päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,692 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10182 • • Hitchhiker
Pitäisi varmaan alkaa katsomaan aktiivisesti tuota ajankohtaista kakkosta, keskustelu oli jokseensakin mielenkiintoista ja huomasi eri sukupolvien väliset asenteet / ajatusmaailmojen erot. Joskus aikaisemminkin tullut katsottua kyseistä ohjelmaa ja ollut niillä kerroilla mielenkiintoista ajanvietettä.
sapeli

Posts: 11,768

#10183 • • sapeli jokukukamikä?
Tajusin justiinsa että ainoat 2 Jonia ketä tunnen viettää syntymäpäiväänsä samana päivänä. *ding* Eikä se ole edes Jonin nimipäivä.

No, vaikka tuo on aika sattuma, on se kai myös tilastollisesti ihan järkevää. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Optik

Posts: 1,691

#10184 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Vakiosumppilassani oli tänään tarjolla tavallisen mokan lisäksi kaardemummalla maustettua kahvia.. *ding*

Alun ihmetyksen jälkeen ostin kupillisen kokeilun vuoksi ja huomasin että kermalla ja sokerilla höystettynä se on omituisuus-asteikostaan huolimatta hemmetin hyvää.. *joo*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Freja

Posts: 8,775

#10186 • • Freja Sihteeri
Miehet ja niiden nössöilyt. Jos mies ehdottaa jotain ja saa pakit, ni miks pitää sen jälkee alkaa jotai selitteleen et "no se oli vaa läppä" ?

Lol.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Stene

Posts: 430

#10187 • • Stene

Freja, 19.11.2008 19:34:
Miehet ja niiden nössöilyt. Jos mies ehdottaa jotain ja saa pakit, ni miks pitää sen jälkee alkaa jotai selitteleen et "no se oli vaa läppä" ?

Lol.


Sinua on juuri trollattu!
vuokko

Posts: 243

#10188 • • Edited vuokko

Stene, 19.11.2008 18:50:
---
vuokko, 18.11.2008 23:19:
voiko olla totta?! *whaat*
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1617453

mistä näitä sikiää koko ajan lisää?... mun puolesta tolle vois sattuu 'haiderit'

---

Toivot siis itse Halla-ahon kuolemaa, mutta samalla tuomitset Halla-ahon kommentin, joka on itse asiassa paljon lievempi kuin kuoleman toivominen toiselle. *vink*

http://halla-aho.com/scripta/kommentti_raiskauskohinaan.html



koska holtittomasta liikennekäyttäytymisestä ja ajamisesta humaltuneena kuolemia tapahtuu joka tapauksessa, niin mieluiten oikeille ihmisille

better? *lmao*
Elmiira

Posts: 1,446

#10189 • • Elmiira
Olin unohtanut mun gmailin salasanan, koska en käytä sitä koskaan.
No nyt päätin sitten "selvittää" sen, kun oli joutoaikaa. Onnistuinkin
pääsemään sähköpostiini, josta sitten löytyi DNA:lta tullut sähköposti,
DNA Yrityssopimus, jossa sanottiin, että:

Tässä sopimus allekirjoitettavaksi.
Palauttakaa sopimus mahd.pian niin saadaan edulliset hinnat voimaan.
Mukavaa kevättä!

Sähköposti oli päivätty 21.4.2008 ja liitteenä oli Enonkoskelaisen
Traktoriurakointi K. Männynsalon yritysasiakkuuden jatkosopimus.

o_O

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

wiwi

Posts: 1,575

#10190 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Elmiira, 20.11.2008 10:48:
Sähköposti oli päivätty 21.4.2008 ja liitteenä oli Enonkoskelaisen
Traktoriurakointi K. Männynsalon yritysasiakkuuden jatkosopimus.

o_O


:DD Hyvin on homma hanskassa DNA:lla.

