11,982 posts, 600 pages, 4,014,506 views
Timce, 4.1.2008 09:35:
Olin tunnin duunissa ja hävetti niin paljon, että oli pakko lähteä himaan. O_o
What happen?
MiLindiNi, 7.1.2008 14:10:
Damnnn.....pitäis lukea 40 sivuu jotain saatanan hygienia lappuja*eiei* ja parin viikon päästä ois sitten koe *plääh* ei mitenkään jaksais ,kun jo luulin sen yläasteella loppuneen*nyyh*
alphamagic, 8.1.2008 14:53:
Postissa oli tullu kaks uutta visa electronii
Täytynee kipasta pankkiin huomenna.
Steven Hoaks, 8.1.2008 15:07:
---
alphamagic, 8.1.2008 14:53:
Postissa oli tullu kaks uutta visa electronii
Täytynee kipasta pankkiin huomenna.
---
Tarkista ootko saanut munkin kortin
Oon nimittäin omaa korttia jo odottanut liian kauan
-Fuzzy-, 9.1.2008 14:27:
Oltiin kahvilla ja yks kaveri liitty seuraan vähän myöhässä, verissäpäin. Tietty kysyttiin että mitä on käyny nii se vastas vaan, että jäin dösän alle, mut ei se mitään, mä oon niin tottunu. :D Se on jääny joku neljä kertaa dösän alle... Tottunu*nauru* Vietiin se sit peijakseen ku ei se ite tajunnu mennä vaan jatko vaan matkaa kahville:D Rento äijä...
Jocular, 9.1.2008 21:40:
Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.
Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta
roberto, 9.1.2008 22:00:
14 tuntinen duunipäivä ni vähintääki O_O olo.