päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,772 views

Elmiira

Posts: 1,446

#261 • • Elmiira
Pitipä tämäkin päivä nähdä... *justjoo*

Eilen aamulla heräsin ensin siihen kun kämpän ohi ajoi varmaan lähemmäs 10 hälytys ajoneuvoa pillit ulvoen... No se ei oo mitenkään kummallista kun palolaitos on vieressä, mut en oo tällä tavalla vielä ennen heränny...

Sitten hetken kuluttua luukui jarrujen ulvontaa ja tällä kertaa myös se tömähdys jota olen aina ensin mainutun äänen jälkeen odottanut...

Hyppäsin tietenkin partsille katsomaan mitä tapahtui ja kyllä, ruumisauto ja farmari olivat ajaneet kolarin liikennevaloissa...

Näinpä sitten senkin, miten vainaja voi myöhästyä omista hautajaisistaan...
Poliisien tulo kesti, uuden ruumisauton haku kesti, hinausauton tulo kesti, arkun siirto kesti...

Inhottavaa jos omaiset on ollu avonaisella haudalla osottamassa arkkua **eiei*
Ja sit mun oli tietenkin pakko valokuvat koko tapaus... ei tällasta nyt ihan joka päivä nää...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

MaSari

Posts: 1,986

#262 • • MaSari space jammer
Kuulin tänään taas vaihteeks Britniitä ja vielä sen järkyimmän laulun radiosta, eli Toxicin. Nyt alan olla niin mitta täynnä sitä samaa rasittavaa renkutusta et viime kerralla kun kuulin sen niin se alko kuulostaa peräti hyvältä *ding* Voe äitienpäivä.. *muhaha* nimim. en_tykkää_britniistä

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

kiiki

Posts: 491

#263 • • kiiki hankala
kuulin koirani kasvattajalta että koirani on aggressiivinen ja puremaherkkä, lisäksi luin rivien välistä suoran epäilyn siitä etten pärjää kyseisen koiran kanssa. kyseinen kasvattaja on nähnyt koiran vuoden aikana kaksi kertaa ohimennen näyttelyssä, ei kertaakaan normaalioloissa kotona/tallilla tms. niin, ja kyseinen koira on *pupu*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#264 • • Lost-Soul los pallos

ezzy:
---
cheat:
Täysin tuntematon ihminen näytti mulle keskisormea autosta tullessaan mua vastaan, enkä edes liikenteessä tehnyt mitään joka olisi siihen oikeuttanut. *ding*
---
Itselleni käynyt samat motarilla O_o


Tota käy mulle vähän väliä. Varsinkin silloin kun noudatan liikennesääntöjä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#265 • • Jonulih Guest
Olen pessyt kännissä pyykkiä ja heittänyt vaatteet kuivamaan jonnekkin..*ding*
Zet4

Posts: 1,135

#266 • • Zet4 n00b

cheat:
Täysin tuntematon ihminen näytti mulle keskisormea autosta tullessaan mua vastaan, enkä edes liikenteessä tehnyt mitään joka olisi siihen oikeuttanut. *ding*



Hehee, minä harrastan toisinaan tälläistä *hihu*
Varsinkin on hauska näyttää kauniille muijille esim. liikennevaloissa keskaria... Mitä nätimmälle sen parempi. Ne ilmeet on aika hauskaa katsottavaa, kun yleensä tollaset muijat ei ole tottunut saamaan keskisormea vaan ainoastaan kuolaavia katseita.
Myös pikkulapsille voi näyttää hymyillen keskisormea.*dissaa*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

kiiki

Posts: 491

#267 • • kiiki hankala

Zeta:
---
Varsinkin on hauska näyttää kauniille muijille esim. liikennevaloissa keskaria... Mitä nätimmälle sen parempi. Ne ilmeet on aika hauskaa katsottavaa, kun yleensä tollaset muijat ei ole tottunut saamaan keskisormea vaan ainoastaan kuolaavia katseita.
Myös pikkulapsille voi näyttää hymyillen keskisormea.*dissaa*



huvinsa kullakin... *taputapu*
Avatar
#268 • • Dorka Guest
...kylppäri haisee mädälle ja ongelman ytimenä maastopyöräily, ihanien kelien ansiosta fillari pitää aina pestä ajon jälkeen kylppärissä ja kaikki lehdet, neulaset jne. menee viemäriin mut jää sinne jonnekkin sitten mätänemään. siinä sitten meni puolipäivää, kun desinfioi koko kylppärin, putsas viemärin jne. ja nyt taas rauha maassa - toistaseks *nauru*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#269 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Avernian:
Pikku-Lotta kertoo elämän tosiasioita :
”Ensin susta tulee johtaja, ja sitten pomo. Ja sitten sä oot kaikkivaltias.”



Mut kaikkihan sen tietää, että mä oon tällanen totuuden torvi 0____o

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

innae

Posts: 1,377

#270 • • innae PaskaJätkä
Ilta-Sanomista;

Mieskuoroa ammuttiin haulikolla

Suomen Laululeijonat -kuoron levynjulkistamisjuhlallisuudet päättyivät haulikon laukauksiin ja yhden kuorolaisen saamaan haulin osumaan lauantai-iltana Korpilahdella.

13-miehinen keskisuomalainen marssimusiikkiin erikoistunut kuoro päätti juhlistaa tuoretta levyään mm. ampumalla raketteja rannalla. Mukana juhlissa olivat puolisot ja yksi sylivauva. Kesken ilotulituksen tapahtui jotain yllättävää.

- Minäkin ensin kuvittelin, että se kaveri yhtyi ilonpitoon ja ampui taivaalle vaan lisää ääntä. Sitten vasta ihmettelin, kun veneen kylkeen ropisi hauleja ja yhtä kaveria osui poskeen, kuorolainen Erto Ojala kertoi.

Pn tuo musiikin harrastaminen vaarallista nykyään...

--
PaskaJätkä

anqqa

Posts: 4,034

#272 • • anqqa tirehtööri
hiukset on komean maantienharmaat täysin värittömät, mutta kokeiluparrassa on harmaita, mustia ja kuparin/oranssin/punaisen värisiä karvoja.. ¿que?

Dorka:
putsas viemärin jne. ja nyt taas rauha maassa - toistaseks *nauru*



viemäriin sellanen vaihdettava verkko joka kerää kaikki roskat, stokkalla 3kpl 4.5e

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#273 • • Dorka Guest
Jatkoilla tyttö laattas parvekkeelta alas suoraan alakerran parvekkeelle (joka on siis tuplasti leveempi ja isompi, kun muiden parvekkeet). Sopivasti nyt tässä on ollut erittäin kaunista ja aika ilkeeltä näytti iso laatta keskellä parveketta... aamulla pahoittelukirje 100e:llä terästettynä ja juttelin naapurin kanssa puhelimessa niin sanoi vain, että ”näitä sattuu aina, ei voi mitään - mutta laitoit aivan liikaa rahaa. Saanko tarjota Konjakin?” *blush*

No kiva et on ymmärtäväiset naapurit eikä natsi naapureita... mutta kyllä hävettää vaikka ei naapuria tuntunu haittaavaan.
sapeli

Posts: 11,768

#274 • • sapeli jokukukamikä?
Näin unta että olin vierailevana tähtenä Bill Cosby Showssa. *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

cheat

Posts: 796

#275 • • cheat
Aamulla viemässä junioria hoitoon, joku pässi kiilaa risteyksestä eteen, takapenkiltä kuuluu ponteva vakjuu kaksivuotiaan äänellä. *igor*

[muokattu 9.8.2004 18:43]

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Apo

Posts: 1,574

#276 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

cheat:
Aamulla viemässä junioria hoitoon, joku pässi kiilaa risteyksestä eteen, takapenkiltä kuuluu ponteva vakjuu kaksivuotiaan äänellä. *igor*



Tuleepa mieleen sanonta ”Sen minkä pienenä oppii, sen vanhana(=vanhempana?) taitaa” *nauru*
cheat

Posts: 796

#277 • • cheat

mayah:
---
Apo:
Tuleepa mieleen sanonta ”Sen minkä pienenä oppii, sen vanhana(=vanhempana?) taitaa” *nauru*

---


Mulle tuli taas mieleen mitä isot edellä, sitä pienet perässä, mut ei kai cheat sellasia oo opettanu..



Itseasiassa en, vaan perheen vanhempi mieshenkilö...ite huudan vaan saman suomeksi *nauru*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

kylpyankka

Posts: 45

#278 • • kylpyankka
Hillittömät kiksit kaupan kassalla: olin viimeinen asiakas kyseisellä kassalla, joten sain rauhassa pakata ostokset kassiin. Kaikille jutuille kun on omat paikkansa, mutta ruuhka-aikaan ei kehtaa jäädä järjestämään *justjoo*
Hyvin pakattua kassia on mukava kantaa kotiin *joo*
innae

Posts: 1,377

#279 • • innae PaskaJätkä
Tänään duunipaikalleni pamahti entinen keittiömaikkani, joka on asunut 1,5 vuotta Englannissa. Siinä puhua turistiin ummet ja lammet. Lupasin ilmoitella jos Lontooseen eksyn.


Toinen o_0
Yöllä rupesi kuulumaan outoa suhinaa keittiöstä ja pelästyin että ikivanha pakkanen sani sopimuksensa irti, mutta sihinän aiheuttikin mehukattipurkki johon oli tullut reikä. Reiästähän suihkusi mehua ja oli toooosi kiva ruveta siivoamaan unenpöppörössä mehua lattialta...

[muokattu 10.8.2004 10:33]

--
PaskaJätkä

Avatar
#280 • • Nancy Guest
v**tu, mä en saa toimiin tota mun profiiliani niinku mä haluisin...*grr*