11,982 posts, 600 pages, 4,013,483 views
Jna:
---
Howdy:
Joo mut kato sä et ny hogaa tän homman juitzua .. katos sä oot Matrixis ja sul on pää täynnä letkui .. ja sä näät halluja .. kato sillee se o et sä niinku oo oikeesti täälä kato niinku .. ei ku tuola .. vai miten se nyt oli
[muokattu 16.3.2004 16:54]
---
Jes! Mä ainakin tiedän ton! Siis mä oon kehittäny siitä ihan tanssityylinkin. Sen nimi on Matrix.
Avernian:
---
ezzy:
http://www.mysticalball.com/
O_o
---
Se on vaan matemaattinen temppu.
Lene:
Mä piristyn heti, kun alkaa tulla hämärää ja ilta. Miten mä oikein kesällä pärjään?
[muokattu 26.3.2004 18:53]
Hyzenthlay:
ovessa oli lappu, kun tulin kotiin. HY:n kotieläintieteen opiskelijat aikovat kuulemma pitää bileet läheisessä aika isossa ladossa 21-04! paikalla on joku yhtyekin kuulemma. Mistä helvetistä ne on saanut luvat? lapun sisältö oli lähinnä se, että toivottavasti mahdollisesta pienestä melusta ei häiriinnytä ja luvat on kunnossa. Kaiuttimet on suunnattu metsään päin. (niin, luulin jonkin aikaa, että se on joku kutsu )
Ei kun ransebileet pystyyn kans siihen latoon
Texx:
Mun winamppi ei toimi, mun kone ei toimi, ulkona on nätti sää eikä kukaan TIETENKÄÄN jaksa/halua/muutapaskaa lähteä mun kanssa mihinkään, kaikki vaatteet on pesussa, soulseekkikään ei toimi ja oon kaikenlisäks huonolla tuulella.
Kaikki toimii aina ja en oo koskaan huonolla tuulella. vas häppening.
ezzy:
---
Texx:
Mun winamppi ei toimi, mun kone ei toimi, ulkona on nätti sää eikä kukaan TIETENKÄÄN jaksa/halua/muutapaskaa lähteä mun kanssa mihinkään, kaikki vaatteet on pesussa, soulseekkikään ei toimi ja oon kaikenlisäks huonolla tuulella.
Kaikki toimii aina ja en oo koskaan huonolla tuulella. vas häppening.
---
awwwwwww, on se aikuistuminen sit niin söpöä
[muokattu 15.4.2004 18:27]