Oma päivä O__o on tää pikaflunssa. Eilen aamulla oli kurkku kipee ja nenä tukossa. Illemmalla alkoi sitten tulla kuumeinen olo, joka huipentui ysin aikaan hillittömään palelu-tärinä-särkykohtaukseen. Kuumetta oli ~38C. Pahin oli ohi varmaan puolessa tunnissa ja parin tunnin sisällä olo lähes normaali. Nyt on kurkku turvoksissa mutta ei muuten flunssasta tietoakaan. Lämpö näyttäis olevan siinä 36C.

Noh, käy tää mulle. Toivottavasti se oli sitten siinä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ezzy

Posts: 8,060

#10191 • • ezzy Droid-pappa

wiwi, 20.11.2008 13:24:
---
Elmiira, 20.11.2008 10:48:
Sähköposti oli päivätty 21.4.2008 ja liitteenä oli Enonkoskelaisen
Traktoriurakointi K. Männynsalon yritysasiakkuuden jatkosopimus.

o_O

---

:DD Hyvin on homma hanskassa DNA:lla.



Asiakkaan mokakin voi olla jos on lähettänyt typotetun mailiosoitteen.
Stene

Posts: 430

#10192 • • Edited Stene

vuokko, 19.11.2008 22:46:

koska holtittomasta liikennekäyttäytymisestä ja ajamisesta humaltuneena kuolemia tapahtuu joka tapauksessa, niin mieluiten oikeille ihmisille

better? *lmao*


Jep, ja olen itsekin täysin samaa mieltä *joo*

Eli nyt kun täällä harjoitetaan järjetöntä maahanmuuttopolitiikkaa, tulevat raiskaukset lisääntymään. Silloin olisi oikeudenmukaista, että raiskauksen kohteiksi joutuisivat ne, jotka tästä nykyisestä maahanmuuttopolitiikasta ovat vastuussa, eivätkä viattomat, kenties maahanmuuttoa vastustavat (naispuoliset) henkilöt.

Tätähän se Halla-aho yritti sanoa. Ja hänen "järjetön" tai jopa "mauton" heittonsa on muuten ihan samanlainen kuin sinunkin, eri aihe vain :)

Vaihda "liikennekäyttäytyminen" maahanmuutoksi, "ajaminen humalassa" raiskauksiksi, ja "oikeat ihmiset" niiksi, jotka haluavat tänne somaleita kaikin keinoin ottaa
Elmiira

Posts: 1,446

#10193 • • Elmiira

ezzy, 20.11.2008 13:47:
---
wiwi, 20.11.2008 13:24:
---
Elmiira, 20.11.2008 10:48:
Sähköposti oli päivätty 21.4.2008 ja liitteenä oli Enonkoskelaisen
Traktoriurakointi K. Männynsalon yritysasiakkuuden jatkosopimus.

o_O

---

:DD Hyvin on homma hanskassa DNA:lla.

---


Asiakkaan mokakin voi olla jos on lähettänyt typotetun mailiosoitteen.



Paitsi etten usko, että Keijo Männynsalo käyttää sähköpostia mun nimellä
(etunimi.sukunimi@gmail.com) tai lähellekään sitä olevalla. Mut mistä sen tietää...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sadettaja

Posts: 11

#10194 • • sadettaja
Olen jo kääpiöstä lähtien osallistunut Helsingin yliopiston Kansanterveystieteen laitoksen Kaksosten kehitys ja terveys-tutkimukseen, kaksonen kun olen.

Tähän mennessä se on edellyttänyt vain satunnaisten lomakkeiden täyttämistä ja haastatteluita, ja mikäs niitä täytellessä. Mutta, nyt sain kirjeen jossa pyydetään tulemaan ihan konkreettisesti paikan päälle, jossa otettaisiin verikokeet ja paino + pituus yms, neurologiset testit. Sen lisäksi, että oon aina kauhistellut lääkäreitä, niin jotenkin tää juttu alkoi vähän pelottamaan.

