Liikunta vs. Laiskottelu

219 posts, 11 pages, 55,983 views

Avatar
#41 • • Cera Guest
Liikunta on kivaa sillonku ei laiskotuta.
display23

Posts: 3,069

#42 • • display23
vesipalloa pelaan ja uin kanssa..mut aika harvoin nykyään.
muuten aika pitkälti se on sitä sohvalta jääkaapille liikkumista*nauru*
MaSari

Posts: 1,986

#43 • • MaSari space jammer
Me likes both *joo* Tykkään liikkua ja tuunki hulluks jos en pysty sitä tekemään. Tanssin ja käyn kävelyillä lähinnä, ainakin toistaiseksi, mut viime kuukausina on toi laiskottelu vieny jostain kumman syystä enemmän tilaa mun elämässä kun sen ahterin nostaminen siit sohvasta.. *blush*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Metsäpiru

Posts: 418

#44 • • Metsäpiru metsäpiruilee
no käyn aika usein baareissa tanssimassa, se saa luvan riittää *justjoo*, nojoo kai sitä voisi aloittaa käymään kuntosalilla tai jotain... sitten joskus. laiskottelu sopii paremmin minulle.
¡ Previous post about a year ago !
BUTCHER-KK

Posts: 595

#45 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
maanantai 1 h kuntosali + 1 h juoxua = 2 h
tiistai 1,5 h nyrkkeilyä + 1,5 h juoxua = 3 h
keskiviikko 1,5 kuntosali + 1,5 h juoxua = 3 h
torstai 1,5 nykkeilyä + 1,5 h juoxua = 3 h
perjantai 1,5 kuntosali + 1,5 h juoxua = 3 h
lauantai take it easy meininki!
sunnuntai 1,5 kuntosali + 1,5 juoxua = 3 h

10-17h viikossa hikoilen! Mut tilanne veihelee aina mut saleissa käyn aina, mut juoxut jää välillä välin!

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#46 • • Aziz Combat Fighter
en harrasta; on parempaakin tekemistä.

Niin kauan kun on hyvä olo ja viihdyn omassa kropassani, en näe tarvetta erityselle painonpudotusurheilulle. Tietty vois olla ihan hieno juttu nostaa omaa yleiskuntoa, mutta sellaista mieluisaa yksinurheilumuotoa vaan ei ole vielä löytynyt.
Bellezaaa

Posts: 573

#47 • • Bellezaaa Afrodite*
Pakko päästä liikkumaan!!!Vuodessa on ehkä muutama viikko jolloin en tee yhtään mitään.
Kai siitä on tullu jonkinlainen elämäntapa tai jotain sinne päin ku on viimesten 15 vuoden aikana aina liikkunut jollakin tapaa (tanssi -> aerobic -> crossaus)*vink*
Hotblood

Posts: 387

#48 • • Hotblood
Viimeisen vuoden rauhallisempaan tahtiin, pari-kolme punttia viikossa ja muutama aerobinen... Välillä mentiin kymmentä treenikertaa viikossa *iloinen* Jahka kouluhommat taas hellittää niin lisää treeniä on kyl tiedossa *muhaha*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

RINJET

Posts: 6,900

#49 • • RINJET Team Sika
fudista tullu pelattuu kymmenisen vuotta, korista kans,
sit alotin karaten, ja lopetin senki.

sit löyty mun laji : Kickboxing!


kävin ottaa matseiki muutaman, mut intissä meni polven eturistisiteet, ja lääkärisetä kielsi senki.

masentuneena tuosta aloin puskee rautaa salilla 4krt-viikossa.

mut toi salikaan ei oikeen iske, ku ei tiedä mitenpäin pitäs olla ne 2-3 minuuttiset palauttukset sarjojen välilä, ku on tottunu liikkuessaan kuitenki siihen et tekee koko ajan jotain.

Noh onnneks löyty uus jaji: Vanha kunnon perinteinen nyrkkeily, yksinkertainen, helvetin tehokas ja rankka kuntoilumuoto!

suosittelen kaikille.

siis nyt en puhu mistään aerobikkinyrkkeilystä.

--
www.team*possu*.tk

RINJET

Posts: 6,900

#50 • • RINJET Team Sika
vaikka kyllähän siinäkin toimistorotan niska ja hartiat saavat kyytiä

--
www.team*possu*.tk

Jone

Posts: 8,258

#51 • • Edited Jone Archibald Haddock
Mä en ymmärrä tällaista "liikunta vs. laiskottelu"-vastajakoa, jonka liikuntaa paljon harrastavat usein vetävät kehiin. Onko kyse jostain oman pippelin pidennyksestä vai WTF, koska kyllähän nyt tyhmemmänkin pitäisi ymmärtää ettei vähäinen kiinnostus liikuntaa kohtaan tai täysi aikataulu tee kenestäkään laiskottelijaa.
zenny

Posts: 1,145

#52 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
joo todellaki vois liikkuu vähä enemmän.. mutku sai kortin ni ain auto perseen alla.. *grr* mut jos vaik yrittäs alottaa jonku harrastuksen täs jossaa vaihees.. *joo* *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#53 • • Edited ALIEN Guest

Jone:
Mä en ymmärrä tällaista "liikunta vs. laiskottelu"-vastajakoa, jonka liikuntaa paljon harrastavat usein vetävät kehiin. Onko kyse jostain oman pippelin pidennyksestä vai WTF, koska kyllähän nyt tyhmemmänkin pitäisi ymmärtää ettei vähäinen kiinnostus liikuntaa kohtaan tai täysi aikataulu tee kenestäkään laiskottelijaa.




