päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,840,389 views

KooKie

Posts: 4,338

#6122 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

ezzy, 2.5.2007 08:35:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200705016049958_vi.shtml



:DDDDDDDDDD

Ihan hyvä, että lähiaikojen vakavampien uutisten kompensaatioksi meillä on koko-kansan-pelle pitämässä huolen siitä, että kansalaiset eivät unohda taitoa nauraa.

Edit. Välillä mä tosin en ole varma, että pitäiskö tässä kuitenkin pikemminkin itkeä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ezzy

Posts: 8,060

#6123 • • ezzy Droid-pappa

KooKie, 2.5.2007 14:22:
---
ezzy, 2.5.2007 08:35:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200705016049958_vi.shtml

---


:DDDDDDDDDD

Ihan hyvä, että lähiaikojen vakavampien uutisten kompensaatioksi meillä on koko-kansan-pelle pitämässä huolen siitä, että kansalaiset eivät unohda taitoa nauraa.

Edit. Välillä mä tosin en ole varma, että pitäiskö tässä kuitenkin pikemminkin itkeä.



Kiitos, mä yritän kovasti....

...ai tarkotit kurosta :'(
sune

Posts: 2,096

#6124 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

MiMoSa, 30.4.2007 10:51:
---
Janisa, 29.4.2007 23:00:
---
kottarainen, 29.4.2007 18:57:
Kuulin eilen että kaverin Kake-pappa joutui teholle tuossa jokin aika sitten. Se oli tukehtua omaan Reino-tossuunsa siten että nousi kännipäissään nojatuolista, kaatui mahalleen maahan naama suoraan tossun sisään, eikä päässyt omin neuvoin ylös kun on hieman ylipainoa ja liikuntarajoitteinen mies kyseessä. Mummo löysi sitten kahden tunnin kuluttua. Pappa selvisi ja vaikeroi kuulemma siel sairaalassa kuin haisi tohvelitkin suoranaiselle paskalle. Kaikkea sitä kotona sattuu ja tapahtuu*ding*

---


Anteeks nyt vaan, mutta ma sain ihan hysteerisen naurukohtauksen taalla. Tuskin pystyn kirjoittamaan, mutta taa on vaan niin hauska.

---

No et oo ainoa.*lmao*



joo anteeks vaan, mut tää oli kyl päivän totaaliREPSjuttu *nauru*..vaik ei oikeesti oo naurunasia ..haha

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#6125 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

MiMoSa, 2.5.2007 11:37:

Onko noilla puhelinmyyjillä tänään joku ihme tehokkuuspäivä kun alkaa noita puheluita nyt vähän siihen malliin satelemaan.



Niil on oikeesti nyt joku tehomyynti kampanja menossa, mulle on soitettu tänään vaan KOLME kertaa ja kaupattu hesaria, seiskaa ja joku muu mikä, en muista mut enivei. *igor* Mut mä oon nyt tehny niin et tallennan kaikki lehdenmyyjien numerot ni ei tartte vahingossakaan vastata. *tirsk*

--
ei kovin ihku eikä plur

Epailija

Posts: 5,636

#6126 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 2.5.2007 14:22:
:DDDDDDDDDD

Ihan hyvä, että lähiaikojen vakavampien uutisten kompensaatioksi meillä on koko-kansan-pelle pitämässä huolen siitä, että kansalaiset eivät unohda taitoa nauraa.

Edit. Välillä mä tosin en ole varma, että pitäiskö tässä kuitenkin pikemminkin itkeä.



Varo vain... Kurosta ei sovi netissä mollata, sillä siitä voi joutua esitutkintaan kunnianloukkauksesta. =( Kysyn vaan: Mitä kunniaa tuollainen ihminen voi väittää omakseen?

Edit: Vastataan tähän toiseenkin.

Seuraavalle mulla ei ole minkäänlaista lähdettä, mutta keskustellessani kaverin kanssa näistä päivän uutisista hän sanoi jostain lukeneensa, että Putin olisi uhannut, ettei NATO:sta olisi Virolle apua, mikäli Venäjä päättäisi maahan hyökätä. Tällaisen uhkauksen paikkaansapitävyyttä epäilen todella vahvasti, mutta kyllä se vähän särähti korvaan ja muljahti mahassa ajatuksena paluusta 50-60-luvuille.



Joo-o. Jos pitää paikkansa, niin eipä idässäkään olla vuosien saatossa hirveästi viisastuttu. Voi tietysti olla, että NATO-maat mieluummin jättäisivät Viron oman onnensa nojaan kuin riskeeraisivat laajemman konfrontaation. Eihän sellaisen pikkuvaltion takia kannata omia lyhyen tähtäimen etuja riskeerata - etenkään kun keulamaa USA:lla on kädet täynnä p*skaa Irakin suunnalla.

Ja nyt kun Jenkkilä saatiin aasinsillalla mukaan, on hyvä syy postata eilisen "=)" bash.org:sta.

<@toe2toe> it just really amazes me how fucking dumb george w bush is
<@toe2toe> see the paper yesterday
<@toe2toe> "george bush getting frustrated at UN"
<@toe2toe> wheres the headline : "WORLD GETTING FRUSTRATED WITH FUCK TARD IN WHITE HOUSE"


Edit2: Typoilin

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

KooKie

Posts: 4,338

#6127 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 2.5.2007 15:30:
Varo vain... Kurosta ei sovi netissä mollata, sillä siitä voi joutua esitutkintaan kunnianloukkauksesta.



Itseasiassa mulla kävi tää mielessä, ennenkuin painoin "tallenna" -namiskaa. Tosipaikan tullen väitän siis tarkoittaneeni tuolla Ezzyä. Ja jos Ezzy päättä ottaa asian omakseen niin vetoan mielenvikaisuudesta johtuvaan syyntakeettomuuteen ja esitän todisteeksi vinoa pinoa omia tekstejäni täältä klubituksesta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Epailija

Posts: 5,636

#6129 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 2.5.2007 15:34:
Itseasiassa mulla kävi tää mielessä, ennenkuin painoin "tallenna" -namiskaa. Tosipaikan tullen väitän siis tarkoittaneeni tuolla Ezzyä. Ja jos Ezzy päättä ottaa asian omakseen niin vetoan mielenvikaisuudesta johtuvaan syyntakeettomuuteen ja esitän todisteeksi vinoa pinoa omia tekstejäni täältä klubituksesta.



*nauru* Sounds like a plan. Tsekkaa update-edit lainaamasi viestiin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

KooKie

Posts: 4,338

#6131 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 2.5.2007 15:30:
Joo-o. Jos pitää paikkansa, niin eipä idässäkään olla vuosien saatossa hirveästi viisastuttu. Voi tietysti olla, että NATO-maat mieluummin jättäisivät Viron oman onnensa nojaan kuin riskeeraisivat laajemman konfrontaation. Eihän sellaisen pikkuvaltion takia kannata omia lyhyen tähtäimen etuja riskeerata - etenkään keulamaa USA:lla on kädet täynnä p*skaa Irakin suunnalla.


Jep, itsekin olen mieltänyt NATO:n pikemminkin USA:n kätyri-apurien liittoutumana, kuin valtioiden keskeisenä sotilas- ja puolustusliittona.

Epailija, 2.5.2007 15:30:
<@toe2toe> wheres the headline : "WORLD GETTING FRUSTRATED WITH FUCK TARD IN WHITE HOUSE"


Eihän tuollainen otsikko myisi aviisin aviisia, mitä uutiskynnyksen ylittävää tuossa nyt olisi?! :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Epailija

Posts: 5,636

#6132 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 2.5.2007 15:44:
Eihän tuollainen otsikko myisi aviisin aviisia, mitä uutiskynnyksen ylittävää tuossa nyt olisi?! :D



No ainakin minusta olisi kyllä sen verran tyydyttävää nähdä tuo lööpeissä, että ostaisin kopion ja kehystäisin sen seinälle. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-V-

Posts: 587

#6134 • • -V-

KooKie, 2.5.2007 15:34:
---
Epailija, 2.5.2007 15:30:
Varo vain... Kurosta ei sovi netissä mollata, sillä siitä voi joutua esitutkintaan kunnianloukkauksesta.

---


Itseasiassa mulla kävi tää mielessä, ennenkuin painoin "tallenna" -namiskaa. Tosipaikan tullen väitän siis tarkoittaneeni tuolla Ezzyä. Ja jos Ezzy päättä ottaa asian omakseen niin vetoan mielenvikaisuudesta johtuvaan syyntakeettomuuteen ja esitän todisteeksi vinoa pinoa omia tekstejäni täältä klubituksesta.



Ainiin...

Täten esitän julkisen anteeksipyynnön... tai no... maatkoon niinku petaa...

*tirsk*
eden

Posts: 406

#6138 • • eden Heidi
Menin äsken vaihtamaan netin laajakaistaliittymää, kun saan sen puolet halvemmal kuin nykyinen liittymä...mut nyt en muista enää et mikä se liittymä oli *justjoo* Heräsin päikkäreiltä siihen puheluun, niin nähtävästi aivotoiminta ei ollu viel oikeen terässä *tirsk*

--
Let The Music Play

Freja

Posts: 8,775

#6139 • • Freja Sihteeri
Kirjotin koko vitun koulutustunnin aikana klubbariin koulutus <3, niin äsken toi kouluttaja tuli mulle ja vieressä olevalle kundille sanoon et "en tiedä onko teillä sielä jotain tosi tärkeää, mutta mua ärsyttää suunnattomasti että teillä koko ajan näppäimistö kolisee!"

Olin et wtf. Totesin sit et "joo?" vähän kysyen ja ihmetellen. Mähän yritin jopa kuunnella! (suurimman osan ajasta olin vaan hiljaa, tuijotin tota kangasta ja yritin ymmärtää jotain.)

Nooh, ehkä se jossain vaihees tajuu eet se ei oo mun näppis joka KOLISEE

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Karski

Posts: 6,049

#6140 • • Karski Pomon kätyri

Freja, 3.5.2007 09:26:
Kirjotin koko vitun koulutustunnin aikana klubbariin koulutus <3, niin äsken toi kouluttaja tuli mulle ja vieressä olevalle kundille sanoon et "en tiedä onko teillä sielä jotain tosi tärkeää, mutta mua ärsyttää suunnattomasti että teillä koko ajan näppäimistö kolisee!"

Olin et wtf. Totesin sit et "joo?" vähän kysyen ja ihmetellen. Mähän yritin jopa kuunnella! (suurimman osan ajasta olin vaan hiljaa, tuijotin tota kangasta ja yritin ymmärtää jotain.)

Nooh, ehkä se jossain vaihees tajuu eet se ei oo mun näppis joka KOLISEE



Mikään ei oo niin ärsyttävää, kuin vetää
jotain koulutusta muuten hiljaisessa
luokassa, jossa sit kuuluu jatkuva
näppäimistön näpytys.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.