11,982 posts, 600 pages, 3,985,833 views
Dueno:
En ymmärrä tota silikooni hommaa siis yhtää, miks pitää laittaa fudispallot rintaan? Tosi seksikästä? Ei. Jumala on luonut naiselle rinnat ja olkoot niistä kiitollinen(ja toi ei tullu mun suusta)
Dueno:
En ymmärrä tota silikooni hommaa siis yhtää, miks pitää laittaa fudispallot rintaan? Tosi seksikästä? Ei. Jumala on luonut naiselle rinnat ja olkoot niistä kiitollinen(ja toi ei tullu mun suusta)
Lene:
Se on muovia. Hei haloo. Sick sick sick. Kohta varmaan unohdetaan, millaiset on luomurinnat. Kyseistä muijaa on näköjään myös muuten korjailtu.
Late:
[slightly ot]
En mä muuten luomusta, mutta luomu tissit on rok.
[/slightly ot]
Lene:
Ei kyllä kannata pohjata mitään mitä haittaa siitä Sulle/Mulle on? -ajattelulle. Omaan napaansa tuijottelulla ei pitkälle pötki, kun ei näe eteensä. Puhumattakaan, miten kyseinen ajattelutapa kääntyy ajattelijaansa vastaan.
oka:
...tilasin taxin ja vielä kaikki oli hyvin kunnes ihmettelin, kun taxia ei näkyny n. 10min soittamisen jälkeen
Ei oo vielä tullu hankittua kun on kuitenkin mukaviakin naisia tullu vastaan, mutta kyllä mä veikkaan että hyöty/haittasuhdetta laskiessa joidenkin kohdalla Barbara vetää pidemmän korrenLene:
Noh, toiset vissiin sitten tykkää käsitellä muovia. Niillä on sitten vissiin puhallettava Barbarakin.
pHaze:
---
Lene:
Noh, toiset vissiin sitten tykkää käsitellä muovia. Niillä on sitten vissiin puhallettava Barbarakin.
---
Ei oo vielä tullu hankittua kun on kuitenkin mukaviakin naisia tullu vastaan, mutta kyllä mä veikkaan että hyöty/haittasuhdetta laskiessa joidenkin kohdalla Barbara vetää pidemmän korren