päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,840,285 views

Freja

Posts: 8,775

#9081 • • Freja Sihteeri
Meduusan pistot tuntuu jänniltä O_o (joo, ne oli onneks vaa niit harmittomia :D)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lauruska

Posts: 821

#9082 • • Lauruska nihkee
Viimeyönä ihmettelin ku makuuhuoneen ikkunasta näkyi kummallisia violetteja valoja. Tänään aamulla luin HS:n nettisivuilta uutisen, että e-haagassa on ollut raju tulipalo. Tajusin vasta sitä uutista lukiessani, että mehän asutaan sen talon naapurissa jossa se palo oli, ja ne näkemäni valot tuli niistä paloautoista.
Jone

Posts: 8,258

#9083 • • Edited Jone Archibald Haddock
Oon tehnyt viime kuussa 235,5 tuntia duunia l. keskimäärin 10,7 tuntia jokaista arkipäivää kohden. Huh. Aika fätti määrä ottaen huomioon että olin vielä pari päivää kipeänä.
Avatar
#9084 • • Vihta Guest

Jone, 13.5.2008 07:52:
Oon tehnyt viime kuussa 235,5 tuntia duunia l. keskimäärin 10,7 tuntia jokaista arkipäivää kohden. Huh. Aika fätti määrä ottaen huomioon että olin vielä pari päivää kipeänä.


Aika hurjaa. Toivottavasti keho pysyy messis.
Miinapiina

Posts: 3,494

#9085 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805137648221_uu.shtml

"Kehitysvammaisen lapsen raiskanneelle ehdotonta vankeutta"
"Mies riisui teini-ikäisen pojan vastusteluista huolimatta tältä shortsit, kosketteli sukupuolielimiä ja teki muuta seksuaalista väkivaltaa..... Mies määrättiin maksamaan teinipojalle henkisestä kärsimyksestä 3 000 euroa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805137648375_uu.shtml

"Pappi käytti naista hyväkseen"
"Kappalainen tapasi uhrinsa, kun synnytyksen jälkeisestä masennuksesta kärsivä nainen hakeutui hänen luokseen.Naiselle kehittyi riippuvuus kappalaiseen. Tämä järjesti tapaamiset kotiinsa.Sitten vähitellen kappalainen ryhtyi puheista tekoihin. Hän halaili ja suuteli naista ja suostutteli lopulta sukupuoliyhteyteen. Yhdynnät jatkuivat satunnaisesti useiden kuukausien ajan.
Kappalainen tartutti naiseen myös sukupuolitaudin....... Oikeus määräsi kappalaisen maksamaan uhrilleen yli 25 000 euron korvaus."


lähinnä noi korvaussummat.... O____o *ding* *ding*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#9086 • • Edited REivaaja Guest

Miinapiina, 14.5.2008 09:51:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805137648375_uu.shtml

"Pappi käytti naista hyväkseen"
"Kappalainen tapasi uhrinsa, kun synnytyksen jälkeisestä masennuksesta kärsivä nainen hakeutui hänen luokseen.Naiselle kehittyi riippuvuus kappalaiseen. Tämä järjesti tapaamiset kotiinsa.Sitten vähitellen kappalainen ryhtyi puheista tekoihin. Hän halaili ja suuteli naista ja suostutteli lopulta sukupuoliyhteyteen. Yhdynnät jatkuivat satunnaisesti useiden kuukausien ajan.
Kappalainen tartutti naiseen myös sukupuolitaudin....... Oikeus määräsi kappalaisen maksamaan uhrilleen yli 25 000 euron korvaus."


SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS Mitä ittuu! Korvaussummat? Toihan on ihan groteskia tuomita pelimies.
Onhan toi moraalitonta, mutta jos ei oo kehitysvammanen, ei voida puhua rikokseta.
Helvetin uskovaiset saatanansaatana mua taas ottaa päähän! 'Hei mä oon kyvytön ottamaan vastuuta tekemisistäni'
Mene hoitoon prkl! Onkohan tol spedel viel muksu? Pois se ja vittu heti saatanansaatana!!!!!!
Haleja ja pusuja *pusipusi*
Miinapiina

Posts: 3,494

#9087 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

REivaaja, 14.5.2008 10:08:


SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS Mitä ittuu! Korvaussummat? Toihan on ihan groteskia tuomita pelimies.
Onhan toi moraalitonta, mutta jos ei oo kehitysvammanen, ei voida puhua rikokseta.
Helvetin uskovaiset saatanansaatana mua taas ottaa päähän! 'Hei mä oon kyvytön ottamaan vastuuta tekemisistäni'
Mene hoitoon prkl! Onkohan tol spedel viel muksu? Pois se ja vittu heti saatanansaatana!!!!!!
Haleja ja pusuja *pusipusi*



en oo varma kässäsinkö sun pointtia...
ihan oikein mun mielestä tossa on toi korvaussumma, mua lähinnä kummastutti noiden korvaussummien valtaisa ero...

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#9088 • • REivaaja Guest

Miinapiina, 14.5.2008 09:51:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805137648221_uu.shtml

"Kehitysvammaisen lapsen raiskanneelle ehdotonta vankeutta"
"Mies riisui teini-ikäisen pojan vastusteluista huolimatta tältä shortsit, kosketteli sukupuolielimiä ja teki muuta seksuaalista väkivaltaa..... Mies määrättiin maksamaan teinipojalle henkisestä kärsimyksestä 3 000 euroa.


Joo, no tästäkin... Ei kai noi rahat sille pojalle mee? Mitä se poika rahalla? Kalkkii ja jädee?
Entä miten toi on vaikuttanut poikaan? Onko se järkyttynyt tapahtuneesta. Musta tuntuu että sillä ei ole hajuakaan ''likasesta olosta''
Vitun sairasta, en vähättele, mutta ei kehitysvammaselle voi antaa rahaa. Joku vie sen.
Miinapiina

Posts: 3,494

#9089 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

REivaaja, 14.5.2008 10:28:

Joo, no tästäkin... Ei kai noi rahat sille pojalle mee? Mitä se poika rahalla? Kalkkii ja jädee?
Entä miten toi on vaikuttanut poikaan? Onko se järkyttynyt tapahtuneesta. Musta tuntuu että sillä ei ole hajuakaan ''likasesta olosta''
Vitun sairasta, en vähättele, mutta ei kehitysvammaselle voi antaa rahaa. Joku vie sen.



*whaat*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#9090 • • crissy

REivaaja, 14.5.2008 10:28:
---
Miinapiina, 14.5.2008 09:51:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805137648221_uu.shtml

"Kehitysvammaisen lapsen raiskanneelle ehdotonta vankeutta"
"Mies riisui teini-ikäisen pojan vastusteluista huolimatta tältä shortsit, kosketteli sukupuolielimiä ja teki muuta seksuaalista väkivaltaa..... Mies määrättiin maksamaan teinipojalle henkisestä kärsimyksestä 3 000 euroa.

---

Joo, no tästäkin... Ei kai noi rahat sille pojalle mee? Mitä se poika rahalla? Kalkkii ja jädee?
Entä miten toi on vaikuttanut poikaan? Onko se järkyttynyt tapahtuneesta. Musta tuntuu että sillä ei ole hajuakaan ''likasesta olosta''
Vitun sairasta, en vähättele, mutta ei kehitysvammaselle voi antaa rahaa. Joku vie sen.




no kai se nyt on tajunnu et jotain paskaa tapahtuu kun on kerran vastustellu! kehitysvammaisuuttakin on olemassa eri asteisia.
Avatar
#9091 • • REivaaja Guest

Miinapiina, 14.5.2008 10:12:

en oo varma kässäsinkö sun pointtia...
ihan oikein mun mielestä tossa on toi korvaussumma, mua lähinnä kummastutti noiden korvaussummien valtaisa ero...

Ai sun mielestä on oikein että pappi joutuu maksamaan 25000korvaukset? Ja muijal on lapsi.
Toi summa tulee aletisti uskovaiselta tuomarilta joka tuomitsi 'jumalanpilkasta'
Jos tollanen käytäntö yleistyy, ei miehillä ole oikeusturvaa jäljellä. Mitäs jos mies olikin ihastunut?
Moni poikaystävä lyö ja on mulkku, mutta ei helvetti sellasta jätkää voi hyväksikäytöstä tuomita.
Toisessa tapauksessa raha ei merkitse mitään. Tuomio onkin jo paljon kovempi.
josbe

Posts: 1,982

#9092 • • josbe suomalainen juhlakinkku

REivaaja, 14.5.2008 10:28:

Joo, no tästäkin... Ei kai noi rahat sille pojalle mee? Mitä se poika rahalla? Kalkkii ja jädee?
Entä miten toi on vaikuttanut poikaan? Onko se järkyttynyt tapahtuneesta. Musta tuntuu että sillä ei ole hajuakaan ''likasesta olosta''
Vitun sairasta, en vähättele, mutta ei kehitysvammaselle voi antaa rahaa. Joku vie sen.


Tsiisus kraist miten tyhma kommentti.
hemuz

Posts: 2,178

#9093 • • hemuz kätevä emäntä
No mutta ei rahalla korvata sitä järkytystä. Ei sitte millään summalla.
Avatar
#9094 • • Edited REivaaja Guest

crissy, 14.5.2008 10:33:
no kai se nyt on tajunnu et jotain paskaa tapahtuu kun on kerran vastustellu! kehitysvammaisuuttakin on olemassa eri asteisia.


Mutta ei ymmärtänyt hävetä asiaa.
Ja ei, ei pitäisikään jos joku dille nyt on kysymässä...
Miinapiina

Posts: 3,494

#9095 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

REivaaja, 14.5.2008 10:34:
Ai sun mielestä on oikein että pappi joutuu maksamaan 25000korvaukset? Ja muijal on lapsi.
Toi summa tulee aletisti uskovaiselta tuomarilta joka tuomitsi 'jumalanpilkasta'
Jos tollanen käytäntö yleistyy, ei miehillä ole oikeusturvaa jäljellä. Mitäs jos mies olikin ihastunut?
Moni poikaystävä lyö ja on mulkku, mutta ei helvetti sellasta jätkää voi hyväksikäytöstä tuomita.
Toisessa tapauksessa raha ei merkitse mitään. Tuomio onkin jo paljon kovempi.



en maininnut tietääkseni missään vaiheessa et mun mielestä toi korv.summa on oikein siks et siin on pappi maksajana...
suomessa noi korvaussummat on normaalisti ain ihan naurettavan pieniä, vaikka kyseessä ois kui vakava haitta / vamma tahansa... ja vaikka mikään raha ei korvaa pahaa mieltä ja jne jne, ni mikäs sit?

--
pinkki on pop!!!

josbe

Posts: 1,982

#9096 • • josbe suomalainen juhlakinkku

hemuz, 14.5.2008 10:35:
No mutta ei rahalla korvata sitä järkytystä. Ei sitte millään summalla.


Olisiko parempi, etta korvauksia sitten lakattaisiin maksamasta?
Avatar
#9097 • • REivaaja Guest

Miinapiina, 14.5.2008 10:40:
---
REivaaja, 14.5.2008 10:34:
Ai sun mielestä on oikein että pappi joutuu maksamaan 25000korvaukset? Ja muijal on lapsi.
Toi summa tulee aletisti uskovaiselta tuomarilta joka tuomitsi 'jumalanpilkasta'
Jos tollanen käytäntö yleistyy, ei miehillä ole oikeusturvaa jäljellä. Mitäs jos mies olikin ihastunut?
Moni poikaystävä lyö ja on mulkku, mutta ei helvetti sellasta jätkää voi hyväksikäytöstä tuomita.
Toisessa tapauksessa raha ei merkitse mitään. Tuomio onkin jo paljon kovempi.

---


en maininnut tietääkseni missään vaiheessa et mun mielestä toi korv.summa on oikein siks et siin on pappi maksajana...
suomessa noi korvaussummat on normaalisti ain ihan naurettavan pieniä, vaikka kyseessä ois kui vakava haitta / vamma tahansa... ja vaikka mikään raha ei korvaa pahaa mieltä ja jne jne, ni mikäs sit?

En tarkottanut maksajaa vaan koko juttua yleensä. Vakavin haitta tässä on se että tolla on lapsi.
Avatar
#9098 • • REivaaja Guest

josbe, 14.5.2008 10:42:
Olisiko parempi, etta korvauksia sitten lakattaisiin maksamasta?

Kyllä! Rangaistuksen tulee vaan olla paljon normia ankarempi.
Miinapiina

Posts: 3,494

#9099 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

REivaaja, 14.5.2008 10:46:

En tarkottanut maksajaa vaan koko juttua yleensä. Vakavin haitta tässä on se että tolla on lapsi.



no on se aikas vakavaa, ku eka on synnytyksen jälkeinen masennus, ja pitäis vielä lasta jaksaa hoitaa, ja sit pappi koukuttaa kaikenlaisii touhuihin, ja sit masentaa viel lisää, ja edelleen pitäis sitä lasta jaksaa hoitaa...

ei oo mikään pikkunen juttu synnytyksen jälkeinen masennus

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#9100 • • REivaaja Guest

Miinapiina, 14.5.2008 10:50:
---
REivaaja, 14.5.2008 10:46:

En tarkottanut maksajaa vaan koko juttua yleensä. Vakavin haitta tässä on se että tolla on lapsi.

---


no on se aikas vakavaa, ku eka on synnytyksen jälkeinen masennus, ja pitäis vielä lasta jaksaa hoitaa, ja sit pappi koukuttaa kaikenlaisii touhuihin, ja sit masentaa viel lisää, ja edelleen pitäis sitä lasta jaksaa hoitaa...

ei oo mikään pikkunen juttu synnytyksen jälkeinen masennus

No ei varmasti, uskoisin ymmärtäväni ehkä, no hyvin. Tiedä sitten*justjoo* Mun pitää nyt olla hiljaa etten kerro liikaa.
Mutta mua vaan kiinnostaa toi lapsen kohtalo. Jos tolla muijalla on lapsi, pelkään mitä siitä tulee, jos pappi saa tekemään ihan mitä haluaa. Mitäs sitten lapsi saa tekemään? Musta tuntuu että tolla muijalla on jonkin sortin persoonallisuushäiriö.