuulu. *grr*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

vinsku

Posts: 749

#389 • • vinsku huba huba

-K-, 14.9.2005 19:01:

Autolla ajaessa on kanssa muutama ärsyttävä juttu. Stereoiden volume pitää olla aina tasaluvussa 5.10.15.....mitään siitä väiltä ei käy vaikka volume ei olisikaan ihan kohdallaan. Sama pätee myös kotona telkkariin ja stereoihin. Nyt mulla on varsinainen ongelma kun meidän uudessa autossa on digitaali nopeusmittari *nauru*

-Onkohan tää ihan tervettä-



Mulla on samanlaisia outoja tapoja .. *lmao* ihan samanlailla auton volumen kans, sit stereoiden ja telkkarin volumen kans. *ding*

Outoja tapoja.. No suolasen ja makeen yhdessä syönti nyt ainakin, edamjuustoa ja pullapitkoa + mehua, viinirypäleitä dipattuna americana-dippiin, nakkia ja jugurttia/jäätelöä *lmao* Mut on se niin hyvää *sydän* ainii ja letut mieluiten vaik meetvurstin ja perunasalaatin kera.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

KuZ

Posts: 44

#390 • • Edited KuZ Itä-Eurooppalainen unissaan
Finnien ja mustapäiden puristelu. Pakko tutkia jatkuvasti alueita joihin niitä kehittyy.
keisha

Posts: 1,394

#391 • • keisha bullet with butterfly wings
Myös napa on kiva putsata pumpulipuikolla.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

TTK78

Posts: 6

#392 • • TTK78
ketsuppi on hyvää.
Jammailija

Posts: 3,224

#393 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mul on ollu tää jo pitkään, mut ny voinkin sit jakaa tämän tiedon kanssanne*nauru*.
Eli mä innostun automaattisesti, jos naisella on valkoinen vyö ja valkoiset tennarit. Ne yhdistettynä toimivaan kokonaisuuteen, ni kyl mun hienovaraisen huomion sillä ainakin takaa*hihu*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

112

Posts: 61

#394 • • 112

hallucinogen, 26.1.2004 22:42:
Rakastan naisten hiusten haistelua *pihkassa*



Etkai vain harrasta sitä julkisilla paikoilla tuntemattomille? *lmao* Tuli vain mieleen pari tapausta, kun rullaportaissa takana seissyt tuntematon mies on ruvennut haistelemaaan hiuksiani. Se on hirveä tunne *igor*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

hallucinogen

Posts: 8,190

#395 • • hallucinogen Edain

112, 27.10.2006 15:34:
Etkai vain harrasta sitä julkisilla paikoilla tuntemattomille? *lmao* Tuli vain mieleen pari tapausta, kun rullaportaissa takana seissyt tuntematon mies on ruvennut haistelemaaan hiuksiani. Se on hirveä tunne *igor*


*vihelte* *vink* Kyllä mä pyrin käyttämään kaikki tilaisuudet hyväksi kun eteen sattuu kauniita hiuksia. Jos tilanne on sellainen, että voi kysyä lupaa niin kysyn koska silloin pääsee koskettelemaan ja haistelemaan paremmin mutta esim. täydessä hississä eteen tulleet kauniit hiukset ovat vastusmaton näky ;). Silleen hennosti nuuhkaisee ilman, että nenä ees koskettaa ;D

Ei oo kukaan ainakaan koskaan maininnu mitään eli ehkä kukaan ei oo koskaan huomannu tekosiani ;)

--
pikku-*possu*

Avatar
#396 • • titityyt Guest
turkinpippureiden kyytipojaksi piimää, namnam.
Elias

Posts: 434

#397 • • Elias Elias
näplätä omia hiuksia ja tehä kiehkuroita *nauru*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

112

Posts: 61

#398 • • 112

hallucinogen, 27.10.2006 15:37:
---
112, 27.10.2006 15:34:
Etkai vain harrasta sitä julkisilla paikoilla tuntemattomille? *lmao* Tuli vain mieleen pari tapausta, kun rullaportaissa takana seissyt tuntematon mies on ruvennut haistelemaaan hiuksiani. Se on hirveä tunne *igor*

---

*vihelte* *vink* Kyllä mä pyrin käyttämään kaikki tilaisuudet hyväksi kun eteen sattuu kauniita hiuksia. Jos tilanne on sellainen, että voi kysyä lupaa niin kysyn koska silloin pääsee koskettelemaan ja haistelemaan paremmin mutta esim. täydessä hississä eteen tulleet kauniit hiukset ovat vastusmaton näky ;). Silleen hennosti nuuhkaisee ilman, että nenä ees koskettaa ;D

Ei oo kukaan ainakaan koskaan maininnu mitään eli ehkä kukaan ei oo koskaan huomannu tekosiani ;)



Kumminkin olit sinä! *grr* Sen tuntee jos joku hengittää tai läähättää niskaan. En minä ainakaan kehtaa sanoa mitään tuossa tilanteessa.. Joko olen kuin en huomaisikaan, tai sitten siirryn hieman eteenpäin, kunnes on mahdollisuus lähteä karkuun. *pepsodent*
Täydessä hississä se on hirveää, kun ei pääse karkuun. *ding*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

hallucinogen

Posts: 8,190

#399 • • hallucinogen Edain

112, 27.10.2006 15:52:
Kumminkin olit sinä! *grr* Sen tuntee jos joku hengittää tai läähättää niskaan. En minä ainakaan kehtaa sanoa mitään tuossa tilanteessa.. Joko olen kuin en huomaisikaan, tai sitten siirryn hieman eteenpäin, kunnes on mahdollisuus lähteä karkuun. *pepsodent*
Täydessä hississä se on hirveää, kun ei pääse karkuun. *ding*


Ei sitä nyt mitään hengitetä ja läähätetä, pitää olla ammattilainen ;). Sellainen hento ja hiljainen sisäänpäinen hengitys nenän kautta ;).

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#400 • • asdf

hallucinogen, 27.10.2006 15:53:
Ei sitä nyt mitään hengitetä ja läähätetä, pitää olla ammattilainen ;). Sellainen hento ja hiljainen sisäänpäinen hengitys nenän kautta ;).



Oot tehny tästä oman taiteenlajinsa *nauru*

Mä alan aina täydessä bussissa tai junassa yksikseni haukottelemaan et nään kuinka moni ryhtyy siihen kans, ja joskus jatkan sitä niin kauan et tietty määrä jengiä haukottelee :P Myös jos nään jollain rehottavia kulmakarvoja ni tekee välillä tiukkaa etten nappaa pinsettejä käsiin ja laita päätä takakenoon et pääsen poistamaan ylimääräset karvat.