päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,852,949 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10141 • • Hitchhiker
Heräsin siihen ajatukseen, että olen myöhässä töistä ja katsoin kelloa että se on puoli seitsemän eli ei siis vielä myöhässä. Onneksi hetken mietti ja katsoi vähän tarkemmin luurin näyttöä ja tajusin, että on lauantai *lmao*.
wiwi

Posts: 1,575

#10142 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Käytiin tänään Heurekan planetaariossa. Ei siinä mitään, mutta mies osti meille matkamuistomyymälästä muurahaisfarmin. O__o Pitäisi kuulemma käydä metsästämässä 10-20 kpl eläviä, samasta pesästä olevia (ettei ala tappelee) muurahaisia. Sit voidaan seurata kun ne alkaa kaivaa onkaloita sellaseen siniseen limaan, jota ne myös syö.

Yhdessä asumisen hyviä puolia.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

^Petunia

Posts: 888

#10143 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Mega suuri päivän O_o!!! *pökr*
Tänään töissä meidän uusi joulu-apulainen tuli Kännissä töihin!!
Siis mitä V****a!! *grr*
Haisi kuin rankki-tynnyri ja heilui kuin heinäseiväs, 2 lapsen äiti, aikuinen nainen!!

Oli sitten rouvan ensimmäinen ja viimeinen työpäivä Stockmannilla..
Uskomatonta!! *toktok*
Kolera

Posts: 4,256

#10144 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

^Petunia, 11.11.2008 19:06:
Mega suuri päivän O_o!!! *pökr*
Tänään töissä meidän uusi joulu-apulainen tuli Kännissä töihin!!
Siis mitä V****a!! *grr*
Haisi kuin rankki-tynnyri ja heilui kuin heinäseiväs, 2 lapsen äiti, aikuinen nainen!!

Oli sitten rouvan ensimmäinen ja viimeinen työpäivä Stockmannilla..
Uskomatonta!! *toktok*


tais perjantain pikkujoulut vähän venähtää =P
sääli vaan kakaroita ajatellen.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Wolverine

Posts: 1,860

#10145 • • Wolverine

^Petunia, 11.11.2008 19:06:
Mega suuri päivän O_o!!! *pökr*
Tänään töissä meidän uusi joulu-apulainen tuli Kännissä töihin!!
Siis mitä V****a!! *grr*
Haisi kuin rankki-tynnyri ja heilui kuin heinäseiväs, 2 lapsen äiti, aikuinen nainen!!

Oli sitten rouvan ensimmäinen ja viimeinen työpäivä Stockmannilla..
Uskomatonta!! *toktok*



haha mitä helvettiä :D
noh eiköhän siitä huomenna kuule töissä.
Chrisdyan

Posts: 479

#10146 • • Chrisdyan
bah, haluis kertoa eräälle, eräästä asiasta, mut kuuroille korville se menis kuitenki, niinku kaikki muuki, ja pakko yrittää pitää lupaama asia, vaik vaikeelta se näinä hetkinä tuntuuki.

Jatkamaa prison break maratonia, jos se auttais, 2 kautta hurahti vajaassa viikossa, kolmas menossa.

--
Hikitomori

^Petunia

Posts: 888

#10147 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Wolverine, 13.11.2008 15:37:
---
^Petunia, 11.11.2008 19:06:
Mega suuri päivän O_o!!! *pökr*
Tänään töissä meidän uusi joulu-apulainen tuli Kännissä töihin!!

Oli sitten rouvan ensimmäinen ja viimeinen työpäivä Stockmannilla..
---

haha mitä helvettiä :D
noh eiköhän siitä huomenna kuule töissä.


Huomenna?..*ding*
.. no siis nainenhan sai "potkut" samantien, ennen ku ehti edes sopimusta kirjoittaa...

Ja ikuinen merkintä Stockmannin rekrytointiin että tämän niminen nainen ei ole enää tervetullut meille töihin eikä minnekkään muuallekkaan Stockalle *hmph*
Wolverine

Posts: 1,860

#10148 • • Edited Wolverine

^Petunia, 13.11.2008 16:03:
---
Wolverine, 13.11.2008 15:37:
---
^Petunia, 11.11.2008 19:06:
Mega suuri päivän O_o!!! *pökr*
Tänään töissä meidän uusi joulu-apulainen tuli Kännissä töihin!!

Oli sitten rouvan ensimmäinen ja viimeinen työpäivä Stockmannilla..
---

haha mitä helvettiä :D
noh eiköhän siitä huomenna kuule töissä.

---

Huomenna?..*ding*
.. no siis nainenhan sai "potkut" samantien, ennen ku ehti edes sopimusta kirjoittaa...

Ja ikuinen merkintä Stockmannin rekrytointiin että tämän niminen nainen ei ole enää tervetullut meille töihin eikä minnekkään muuallekkaan Stockalle *hmph*



niin huomenna kun menee kyseiseen paikkaan töihin, siellä juorut kulkee nopeemmin ku salama :P
eiköhän joku tiedä tostaki kertoo enempää, aika uskomaton tapaus kyl.
vuokko

Posts: 243

#10149 • • vuokko
tulipa hämmentävä tunne(kuohu) kun kuunteli vanhaa radio unityä (9) vuodelta 2003
-kylmiä väreitä ja ihania muistoja tulvi mieleen, sellainen "ihastumisfiilis" pyyhkäisi yli
*whaat*
ludde

Posts: 148

#10150 • • ludde Anna
Tässä jokunen päivä sitten selailin vanhoja levyjäni. Käsiin osui Nirvanan Nevermind levy, jonka kannessa uiskentelee se vauva ja kurkottaa jotain dollarin seteliä siinä. Rupesin ihan vaan ohimennen kelailemaan että kukakohan hän on, minkäköhän ikäinen nykyään yms. epämääräistä. Noh..Pari päivää myöhemmin iltasanomien nettisivuilla oli juttu kyseisestä tyypistä ja vielä jotain videomatskuu jne. :DD

No sainpa vastauksen pohdintoihini mut olin kyllä aika *whaat* *nauru* Weeeird!!
J Raninen

Posts: 950

#10151 • • J Raninen
Tuo "Unohtumattomimmat treffit" -topikki pisti miettimään, ja totesin, että mä en muista yksiäkään treffejä! Jotenkin mulla on sellanen mielikuva, että on sellasilla kai joskus nuorempana tullu käytyä, mutta ilmeisesti ne on ollu vaan sitten niin mitäänsanomattoman laimeita kokemuksia, ettei mitään muistikuvia oo jääny.
epicuros

Posts: 7,734

#10152 • • epicuros

ezzy, 4.11.2008 11:17:
---
Yallu, 4.11.2008 11:04:
---
Super-Kerttu, 4.11.2008 08:51:
---
Marjo, 31.10.2008 15:55:
Tää oli oikeestaan jo jokunen viikko sit, kun sähköpostiin tuli H&M:n mainos kevään muodin jonkin sortin ennakkomyynnistä ja nyt pari päivää sit tuli kevätkuvasto postiluukusta. *ding*

Onhan se kevät ihan kohta. *justjoo* Kai ne pyrkii myynnin maksimoimiseen.

---


Mä tilasin sieltä jo kahdet bikinit! *nauru* Ja ehkä vähän muutakin..*blush*

---

Ja mul on talvisesongin vaattetkin vielä ostamatta.. Hitto. Pääsenköhän mukaan rytmiin, jos ostan nyt ensi syksyn vaatteet *täh*

---


OMG VIIMEVUOTISET VAATTEENI OVAT NIIN LAST SEASON :(((((((((((((((((((((((((((((



rkellywtfio8.gif

--
Valid criticism does you a favor.

Freja

Posts: 8,775

#10153 • • Freja Sihteeri
Musta on vaan niin outoa, että kaikki ihmiset eivät sano edes "huomenta" kun nähdään. Vielä ihmeellisempää on, että jotkut samassa tilassa työskentelevät eivät _ikinä_ tervehdi kun tulevat töihin, kävelevät vain mun ohi (joo, oon täs heti oven vieres ja eka naama minkä jengi näkee).

Mulle ei vaan mee tajuntaan, kuinka jollekin voi olla nii vaikeeta (olla kohtelias) sanoa "hei" tai "huomenta".

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#10154 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 14.11.2008 08:04:
Mulle ei vaan mee tajuntaan, kuinka jollekin voi olla nii vaikeeta (olla kohtelias) sanoa "hei" tai "huomenta".



