päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,813,083 views

checki

Posts: 683

#4461 • • checki
Pitäsköhä alkaa tsiigaa leffaa vai mennä maate, sano.

--
Ämpäriin ei huku.

Avatar
#4462 • • Edited Annakins Guest

Orza, 24.9.2006 00:14:
---
Annakins, 24.9.2006 00:05:
Istuin illan melkein vikassa metrossa ja viereisellä penkillä eräs mies selittää kovaan ääneen puhelimeen, kuinka metro ei enää pysähdy Sörnäisissä vaan ajaa siitä kovaa vauhtia ohi. Kun metro sitten kuitenkin pysähtyy Sörkassa, toteaa hän puhelimeen että, "mitä??!?!?! miksi tämä pysähtyi tämän synninpesän kohdalla?? Eihän sen tässä enää pitäisi pysähtyä!"

---

niiin? etkö sä ymmärrä mistä on kysymys vai?



Häh?? Mitä tajuamista tossa nyt muka oli?
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4463 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Annakins, 24.9.2006 00:05:
Kun metro sitten kuitenkin pysähtyy Sörkassa, toteaa hän puhelimeen että, "mitä??!?!?! miksi tämä pysähtyi tämän synninpesän kohdalla?? Eihän sen tässä enää pitäisi pysähtyä!"



Hahah, sainpas hyvät naurut heti aamuun. Synninpesä *hih* sörkka on oikee rappion kehto...

btw mistä sit kyse?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

JetZe

Posts: 221

#4464 • • JetZe
noh olihan friikki uni O.o olin jossain sodassa yms,ja sitten siellä duelasin jonku leopardi tankin kanssa,muistan ainakin sen verran siitä,että juoksin aivan älyttömästi karkuun,kunnes sitte tuli joku sakemannimajuri siihen vielä boustaa,ja piti sitäki vastaa tapella :F oli vähä O.o

kaikki paras on se,että se sakemanni näytti ihan mun kaverilta *igor*
Bio

Posts: 4,429

#4465 • • Bio The Bullies / Pinky
mun lähel oleva prisma sen kun laajenee.. nyt siel on tullu drive-in apteekki :D jos iskee krapula eikä kykene oikee kävelee ni hakee suoraan luukult buranaa :DD
domi

Posts: 7,069

#4466 • • domi Työn sankari.
Hesarin otsikko "Länsimetroa odotetaan jo Matinkylässä".

Kertokaas viksummat, et mitä muuta hyötyä tuosta on, muutakuin se, että työmatkat lyhenee peräti seitsemän minuuttia, niinkuin Espoolainen kaupunginvaltuutettu televisiossa sanoi.
Verano

Posts: 4,649

#4467 • • Verano Merituuli

domi, 25.9.2006 09:25:
Hesarin otsikko "Länsimetroa odotetaan jo Matinkylässä".



Toivottavasti niillä ei oo hirmu kiire :/
ipe

Posts: 1,845

#4468 • • ipe X-Rust / Holvi

domi, 25.9.2006 09:25:
Hesarin otsikko "Länsimetroa odotetaan jo Matinkylässä".

Kertokaas viksummat, et mitä muuta hyötyä tuosta on, muutakuin se, että työmatkat lyhenee peräti seitsemän minuuttia, niinkuin Espoolainen kaupunginvaltuutettu televisiossa sanoi.



No tuohan on hienoa! Vuositasolla tuo tekee jo about 220x7min=1540min, eli 25,66 tuntia lisää nukkuma-aikaa ihmisille. BTW, jos mun työmatka lyhenis 7 minuuttia niin se lyhenis yli 50%. :)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Dementation

Posts: 2,892

#4469 • • Dementation wednesday?

domi, 25.9.2006 09:25:
Hesarin otsikko "Länsimetroa odotetaan jo Matinkylässä".

Kertokaas viksummat, et mitä muuta hyötyä tuosta on, muutakuin se, että työmatkat lyhenee peräti seitsemän minuuttia, niinkuin Espoolainen kaupunginvaltuutettu televisiossa sanoi.



Ymmärtääkseni metrot on vähemmän saastuttavia kuin bussit ja toisekseen ne ei kärsi ruuhkasta jne. Ja kai tossa myös jatkoa harkitaan.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

anco

Posts: 201

#4470 • • anco

domi, 25.9.2006 09:25:
Kertokaas viksummat, et mitä muuta hyötyä tuosta on, muutakuin se, että työmatkat lyhenee peräti seitsemän minuuttia, niinkuin Espoolainen kaupunginvaltuutettu televisiossa sanoi.



IMO:

- Metrot pysyvät paremmin aikataulussaan mitä bussit, johtuen juurikin ruuhkista.
- Tuo 7min saattaa olla totuus kun vertailukohtina ovat Matinkylä-Kamppi, Bussi vs. Metro. Mutta, mitä jos Kamppi ei olekaan päätepysäkkisi? Jos joudut Kampissa vaihtamaan liikennevälinettä, kävelemään x minuuttia ja odottamaan x minuuttia seuraavaa julkista liikennevälinettä?
- Länsiväylä on Suomen eniten liikennöity tieosuus, ei varmaankaan ole mitään haittaa, jos tuolta tieosuudelta saadaan autoja pois?

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

lostgone

Posts: 2,493

#4471 • • lostgone
Vainoharhaisuuteni.*justjoo*
Kävin tänään tutustumassa uuteen kämppääni kun isännöitsijä toi avaimet asuntoon. Puolitoista tuntia myöhemmin mun oli pakko mennä tarkistamaan, että olihan vuokraamassani asunnossa varmasti wc-pöntto q vuokrasopimuksessa luki kph..*eiei*
Tää ei ollut taas ihan vahva esitys..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Freja

Posts: 8,775

#4472 • • Freja Sihteeri

lostgone, 25.9.2006 21:17:
Vainoharhaisuuteni.*justjoo*
Kävin tänään tutustumassa uuteen kämppääni kun isännöitsijä toi avaimet asuntoon. Puolitoista tuntia myöhemmin mun oli pakko mennä tarkistamaan, että olihan vuokraamassani asunnossa varmasti wc-pöntto q vuokrasopimuksessa luki kph..*eiei*
Tää ei ollut taas ihan vahva esitys..*justjoo*



*tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#4473 • • Freja Sihteeri
Mul on ihan hirvee krapula mut silti oon vaa hymyilly koko päivän *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jocular

Posts: 1,359

#4474 • • Jocular Janni

domi, 25.9.2006 09:25:
Hesarin otsikko "Länsimetroa odotetaan jo Matinkylässä".

Kertokaas viksummat, et mitä muuta hyötyä tuosta on, muutakuin se, että työmatkat lyhenee peräti seitsemän minuuttia, niinkuin Espoolainen kaupunginvaltuutettu televisiossa sanoi.



Jo muutaman tunnin kuunnellu ku viksummat kinaa: http://a1765.g.akamai.net/f/1765/10918/1h/decomedia.download.akamai.com/10268/espoo/060925/index_fi.htm

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#4475 • • Aziz Combat Fighter

domi, 25.9.2006 09:25:
Hesarin otsikko "Länsimetroa odotetaan jo Matinkylässä".

Kertokaas viksummat, et mitä muuta hyötyä tuosta on, muutakuin se, että työmatkat lyhenee peräti seitsemän minuuttia, niinkuin Espoolainen kaupunginvaltuutettu televisiossa sanoi.



No, metro kuljettaa yhellä kierroksella noin kymmenen bussin edestä jengiä, ja sen lisäksi se on vaan niin helvetin kätevä ku ei tartte sählää aikataulujen ja sensellasten kanssa
larzizi

Posts: 1,661

#4476 • • larzizi
Miksei ihminen tajua mennä vessaan, jos siltä tuntuu, vaikka olisikin muuta tekemistä *ding*

Oon nyt varmaan neljä tuntia elänyt tän olon kanssa, mutta vieläkään en oo tehnyt asialle mitään, kun koko ajan riittää muuta puuhattavaa *hmph*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Claquesous

Posts: 3,206

#4477 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Joku spanjardi tuli tossa kyselemään miten äännetään enkuksi authority-sanan vika kirjain. Vastasin, että "wai", mutta sitten meni taululle laittamaan Z-kirjaimen. Sanoin, että "zed". Oli kyl sen jälkeen vieläkin enemmän hämmentyneen olonen jamppa.

Voi noita espagnalaisia.

Tai sitten en vain tajunnut.

Edit: Tuolla se edelleenkin pitää jotain pow-wow'ta joidenkin tyttöjen kaa asiasta.

--
32. of December

Fresia

Posts: 764

#4478 • • Fresia vähän outo
Yks Intian matkaseuralaisista lynkkaa kaikki mun ideat *ding* Jopa linkit lonely planetin, virtual touristin tai Intian valtion sivuille on hänestä ala-arvoisia... hippien (eli kaiken pahan alku ja juuri kuulemma. Ja tästä tytöstä tulee muuten sosiaalityöntekijä. Halleluja.) väsäämiä tai muutoin typeriä kuulemma kaikki tyynni eli ei mitään painoarvoa hänelle *whaat* Pitäs varmaan kysyä mitä vittua sillä on mua vastaa, ja miksi se halus mukaan jos kerran ei kuuntele mun vinkkejä (jotka suuri osa Intiassa paljon matkanneilta) eikä voi muuta kuin vittuilla mulle *hmph*

Toiselle kaverille (mun tosi hyvä kaveri) tämä tyttö on aivan toista maata, kuuntelee ja ottaa neuvosta vaarin. Ehkä rupeen kierrättää kaikki asiat tän toisen tytön kautta, nii tää mua dissaava vois jotain kuunnellakin... *hih*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Amuck

Posts: 2,396

#4479 • • Amuck dub-i-dub

Fresia, 26.9.2006 16:30:
*hmph*


Tai ehkä kannattaisi harkita uudelleen josko tuollaisen ihmisen kanssa kannattaa ylipäätään mihinkään lähteä. Hyvä matkaseura on niin tärkeää. Ja mietipä jos jo ennen matkaa on vääntöä kaikesta, niin millaista on olla itse reissussa, kun tien päällä tulee tunnetusti helposti kinaa kavereidenkin kanssa.

Mä lähtisin kymmenen kertaa mieluummin yksin kuin jonkun valittajan kanssa.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Fresia

Posts: 764

#4480 • • Fresia vähän outo

Amokk, 26.9.2006 16:42:
---
Fresia, 26.9.2006 16:30:
*hmph*

---

Tai ehkä kannattaisi harkita uudelleen josko tuollaisen ihmisen kanssa kannattaa ylipäätään mihinkään lähteä. Hyvä matkaseura on niin tärkeää. Ja mietipä jos jo ennen matkaa on vääntöä kaikesta, niin millaista on olla itse reissussa, kun tien päällä tulee tunnetusti helposti kinaa kavereidenkin kanssa.

Mä lähtisin kymmenen kertaa mieluummin yksin kuin jonkun valittajan kanssa.



Liput on varattu ja maksettu aikaa sitten, ongelmat tämän ihmisen kanssa tulleet eteen vasta lähiviikkoina. Vakavasti harkitsen asian ottamista puheeksi, miten sen teen, ei hajuakaan... jotain tässä kyllä pitää keksiä, en anna tuon ihmisen pilata omaa reissuani *joo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*