päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,748 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#161 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ihmiset kävelee talvitakit päällä ulkona, vaikka lämpötila hipoo kahtakymmentä astetta *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#162 • • sakk303 Guest
viime yönä kevään/kesän ensimmäinen hyttynen terrorisoi yöuneni totaalisesti.. ”hynnnnnnnnnnn- niunnnnn.....” ja sitten se istahti korvan juureen ja minä sätkin hullun lailla. tunnin sitä sai metsästää, mutta sitten sain sen kiikkiin ja läiskäytin sen pitkin seiniä *joo* . mutta oli kyllä aika jännää kun näin aikasessa vaiheessa alkaa verenimijätkin nostamaan jo päätään. huh. perkele.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#163 • • Jusuplussa UG-///

Hyzenthlay:
ihmiset kävelee talvitakit päällä ulkona, vaikka lämpötila hipoo kahtakymmentä astetta *ding*



Mäki tota oon vähän ihmetelly. Dösässäki jengi pitää toppatakkei, pipoja ja kaulahuiveja.. ite hikoilee t-paida päällä, ku pieni banaani *täh**iloinen*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#164 • • Jusuplussa UG-///

conaysto:
viime yönä kevään/kesän ensimmäinen hyttynen terrorisoi yöuneni



Sitä meinas sekoo intissä, ku noita tappajia pörräs joka puolella. Meni nukkuu, nii näki vaa unta hyttysistä ja korvissa soi koko ajan se ininä (leireillä)

älkää menkö inttiin, siellä on hyttysiä!
ezzy

Posts: 8,060

#165 • • ezzy Droid-pappa

yusu:
---
Hyzenthlay:
ihmiset kävelee talvitakit päällä ulkona, vaikka lämpötila hipoo kahtakymmentä astetta *ding*
---
Mäki tota oon vähän ihmetelly. Dösässäki jengi pitää toppatakkei, pipoja ja kaulahuiveja.. ite hikoilee t-paida päällä, ku pieni banaani *täh**iloinen*



ei ehdi ostamaan kesätakkia ja sitäpaitsi kaikki kesätakit on niin saatanan rumia. Kävelen villakangastakki päällä ylpeänä...kai sitä vois täyspitkän nahkatakin hiljalleen jo laittaa päälle, kun toi villatakkikin hajoilee jo :(
Jone

Posts: 8,258

#166 • • Jone Archibald Haddock

ezzy:
---
yusu:
---
Hyzenthlay:
ihmiset kävelee talvitakit päällä ulkona, vaikka lämpötila hipoo kahtakymmentä astetta *ding*
---
Mäki tota oon vähän ihmetelly. Dösässäki jengi pitää toppatakkei, pipoja ja kaulahuiveja.. ite hikoilee t-paida päällä, ku pieni banaani *täh**iloinen*

---

ei ehdi ostamaan kesätakkia ja sitäpaitsi kaikki kesätakit on niin saatanan rumia. Kävelen villakangastakki päällä ylpeänä...kai sitä vois täyspitkän nahkatakin hiljalleen jo laittaa päälle, kun toi villatakkikin hajoilee jo :(



Tai sit ihmiset ei vaan omista takkeja välivuodenaikoja varten syystä tai toisesta, josta oon hyvä esimerkki. Opiskelijalla ei raha kasva puissa ja (mun mielestäni) kiva kevättakki maksais eittämättä toistasataa.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#167 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no ihan totta, mutta pointti oli se, että pelkän t-paidankin kanssa olisi ulkona pärjännyt. No, ehkä ihmisten päässä kummittelee se, että äiti on sanonut pienenä kevättä petolliseksi *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Karski

Posts: 6,049

#168 • • Karski Pomon kätyri
Käytätkö sanontaa ”tuhannen pillun päreenä”? Oletko ikinä tullut
miettineeksi sen alkuperää? Tässä tiedoksi alkuperä:


Pillun päreitä käytettiin vielä 1800-luvulla, ennen laudeliinojen
keksimistä, saunoissa naisten alapään suojana. Ymmärrettävistä syistä
olosuhteet maaseudulla olivat tuolloin hygienian kannalta erittäin
puutteelliset, eivätkä miehet yleensä käyneet ”esipesussa” ennen
lauteille istumista. Lauteet siis suorastan kuhisivat erilaisia
mikrobeja ja bakteereita, varsinkin koliformisia bakteereita.

Pillun päreet eli ”vitukkeet”, kuten niitä tuolloin
kutsuttiin tehtiin

tavallisista männyistä vuolluista päreistä muotoilemalla ne naisen
omien muotojen ja käyttötarkoituksen mukaan. Luonnollisesti ne olivat
alussa puunvärisiä, mutta muuttivat sitten väriään mitä enemmän niitä
käytettiin. Ihan pärekaton harmaiksi ne eivät sentään ehtineet.



