päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,859 views

Avatar
#201 • • ALIEN Guest
siis juuri tältä dj:t saisivat näyttää! *slurps*

0000300.jpg
Dueno

Posts: 168

#202 • • Dueno klubbarin rumin
alien:
voi! - upeeta!! *slurps*

---


Ei silikonit nyt niin upeita ole. *vink**nauru*

---



on ne paaljon ihanemmat, kuin pelkät nännit tai olalle heitettävät tyhjät lerput! *nauru*
[/quote]

En ymmärrä tota silikooni hommaa siis yhtää, miks pitää laittaa fudispallot rintaan? Tosi seksikästä? Ei. Jumala on luonut naiselle rinnat ja olkoot niistä kiitollinen(ja toi ei tullu mun suusta) *joo*

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Avatar
#203 • • ALIEN Guest

Dueno:
En ymmärrä tota silikooni hommaa siis yhtää, miks pitää laittaa fudispallot rintaan? Tosi seksikästä? Ei. Jumala on luonut naiselle rinnat ja olkoot niistä kiitollinen(ja toi ei tullu mun suusta) *joo*



A) se on seksikästä
B) se on makuasia
C) olet vain tyhmä, jos et ymmärrä, että miksi *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#204 • • Jone Archibald Haddock

Dueno:
En ymmärrä tota silikooni hommaa siis yhtää, miks pitää laittaa fudispallot rintaan? Tosi seksikästä? Ei. Jumala on luonut naiselle rinnat ja olkoot niistä kiitollinen(ja toi ei tullu mun suusta) *joo*



Eli kun sä et silikoneja ymmärrä, niin silloin niitä ei pitäis ihmisillä olla? *ding*

Tota logiikkaa käyttäen tässä maailmassa ei pian montaa sallittua asiaa olisikaan.
Viltsu

Posts: 2,010

#205 • • Viltsu noname
meinasin oksentaa kun näin ton mimmin :P

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#206 • • ALIEN Guest

Lene:
Se on muovia. Hei haloo. *igor* Sick sick sick. Kohta varmaan unohdetaan, millaiset on luomurinnat. *hmph* Kyseistä muijaa on näköjään myös muuten korjailtu.



no voi kyyyyyyyyyyyyyynel! *nauru*

So fucking what? Mitä haittaa siit Sulle on, jos toiset laittaa rinnat isommiksi ja saavat enemmän huomiota miehiltä? Pitäisikö suakin alkaa kritisoimaan siitä, että et ymmärrä, kuin omaa maailmankuvaasi? Oletko koskaan käsitellyt silaritissejä? Aika helvetin harvoin luomurinnat pääsevät samalle tasolle seksikkyydessä. Mielestäni ja varmaan aika vitun monen muunkin miehen mielestä... *hih**vink*

[muokattu 22.5.2004 13:27]
-P

Posts: 4,972

#207 • • -P
motherfucking coma!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Late

Posts: 3,441

#208 • • Late team Lasse
[slightly ot]
En mä muuten luomusta, mutta luomu tissit on rok. *sydän*
[/slightly ot]
Avatar
#209 • • ALIEN Guest

Late:
[slightly ot]
En mä muuten luomusta, mutta luomu tissit on rok. *sydän*
[/slightly ot]



onhan ne harvat... imo *vink*
Avatar
#210 • • astaroth Guest
Keskiviikkona aamuvuoroon, sieltä kaverin mökille riehumaan. Dokaaminen loppuu torstaina n. klo 14, nukkumaan perjantai-aamuna klo. 02, aamuksi töihin (ennen nukkumaanmenoa 36h valvomista & dokaamista...)
Perjantaina duunin jälkeen Terrorcraftiin (tamppaamisen jäljiltä selkä ja niskat jumissa ja reisi on revähtänyt), siellä pilkkuun asti ja nukkumaan pääsee jo klo. 06 - Herätys klo. 08... Oli niin kauhea olo aamulla, hyvä kun edes aivosolut reagoivat. En edes tunne jalkojani.
Näin lauantaivuoron loputtua olen aika rikki, mutta tänään on vielä edessä Säteet viinalla höystettynä.
Eli tämän päivän jälkeen voi olla aika *poks*! Huomenna ei sitten herätäkään mihinkään. Jos Suomeen syttyy sisällissota, niin pyytäkää lykkäämään sitä pariksi päiväksi...*poks*
Keniro

