päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,776 views

Bellezaaa

Posts: 573

#1221 • • Bellezaaa Afrodite*

Airvision:


-Joo,näin kandee toimii *nauru* mutta...nyt olen maistellut vain ne "pari" eli onkohan mulla sitten huomenna luvassa pikkurapeli..*hmph*




ehkä...
tai vois jo kysyy et miten kävi?
*hih*
micqo

Posts: 1,094

#1222 • • micqo

Cride:
---
Airvision:


-Joo,näin kandee toimii *nauru* mutta...nyt olen maistellut vain ne "pari" eli onkohan mulla sitten huomenna luvassa pikkurapeli..*hmph*

---



ehkä...
tai vois jo kysyy et miten kävi?
*hih*



-Tällä kertaa kävi oikein hyvin,eipä ollut oikeestaan mitään epänormaalia olotilaa vaikka muutamat eilen maistelinkin.*joo*
Bellezaaa

Posts: 573

#1223 • • Bellezaaa Afrodite*
Airvision:

Tällä kertaa kävi oikein hyvin,eipä ollut oikeestaan mitään epänormaalia olotilaa vaikka muutamat eilen maistelinkin.*joo*

niin...kai se riippuu niin ravitsemuksesta, unen ja stressin määrästä ynnä muusta sellaisesta *hihu*
kiiki

Posts: 491

#1224 • • kiiki hankala

Pinski:
mä heräsin ennenku kello soi *ding*



kohtalotoveri! on se kumma ku on niin kiire päästä töihin että pomppaa hereille ennen herätyskelloa.... *ding* ja silti tulee ihan yhtä kiire ku aina *justjoo*
Avatar
#1225 • • ^Pinski^ Guest

kiiki:
kohtalotoveri! on se kumma ku on niin kiire päästä töihin että pomppaa hereille ennen herätyskelloa.... *ding* ja silti tulee ihan yhtä kiire ku aina *justjoo*


tuttua joo mulleki *nauru* onneks eilen ei sentää käyny näin, lähtöpaikkaki oli vähän eri ku normaalisti (eli siis tietenki paaljon pidemmältä) ni olis tullu ihan oikeesti KIIRE *hikoil*
micqo

Posts: 1,094

#1226 • • micqo

Cride:
Airvision:

Tällä kertaa kävi oikein hyvin,eipä ollut oikeestaan mitään epänormaalia olotilaa vaikka muutamat eilen maistelinkin.*joo*

niin...kai se riippuu niin ravitsemuksesta, unen ja stressin määrästä ynnä muusta sellaisesta *hihu*



-juu,moni asia vaikuttaa *joo* yleensä mul on "parista" bissestä pikku rapeli aamuisin,mut onneks tänä aamuna ei ollut..huomis aamusta en sit taas tiedä kun olen tässä jo maistellut parin punkkupullon edestä *hih*
Bellezaaa

Posts: 573

#1227 • • Bellezaaa Afrodite*
Airvision:

-juu,moni asia vaikuttaa *joo* yleensä mul on "parista" bissestä pikku rapeli aamuisin,mut onneks tänä aamuna ei ollut..huomis aamusta en sit taas tiedä kun olen tässä jo maistellut parin punkkupullon edestä *hih*



no se onkin sitten jo eri juttu...*joo**hihu*
micqo

Posts: 1,094

#1228 • • micqo

Cride:
Airvision:

-juu,moni asia vaikuttaa *joo* yleensä mul on "parista" bissestä pikku rapeli aamuisin,mut onneks tänä aamuna ei ollut..huomis aamusta en sit taas tiedä kun olen tässä jo maistellut parin punkkupullon edestä *hih*



no se onkin sitten jo eri juttu...*joo**hihu*



-Juu,totta puhut *nauru* mä veikkaan,että nää pari punkkua mitä olen päivän mittaan tissutellut,tulee vaikuttaa aamulla *poks* mut ei jaksa ottaa stressii...vinee on niin kiva joskus maistella kaikessa rauhassa hyvän ruuan kera & muutenkin ajan kuluks,näin la-iltana...ja tätä tuntuu menevän ajan kanssa *iihhih*
Miika

Posts: 893

#1229 • • Miika
Punaviini, klassinen musiikki ja hyvä seura takaavat loistavan illan.
ezzy

Posts: 8,060

#1230 • • ezzy Droid-pappa

Luminescent:
Punaviini, klassinen musiikki ja hyvä seura takaavat loistavan illan.



klasarikiksua *sydän**nauru*
Miika

Posts: 893

#1231 • • Miika

ezzy:
---
Luminescent:
Punaviini, klassinen musiikki ja hyvä seura takaavat loistavan illan.
---
klasarikiksua *sydän**nauru*



Miksei *sydän* Oma suosikki näitä iltamia varten on silti äitiltä lainattu splitti Mozartia ja Rossinia, 'Winds go to the Opera'. Täytetty kauniilla oopperateemoilla, oboet ja huilut soi, eikä negatiivisista vibrasfääreistä ole tietoakaan. *slurps*
Claquesous

Posts: 3,206

#1234 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Vieressä istuva kiinalaine vetää huoletta zetaa kuulokkeet päässä.. mahtaa olla aika hyvää ambienttii...

--
32. of December

Silphid

Posts: 219

#1235 • • Silphid
Tänään meidän vessan oveen oli vihdoin ilmestynyt kahva. (semmosta ei oo ollu siinä puoleen vuoteen)
Kun mainitsin asiasta mutsille se väitti kahvan olleen siinä jo pari viikkoa. ..että en sitten tiedä kenessä on vikaa.. *ding* *nauru*

--
:)

Exlex

Posts: 497

#1237 • • Exlex
o_O


Aron Ralston Sacrifices His Right Arm to Save His Life

An experienced climber and outdoorsman, Ralston went hiking alone down Utah's Bluejohn Canyon on April 26. As he climbed over a boulder, it shifted, pinning his right arm against a canyon wall. Five days later, after having tried fruitlessly to budge the 800-pound rock, he broke the bones in his forearm and amputated his arm below the elbow with a dull pocketknife. The operation took about an hour. Once free, he rappelled down a 60-foot cliff and walked five miles before finding help.


http://www.cmu.edu/magazine/03fall/aralston.html



Voipi olla että itseltäni ei löytyisi pokkaa nirhata Leathermanilla tuntia oikeaa käsivarttani poikki. Todennäköisesti nääntyisin mieluummin tai viiltäisin vain haavan ja vuotaisin kuiviin.
sapeli

Posts: 11,768

#1238 • • sapeli jokukukamikä?
Samat lääkkeet maksaa samassa apteekissa eri kassoilla 25 senttiä eri määrän *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hemuz

Posts: 2,178

#1239 • • hemuz kätevä emäntä

sapeli:
Samat lääkkeet maksaa samassa apteekissa eri kassoilla 25 senttiä eri määrän *ding*



toi on kyllä wierd.

mun oma o_O ois kauhee nälkä, mutta kurkku ei anna vieläkään myötä.
*pitsamikseriin* *iloinen*
KittysDead

Posts: 381

#1240 • • KittysDead Trooper
Olen nähnyt nyt viikon putkeen ehkä hämmentävintä unta ikinä. Samaa unta. ...lisäksi uni tuntuu niin todelliselta että herätessä on sellanen olo että... huh huh *vink*. Hmmmm.... Dunno. Ehk oon vaan puuttees tmv. Nobody knows.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!