päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,840,774 views

Timce

Posts: 5,381

#8261 • • Timce
Olin tunnin duunissa ja hävetti niin paljon, että oli pakko lähteä himaan. O_o
What happen?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

hemuz

Posts: 2,178

#8262 • • hemuz kätevä emäntä
Olin laittamassa ketsuppia maidonsijasta aamukahviin :D
Hitchhiker

Posts: 1,754

#8263 • • Hitchhiker
Etsisin "pienoisen" hetken pikkusiskon antamaa lahjakorttia, koko kämppä lävitse, sitten tuo löytyi noin puolentunnin etsimisen jälkeen. Jostakin ihmeen syystä tuo löytyi tieteenkuvalehtien pinkasta, toiseksi alimpana *hikoil*. En pysty käsittämään miten tuokin on sinne reittinsä löytänyt, hieman pisti sydämen pumppaamaan mutta onneksi löytyi.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#8264 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
:( + :) = o_O

en tiedä minne olen menossa ja mitä teen parin
kuukauden päästä, enkä tiedä mitä edes haluan...

jännittää!

--
dasinoaisnvs

KiimanenKurre

Posts: 791

#8265 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
Damnnn.....pitäis lukea 40 sivuu jotain saatanan hygienia lappuja*eiei**pökr* ja parin viikon päästä ois sitten koe *plääh* ei mitenkään jaksais ,kun jo luulin sen yläasteella loppuneen*nyyh*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

wammi

Posts: 627

#8267 • • wammi
kuinkakohan monet hanskat oon elämäni aikana hukannut. jo pelkästään tän talven saldo: kolmet.
hemuz

Posts: 2,178

#8268 • • hemuz kätevä emäntä

MiLindiNi, 7.1.2008 14:10:
Damnnn.....pitäis lukea 40 sivuu jotain saatanan hygienia lappuja*eiei**pökr* ja parin viikon päästä ois sitten koe *plääh* ei mitenkään jaksais ,kun jo luulin sen yläasteella loppuneen*nyyh*



Mulla meni lukemiseen varmaan tunti ja tein sen kokeen 10minuutissa. Jos yhtään on maalaisjärkeä niin hyvin se menee.
Verottaja

Posts: 1,174

#8269 • • Verottaja no-life / luuviulu
On se kumma, kun mitä vähemmän luen kokeeseen,
sitä paremmin koe menee.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

alphamagic

Posts: 3,628

#8270 • • alphamagic
Postissa oli tullu kaks uutta visa electronii *ding*
Täytynee kipasta pankkiin huomenna.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8271 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

alphamagic, 8.1.2008 14:53:
Postissa oli tullu kaks uutta visa electronii *ding*
Täytynee kipasta pankkiin huomenna.



Tarkista ootko saanut munkin kortin *hmph*

Oon nimittäin omaa korttia jo odottanut liian kauan *grr*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

alphamagic

Posts: 3,628

#8272 • • alphamagic

Steven Hoaks, 8.1.2008 15:07:
---
alphamagic, 8.1.2008 14:53:
Postissa oli tullu kaks uutta visa electronii *ding*
Täytynee kipasta pankkiin huomenna.

---


Tarkista ootko saanut munkin kortin *hmph*

Oon nimittäin omaa korttia jo odottanut liian kauan *grr*



Kyl ne on molemmat miun nimellä :D
Ihmettelin pe kun tuli kahdet tunnukset... Nordealla vissiin liikaa electroneja jemmassa ni vanhat asiakkaat saa sit tuplana - jos toinen vaik taaaaaaaaaaas häviää :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

dncr

Posts: 249

#8273 • • dncr aika notkee
Viimeöiset yllättävät tekstarit jostain viiden vuoden takaiselta "tuttavuudelta"... *nauru*

--
The love we give away is the only love we keep.

Tiia

Posts: 352

#8274 • • Tiia
Alaselkä sika kipee. *hmph* Enkä keksi mitään mistä se vois johtua. *ding*
Avatar
#8275 • • Fuzzy Guest
Oltiin kahvilla ja yks kaveri liitty seuraan vähän myöhässä, verissäpäin. Tietty kysyttiin että mitä on käyny nii se vastas vaan, että jäin dösän alle, mut ei se mitään, mä oon niin tottunu. :D Se on jääny joku neljä kertaa dösän alle... Tottunu*nauru* Vietiin se sit peijakseen ku ei se ite tajunnu mennä vaan jatko vaan matkaa kahville:D Rento äijä...
Mark

Posts: 7,311

#8276 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

-Fuzzy-, 9.1.2008 14:27:
Oltiin kahvilla ja yks kaveri liitty seuraan vähän myöhässä, verissäpäin. Tietty kysyttiin että mitä on käyny nii se vastas vaan, että jäin dösän alle, mut ei se mitään, mä oon niin tottunu. :D Se on jääny joku neljä kertaa dösän alle... Tottunu*nauru* Vietiin se sit peijakseen ku ei se ite tajunnu mennä vaan jatko vaan matkaa kahville:D Rento äijä...



Vois sanoo et sokee se on tai helvetin tapaturma-altis :P Kukakohan tollasen kaverin suostus vakuuttaa liikenneonnettomuuksii vastaan *tirsk*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jocular

Posts: 1,359

#8277 • • Jocular Janni
Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.

Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! *sars* Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

AlexS

Posts: 1,389

#8278 • • AlexS kummasetä

Jocular, 9.1.2008 21:40:
Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.

Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! *sars* Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta *nauru*


Hahah parasta!

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

roberto

Posts: 251

#8279 • • roberto
14 tuntinen duunipäivä ni vähintääki O_O olo.
Tarsu

Posts: 2,449

#8280 • • Tarsu

roberto, 9.1.2008 22:00:
14 tuntinen duunipäivä ni vähintääki O_O olo.



mun koko viikon O_o on ollu 8h työpäivät,
kun taas normaalisti se on siinä 12-16h.

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham