päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,338 views

nigel

Posts: 792

#221 • • nigel

~caro~:
järvenpääs dogaa...*ding*



hyi sua..

tästä juolahtikin (topiciin liittyen) mieleeni etten muista koska oisin itse viimeks ollu jäkes dokaa.. and I live here.
oh well.
muistutuksia tosin otetaan vastaan.
kiiki

Posts: 491

#222 • • kiiki hankala

Lene:
Jumaleissön kun ratsastus on Helsingissä kallista. 25-35 euroa tunti!! Entisellä tallilla 15 euroa. *hmph* Olis sitten vähän syytäkin valmistautua hyväpalkkaiseen ammattiin.



ja se hevosen pito helsingissä... *hahjust* nimim. just tuli vakuutuslasku
innae

Posts: 1,377

#223 • • innae PaskaJätkä
14-vuotias poika houkutteli kaverinsa murhaamaan itsensä

Tässä jutussa myös:
”Fiktiokirjailijalla olisi vaikeuksia”
Tapaamiskielto


Kun 14-vuotias John halusi tappaa itsensä, hän houkutteli tehtävään internetissä tapaamansa 16-vuotiaan Markin. John esitti keskusteluryhmässä muun muassa naisagenttia kuukausien ajan ja sai Markin lopulta vakuuttuneeksi siitä, että Johnin murhaaminen on maan etujen mukaista.

Johnin keksimä agenttihahmo lupasi Markille murhasta palkkioksi rahaa, seksiä ja vakituisen viran salaisessa palvelussa. Mark tempautui mukaan jännittävältä kuulostaneeseen operaatioon ja viime vuoden kesäkuussa suunnitelma oli valmis toteutettavaksi.

Pojat menivät yhdessä manchesterilaiseen ostoskeskukseen ostamaan veitsen. Hetkeä myöhemmin Mark survoi veitsen Johnin mahaan tietämättä, että tämä oli itse tilannut oman murhansa.

John haavoittui vakavasti maksaan ja munuaisiin, mutta jäi täpärästi henkiin. Viime viikolla hänestä tuli ensimmäinen ihminen Britannian rikoshistoriassa, joka on tuomittu yllytyksestä omaan murhaansa.


”Fiktiokirjailijalla olisi vaikeuksia”
Pojat sanoivat aluksi, että puukottaja oli joku ulkopuolinen mies, mutta kun valvontakameranauhoissa ei näkynyt ketään muuta epäilyt heräsivät. Lopulta poikien tietokoneiden tutkiminen paljasti poikkeuksellisen juonen.

Tuomari David Maddison kuvaili tapausta oudoimmaksi, mitä hän on koskaan kuullut.

- Taitavilla fiktiokirjailijoillakin olisi vaikeuksia kehittää tällainen juoni. 14-vuotias poika keksii olemattomia henkilöitä ja olemattomia ihmissuhteita ja kaikki tähtää hänen omaan kuolemaansa, Maddison sanoi.

John esiintyi Markille kuutena eri hahmona, joista keskeisin oli Janet Dobinson, 40-vuotias seksikäs salaisen palvelun agentti.

Kun ”Dobinson” kysyi, olisiko Mark valmis tappamaan, tämä vastasi myöntävästi. Hän ei perääntynyt senkään jälkeen kun hänelle paljastui, että kohde olisi hänen ystävänsä John. ”Dobinsonin” mukaan John oli oikeasti vakooja, jolla oli aivokasvain. ”Dobinson” myös pyysi Markia hyväilemään itseään nettikameran edessä. Todellisuudessa häntä tietenkin tarkkaili hänen 14-vuotias ystävänsä.


Tapaamiskielto
Tällä hetkellä John voi omien sanojensa mukaan ihan hyvin. Hän ei osaa sanoa, miksi toimi vuosi sitten niin kuin toimiSelitykseksi on tarjottu yksinäisyyttä, seksuaalista epävarmuutta ja ongelmia isäpuolen kanssa.

- Ehkä se oli vain jokin vaihe, jota elin, hän kommentoi Sunday Times

-lehdelle.

John tuomittiin kolmeksi vuodeksi viranomaisten tarkkailtavaksi. Hän ei myöskään saa käyttää internetiä ilman aikuista, eikä tavata Markia. Mark määrättiin kahdeksi vuokdeksi viranomaistarkkailuun.



Että näin...*ding*

--
PaskaJätkä

kiiki

Posts: 491

#224 • • kiiki hankala

innae:
14-vuotias poika houkutteli kaverinsa murhaamaan itsensä



no huhhuh! *taputapu*
Late

Posts: 3,441

#225 • • Late team Lasse
Huh, huh mikä spurgu mulla kävi tossa äsken asiakaana.
Puoliakaan en saanu sen puheista selvää. *ding*

perkele...ärärär...minulle..ärärär...

Tosin kyllä mä sain sille sentään jotain myytyä *iloinen*
Saara

Posts: 1,954

#226 • • Saara #2970
Mulle tuli hirvee kriisi mun takaliston takia....
Olin just vetäny mun ”paremmat” farkut jalkaan (hieman tiukat vyötäröstä, yllättäen jos vyötärön tuuma on 26”) ja menin kattoo peilistä, ni mun perse tais levitä samantien. Ei muiden housujen kanssa oo tälleen O_o

Tai sit oon lihonu *ding*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Anne

Posts: 424

#227 • • Anne The Apina.
Miten hammaslääkärin vastaanotolle voi olla puolentoista kuukauden jonot?
Siinä ajassahan ehtii viisaudenhammas tulehtua ja koko hammaskalusto kärsiä pahasti!

Varsinaista perseilyä. *justjoo*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

UnityF

Posts: 15,721

#228 • • UnityF joo just se
miten yksi uutinen voi muuttaa sun pitkänajan suunitelmat kerrallaan...*ding*
Pablo

Posts: 1,875

#229 • • Pablo
Jouduin muuttamaan eron takia vanhempien luokse asumaan pariksi kuukaudeksi. Tulin tänään kotiin illalla ja faija oli kuuntelemassa meidän promolevyä. Siellä se istui parvekkeella kuullokkeet päässä silmät kiinni. Kysyin että onko hyvää musaa - ja faija alkoi spekuloimaan että mitkä on sen mielestä parhaat biisit levyllä. Käsittämätöntä!
*täh**nauru*
MaSari

Posts: 1,986

#230 • • MaSari space jammer
Joku ihana limainen spuge tuli junassa poistuessa mun selän taakse jonottaa ulos ja tunki nenänsä mun niskaan kiinni ja haisteli mua! *hmph* *igor* Hyi h-vetti ihmiset osaakin olla ällöttäviä..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#231 • • Cera Guest
EILEN,
Hesessä, menin vaatimaan mun lelua mikä siis kuuluu lastenateriaan, ja se jäbä kehtas kysyy MINKÄ IKÄNEN SÄ OOT?

*lmao*
Avatar
#232 • • CryOniC Guest
olipas viikonloppu*igor*...aamulla maailman paskimmasta olosta..tulikin illaks melkein paras mahdollinen...;)
S-T

Posts: 1,195

#233 • • S-T Pieni
Aamulla viiden aikaan herättiin avopuoliskon kanssa siihen, että joku soittaa ovikelloa. Mietittiin sitten, että ei hemmetti tähän aikaan mitään kaupustelijoitakaan vielä ole liikenteessä... Antti meni sitten avaamaan oven. Siellä oli nuorehko mies kääriytyneenä peittoon, ihan kylmissään ja väsyneenä. Pahoitteli kovasti, kun huomasi, että oli väärällä ovella, ilmeisesti oli pyrkimässä naapurissa asuvan tuttavansa luokse suojaan...

Kävi ihan sääliksi *lohduttel* sillä on varmaan ikävä eukko, joka on pistäny sen yöllä pihalle nalkutuksen päätteeksi *justjoo*

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#234 • • RINY Guest
Mun päivän O_o on kyl ehdottomasti tää olotila täl hetkel. Mulla on ihan ton hymiön kaltanen olo. Ihan pöönä istuu täsä ja tuijottaa ruutuu. *nauru*
pinkie_

Posts: 138

#235 • • pinkie_
Kuuntelen Jas Van Houtenin Loco Lovee ja tää hymiö *jiihaa* pomppii ihan musan tahdissa :D
äm

Posts: 2,376

#236 • • äm
Kaikenlaisia yhdyssana- ja muita kirjoitusvirheitä sitä on nähty, mutta että ihminen kirjoittaa sanan SADETTAKKI kahdella teellä, kuten lausuttaessa... *ding*
Nyt ei tuu mun elämästä enää yhtään mitään.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Howdy

Posts: 7,955

#237 • • Howdy Oldie
Moon töist ruokiksel ja mulle soitetaan et ei mitää kiirettä töihin .. et oo rauhasvaa .. ja palkka juoksee *ding* ood ..k

--
Käpy vailla vertaa

Epailija

Posts: 5,636

#239 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Palkkaa oli tullut semmoiset 500 euroa enemmän kuin odotin. Nyt saa sitten säätää ja selvitellä, että mistä hemmetistä sekin on muka tullut ja todennäköisesti se pitää palauttaa. Perkele.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Nacu

Posts: 1,293

#240 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

innae:
Voihan perse



Toi on hauska kun skrollaa sivun tosi nopeesti ylhäältä alas ja takasin *iloinen*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself