päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,818,795 views

Sphyxia

Posts: 3,308

#4501 • • Edited Sphyxia Maracujá!

Kriss G, 27.9.2006 09:21:
Joku sankari alkoi selittämään miten naisilla pitäis ehdottomasti olla asevelvollisuus ja että naiset ei ikinä tule olemaan johtajia ilman armeijaa. Mä oon kuullut tarinoita noista jätkistä mutta nyt sattu eka ihan täys höyrypää omalle kohdalle.



Tuonkaltaiset sankarit. *dissaa*
Jone

Posts: 8,258

#4502 • • Jone Archibald Haddock

KooKie, 27.9.2006 11:51:
Itse näkisin kaiken tasa-arvon nimissä asian niin, että olisi hyvä jos koko kansalla olisi pakollinen palvelusvelvollisuus, jokainen saisi sitten omaharkintaisesti valita armeijan tahi sivarin.



Päivän o_O on se, että vihdoinkin joku nainenkin ajattelee näin ja sanoo sen julkisesti.
remotion

Posts: 5,283

#4503 • • remotion nostatus guru

KooKie, 27.9.2006 11:51:
Itse näkisin kaiken tasa-arvon nimissä asian niin, että olisi hyvä jos koko kansalla olisi pakollinen palvelusvelvollisuus, jokainen saisi sitten omaharkintaisesti valita armeijan tahi sivarin.



ja-hah!
eiköhän jokainen palvele ihan riittävästi yhteiskuntaa kun hoitaa oman tonttinsa elelee säntillisesti ja maksaa verot.

en todellakaan tajua miksi koko kansa pitäs pakottaa tietyksi jaksoksi johonkin minkä suurinosa kokee epämiellyttäväksi, kun samat asiat tulis kuitenkin hoidettua sellaisten ihmisten toimesta joilla on siihen oikea pätevyys, motivaatio ja palkkaus.
KooKie

Posts: 4,338

#4504 • • KooKie aka. Petress Pan

rmtn, 27.9.2006 13:27:
kun samat asiat tulis kuitenkin hoidettua sellaisten ihmisten toimesta joilla on siihen oikea pätevyys, motivaatio ja palkkaus.



Mikäli tulisi. Oishan se toki hienoa. Mut edelleen se ot. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

kml

Posts: 1,142

#4505 • • kml Keyhole Markup Language
Ostin uuden huulirasvan, jotain ainakin itelle uutta mallia blistexiltä. Ku pääsin kaupasta ja avasin paketin, ni tajusin et oon toissayönä nähny unta JUST tollasen näkösestä huulirasvasta, jossa on tollanen hopeinen pallo päässä.

Unen jälkeen aamulla kun heräsin, ni ajattelin et onpa hassun näkönen, eikai tollasia oo.

Tässä se nyt sit kuitenki on O__o

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Jocular

Posts: 1,359

#4506 • • Jocular Janni
Kävin tänään tohtorilla, koska oon viikonlopusta lähtien ollu enemmän ja vähemmän flunssaa ja näitä perusoireita.

En oo pariin päivään haistanu juuri mitään ku joutunu pitää tuppoja nenässä ettei ihan tulvana limaa valu. Menin tohtorin huoneeseen ja haistoin eka kerran kunnolla. Tuoksu nimittäin mielettömän hyvälle partavedelle *tirsk* Setä määräsi 20 päivän kuurin jotain lähes huumaavia lääkkeitä ja pelotteli, että tämän hetkinen olotila on vasta alkusoittoa tälläselle pahalle poskiontelontulehdukselle mikä mulla on. Ohkay. Tutkailin pakkausselostetta noista mömmöistä.. Haittavaikutuksia on arviolta 50 sellasta yleistä kuten, uneliaisuutta, hallusinaatioita, päänsärkyä, huimausta, ripulia, oksentelua, kuumeilua, korvien soimista, pahoinvointia, huumaantunutta oloa, vatsakramppeja jnejne.. Lääkettä ei tulisi nauttia yhdessä alkoholin kanssa ja lääke saattaa heikentää ehkäisypillereiden tehoa.

Eli siis summasummaarum; En saa ajaa autoa 20 päivään, Olen sekaisin 20 päivää, en saa juoda alkoholia 20 päivään, en saa harrastaa seksiä ilman esim. kondomia 20 päivään... Niin ja tässä pakkausselosteessa vieläpä kerrotaan, että näitä lääkkeitä määrätään yleensä virtsatietulehduksiin ja urologisten leikkausten tai munuaiskivien yhteydessä esiintyviin sairauksiin. Ja mulle siis poskiontelontulehdukseen 20 päivän kuurina. Okei. No tän kanssa mä vielä varmaan elän. Ehkä.

Lisää päivän O_o. Sain kutsun työhaastatteluun, johon tavallaan itse itseni kutsuin, koska rekrytoijan mulle soittaessa hän esitti asian näin "Mulla ois tarjota Sulle määräaikasta hommaa vaikka olit toivonu vakkarihommaa, tulisitko silti?" Ite olin vähän että nojoo "Mitä jos tulisin paikan päälle juttelee tästä lisää? Oon nyt kipee muttei se varmaan paljon haittaa?" Juu ei se haittaa ja perjantaina on sitten työhaastattelu. Lisäksi perjantaina olis tarkotus tulla kutsu myös toiseen työhaastatteluun.

Perjantaina menen siis huuruissani haastatteluun ja ehkä perään vielä toiseen haastatteluun. *iloinen*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

whitespace

Posts: 100

#4508 • • whitespace

PieceOfMind, 27.9.2006 19:03:
Hesarin hampun kasvattamisen yrittämisen kriminalisointia käsittelevästä uutisesta: "Rikollista on tulevaisuudessa myös yritys valmistaa kukkaruukkuja, joissa joku aikoo kasvattaa huumeita." No just *nauru*

(http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hampun+viljelyn+yrityskin+muuttuu+huumerikokseksi/1135221924845



Voi itku, ei voi enää hölmömmäksi mennä!

Seuraavaksi ovatkin sitten kaikki huumerikoksen valmisteluun osallistuneet osapuolet leivättömän pöydän ääressä? Sähkö- ja vesilaitokset, puutarhatukku ja lannoitetehtailija? Tuskin Kemira, sehän valmistaa maamme terroristeilta puolustamiseen tuiki tarpellisia ja laillisia räjähdysaineita.

Odotamne epäuskoista naurahtelua ulkomailta.
Avatar
#4509 • • jesus Guest

PieceOfMind, 27.9.2006 19:03:
Hesarin hampun kasvattamisen yrittämisen kriminalisointia käsittelevästä uutisesta: "Rikollista on tulevaisuudessa myös yritys valmistaa kukkaruukkuja, joissa joku aikoo kasvattaa huumeita." No just *nauru*

(http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hampun+viljelyn+yrityskin+muuttuu+huumerikokseksi/1135221924845



Siis justiinsa! *lmao*

Aattelin et toi ois joku vitsi, mut näin meillä näköjään *eiei*

Eduskunta hyväksyi lain sisällön valiokunnan ehdottamassa muodossa sanaakaan sanomatta.



Alkaa kyl viimeisetkin luottamuksen rippeet karista Suomen lainsäätäjiltä *senkin**toktok*
Epailija

Posts: 5,636

#4510 • • Epailija Physicist, 2nd class.
"Huumeiden hallussapidon yritys jäi vielä säätämättä rangaistavaksi." :D Mitäs helvettiä se tuollainen sitten on? Kukkapussin jatkuvaa kädettämistä lattialle tahi kadulle? Toistuva epäonnistuminen kukkapussia maasta noukittaessa? Voiko kokainisti heittää virkavaltaan törmätessään huumausainepussin maahan ja todeta "Perkele, en onnistunut pitämään tuota hallussani. Onneksi yrityksestä ei voi tuomita."?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

pirpeli

Posts: 5,533

#4511 • • Edited pirpeli
Tää on itse asiassa viime yön o.O. Luulin olevani tietoinen tulehduskipulääkkeiden vaikutuksesta. Mulla oli ihan törkeen kipee vatsa ja selkä johtuen ah niin ihanista naistenvaivoista. Otin illalla minulle määrätyn tulehduskipulääkkeen, jota en ollut aikaisemmin kokeillut kyseisiin vaivoihin..Reiluun puoleen tuntiin en kokenyt mitään vaikutusta, joten otin toisen. Kyseessä ei ole mikään hevoslääke onneksi(ehkä...). Sitten kipusin sänkyyn, ja pistin maata. Hetken kuluttua tuntui olo todella kevyeltä, käsistä lähti tunto ja oli aika euforinen olo muutenkin. Aamulla sitte heräsin tunteeseen, että WTF!?!?!?just tapahtu. Olin kai jotenkin menettäny totaalisesti tajuntani tms. Aamulla oli kyllä vaivat poissa, ei kolottanu eikä koskenu. Kellon soidessa en tajunnu kunnolla ees nukkuneeni. Know your drugs...Ohhhoh.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

RainChild

Posts: 909

#4512 • • RainChild
Suostuin sittenkin mukaan teatterin näytelmään, vaikka ei kyllä pitänyt *ding*

--
Rainchild is back home

Mimir

Posts: 1,366

#4513 • • Mimir Rouva Yninä
Mulle soitti tänään puhelinmyyjä, joka jonkunlaisia kapseleita kauppaili. Sanoin sitten kohteliaasti, että "Kiitos, mutta en ole kiinnostunut", johon nainen täysin hämmästyneellä äänellä "Ihanko totta? Oletteko nyt aivan varma?". Olin aivan varma. Nainen kuulosti edelleen täysin hämmentyneeltä ja kysyi "Koska voisin tiedustella asiaa uudestaan? Vaikka ensi viikolla?". Ihana logiikka, jos en tällä viikolla ole kiinnostunut niin kannattaahan se soitella ens viikolla, jos vaikka silloin jo olisin *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#4514 • • jesus Guest

Mimir, 27.9.2006 20:41:
Mulle soitti tänään puhelinmyyjä, joka jonkunlaisia kapseleita kauppaili. Sanoin sitten kohteliaasti, että "Kiitos, mutta en ole kiinnostunut", johon nainen täysin hämmästyneellä äänellä "Ihanko totta? Oletteko nyt aivan varma?". Olin aivan varma. Nainen kuulosti edelleen täysin hämmentyneeltä ja kysyi "Koska voisin tiedustella asiaa uudestaan? Vaikka ensi viikolla?". Ihana logiikka, jos en tällä viikolla ole kiinnostunut niin kannattaahan se soitella ens viikolla, jos vaikka silloin jo olisin *nauru*



Mulle tais tulla sama puhelu *nauru* Ja viel joskus kasilta aamulla!
Mimir

Posts: 1,366

#4515 • • Mimir Rouva Yninä

jesus, 27.9.2006 20:47:
Mulle tais tulla sama puhelu *nauru* Ja viel joskus kasilta aamulla!



Hähä, kai olit niin unisena vielä, et heti tilasit kaikki tarjottavat ihmekapselit? *lmao*

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#4517 • • jesus Guest

Mimir, 27.9.2006 20:51:
---
jesus, 27.9.2006 20:47:
Mulle tais tulla sama puhelu *nauru* Ja viel joskus kasilta aamulla!

---


Hähä, kai olit niin unisena vielä, et heti tilasit kaikki tarjottavat ihmekapselit? *lmao*



No en! Töissä aamukooma päällä kylläkin *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#4518 • • Freja Sihteeri

Jocular, 27.9.2006 17:22:
Niin ja tässä pakkausselosteessa vieläpä kerrotaan, että näitä lääkkeitä määrätään yleensä virtsatietulehduksiin ja urologisten leikkausten tai munuaiskivien yhteydessä esiintyviin sairauksiin. Ja mulle siis poskiontelontulehdukseen 20 päivän kuurina. Okei.



Mäki oon aina naureskellut mun lääkkeille, joita sain allergiani takia. Ne on kunnon mielialalääkkeitä jotka sammuttaa mut 20 minuutis :D taattua tehoa, ettei kutia, ainakaan niin että olisin hereillä ja tietoinen siitä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

murhis

Posts: 152

#4519 • • murhis team hullut

KooKie, 27.9.2006 11:51:
---
Kriss G, 27.9.2006 09:21:
Joku sankari alkoi selittämään miten naisilla pitäis ehdottomasti olla asevelvollisuus ja että naiset ei ikinä tule olemaan johtajia ilman armeijaa. Mä oon kuullut tarinoita noista jätkistä mutta nyt sattu eka ihan täys höyrypää omalle kohdalle.

---


Itse näkisin kaiken tasa-arvon nimissä asian niin, että olisi hyvä jos koko kansalla olisi pakollinen palvelusvelvollisuus, jokainen saisi sitten omaharkintaisesti valita armeijan tahi sivarin.



Hei kuningas tasa-arvoidea, nöy palvelu at all! *piis* o_O
exxti

Posts: 34

#4520 • • exxti
asiakkaan koneesta pelkästään ad-awarella 500+ bongausta ...
mitä nää ihmiset tekee noilla koneillaan haha... *tirsk*