Jone:
Mä en ymmärrä tällaista "liikunta vs. laiskottelu"-vastajakoa, jonka liikuntaa paljon harrastavat usein vetävät kehiin. Onko kyse jostain oman pippelin pidennyksestä vai WTF, koska kyllähän nyt tyhmemmänkin pitäisi ymmärtää ettei vähäinen kiinnostus liikuntaa kohtaan tai täysi aikataulu tee kenestäkään laiskottelijaa.
Veikkaisin, et kyse on ihmisistä, jotka rakastavat liikkua, ovat riippuvaisia siitä tai yleisesti vain kokevat liikunnan osana elämää ja pitävät sitä hyvänä syynä olla vajoamatta "sohvaperunoiden" mielenkiintoiseen saippua-elämään, mikä ei kovin terveelliseltä kuulosta urheilijan mielessä. Esim. mä näen
itseni "laiskana", jos en harrasta mitään vaikka olisi aikaa ja pystyisin. Meillä urheilijoilla on se rima katsos sen verran korkealla, että erotamme rankemmin(?) liikunnan laiskottelusta.
Eikä se tietenkään tarkoita sitä et olisi laiska, jos on parempaakin tekemistä tai joku muu tapa kuluttaa aikaa, mikä ei ole niin liikunnallista varsinkaan niiden silmissä, jotka eivät urheile. Uskoisin topicin aloittajan olevan urheilusta kiinnostunut, mikä taas on aika erilainen näkemys laiskottelusta, kuin esim. sulla *Vink*
edit: mä taidan olla noiden kahden esimerkin välimaastossa..
Anyway, yksi hyvä kysymys olisi voinut olla " pidätkö itseäsi laiskana? -perustele. "