Liikunta vs. Laiskottelu

219 posts, 11 pages, 55,985 views

Texx

Posts: 650

#102 • • Texx ^_^
Liikunta *sydän*

Ite harrastan täl hetkel thainyrkkeilyy jottain 3krt viikossa, ja ei vois olla parempaa liikuntaharrastusta. Tuntuu ettei voi saada tarpeekseen. Ja kunto on kasvanu tosi paljon, ja vaikka ma, ke ja to päivät pitääkin koulun jälkeen varata pelkästään tolle (18.30-20.00, 17.15-19.45 ja 20.00-21.30) kun ei sitten jaksa tehä muuta, niin ei musta silti tunnu et tohon menis jotenkin paljoa aikaa.
Toivottavasti joskus on pokkaa vaihtaa ryhmää poikien keskelle ja sitä kautta päästä joskus ottelemaan, suurin haave, mut tällä hetkellä ei ainakaan vielä oo kanttia siirtyä tosta turvallisesta tyttöjen "kontaktia vain tyynyihin" ryhmästä toiseen. *hihu*

Ja sitten käydään kavereiden kanssa 2-3krt salilla.
(aika usein tulee kuitenkin "emmä nyt jaksa" "mulla on krapula" selityksiä et ottaa päähän *grr*)

Sit jos mulle joskus jää aikaa, niin käyn uimassa, koska uiminen *sydän*

Kesällä tulee sit pyöräiltyä aika paljon. Viimekesänä pyöräily jäi aika vähälle kun muutettiin uuteen paikkaan enkä tiennyt mitään pyöräilyreittejä jne, mut tällähetkellä kun asutaan puotilassa, niin tuolla rastilan leirintäalueella päin menee monta kilsaa metsää ja hyviä reittejä. En oo tosin käynyt, mut näin kuulin äidiltä.

Kun syksyllä menin uuten kouluun, oli siellä tenniskenttä. (taisiis oikeestaan kolme sellasta.. verkkoa. ja juttua *nauru*)
Innostuin sit tosi paljon tenniksestä, harmi vaan ettei mulla ole ketään tuttua joka haluis lähtee pelailemaan mun kanssa tennistä *uuh*

(ohho, tulipas pitkä. nojuu. *sydän*)

--
*piis*

twistedsushi

Posts: 211

#103 • • twistedsushi Nihil declaro
Jos sanoisin harrastavani liikuntaa ainakin 4 krt/vko, V A L E H T E L I S I N...

Laiskuus on voittanut minut puolelleen... sohva, suuret tyynyt, musiikki, hyvät leffat/safkat ja
ehkä mukavaa seuraakin... *iloinen*

5 päiväisen liikuntani/vko saan siitä että menen kouluun... autolla...

--
Itse valitset puolesi.

Avatar
#104 • • RINY Guest
Mikä liikunta? Mitä se on? Jotain syötävää? *ding* Menny mulla ainakin ihan liikaa laiskottelun puolelle. Yksin on vaan niin pirun vaikeeta koota motivaatiota lähteä esim lenkille, pyörää en tällä hetkellä omista ja rulliksiinkin pitäs hankkia uudet renkaat. Olen monesti päättänyt että nyt huomenna mä liikun mutta kuitenkin sen televisio ja sipsipussi vie siinäkin voiton. *nauru* No tosin, mulle sais tulla pari kiloa lisää eikä pois. *hymy* Varmaan ainut asia mikä on tässä positiivista.
Avatar
#105 • • Edited Viola00 Guest
Lomalla/vapaalla liikun 4-6krt/viikko ja muuten 1-3krt riippuen vähän miten ehtii työltä & koululta. Sali, spinning ja bikit siis mun lajeja ja niissä tulee käytyä. Jos juoksulenkkiä kaipaan niin menen tekemään sen salille ja juoksumatolle, tuolla ulkona lenkkeily ei nyt jostain syystä innosta. Treeni merkitsee mulle paljon. Tekee ihanan olon ja jaksaa taas kaikkea paljon paremmin, niin työssä kun koulussa. Ja onhan se hyvä kunto hyvä asia muutenkin. Kimmokkeen treenailuun sain kun alotiin Cheerleadingin kilpajoukkueessa jossa vaadittiin hirmukuntoa ja kovaa treeniä oli 3-4krt/vko plus omalla ajalla tehty treeni. Ja päivääkään en kadu.

Jee, huomen aamulla taas spinningiin.. jopa lähtis valkkaa jo kamoja ja laittaa ne valmiiksi
*juonittel*
Sjel

Posts: 371

#106 • • Sjel Apprentice.
useemminki vois lähteä... tarttis vaa seuraa sinnekkin, yksin ei jaksa kiinnostaa :/

--
Will work for bandwith. :)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#107 • • Aziz Combat Fighter

Aki A., 28.2.2005 00:37:
Jääkiekkoa tuli pelattua 10 vuotta, mutta viime vuoden aikana lisääntynyt autoilu ja liikunnan jääminen kokonaan sai aikaan sen, että paino nousi n. 10 kiloa. Intissä oli tarkoitus saada painonnousu kuriin ja alokaskaudella painoa lähtikin 6 kiloa, mutta linnakkeella kilot ovatkin sitten tulleet takaisin. Ens syksyllä ajattelin aloittaa kiekon pelaamisen uudelleen, katsotaan sitten vaikka vuoden lopulla jos olis ees vähän paremmassa kunnossa :)