Veikkaisin, et kyse on ihmisistä, jotka rakastavat liikkua, ovat riippuvaisia siitä tai yleisesti vain kokevat liikunnan osana elämää ja pitävät sitä hyvänä syynä olla vajoamatta "sohvaperunoiden" mielenkiintoiseen saippua-elämään, mikä ei kovin terveelliseltä kuulosta urheilijan mielessä. Esim. mä näen itseni "laiskana", jos en harrasta mitään vaikka olisi aikaa ja pystyisin. Meillä urheilijoilla on se rima katsos sen verran korkealla, että erotamme rankemmin(?) liikunnan laiskottelusta.

Eikä se tietenkään tarkoita sitä et olisi laiska, jos on parempaakin tekemistä tai joku muu tapa kuluttaa aikaa, mikä ei ole niin liikunnallista varsinkaan niiden silmissä, jotka eivät urheile. Uskoisin topicin aloittajan olevan urheilusta kiinnostunut, mikä taas on aika erilainen näkemys laiskottelusta, kuin esim. sulla *Vink*

edit: mä taidan olla noiden kahden esimerkin välimaastossa.. *ding* Anyway, yksi hyvä kysymys olisi voinut olla " pidätkö itseäsi laiskana? -perustele. " *täh*
k0pteri

Posts: 62

#54 • • k0pteri
Salitreeniä 3-4krt viikossa, riittää kivasti!!
ella_

Posts: 1,329

#55 • • ella_
liikunta *sydän*

ongelmana on vaan ajan puute, tai lähinnä se, että opiskelu vie järjettömän osan ajasta.. koska se opiskelu ei todellakaan rajoitu vaan luennoille. mut kyllä sitä vähintään 2krt viikossa tulee urheiltua (pace/pump/tanssitunnit) ja silloin kun ei ole koulussa näin kiire niin paljon enemmän. mut kyllä tässä aika hyvin ollaan kesäkuntoa kohti menossa *hihu*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#56 • • astaroth Guest
Joo, alkaa meitsin mahat olemaan taas pikkuhiljaa siinä kunnossa, että pitäisi saada tehdyksi jotain asialle. Itsekin omaan aktiivisen urheilijan historian ja lajeja on ollut monta futiksesta karateen etc. Sitten löysin koripallon, joka jäi pitempi aikaiseksi harrastukseksi.

Sitten fiksuna menin iltatöihin ennen lukiota - vuoroja 3-5 kertaa viikossa. Siinä työtahdissa ei hullukaan jaksa, saatika harrasta mitään siinä ohella ilman loppuunpalamista, joten piti valita kahdesta: harrastus, joka maksaa <-> työ, josta ansaitset.
Nyt lukion loputtua tuosta hetkestä on elopainoa kertynyt n. 15kg lisää ja alkaa itseänikin suoraansanottuna vituttamaan. Mutta kun ei jaksa! Koko lukion ajan tuli pidettyä sama työtahti yllä ja on ilmeisesti jättänyt jälkeensä yleisväsymyksen, joka johtaa siihen, että kaiken vapaa-aikani käytän kotona maatessa tehden "ei mitään". Eikä inspiraatiota ole vieläkään näkyvissä.

Onneksi asepalvelus alkaa heinäkuussa, joten saa jättää hyvästit näille elämäntavoille hetkeksi ja pääsee juoksemaan alikessun karjumisen tahtiin. Pitää varmaan vielä aukoa päätä mahdollisimman paljon, niin saadaan maksimaalinen hyöty irti siitä ihanuudesta. :)
Daverian

Posts: 491

#57 • • Daverian
Kyllä se tanssiminen ihan riittää. En halua itsestäni mitään lihaskasaa. Olen sellainen kun olen eikä sille kukaan mahda mitään.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

ninni

Posts: 489

#58 • • ninni sydän
liikunta rokkaa *hikoil**hymy*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Jna

Posts: 613

#59 • • Jna
Liikkumaan pitää päästä, mutta kyllä pitää olla aikaa myös laiskottelulle(siis telkkarin tuijotus tai tietokoneen edessä istuminen).

Itse tulee käytyä kerran viikossa salilla ja 3-4 kertaa viikossa erilaisissa ryhmäliikunnoissa siihen päälle. Tosin jos on paljon työvuoroja iltaisin niin toi määrä vähentyy tai sitten tulee enemmän kuntosalikäyntejä.

Kyl liikkumaan pitää päästä!
Avatar
#60 • • ^Pinski^ Guest
pakko myöntää et must on tullu ihan pirunmoinen sohvaperuna viime aikoina *iihhih*