päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,854,018 views

RiD

Posts: 2,817

#9041 • • RiD Nukemi

mayah, 3.5.2008 16:30:
Kotiuduin just elämäni ensimmäiseltä sauvakävelylenkiltä.

Kaikille skeptikoille ja mutsilleen nauraville tiedoksi: Se ON tehokasta.



en usko. vaadin todisteita!

--
*super* *possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9042 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
meillä on viikon ollut pupu, ja nyt se on jo oppinut avaamaan itse oman häkkinsä :D mielenkiintosta herää siihen rymähdykseen aikasin aamulla ja pelkää sit sähköjohtojen puolesta *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ee102

Posts: 775

#9043 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Krapula tuli neljästä kaljasta vaik oon todella tottunu alkoholiin.*eiei*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#9044 • • Kon-tiki The Unsinkable
Eilisen o_O mutta anyway:

Helsingin terassielämän epäkohdathan kaikki tietää, mutta silti yllätti, miten Tampereen keskustan terassit pesee Helsingin keskustan terassit aivan 6-0! Treen ydinkeskustassa on paljon ihmisasukkaita ja virtaavaa vettä -> kymmeniä terasseja mukavilla paikoilla ja kaikkiin näytti riittävän asiakkaita sopivasti muttei liikaa. Hinnatkin ehkä justjajust alemmat

lämpötilan ollessa +23 eli selvästi enemmän kuin merellisessä stadissamme
eilen, 3. toukokuuta iltapäivällä o_O

Mihin sitä ylipäätään menee ensi kesänä, kun Waven terassista on enää kuoret jälellä?
La Petite

Posts: 1,160

#9045 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Hyzenthlay, 4.5.2008 13:12:
meillä on viikon ollut pupu,



KUVIAKUVIA!!!! *pupu*

--
Rem tene, verba seqventur

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9046 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 3.5.2008 16:30:
Kotiuduin just elämäni ensimmäiseltä sauvakävelylenkiltä.

Kaikille skeptikoille ja mutsilleen nauraville tiedoksi: Se ON tehokasta.



Me ollaan ihan koukussa sauvailuun! *nauru* Reilu kahden tunnin leikki menee tosi mukavasti, tahti sellainen, että hiki tulee ja pakarat on kotiin päästyä tulessa, mut että pystyy puhumaan helposti koko lenkin ajan..

Ja siellä, kun nauratte meille sauvojille, niin kaloreita paloi 930 parin tunnin aikana..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#9049 • • Edited REivaaja Guest
Vois olla ihan jeez, jos abortit ois hyväksyttyjä eettisesti. Ei kyl hajua tapauksesta. Mutta en ihmettelisi yhtään vaikka muori olisi harras kirkonpenkin kuluttaja. Jumala antaa anteeksi, kirkko ei.
Hehe. Se oiski ironista jos hylkääjät asuisi taivaassa naapurissa.
-Sori hei se.. no kyl sä tiiät... Me oltiin vaan ihmisiä.
-Jumala!!! Ei vittu oot sä ihan sairas paska saatana!! Noi viettää täällä kissanpäiviä vaik ne dissas
mua abortin takia!! Ois pitäny vittu syödä ne!
*jyrinää**ukkosta*
-Toisen taivas on toisen helvetti!!
joo... nuqquuu...
Nitta

Posts: 5,021

#9050 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Tilasin uutta verokorttia ja aluksi meinasi tulla veroprosentiksi 2 o_O
vähän sitten tarkasteltiin uudestaan ja olisi hieman noussut, joten pyysin vielä vähän isommaksi, joten tämänhetkisestä duunista lähtee veroja kesä-heinäkuun ajan 7 % V..u mä oon köyhä *nauru*

Elokuussa sitten uusiksi ;)
ee102

Posts: 775

#9051 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tää ei kyl koske ainoastaan yhtä päivää, mut multa viimeks taas eilen kysyttiin, olenko raskaana. *ding* En ymmärrä. Mun maha on kyl hiukan kasvanut, tissit sitäki enemmän, mut ei mun ainakaan pitäis olla raskaana. Välillä alan ihmettelemään itsekin, et entä jos sittenkin... Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti. Mikähän ihme tän muutoksen selittää...? En ymmärrä.
Avatar
#9052 • • Edited REivaaja Guest

Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:12:
Tää ei kyl koske ainoastaan yhtä päivää, mut multa viimeks taas eilen kysyttiin, olenko raskaana. *ding* En ymmärrä. Mun maha on kyl hiukan kasvanut, tissit sitäki enemmän, mut ei mun ainakaan pitäis olla raskaana. Välillä alan ihmettelemään itsekin, et entä jos sittenkin... Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti. Mikähän ihme tän muutoksen selittää...? En ymmärrä.

Lääkitys tai sen puute;). Ruokavalio
ee102

Posts: 775

#9053 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

REivaaja, 6.5.2008 13:15:
---
Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:12:
Tää ei kyl koske ainoastaan yhtä päivää, mut multa viimeks taas eilen kysyttiin, olenko raskaana. *ding* En ymmärrä. Mun maha on kyl hiukan kasvanut, tissit sitäki enemmän, mut ei mun ainakaan pitäis olla raskaana. Välillä alan ihmettelemään itsekin, et entä jos sittenkin... Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti. Mikähän ihme tän muutoksen selittää...? En ymmärrä.

---
Lääkitys tai sen puute;). Ruokavalio



Niin no kai se sit on toi mielialalääkitys, vaik se oli kyl mulla monta vuotta hyvällä menestyksellä, ilman sivuvaikutuksia. *ding*
Avatar
#9054 • • REivaaja Guest

Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:52:
---
REivaaja, 6.5.2008 13:15:
---
Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:12:
Tää ei kyl koske ainoastaan yhtä päivää, mut multa viimeks taas eilen kysyttiin, olenko raskaana. *ding* En ymmärrä. Mun maha on kyl hiukan kasvanut, tissit sitäki enemmän, mut ei mun ainakaan pitäis olla raskaana. Välillä alan ihmettelemään itsekin, et entä jos sittenkin... Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti. Mikähän ihme tän muutoksen selittää...? En ymmärrä.

---
Lääkitys tai sen puute;). Ruokavalio

---


Niin no kai se sit on toi mielialalääkitys, vaik se oli kyl mulla monta vuotta hyvällä menestyksellä, ilman sivuvaikutuksia. *ding*

Nyt ois siis viimeinkin aika koettaa kaunista kevätpäivää ihan omin voimin. Pääset rantakuntoonkin samalla! Ei voi olla huono diili. Vuosia on liikaa. Ellei ole ihan ihan ihan ihan pakko.
onni3mk

Posts: 3,973

#9055 • • onni3mk Onni on.
Samalla päivän :)

Kaveri sai kämpän samasta talosta ja jopa samasta rapusta kun missä mä asun! Samanlainen asunto vielä. Mieletöntä!

--
Onni on.

Avatar
#9057 • • Rujo Mutantti Guest
Pari vuotta mielenkiinnon kohteena ollut asia on osottautunu harvinaisemmaks kun uskoinkaan. Alan vakavasti otettavia harrastajia maailmassa ainoastaan muutama, oheispuuhailijoita varmaan muutama hassu sata jos sitäkään.
Amma

Posts: 2,383

#9058 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:12:
...Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti...


Oireet voivat varmasti johtua monestakin asiasta. Jos kuitenkin raskauteen on periaatteellinen mahdollisuus, niin normaaleihin (säännöllisiin) menkkoihin ei välttämättä kannata luottaa.

--
*etsiskel*

oooo

Posts: 1,249

#9059 • • Edited oooo

Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:12:
Tää ei kyl koske ainoastaan yhtä päivää, mut multa viimeks taas eilen kysyttiin, olenko raskaana. *ding* En ymmärrä. Mun maha on kyl hiukan kasvanut, tissit sitäki enemmän, mut ei mun ainakaan pitäis olla raskaana. Välillä alan ihmettelemään itsekin, et entä jos sittenkin... Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti. Mikähän ihme tän muutoksen selittää...? En ymmärrä.



Syötkö esim. e-pillereitä? Mulla kasvoi aikoinaan niistä rinnat.
Oletko muuten lihonut?
On epätodennäköistä että olisit raskaana, jos vuoto on tullut useana kuukautena säännöllisesti ja muutenkin normaalisti eli vuodon määrä on pysynyt normaalina, eikä vähäisempänä.

Kuitenkin joskus raskaana ollessa saattaa tulla ns. vale kuukautiset eli jos olet ollut yhdynnässä (etenkin ilman luotettavaa ehkäisyä) ja raskaus on muutenkin mahdollinen, niin sinun tilanteessasi tekisin varmuuden vuoksi raskaustestin, jos kerran ns. lihominen on paikantunut ainoastaan rintoihin ja vatsaan. Etenkin jos sulla on jotain muita raskausoireita kuten pahoinvointi, väsymys, rintojen arkuus, hajujen muuttuminen epämiellyttäviksi jne. kannattaisi varmaan tehdä testi.

Mutta olethan siis esim. voinut ihan vaan lihoa? Ja sinun onneksesi kilot ovat menneet rintoihin *hymy*

Itse kun lihon, niin ne kilot tuppaa menemään juurikin tuohon vatsan alueelle.. tulispa mullakin kaikki kilot rintoihin *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#9060 • • Freja Sihteeri
Dubaissa satoi tänää vettä *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been