päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,345 views

Jutu

Posts: 3,054

#9001 • • Jutu Blondi

crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!



Luin äsken, että Timberlake tulee Lahteen esiintymään ja mä jo ehin innostumaan, mutta sitten kun luin uudestaan niin ei se ollutkaan *nyyh* Ihmettelinkin, että mitä sellanen tyyppi tänne olis tullut *hmph*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Lyylikki

Posts: 2,975

#9002 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Jutu, 26.4.2008 11:13:
---
crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!
---


Luin äsken, että Timberlake tulee Lahteen esiintymään ja mä jo ehin innostumaan, mutta sitten kun luin uudestaan niin ei se ollutkaan *nyyh* Ihmettelinkin, että mitä sellanen tyyppi tänne olis tullut *hmph*



Mulla meni tosi pitkä aika, että mä tajusin, että tää Timbalake ja Timberlake ei oo yksi ja sama tyyppi *pepsodent*

Joskus joku puhu jostain Timbalakesta ja mä olin sillain, että joo joo kyllähän mä nyt sen tiiän. Hehe. No on tuo ero sitten tässä ajan kanssa valjennut. Kumpaakaan ei kyllä tarttis mennä kattoon *vink*
Heli

Posts: 1,489

#9003 • • Heli vai kuka se oli

Lyylikki, 26.4.2008 12:02:
---


Joskus joku puhu jostain Timbalakesta ja mä olin sillain, että joo joo kyllähän mä nyt sen tiiän. Hehe. No on tuo ero sitten tässä ajan kanssa valjennut. Kumpaakaan ei kyllä tarttis mennä kattoon *vink*



se on TimbaLAND, mäki eka luulin et timbalake :D

--
ei se väärin ole.

ezzy

Posts: 8,060

#9004 • • ezzy Droid-pappa

Jutu, 26.4.2008 11:13:
---
crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!
---


Luin äsken, että Timberlake tulee Lahteen esiintymään ja mä jo ehin innostumaan, mutta sitten kun luin uudestaan niin ei se ollutkaan *nyyh* Ihmettelinkin, että mitä sellanen tyyppi tänne olis tullut *hmph*



Jaa että timbalandin kohdalla tota ei tarvi miettiä? Nehän on ku paita ja perse.
jusqu

Posts: 762

#9005 • • Edited jusqu pilipalipilotti
Ihan perjantaifiilikset ku on ollu tänää töissä *ding*

Huomennaki pitäis raahautua töihin..

--
*pupu**piis*

Avatar
#9006 • • niomic Guest

H3li, 26.4.2008 20:46:
---
Lyylikki, 26.4.2008 12:02:
---


Joskus joku puhu jostain Timbalakesta ja mä olin sillain, että joo joo kyllähän mä nyt sen tiiän. Hehe. No on tuo ero sitten tässä ajan kanssa valjennut. Kumpaakaan ei kyllä tarttis mennä kattoon *vink*

---


se on TimbaLAND, mäki eka luulin et timbalake :D



Ootte kyl mun päivän :DDD

Ois kyl aika sekavaa jos tuottaja + artisti -pariskunta ois timbalake ja timberlake, sniff ;D
Karski

Posts: 6,049

#9007 • • Karski Pomon kätyri

crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!



Mä ihmettelen tos lähinnä sitä et se ei tajua saavansa suomessa
pataan heti ku näyttää naamansa täällä. *dissaa*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

crissy

Posts: 1,958

#9008 • • crissy

Karski, 27.4.2008 01:22:
---
crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!


---


Mä ihmettelen tos lähinnä sitä et se ei tajua saavansa suomessa
pataan heti ku näyttää naamansa täällä. *dissaa*



mä ihmettelen lähinnä et se tulee lahteen! (mut en valita)*pepsodent*
jusqu

Posts: 762

#9009 • • jusqu pilipalipilotti
Tyhjensin mun lompakosta kaikki turhat kuitit, kun ei voinut enää istua lompsa takataskussa. Sieltä löyty sitten kuitti et joku oli ostanu Kampin Ninjasta 11eurolla koruja O_o Minä se en (toivottavasti) ole enkä tiedä et kukaan mun kavereistakaan siellä olis asioinu. Miten se kuitti sitten on mun lompsaan eksyny? *ding*

--
*pupu**piis*

hemuz

Posts: 2,178

#9010 • • hemuz kätevä emäntä
OMG työhaastatteluun kolmen vartin varotusajal *hikoil*
MissKoo

Posts: 1,289

#9012 • • MissKoo
En ees tienny että mopollakin voi saada parkkisakon. Noh, miksei voisi *nauru* tulipa otettua sitten 40 euron pikavoitto eilen. Hittovie *igor*

Näin tää mopokesä lähtee.. viime kesänä kunnostauduin aggressiivisella ajotyylillä ja keskisormen näyttelyllä, tänä kesänä varmaankin teen jonkun sakkoennätyksen *huokaus*
hemuz

Posts: 2,178

#9013 • • Edited hemuz kätevä emäntä

ezzy, 28.4.2008 08:49:
---
hemuz, 28.4.2008 08:43:
OMG työhaastatteluun kolmen vartin varotusajal *hikoil*

---

tsemii! *piis*



No hohho. Olipas vähäsanaisin haastis tähän mennessä. Setä kyseli muutaman kysymyksen ja sit "onks sulla jotain kysyttävää?"

edit. ja en ees välttis haluis kyseessä olevaan paikkaan kun ois huonompi liksakin... pakko hakee *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#9014 • • sapeli jokukukamikä?
Olin syönyt yli puolet isosta palasta ruisleipää kun huomasin että siinä on valkoinen pörröinen homelaikku *sars* No, ihan normaalilta se maistui ja en ollut syönyt kovin läheltä sitä laikkua - tosin muistelen bilsantunneilta että home leviää kyllä huokoisen matskun kuten leivän läpi pitkällekin ilman että sitä näkee. Saa nähdä meneekö maha sekaisin.

