päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,661 views

Amma

Posts: 2,383

#581 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Lene:
Mutta 3 niistä taitaa olla sama henkilö. *hih*


Joo, niin taitaa. Kaiken lisäks jokainen rekisteröity 5 min sisään. *ding*
Mikähän pointti siinäkin on*täh* (<- virallinen "kysy tyhmiä")

--
*etsiskel*

Saara

Posts: 1,954

#582 • • Saara #2970

Lene:
---
Saara:
Katoin rekisteristä että tänään on 4 henkilön 24 v. synttärit joiden nickissä on sana pupu...
---
Mutta 3 niistä taitaa olla sama henkilö. *hih*



Niin, pitäiskö munkin olla täällä jollain viidellä eri nickillä?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Epailija

Posts: 5,636

#583 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Saara:
Niin, pitäiskö munkin olla täällä jollain viidellä eri nickillä?



Ajattele, viisinkertaisesti skenepisteitä. Vähintään!

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

micqo

Posts: 1,094

#584 • • micqo
Huomasin juuri,et mulla on housut väärinpäin jalassa *nauru**haukottel*
Avatar
#585 • • Edited candyraver Guest
*clip*
coolcat82

Posts: 771

#588 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Söin äsken poromakkaraa...*sars* ei maistunu...

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Mosh

Posts: 137

#589 • • Edited Mosh Adonis
Piti ottaa päikkärit, jotta illalla jaksais. Meen huoneeseeni ja suljen silmät. Sit kuulen jotain järkyttävää kolinaa, aluks mietin että jaahas, naapurit ne taas riehuu. Ääni kuitenkin kuului selkeästi tästä asunnosta, ja vähän ihmettelin, koska mähän asun täällä yksin. Hetki meni, mutta sitten; "tsirp tsirp". Niin se minulle valkeni, että sielläpä taitaa olla lintu... ja niin siellä oli.

Vähä ihmettelin ku ei oo ikkunoita auki muuta ku yks raollaan toisel puolel kämppää. Mut sieltäpähä löyty kakat lattialta, joten selittyy ainakin mistä kyseinen peto pääsi sisään. Seuraavaksi vuorossa oli linnun poistaminen rakennuksesta. RAID purkki esiin! No ei sentää...

Ikkuna auki, ovi kii. Ei tajua lintu, jatkaa lentelemistä päin suljettua ikkunaa. Nyt meni hermot. Laskettelulasit silmille kaiken varalta ja hätyyttelemään. Tajushan se vihdoin.

Nyt sinne päikkäreille... mikäs täältä seuraavaks löytyy, tiikeri?

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Karski

Posts: 6,049

#590 • • Karski Pomon kätyri
Teknarimodailua:

sitar.jpg
kalimba.jpg
blue.jpg

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

innae

Posts: 1,377

#591 • • innae PaskaJätkä
Automatkalla rupesi hirveästi väsyttämään ja nukuin siinä sitten puolisen tuntia.

--
PaskaJätkä

KittysDead

Posts: 381

#593 • • KittysDead Trooper
Se että en nuku ja tunnen ÄO:ni tipahtavan puolessa tunnissa aina 10pisteessa.. nyt mennään jossain 70:ssä. *kuolaa*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

kap-pu

Posts: 1,167

#595 • • kap-pu the amazing suction cup boy
tämä ei itse asiassa sattunut tänään, mutta muuan päivä tuossa ehkä reilu viikko sitten poistuin koulusta ja ylitin tietä päästäkseni Pasilan asemalle! jäin runsaan liikenteen vuoksi hetkeksi jumiin liikenteenjakajalle, jossa myös keski-ikäinen mies! ja out of the blue, äijä virkkaa kovaan ääneen terävin sanoin, jotta: "MITÄS HELVETTIÄ NÄMÄ TÄÄLLÄ AJELEVAT, MENISIVÄT TÖIHIN NIINKUIN KAIKKI MUUTKIN!"...

mitäköhän helvettiä mahtoi sitten itse siellä kävellä. :D

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

kiiki

Posts: 491

#596 • • kiiki hankala
hienostoravintolan pikkupikku ruokalajit maistui hyvältä! o_O todella omituinen kokemus... *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#597 • • ezzy Droid-pappa

mayah:
Selasin tossa rekisteriä aikani kuluksi ja alle kilsan säteellä asuu 14 klubbarilaista! 7 heistä asuu alle 500 metrin säteellä mun koti-ovesta! Lähin asuu tässä samassa pihassa, joten välimatka on 0, seuraava 110 metrin päässä!

o_O maailma on pieni!



huomasin saman...tää espoo on aika pieni paikka x)
S-T

Posts: 1,195

#598 • • S-T Pieni

mayah:
Selasin tossa rekisteriä aikani kuluksi ja alle kilsan säteellä asuu 14 klubbarilaista! 7 heistä asuu alle 500 metrin säteellä mun koti-ovesta! Lähin asuu tässä samassa pihassa, joten välimatka on 0, seuraava 110 metrin päässä!

o_O maailma on pieni!


Mulla ei asu kilsan sisällä kuin 4 muuta. Niistä yksi asuu mun kanssa tasan samassa osoitteessa, toinen jonka tunnen, asuu läheisissä (140m) HOAS-kämpissä, ja kolmannen välimatka muhun on tismalleen sama kuin toisen, eli asunee samoissa HOAS-asunnoissa. Neljäs asuukin sitten jo 450m päässä :P

Joku Kallion seudulla asuva voisi kertoa oman lukunsa, nimittäin musta 1-5km päässä asuvia on paljon ja mulla on sellainen kutina, että niistä suuri osa asuu tuol Sörnäinen/Kallio/jne. sektorilla.

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#599 • • Cera Guest

S-T:
Joku Kallion seudulla asuva voisi kertoa oman lukunsa, nimittäin musta 1-5km päässä asuvia on paljon ja mulla on sellainen kutina, että niistä suuri osa asuu tuol Sörnäinen/Kallio/jne. sektorilla.



huhu. en ookkaan hetkeen vilassu ja alle km säteellä asustaa jotainn.. 88. o_O
siin 0km kohalla oiskohan jotain 5.
..joista mä en kyl tiedä ku lauran tuolt tien toiselta puolelta :D
et asuukohan nää 4 muuta kans täs samalla kadulla..
kilobitti

Posts: 2,419

#600 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lene:
Pistetään paremmaksi, 66 klubbarilaista kilometrin säteellä. *nauru*



Mulla on 95*hih* Tosin ei sinänsä yllätä, Kallio on todella tiheätä ja nuorten asuttamaa aluetta...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993