päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,818,930 views

Occu

Posts: 2,528

#142 • • Occu

Jna:
---
Howdy:
Joo mut kato sä et ny hogaa tän homman juitzua .. katos sä oot Matrixis ja sul on pää täynnä letkui .. ja sä näät halluja .. kato sillee se o *joo* et sä niinku oo oikeesti täälä kato niinku .. ei ku tuola .. vai miten se nyt oli *ding*

[muokattu 16.3.2004 16:54]

---


Jes! Mä ainakin tiedän ton! Siis mä oon kehittäny siitä ihan tanssityylinkin. Sen nimi on Matrix. *ding*



Ja mä oon joutunnut tanssimaan sitä :)

--
..::MOI::..

äm

Posts: 2,376

#143 • • äm
Oon tulossa kipeäksi ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen *sars*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Karski

Posts: 6,049

#144 • • Karski Pomon kätyri

Avernian:
---
ezzy:
http://www.mysticalball.com/


O_o

---


Se on vaan matemaattinen temppu.



ÄLÄ JAUHA PASKAA - VARMASTI
SALATIEDETTÄ!!!1

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

innae

Posts: 1,377

#145 • • innae PaskaJätkä
Tämä on jo vanha mutta edelleen niin huvittava; Miljönääri Jussista tulle uuden Kaivon terassipäällikkö(jos oikein muistan)*hih*

[muokattu 23.3.2004 21:15]

--
PaskaJätkä

Fyrisch

Posts: 4,525

#146 • • Fyrisch

innae:
Tämä on jo vanha mutta edelleen niin huvittava; Miljönääri Jussista tulle uuden Kaivon ravintolapäällikkö(jos oikein muistan)*hih*



Fantastista, not. *igor*
Claquesous

Posts: 3,206

#147 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Lene:

Mä piristyn heti, kun alkaa tulla hämärää ja ilta. *ding* Miten mä oikein kesällä pärjään? *nyyh*

[muokattu 26.3.2004 18:53]



Tuleehan kesälläkin ilta...

--
32. of December

Epailija

Posts: 5,636

#148 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Sain kutsun kaksiin kertausharjoituksiin. Toiset ovat vapaaehtoiset. Hmm. Helppoa rahaa. Voisi vaikka mennä kumpaankin. *juonittel*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MaSari

Posts: 1,986

#149 • • MaSari space jammer
Se, ettei tiedä mitä pitäis päättää *ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

meow

Posts: 1,170

#150 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.olin täs ihan rauhassa koneella ja join skumppaa kun postiluukku käy..siihen että jaa, hesari tuli.mit vittuu, eihän mulle tuu hesaria, kello on puol kuus aamulla ja alaovi on lukossa eikä meillä oo ees summeria.no meen kattomaan..ei mitään..rapussakaan ei pala ees valo.
pulssi vähän nousee.no käännyn pois ja PAM, kissa hyökkää kassista mun kinttuihin..sweet ziisus!!! siin oli sydäri lähellä..huh. *hikoil*

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

kilobitti

Posts: 2,419

#151 • • kilobitti 1-2-3 techno

Epailija:
Sain kutsun kaksiin kertausharjoituksiin.



mä haluan kans*uuh*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Fyrisch

Posts: 4,525

#152 • • Fyrisch
Oon huomannu sen etku ihmiset kattoo taivaalle, tässä tapauksessa lintuja niin ne kattoo aina monttu auki ylöspäin..Ja jos lintu lentää lähelt, lähetään juoksee karkuun ja vielki monttu auki tyyliin ”hei lintu, pasko mun suuhun” *ding*
äm

Posts: 2,376

#153 • • äm
O-ou. Nyt mä oon joutumassa mukaan johonkin, mihin en haluaisi.
5 minuuttia sitten mun sisäpihalla oli poliiseja, jotka tutki roskiskatosta ja pälyili ympärilleen. Niiden lähdettyä istahdin ikkunalle ja hetkeä myöhemmin sisäpihalle ilmestyi omituisesti pukeutunut tyyppi, joka meni roskiskatokseen (ilman mitään näkyvää sinne vietävää) ja haki/vei jotain. Sen lähtiessä pois yritin esittää, että en nähnyt mitään (*enkeli*) ja katosin ikkunasta. Nyt soi ovikello. Voi helvetin helvetti.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

pinkie_

Posts: 138

#154 • • pinkie_

Lene:
Marulan ja tähtihedelmän makuinen päärynäsiideri. Kaikkea ne keksii. *nauru* Not bad so far.



*slurps*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#155 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ovessa oli lappu, kun tulin kotiin. HY:n kotieläintieteen opiskelijat aikovat kuulemma pitää bileet läheisessä aika isossa ladossa 21-04! paikalla on joku yhtyekin kuulemma. Mistä helvetistä ne on saanut luvat? lapun sisältö oli lähinnä se, että toivottavasti mahdollisesta pienestä melusta ei häiriinnytä ja luvat on kunnossa. Kaiuttimet on suunnattu metsään päin. (niin, luulin jonkin aikaa, että se on joku kutsu *igor*)

Ei kun ransebileet pystyyn kans siihen latoon *vink*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Texx

Posts: 650

#156 • • Texx ^_^
Mun winamppi ei toimi, mun kone ei toimi, ulkona on nätti sää eikä kukaan TIETENKÄÄN jaksa/halua/muutapaskaa lähteä mun kanssa mihinkään, kaikki vaatteet on pesussa, soulseekkikään ei toimi ja oon kaikenlisäks huonolla tuulella.
Kaikki toimii aina ja en oo koskaan huonolla tuulella. vas häppening. *ding*

--
*piis*

Aidrian

Posts: 1,799

#157 • • Aidrian Furian Master

Hyzenthlay:
ovessa oli lappu, kun tulin kotiin. HY:n kotieläintieteen opiskelijat aikovat kuulemma pitää bileet läheisessä aika isossa ladossa 21-04! paikalla on joku yhtyekin kuulemma. Mistä helvetistä ne on saanut luvat? lapun sisältö oli lähinnä se, että toivottavasti mahdollisesta pienestä melusta ei häiriinnytä ja luvat on kunnossa. Kaiuttimet on suunnattu metsään päin. (niin, luulin jonkin aikaa, että se on joku kutsu *igor*)

Ei kun ransebileet pystyyn kans siihen latoon *vink*


mee kuokkimaan?*plur*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#158 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no vähän ajattelinkin, että mikä ettei *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ezzy

Posts: 8,060

#159 • • ezzy Droid-pappa

Texx:
Mun winamppi ei toimi, mun kone ei toimi, ulkona on nätti sää eikä kukaan TIETENKÄÄN jaksa/halua/muutapaskaa lähteä mun kanssa mihinkään, kaikki vaatteet on pesussa, soulseekkikään ei toimi ja oon kaikenlisäks huonolla tuulella.
Kaikki toimii aina ja en oo koskaan huonolla tuulella. vas häppening. *ding*



awwwwwww, on se aikuistuminen sit niin söpöä *plur*

[muokattu 15.4.2004 18:27]
Texx

Posts: 650

#160 • • Texx ^_^

ezzy:
---
Texx:
Mun winamppi ei toimi, mun kone ei toimi, ulkona on nätti sää eikä kukaan TIETENKÄÄN jaksa/halua/muutapaskaa lähteä mun kanssa mihinkään, kaikki vaatteet on pesussa, soulseekkikään ei toimi ja oon kaikenlisäks huonolla tuulella.
Kaikki toimii aina ja en oo koskaan huonolla tuulella. vas häppening. *ding*

---


awwwwwww, on se aikuistuminen sit niin söpöä *plur*

[muokattu 15.4.2004 18:27]




Miten toi liittyy aikuistumiseen. KYSYN VAAN :(

--
*piis*