Mut osa o_O:ta oli se että siinä leipäpaketissa oli tänään viimeinen käyttöpäivä. Mut en kyl tasan viitsi alkaa kaivamaan jotain kuittia ja mennä vaatimaan lähikaupasta uutta leipää tilalle, on niillä siellä muutakin tekemistä. Joku euro sinne tai tänne. Plus en edes muista mistä kaupasta tää yksittäinen leipä oli ostettu, mä käyn ainakin kolmessa kaupassa suht usein ja ostan tota samaa leipää aina (oululaisen luomureikäleipä).

Hah, ehkä nyt sit maksan siitä etten osta leipää missä ois säilöntäaineita. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

RainChild

Posts: 909

#9015 • • RainChild

sapeli, 28.4.2008 19:13:
Olin syönyt yli puolet isosta palasta ruisleipää kun huomasin että siinä on valkoinen pörröinen homelaikku *sars* No, ihan normaalilta se maistui ja en ollut syönyt kovin läheltä sitä laikkua - tosin muistelen bilsantunneilta että home leviää kyllä huokoisen matskun kuten leivän läpi pitkällekin ilman että sitä näkee. Saa nähdä meneekö maha sekaisin.

Mut osa o_O:ta oli se että siinä leipäpaketissa oli tänään viimeinen käyttöpäivä. Mut en kyl tasan viitsi alkaa kaivamaan jotain kuittia ja mennä vaatimaan lähikaupasta uutta leipää tilalle, on niillä siellä muutakin tekemistä. Joku euro sinne tai tänne. Plus en edes muista mistä kaupasta tää yksittäinen leipä oli ostettu, mä käyn ainakin kolmessa kaupassa suht usein ja ostan tota samaa leipää aina (oululaisen luomureikäleipä).

Hah, ehkä nyt sit maksan siitä etten osta leipää missä ois säilöntäaineita. *nauru*



Mä olin ostanu kerran jauhelihaa ja sit ku meinasin syyä sitä viimesenä käyttöpäivänä ni se oli syömäkelvotonta :<... Kyl otti pannuu ku ei ollu muuta ruokaa sit jääkaapis...

Siitä suivaantuneena HK:hon yhteyttä netitse ja pian sain jonku pahoittelukirjeen ja lahjakortin :D

--
Rainchild is back home

anniharha

Posts: 1,937

#9016 • • Edited anniharha
Vaihteeks 10h duunipäivä takana eikä varsinaisesti vieläkään väsytä. Hmmh.


/edit, no nyt alkoi jo haukotuttaa. Jes! Nukkumaan! Aamulla töihin! <3

--
and though my words could save the world they never come out right

pirpeli

Posts: 5,533

#9017 • • pirpeli
Mulla on mustaa kynsilakkaa.... o.O





(:D)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Prime Number

Posts: 2,705

#9018 • • Prime Number UG-///
Mulla on vauvakuumetta... Siis ihan kirjaimellisesti.
Kävin eilen kaverilla ja sen vauvalla oli 39 kuumetta, nyt se on siirtynyt muhun.. vauvakuume.

--
Repikää siitä

ezzy

Posts: 8,060

#9019 • • ezzy Droid-pappa

sapeli, 28.4.2008 19:13:
Olin syönyt yli puolet isosta palasta ruisleipää kun huomasin että siinä on valkoinen pörröinen homelaikku *sars* No, ihan normaalilta se maistui ja en ollut syönyt kovin läheltä sitä laikkua - tosin muistelen bilsantunneilta että home leviää kyllä huokoisen matskun kuten leivän läpi pitkällekin ilman että sitä näkee. Saa nähdä meneekö maha sekaisin.

Mut osa o_O:ta oli se että siinä leipäpaketissa oli tänään viimeinen käyttöpäivä. Mut en kyl tasan viitsi alkaa kaivamaan jotain kuittia ja mennä vaatimaan lähikaupasta uutta leipää tilalle, on niillä siellä muutakin tekemistä. Joku euro sinne tai tänne. Plus en edes muista mistä kaupasta tää yksittäinen leipä oli ostettu, mä käyn ainakin kolmessa kaupassa suht usein ja ostan tota samaa leipää aina (oululaisen luomureikäleipä).

Hah, ehkä nyt sit maksan siitä etten osta leipää missä ois säilöntäaineita. *nauru*



Itse säilyttelen leivät jääkaapissa, niin ei o ikinä menny pahaks. Mutsilta opittu tapa =)
m1kk3

Posts: 5,560

#9020 • • m1kk3 no-life

ezzy, 28.4.2008 21:30:
Itse säilyttelen leivät jääkaapissa, niin ei o ikinä menny pahaks. Mutsilta opittu tapa =)


No mä oonki aina ihmetelly et mikä helvetin järki tos on, pari kaveria tekee tolleen :D Mut nyt selvis sekin... Itse pidän pakastimessa ja otan tarpeen mukaan sulamaan, ei oo tarttenu pariin vuoteen heittää kertaakaan leipää roskiin :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti