päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,813,163 views

Anne

Posts: 424

#101 • • Anne The Apina.
Siis häh;
Miksi musta tuntuu siltä, että mun tietokoneeni hiiri pitää sellaista oikean hiiren tapaista vikinää/ininää? *täh**ding*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#102 • • Lost-Soul los pallos

Anne:
Siis häh;
Miksi musta tuntuu siltä, että mun tietokoneeni hiiri pitää sellaista oikean hiiren tapaista vikinää/ininää? *täh**ding*


Sul on rulla hiiri ja siellä joku osa pitää tuota vikinää??

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Anne

Posts: 424

#103 • • Anne The Apina.

Lost-Soul:

Sul on rulla hiiri ja siellä joku osa pitää tuota vikinää??



Kun ei ees oo rullahiiri. Sehän siinä hämmentävää onkin.

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Anne

Posts: 424

#104 • • Anne The Apina.

climate:
---
Anne:Kun ei ees oo rullahiiri. Sehän siinä hämmentävää onkin.
---
Sit se on se pallo siellä hiiren sisällä? Jos ei optinen hiiri, niin sen pallon saa sieltä ulos ja sen voi putsata ... lisäksi voi putsata ne sellaset mekaaniset rullat joihin se hiiren pallo ottaa kontaktia...



Selvennys hiiri-asiaan; kyseessä on siis optinen hiiri, joka pitää vikinää.

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

S-T

Posts: 1,195

#105 • • S-T Pieni

Anne:
Siis häh;
Miksi musta tuntuu siltä, että mun tietokoneeni hiiri pitää sellaista oikean hiiren tapaista vikinää/ininää? *täh**ding*


Se on yksinäinen. Tarvitset sille kaverin.

--
Pieni on kaunista.

pinkki

Posts: 308

#106 • • pinkki säätö et co.
*repeilee*
nihkeet kyl, tommost optista ei mee ees kovin mielellää aukomaa :)

..mul on ruvennu tietsikka naksumaan 3 päivää sit, kuuluu sellane *kli-klongg* aina sillo tällö, yleensä useempi semi-putkeen ku eka tulee, sit taas vaikenee *ding*
2v on toi monttu ollu eikä ikinä aikasemmin tehny moista :D

varmaa näitä.. ”tee back-up”-varotusmerkkejä..
Emulator

Posts: 213

#107 • • Emulator The Lost Soul

pinkki:
*repeilee*
nihkeet kyl, tommost optista ei mee ees kovin mielellää aukomaa :)

..mul on ruvennu tietsikka naksumaan 3 päivää sit, kuuluu sellane *kli-klongg* aina sillo tällö, yleensä useempi semi-putkeen ku eka tulee, sit taas vaikenee *ding*
2v on toi monttu ollu eikä ikinä aikasemmin tehny moista :D

varmaa näitä.. ”tee back-up”-varotusmerkkejä..




Jaahas, selvä tapaus, sehän on konetonttu... tehny pesänsä sinne :P nyt se nikkaroi pajassaan jotain juttui :)

--
<3

Jude^

Posts: 39

#109 • • Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki
miks tota paskaa tulee taivaalta *uuh* (räntää! lumi *sydän*)

--
dig it or not - it's me

Blues

Posts: 5,414

#110 • • Blues Koning van Afrika
En tiedä nukuinko vai olinko yöllä hereillä. Ei väsytä pahemmin mutta silti olisi muistikuva että olin hereillä ja katselin kännykkää ja istuin koneen ääressä *ding*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Jone

Posts: 8,258

#111 • • Jone Archibald Haddock
Kouluprojektit menevät ”hyvin.” Ohessa suora lainaus ”projektin yleiskuvauksesta:”

”Tuote

Tuotteen sijaan pitää oikeastaan puhua tuotetusta palvelusta (joka sekin tietysti on tietyllä tavoin tuote), koska RK | ORG toimittaa asiakkaille (joita edustavat tapahtuman kävijät) ”avaimet käteen”-tyylisenä ratkaisuna kaiken sen, joka muodostaa GOATSE.CX:n ja kuten voimme tästä päätellä täytyy kyseessä olla globaalin tason salaliitto, jonka muodostavat kaikkien suurvaltojen tiedustelupalvelut, joiden agentit syövät paahtoleipää omenamarmeladilla, koska hamstereiden elinkaari on suhteellisen lyhyt verrattuna esim. norsun vastaavaan, joka taasen on tunnettu uusista automalleistaan ja niiden ylivertaisista verenluovutusominaisuuksista, joilla on mahdollista ylläpitää tähtienvälistä logistista transformaatiota.
”
hallucinogen

Posts: 8,190

#112 • • hallucinogen Edain
jone, selvää kiitettävä ainesta *vink*

--
pikku-*possu*

nomic

Posts: 4,120

#113 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Tikru:
http://www.hut.fi/u/sojanpaa/outo.html

vähän *ding* mutta ehdottomasti hauska linkki kivaan testiin *nauru*



heh, tuon testin mukaan olen nero (?)
”Jos joku laskee ensi yrittämältä kuusi
F-kirjainta on nero. Kolme on normaali tulos. Vähemmän kuin kolme on
tyhmä.”

noo, asiastahan voi tietysti olla montaakin erimieltä...mutta mä uskon tähän testiin nytten *piis* *nauru* *nauraa*
merqus

Posts: 1,010

#114 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Kun seisoskelin tänään asemalla junaa odottamassa totesin, että mä oon tainnu muuttua optimistiks *ding* Kummallista
JustinSan

Posts: 822

#115 • • JustinSan Nullius in verba
Tänään juuri paikkarissa (oletteko muuten huomannut, että tässä topikissa o_O-matskua on revitty nimenomaan paikallisissa/-sta) rupesin miettimään, että olen nyt jo useamman kuukauden ajan käyttänyt julkisia (lähij, metro) monia kertoja päivässä, mutta en ole vielä kertaakaan edes nähnyt yhden ainutta pahaa lipuntarkstajasetää *ding*
(oliko ees muuten selkeesti kirjoitettu teksti :P)

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

MaSari

Posts: 1,986

#117 • • MaSari space jammer
Kävin eilen ruumiinavaushuoneella.. *ding* Nyt jos olis sellanen oksentava hymiö niin laittaisin sen tähän *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

UnityF

Posts: 15,721

#118 • • UnityF joo just se
MINÄ menen tänään saunaan!!! *ding*
ihmeiden iaka ei ole ohi... tosin mä inhoon käydä jossain kerrostalon yheis-saunassa joten niin en käy kun ehkä 3-5kertaa vuodessa kun tuun tänne äidin luo jossa on oma pieni sauna... *hymy*
äm

Posts: 2,376

#120 • • äm
24 tunnin aikana neljä ihmistä sanoi -täysin eri tilanteissa- että mä olen hauska *ding* Ihmisillä on kyllä omituinen huumorintaju *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.