Posts: 369

#211 • • Keniro
Vaikka meninki pois klubbarista viime yönä jo joskus 03:?? aikaan niin kumminkin koneen ääressä tuli valvottua puol kuuteen ja kun vilkasin vikan kerran ikkunasta ulos ennen nukkumaan menoo puol kuuden aikoihin niin taivas oli ihan kirkas ja ajattelin et tänään on kaunis ja suht. pilvetön päivä, nyt kumminki taivas on ihan harmaana ja mua ärsyttää se.. Goddamit *hmph*
Avatar
#212 • • greenie Guest
Söpöä, että jotkut ottaa silikonit niin henkilökohtaisesti, vaikka ei niitä omistaisikaan.

Jos joku tykkää ideasta, että se laittaa silikonit, pukeutuu makuupussiin tai mitä tahansa - tehköön sen. Se on heidän oma valintansa, joten miksi kritisoimaan sitä vain sen perusteella, että _sinä_ et pidä sitä tavoittelemisen arvoisena?
Jone

Posts: 8,258

#213 • • Jone Archibald Haddock

Lene:
Ei kyllä kannata pohjata mitään ”mitä haittaa siitä Sulle/Mulle on?” -ajattelulle. Omaan napaansa tuijottelulla ei pitkälle pötki, kun ei näe eteensä. Puhumattakaan, miten kyseinen ajattelutapa kääntyy ajattelijaansa vastaan.



MIelenkiintoista kuin onnistuit jotenkin kääntämään suvaitsevaisuuden itsekkyydeksi. Tohon temppuunhan voi joku tyhmä mennäkin.
~caro~

Posts: 184

#214 • • ~caro~
järvenpääs dogaa...*ding* sori kaikki jäkeläiset......*nauru**hahjust*
Apo

Posts: 1,574

#215 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Lene:
Noh, toiset vissiin sitten tykkää käsitellä muovia.



Totta, klubituksessa ja yleisestikin elektronisen musiikin parissa on aika monta vinyyliaddiktia *vink*
Avatar
#216 • • Dorka Guest
...tilasin taxin ja vielä kaikki oli hyvin kunnes ihmettelin, kun taxia ei näkyny n. 10min soittamisen jälkeen, kun normaalisti taxi ilmestyy tänne muutamassa minuutissa. Taxi keskuksessa ilmoitetaan, että taxi on eksyny mutta matkalla joten menen katsomaan ympärilleni ja huomaan kuskin huutavan puhelimeen, kun juttelee keskuksen kanssa että ”EN MÄ LÖYDÄ OSOITETTA”... sanon miehelle, että hei varmaan etit minua jolloin kuski o niin tuohduksissaan juttelee keskuksen kanssa, että ei edes huomaa minun sanoneeni mitään.

Hetken huvittuneena katon tätä menoa ja menen uudestaan sanomaan kovemmin et ”MINÄ VARMAAN OLEN SE ASIAKKAASI”. Sitten päästiin autoon ja alkoi hirveä mekastus kun tilasin paikkaan minne hän ei löytänyt sekä siitä kuinka minun olisi pitänyt katsoa ympärilleni, että olisiko se taxi tullut jonnekkin muualle...

Selvis tässä aika nopeesti, että sama kuski muutamaa viikkoa aiemmin oli sama joka huusi minulle siitä, kun joutui odottamaan minua 6-7min. Tätä tappelua kuskin kanssa sitten oli puolet matkasta ja rupesi kasvamaan suurempi vitutus ja kädenvääntö jonka näköjään selvästi voitin, kun kuski oli sitten koko loppumatkan aivan hiljaa *lmao*

...siis näin offtopic, että käytän taxeja vuodessa noin 100 kertaa eikä ikinä _ei ikinä_ kukaan kuski ole valittanut siitä, että ei itse ole löytänyt paikalle (vaan yleensä pahoitellut, kun eksyi) tai siitä että kuski on joutunut odottamaan pokaa 6-7min. Samoin aikasemmin kukaan kuski ei ole eksyny tolle tilaamalleni kadulle... mutta ei se mitään, teen nyt historian toisen valituksen taxi tarkastajalle tuosta kuskista - mutta tuolla työasenteella taxi kuskina se varmaan saa mahahaavan, ennen kun tarkasta ehtii jutella ko. kuskin kanssa *nauru*

Tykkään väitellä asioista, mutta en ollut henkisesti valmistautunu noin vaativaan koitokseen heti aamusta joten täytyy myöntää et väittelyn ilo muuttu täydelliseks vitututukseks.
Apo

Posts: 1,574

#217 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

oka:
...tilasin taxin ja vielä kaikki oli hyvin kunnes ihmettelin, kun taxia ei näkyny n. 10min soittamisen jälkeen



Tuosta tulee toissajoulu mieleen, kun saimme puolentoista tunnin soittelun jälkeen vihdoinkin tilattua taksin. Taksi löysi kyllä 10 minuutin korttelirallipähkäilyn jälkeen perille, mutta ilmeisesti olimme exän kanssa kuitenkin väärät asiakkaat. Kuski töksäytti että ”Odotan kaveriani, ette oo mun asiakkaita. Odottakaa tässä niin teidän taksi tulee varmasti.” Kuski peruutti rapun edestä pois ja lähti etsimään kaveriaan(?) muiden rappujen edestä.

10 min päästäkään sitä kaveria ei ollut löytynyt ja kuski ajoi taas rapun eteen. Kun kysyimme että pääsisikö kyytiin niin alkoi selittämään edelleen että odottelee kaveriaan. Sen jälkeen alkoi tarinointi eri kaupunkien välisistä taksisopimuksista, kuulemma ei saisi ottaa meitä edes kyytiin. Tuossa vaiheessa totesimme että ehkä parempikin ottaa toinen taksi.

Seuraava kuski olikin sitten aivan eri luokkaa, löysi heti perille ja pyöritteli vain päätään kun tilitimme härökuskista. Ja kuulemma mitään kaupunkien välisiä taksisopimuksia ei ole ainakaan siinä muodossa mistä härökuski meille kertoi.


Tuli myös mieleen viimeviikkoinen seutubussikuski joka ajoi pysähtyessään reilusti pysäkin ohi ja kun juoksin ovelle ei aluksi avannut sitä. Avauksen jälkeen alkoi tilitys siitä miksen käytä Helsingin sisäisiä linjoja. Vastaus (= ”ei hajuakaan miten ne kulkevat”) ei ilmeisestikään tyydyttänyt kuskia, koska sen jälkeen kuski ajoi bussin kävelyvauhtia Ruoholahdesta Kamppiin saakka muiden autoilijoiden ohitellessa bussia oikealta ja vasemmalta puolelta.

[muokattu 25.5.2004 13:23]
Riku

Posts: 3,187

#218 • • Riku The Little Prince

Lene:
Noh, toiset vissiin sitten tykkää käsitellä muovia. Niillä on sitten vissiin puhallettava Barbarakin. *justjoo*

Ei oo vielä tullu hankittua kun on kuitenkin mukaviakin naisia tullu vastaan, mutta kyllä mä veikkaan että hyöty/haittasuhdetta laskiessa joidenkin kohdalla Barbara vetää pidemmän korren *nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

serotonot

Posts: 3,137

#219 • • serotonot Paul Easy

pHaze:
---
Lene:
Noh, toiset vissiin sitten tykkää käsitellä muovia. Niillä on sitten vissiin puhallettava Barbarakin. *justjoo*
---
Ei oo vielä tullu hankittua kun on kuitenkin mukaviakin naisia tullu vastaan, mutta kyllä mä veikkaan että hyöty/haittasuhdetta laskiessa joidenkin kohdalla Barbara vetää pidemmän korren *nauru*


Jep. Ainoo vaan et joutuu stereoista soittaa erikseen sitten nauhoitettuna niitä ”EI, ÄLÄ!!”-huutoja
cheat

Posts: 796

#220 • • cheat
Kävin ostamaan autoon jarrupalat. myyjä totes että älä hyvä tyttö sit riko näitä kun laitat paikalle....

--
I started out with nothing and I still got most of it left.