Mie oon yks näitä ihmisiä, vaik tosin yritän joka aamu moikata työkavereita. Jotenkin se vaan tuntuu usein turhalta, merkityksettömältä small-talkilta, kun samat tyypit moikkaa joka aamu, ja kun istun avokonttorissa niin niitä moikattavia piisaa... Mulle se "moi" ei vaan merkitse mitään, täällä on muutenkin aina ihan hyvä yhteishenki, eli oikeastaan tuo palvelee lähinnä ilmoituksena että on tullut töihin.

Mulla on myös samanlaisia näkemyksiä kysymyksen "mitä kuuluu?" ja vastauksen "ihan hyvää" kanssa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#10155 • • Freja Sihteeri

sapeli, 14.11.2008 08:13:
Mie oon yks näitä ihmisiä, vaik tosin yritän joka aamu moikata työkavereita. Jotenkin se vaan tuntuu usein turhalta, merkityksettömältä small-talkilta, kun samat tyypit moikkaa joka aamu, ja kun istun avokonttorissa niin niitä moikattavia piisaa... Mulle se "moi" ei vaan merkitse mitään, täällä on muutenkin aina ihan hyvä yhteishenki, eli oikeastaan tuo palvelee lähinnä ilmoituksena että on tullut töihin.

Mulla on myös samanlaisia näkemyksiä kysymyksen "mitä kuuluu?" ja vastauksen "ihan hyvää" kanssa.



Okei. No kai sekin si vähä riippuu. Meil o tällane pieni 20 hengen yhteisö täs (suht pienes tilas), ja osa siis töihin tullessa huikkaa hieman kovempaan ääneen että "huomenta!" jolloin siinä sit moikkaillaan takasin. Sit taas kun osa kävelee nenän eestä töihin ja kattelee seinille, tulee jotenki vaa hämärä olo, et miks toikaan ny ei moikkaillut.
En si tiiä, mä oon vaa tottunu sanoon aina samassa tilassa oleville mitä nyt ikinä onkaan vuorokauden aika, että hei, huomenta, öitä jne. Ja jos jätän moikkaamatta, se jää häirään mua pitkäks aikaa :P Siks kai si tuntuu oudolta, ku kaikki ei nää siinä sellast.. En tiiä. En vaa tajuu :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#10156 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 14.11.2008 08:26:
Ja jos jätän moikkaamatta, se jää häirään mua pitkäks aikaa :P Siks kai si tuntuu oudolta, ku kaikki ei nää siinä sellast.. En tiiä. En vaa tajuu :D



Hmm, voihan olla että täällä meilläkin töissä jotain jää häiritsemään moinen... Täytyykin pitää paremmin huoli siitä että muistaa aina moikata kaikkia aamuisin. *joo* Ei tämmöistä itse tule koskaan ajatelleeksi koska mulle on oikeasti aivan sama moikataanko mulle aamuisin vai ei. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#10157 • • Freja Sihteeri

sapeli, 14.11.2008 08:28:
---
Freja, 14.11.2008 08:26:
Ja jos jätän moikkaamatta, se jää häirään mua pitkäks aikaa :P Siks kai si tuntuu oudolta, ku kaikki ei nää siinä sellast.. En tiiä. En vaa tajuu :D

---


Hmm, voihan olla että täällä meilläkin töissä jotain jää häiritsemään moinen... Täytyykin pitää paremmin huoli siitä että muistaa aina moikata kaikkia aamuisin. *joo* Ei tämmöistä itse tule koskaan ajatelleeksi koska mulle on oikeasti aivan sama moikataanko mulle aamuisin vai ei. *hih*



Si sua katotaan ens viikol pitkään ku moikkailet kaikkia ku et yleensä moikkaa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#10158 • • mariq
Superväsyviikon (ja myöhässä olon) lopetus: Olin tunnin ajoissa töissä, eikä ees juuri väsytä *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

domi

Posts: 7,069

#10159 • • domi Työn sankari.
Huomaa että jossain on tehty AD-migraatio. 24 puhelua tullut eikä kello ole edes vielä ysiä....
wiwi

Posts: 1,575

#10160 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Kävin eilen moikkaamassa mammaa (isoäiti faijan puolelta) Karkkilassa. Tuli puheeksi terveydenhuollon nykytila niin mamma kertoi, ettei kaupungissa ole tällä hetkellä yhtäkään lääkäriä. Joku keikkalääkäri kuulemma joskus käy, mutta muuten jos tarvitsee lääkärin palveluja niin lähetetään Lohjalle ~60 kilsan päähän. Huuh. O___o

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.