No, ilmoittauduin kuitenkin ja sain tänään lomakkeen täytettäväksi. Se alkoi ihan normaalisti, kysellen terveystottumuksista ja sellaisesta, ihan normaalia. Kunnes! Aiheeksi tuli uskonto, rasti ruutun- kysymyksinä oli esim. "Kaikki tapahtuu juuri nin kuin Raamatun profeetat ovat ennustaneet.", "Kristus suoritti ihmetöitä, kuten esim. veden muuttaminen viiniksi." ja "En voi sietää ihmisiä joiden mielestä on olemassa vain yksi oikea uskono.". Mitä ihmettä?! *whaat* Ja tossa vaan osa kysymyksistä.

Kysymykset lähti ihan väärään suuntaan, ja kaikki hieman typerät aavistukset koko tutkimusta kohtaan alkoi heräilemään oikeesti. Miksi ihmeessä tollasta tarvitsee tietää, yliopiston tutkimuksessa? Vai onko se sittenkään pelkästään yliopiston juttu? Vainotaanko kirkosta eronneita jotenkin? *ding* Harmikseni en tunne muita siihen osallistuneita ihmisiä..

Mietin todellakin vielä uudelleen tutkimukseen menemistä, valmiiksi lääkärikammoisena en taida uskaltaa mihinkään tollaseen. o_O Hieman typerä olo kyllä, mut silti.
Toni_L

Posts: 779

#10195 • • Toni_L http://www.mixcloud.com/Toni_L/
Tuli käytyy Onnelassa kaverin kanssa. *känni*
Illan päätteeksi tavattiin Anna Abreu. *kuolaa*
Tietenkin kaverikuva piti ottaa joka epäonnistui. *hmph*
Kolera

Posts: 4,256

#10196 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sadettaja, 21.11.2008 19:20:
*Vammasia uskonnollisia kysymyksiä ja kirkosta eronneiden vainoomista*


No ei muakaan oo eroomisesta vainottu tai sit en oo vaan huomannu =P
Et oo ennen koskaan kysyny et mitä tolla tutkimuksella haetaan?
Itsellä tulis lähinnä tommoset kysymykset mukaan vaan siks et onko vuodenajalla mitään vaikutusta ihmisen tarpeeseen uskoa suurempaan ja olla ehkä fundamentalistisempia. Tiedä sit mitä tommosil oikeesti yritetää tutkia ku vuosia sitä tehdään ja en mä ainakaan oikeen keksi mitä tommosesta voi saada irti.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#10197 • • Freja Sihteeri
Nyt rupes kyl mietityttään yks asia. Mit vit.
Aika mielenkiintoista. Utelias mieleni tahtoisi tietää lisää, mutta ei kyl oikeen mistään saa vastauksia kysymyksiinsä.

Hmmh... Okeiii. Joo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#10198 • • sapeli jokukukamikä?
Työkaverit kännissä pikkujouluissa - ja ylipäänsä suomalainen kännikulttuuri. *ding*

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

RainChild

Posts: 909

#10199 • • RainChild

sapeli, 22.11.2008 21:56:
Työkaverit kännissä pikkujouluissa - ja ylipäänsä suomalainen kännikulttuuri. *ding*

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.



Ens viikon mun ensimmäisii pikkujoului nykyisessä firmas odotellen :S *jännitel*

--
Rainchild is back home

sapeli

Posts: 11,768

#10200 • • sapeli jokukukamikä?

RainChild, 22.11.2008 22:09:
---
sapeli, 22.11.2008 21:56:
Työkaverit kännissä pikkujouluissa - ja ylipäänsä suomalainen kännikulttuuri. *ding*

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.
---
Ens viikon mun ensimmäisii pikkujoului nykyisessä firmas odotellen :S *jännitel*



Mä luulen et ne ekat on ne pahimmat! Meitäkin tuli tonne melkei 300 enkä tunne ku max 15... Ja kaikki muut tietty tuntee melkei kaikki muut. *hmph* Tuli siinä pariin tutustuttua paremmin, mut ei oo ollenkaan mun skene tuommonen.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.