Liikunta vs. Laiskottelu

219 posts, 11 pages, 55,981 views

Sunflower

Posts: 363

#122 • • Sunflower
Tänään tanssitunnille:)

Ehkäpä saan heräteltyä muutaman vuoden uinuneen himoliikkujan jostain sisältäni?-)
Danskuh

Posts: 675

#123 • • Danskuh pikku-Dee
liikunta!!mut löhööminenki menee aina ku silt tuntuu..kumpaaki tasasesti..pitää vireenä:)
ippu

Posts: 52

#124 • • ippu

Kyllä hikoilu on elämän suola! paljon tulee kulutettua niin kunto- kuin jumppasalia sekä lenkkipolkua. Nyt on selkä aika pahasti kipeenä ja jumissa. KÄRSIN*uuh*
Mut illalla hierojalle, jospa se siitä taas...

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

oooo

Posts: 1,249

#126 • • oooo
Tällä hetkellä toivoisin olevani himourheilija edes vähän aikaa. Laiskottelun osaan vähän liian hyvin *justjoo* Tai siis en tee mitään muuta ku laiskottelen
embie

Posts: 531

#127 • • Edited embie Shwoopsie poo
Liikunta on kyllä ihanaa *sydän*

Mulla menee kyl hirmu vaihtelevasti, välillä saan kasaan neljäkin treenikertaa viikossa, joskus ei sit saa itteesä liikkeelle ei nii millää...

Lajeista mulla menee: balletone, kävely/hölkkälenkit, uinti ja kuntosali.

Kivaa olis käydä pelaas tennistä tai sulkista, ratsastaa, jotai boxingia/savatea, salsaa, pyöräillä... on vaan pulaa ajasta (koulu, duuni ja laiskottelu vie ison palan) ja välillä myös sopivasta seurasta.

Hyötyliikuntaa tulee harrastettua miltei joka päivä kun kävelen aina pikkumatkat ja portaat
ipe

Posts: 1,845

#128 • • ipe X-Rust / Holvi
koirankusetuslenkki 3 x vuorokaudessa.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

korento

Posts: 110

#129 • • korento Raiski turbo Emma
Liikunta merkitsee mulle paljonkin. Se on keino millä voin irtautua arjesta ja rakastan sitä, että voin hetkeks unohtaa kaiken muun ja keskittyä vaan siihen tekemiseen. Lisäksi se tyytyväisyyden tunne, mikä tulee treenien jälkeen on aivan ihana. Eli oon aina ollut riippuvainen siitä, että mulla on joku säännöllinen aktiviteetti.

Siinä vaiheessa kun treeneihin meneminen on alkanut tympiä, oon vaihtanut suosiolla lajia. Yleensä uuden lajin myötä oon saanut myös lisää intoa harrastamiseen! :) Kaikenlaista on siis tullut kokeiltua (niin tanssia, ratsastusta, kilpavoimistelua kuin kamppailulajejakin yms.) Pisin aika yhden lajin parissa on ollut kolme vuotta. Mutta kyllä mä silti ihan tosissani harrastan! :D

Nykyään työt menee jonkun verran treenien päälle (mikä on tietysti tosi harmillista), mutta kolme/neljä kertaa viikossa olis sellanen hyvä määrä, mihin aina pyrin. Tosin oon havainnut, että kyllä kroppa kaipaa lepoakin sitten kovan harrastamisen vastapainoks, eli myös välipäiviä on ihan hyvä olla! :)

--
Se tuntui takapuolessa asti.

ilmari

Posts: 124

#130 • • ilmari NightFreak
todellakin liikkua pitää. ei oikein osaa kuvitella itseään vaan makaamassa sohvalla, vaikka sekin on tarpeellista aina välillä. kolmesta viiteen kertaan viikossa on riittävästi mulle. joskus tulee harrastettua vähemmän toisinaan taas enemmän. salilla tulee useimmiten käytyä ja sit on tietty cossom-pelit ja muut joukkuelajit fudiksesta ultimateen. talvella tietty laudan päälle on päästävä ja kyllä pipen sahaaminenkin käy urheilusta...

--
*if you can feel it you're too close*

siveys

Posts: 2,492

#131 • • Edited siveys lovely
Käytännössä jos tuntuu siltä, että jotain tekisi mieli tehdä niin se on yleensä käveleminen - ja sekin yleensä hyötyliikunnan merkeissä (esim. kävely töistä kotiin).

Käveleminen on siitä hyvä, että se kuluttaa energiaa hitaasti (eli ei haittaa vaikka ei olisi syönyt hiilareita pitkään aikaan) ja siinä kykenee helposti ohessa juttelemaan kaverille (joko seurana kävelevälle tai puhelimen avulla) tai kuuntelemaan podcasteina jotain mielenkiintoista. Olen myös miettinyt hankkivani Nokia 770:n että voisi lukea blogeja matkalla, mutta odottelen nyt varmaan että millainen se seuraavan sukupolven vastaava laite on ennen kuin teen ostopäätöksen.

Nuorempana sitä tuli juostua jonkin verran ja salillakin kävin jossain vaiheessa, mutta en ole varmaan kuuteen vuoteen jaksanut kumpaakaan jotain satunnaisia hairahduksia lukuunottamatta.

Pääosin siis "laiskottelen".. ja onhan se tuossa vyötärölläkin näkynyt jo jonkin aikaa ;)

PS. hei numerologit kertokaas mitä se nyt tarkoittaa kun tämä on 1111. viestini klubitukseen? ;)
FreeFall

Posts: 2,256

#133 • • Edited FreeFall music addict

siveys, 19.10.2006 00:50:
PS. hei numerologit kertokaas mitä se nyt tarkoittaa kun tämä on 1111. viestini klubitukseen? ;)



= oot postannut 1110 viestiä ennen tätä viestiä *hih*

--
Lintuperspektiivi

egmondo

Posts: 292

#135 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Tällä hetkellä sali treeniohjelman mukaan pitää käydä 5 kertaa viikossa salilla ja se menee niin et 6 viikoo treeniä ja 1 lepo viikko*hymy*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

kamomilla

Posts: 31

#136 • • kamomilla
Fiilistelypohjalta, noin pari kertaa viikossa. Tartteis varmaan vähän useamminkin käydä kun salin jäsenyysmaksu on aika sikakorkee ja menee suoravelotuksena, kävin sielä tai en...
Ja tänään töissä kyselivät että olenko raskaana. Oli aika helvetin suora vinkki että tartteis varmaan tehrä jotai!!!
Inferno@Tre

Posts: 678

#138 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kyl tavella toi liikuntaa jää melkein bileissä hyppimiseen. Mut kyl sitä silti ehkä kerran kuussa tulee salille eksyttyä. Kai sitä vois alkaa enemmänkin harrastaan.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Sphyxia

Posts: 3,308

#139 • • Sphyxia Maracujá!
Tulee heti hyödytön fiilis jos alkaa laiskotella. Eli ei oikein käy.
Bellezaaa

Posts: 573

#140 • • Bellezaaa Afrodite*
liikunta*sydän*
on osa muo ja mun elämää riippumatta vuodenajasta.
Ikiliikkuja!*joo**nauru*