Liikunta
Ite harrastan täl hetkel thainyrkkeilyy jottain 3krt viikossa, ja ei vois olla parempaa liikuntaharrastusta. Tuntuu ettei voi saada tarpeekseen. Ja kunto on kasvanu tosi paljon, ja vaikka ma, ke ja to päivät pitääkin koulun jälkeen varata pelkästään tolle (18.30-20.00, 17.15-19.45 ja 20.00-21.30) kun ei sitten jaksa tehä muuta, niin ei musta silti tunnu et tohon menis jotenkin paljoa aikaa.
Toivottavasti joskus on pokkaa vaihtaa ryhmää poikien keskelle ja sitä kautta päästä joskus ottelemaan, suurin haave, mut tällä hetkellä ei ainakaan vielä oo kanttia siirtyä tosta turvallisesta tyttöjen "kontaktia vain tyynyihin" ryhmästä toiseen.
Ja sitten käydään kavereiden kanssa 2-3krt salilla.
(aika usein tulee kuitenkin "emmä nyt jaksa" "mulla on krapula" selityksiä et ottaa päähän
)
Sit jos mulle joskus jää aikaa, niin käyn uimassa, koska uiminen
Kesällä tulee sit pyöräiltyä aika paljon. Viimekesänä pyöräily jäi aika vähälle kun muutettiin uuteen paikkaan enkä tiennyt mitään pyöräilyreittejä jne, mut tällähetkellä kun asutaan puotilassa, niin tuolla rastilan leirintäalueella päin menee monta kilsaa metsää ja hyviä reittejä. En oo tosin käynyt, mut näin kuulin äidiltä.
Kun syksyllä menin uuten kouluun, oli siellä tenniskenttä. (taisiis oikeestaan kolme sellasta.. verkkoa. ja juttua
)
Innostuin sit tosi paljon tenniksestä, harmi vaan ettei mulla ole ketään tuttua joka haluis lähtee pelailemaan mun kanssa tennistä
(ohho, tulipas pitkä. nojuu.
)