Sanonta ”Tuhannen pillun päreiksi” on syntynyt luonnollisesti siitä,
kun miehet ovat arvioineet puun kokoa ja sen riittävyyttä erilaisiin
käyttötarkoituksiin. Naisille varattiin tietysti oma puu vitukkeisiin
eli pillun päreisiin. ”Tuo mänty riittää varmasti tuhannen pillun
päreiksi”, on varmasti ollut tuttu sanonta eri puolilla Suomea.

Nyt siis tiedätte... Vielä kun selviäisi perseen sudin arvoitus..



Lämpimin terveisin, Elias Lönnrot

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ella_

Posts: 1,329

#170 • • ella_

Tres:
Käytätkö sanontaa ”tuhannen pillun päreenä”? Oletko ikinä tullut
miettineeksi sen alkuperää? Tässä tiedoksi alkuperä:



:DDDDDDD KIITOS!

--
Elementary, my dear.

Lucky-13th

Posts: 383

#171 • • Lucky-13th
tuli tos mieleen laveerren biisi , ”euro neekeri” ja sen kertosäe ,”oot uhri mainosten,häpeäksi ihmis kunnalle”,siin se dissaa aika huolel nyky ”gangsta räppäri fruittei” mä voisin tehä teknobiisin nykyisistä ihmisistä jotka toimii ilman että tietää mihin se johtaa tai että mistä se sai alkunsa ja MIKSI se tapahtuu, se miltä nuoriso näyttää teijän silmis ni siltä suurin osa ihmisistä näytättää mun silmis,vaikken räppäri ookkaa

[muokattu 29.4.2004 14:10]

[muokattu 29.4.2004 14:11]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Avatar
#172 • • Cera Guest
ööööööööööö mä myin mun sukat viime yön jollekki jäbäl 15eurol

sain muuten rakot kantapäihin siitäkin ilosta.
Saara

Posts: 1,954

#173 • • Saara #2970

Cera:
ööööööööööö mä myin mun sukat viime yön jollekki jäbäl 15eurol

sain muuten rakot kantapäihin siitäkin ilosta.



Tiedätkö lisää noita tyyppejä? Mäkin haluun 15 mun hikisistä sukista *vink*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Mr. Sinner

Posts: 408

#174 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Olin hakemassa mutsii ja faijaa Ullanlinnamäeltä, ja joku nuija yritti änkee mun autoon sisään ku pysähdyin suojatien eteen*ding* Lopun matkasta ajoinki sit ovet lukossa.

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

Avatar
#175 • • Cera Guest

Saara:
Tiedätkö lisää noita tyyppejä? Mäkin haluun 15 mun hikisistä sukista *vink*



:D en valitettavasti.
Nefertete

Posts: 665

#176 • • Nefertete pile-eläin

Jone:

Tai sit ihmiset ei vaan omista takkeja välivuodenaikoja varten syystä tai toisesta, josta oon hyvä esimerkki. Opiskelijalla ei raha kasva puissa ja (mun mielestäni) kiva kevättakki maksais eittämättä toistasataa.



Tähän täytyy sen verran kommentoida, että nahkatakki on aika kätevä molemmille välivuodenajoille. Nyt se alkaa olla jopa miun kaltaiselle vilukissalle aikasta lämmin, mutta illalla sen varmaan voi jo laittaa päälle.
Hametta pitäville ihmisille myös kätevä, kun pituuttakin on tarpeeksi..Ja se on kuitenkin suhteellisen ajaton, vaikken nyt viimeisimpien muotivillitysten perässä juoksekaan.

Harmi vaan, että ovat suhteellisen kalliita, omani sain tädiltä ilmaiseksi, kun hän oli sen Helsingin kirppikseltä halvalla löytänyt tms. *jiihaa*

[muokattu 7.5.2004 19:26]

--
Toiset tykkää muhkummasta.

innae

Posts: 1,377

#177 • • innae PaskaJätkä
Päivällä sit kävelin steissiltä Käpylään... Tasan tunti siin meni enkä kävellyt ees mitään kaameen nopeeta...*ding*

[muokattu 8.5.2004 03:53]

--
PaskaJätkä

UnityF

Posts: 15,721

#178 • • UnityF joo just se
päivän o_O.... mö oon heränny ilman herätyskello jo klo 09 aikaa.. ja mä on käyny kaupassa, laittanu pyykin koneeseen ja tiskit koneeseen... normaallisti mä herään siinä klo 14-15 aikoihin.. *ding*
Keniro

Posts: 369

#179 • • Keniro
No tää ei oikeestaan tapahtunu tänään mutta aina sillon tällön tulee sellanen mielikuva et ois elänyt saman tilanteen aikasemminkin ja monia kertoja mut ei o mitään hajua et miten ja missä, tulee tosi usein joku tollanen härö ”Deja Vu” ilmiö..
Toykio

Posts: 294

#180 • • Toykio
Höö... joka kerta kun oon lähtenyt tänään ulos, alkaa sataa!
Sitten kun pääsen sisätiloihin sade lakkaa ja niin kauan kuin sielä oon aurinko paistaa ja ilma näyttää niin nätiltä!

Mutta kun taas lähden ulos niin sadepilvet varmasti vanii mua ja kastun tuhannen kerran...*hmph*