Isosaari / LääkM. -> +11 kg.
lirppa

Posts: 6

#108 • • lirppa
jep liikunta *sydän**sydän**sydän*

4 krt/viikossa thai-nyrkkeily treeneissä ja siinä ohella 3 krt/viikossa salilla!
ylös sohvilta ja liikkumaan! *jiihaa*
Cloud

Posts: 2,162

#109 • • Cloud Game Freak
Laiskottelu, Mitäs sitä himasta uloskaan lähtemään. Kesällä tietty se rantaan kävely ja terassilla oleskelu sekä kaupungilla ihmisten katselu urheilusta jo käykin =)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Neryana

Posts: 37

#110 • • Neryana duracelpupu
Liikunta...tekee hyvää kropalle ja mielelle....*joo*
Vexe

Posts: 1,016

#111 • • Vexe
Junnuna tuli pelattua niin paljon jääkiekkoa, että lopettamisen jälkeen jäi kaikki liikunta. Jos sitä kerran kuulaudessa käyn lenkillä niin sekin on jo paljon mulle. Tästä syystä kiloja on kertynyt liikaa ja nyt aivot jo vihjailevat ahkeramman liikunnan puolesta. Alkuksi pitäisi saada tiputettua painoa n. 12kg.

Joku mainitsi aloittavansa liikunnan intissä. Itsellä nousi paino 9kg intin aikana, eikä kyseessä ollut lihaskasvu. Kävin jopa useita kertoja viikossa lenkillä ihan vapaaehtoisesti.

Laiskottelu on jees.
Caro²

Posts: 5,301

#112 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Fiiliksestä riippuen. Yleensä 2kertaa kuussa, tai jos o muita bileitä.. Tanssilattian vieressä seisoskelu menee urheilusta :)
helluli

Posts: 381

#113 • • helluli pupunen / hababambi
Liikunta *joo*
Ollaan viimein saatu Miilan kanssa itseämme niskasta kiinni liikkumisen suhteen. Ja mikäs siinä - ajoituskin toimii mun kohdalla aivan loistavasti, sillä tämänhetkinen työpaikkani kustantaa kaiken liikunnan *aplodit*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

¡ Previous post about a year ago !
Syntse

Posts: 1,652

#114 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Liikuttua tulee, vähintään 2krt viikossa Taekwondoa välillä on 4krt viikossa riippuu aina fiiliksistä. Jossain välissä jaksoin kotonakin lihaskuntoa harjoittaa mutta sekin on taas jäänyt hieman. Joskus joutuu kyllä kääntymään puhtaan laiskottelunkin puoleen ei sitä muuten jaksaisi. Ja sitten tietysti bileissä tanssiminen aina kun sattuu hyvät bileet, niitä onneksi viime aikoina ollutkin ihan hyvin.
Freja

Posts: 8,775

#115 • • Freja Sihteeri
Aina ku näkee jonku tyylii Pussycat Dollsin musavideon ja niide hehkeide irmojen kropat, ni mieli o hetken liikunnassa. Sit aina muistan et töissä juoksen sen päälle 10 000 askelta per päivä, ni en jaksa vaivautua enempää *nauru* "ehkä si joskus."

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#116 • • Freja Sihteeri

mayah, 17.10.2006 10:05:
Mäkin kipitän 11 000 päivässä ja teen kuitenkin ison osan päivästä koneen ääressä istuen..



No perkele. Nyt tunnen oloni vielä huonommaks :( mut kyl mä kävelen töiden ulkopuolel, en si tie paljonko yhteesä jos töis se o toi 10 000.

Joojoo, mä tiedän, pitäs varmaa liikkua vähän enemmän :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

FreeFall

Posts: 2,256

#117 • • FreeFall music addict
jeez jeez, liikunta on erinomaista, liikkun 2 kertaa viikossa (ainakin) kesällä paljon enemmän.
Nyttenkin harrastaisin enemmän jos siihen vaan aikaa olisi.
harrastus = footbag freestyle ja net-footbag (8v tehkoasta kenkimistä takana)

--
Lintuperspektiivi

Avernian

Posts: 7,451

#118 • • Avernian Kerettiläinen

¦), 17.10.2006 10:13:
net-footbag



Virtuaalista pussin potkimista? :o

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

gerry

Posts: 979

#119 • • gerry
Intin jälkeen en oo tikkuakaan pistänyt enää ristiin:D


Nööh.. en kait voi olla ylpee. Vielä 2005 kesäl tuli liikuttua päivittäin aktiivisesti ja salil käytyä abaut vuoden. Myös kaikenlaisia protskujuomia ym. kului enemmän ku alkoholi..... Mutjooh, ku intist pääsi niin ei oo juuri mitään saanut aikaiseksi. Vaik myönnän et ennen oli paljon virkeämppi ja jaksoi tehdä paljon enemmän kaikkea niin silti turvaudun patongeihin, pitsoihin, kuplivaan sekä kaikkeen mikä ei oo niin terveellistä....:)

Oon joka viikko aloittamas taas sitä kuntoilua ja salaatin syömistä.... Eiköhän kohta taas onnistu:P

--
by B.C.S

Claquesous

Posts: 3,206

#120 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Fillarointi on jees.

--
32. of December