päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,735 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10161 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
tulin Suomeen ja en tiedä miten suhtautua siihen.

--
dasinoaisnvs

Avatar
#10164 • • Galadhan Guest

kimonoid, 14.11.2008 14:14:
tulin Suomeen ja on tiedä miten suhtautua siihen.



Sama homma. Koti ei oikein tunnu kodilta, vaikkei siihen mitään syytä olekaan. *ding*
Freja

Posts: 8,775

#10165 • • Freja Sihteeri
Mulle sanottiin just, et oon nykyään tosi sulkeutunut. Asia kummastutti itteäni, ja jäin ajatteleen. Hm.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

peikkolapsi

Posts: 1,180

#10166 • • peikkolapsi miisa the maskotti
olin tossa tunti sitte lääkärillä, tulotarkastukseen verikoe... ja sen jälkeen ku menin varaamaan seuraavaa aikaa niin alko kyllä niin paljon pyörryttämään ja tuli kuumia aaltoja et oli pakko istua alas *whaat*
hoitaja toi sitte mulle keksiä ja vettä, jotta sai vähä verensokeria ylös. piti kuitenkin autoilla kotiin. huhhuh.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Late

Posts: 3,441

#10167 • • Late team Lasse
Aamulla kun tulin töihin näin Mäkelankadulla varsin mielenkiintoisen asetelman. Kys. kadulla on juuri menossa katutyöt ja yksi kaistoista on suljettu ja työmaa-alue merkitty oransseilla tolpilla.

Kas kummaa, eräs vähemmistön edustaja oli keksinyt että siinä tolppien väärällä puolella on otollinen paikka pysäköidä auto. Oli varsin huvittava näky kun mersu oli heitetty keskelle "työmaata" ja kuljettaja yritti ylittää tietä kassi kädessä.

-Mitä ihmisillä oikesti liikkuu päässä. *nauru*
tiiplis

Posts: 1,043

#10168 • • tiiplis also available in sober
Meillä ei ole toimistolla henkilökunnan keittiötä tai muutakaan vakkaritilaa missä syödä eväitä. Ruokala toki on mutta siellä pitää ostaa ruokalan pöperöt. Toimistossa on piste jossa on kahvinkeitin ja mikro. Nyt mikro sitten siirretään pois toimistotilasta koska mikrossa lämmitettävien ruokien hajusta on tullut valituksia työsuojeluvaltuutetulle. Asiaa käsiteltiin oikein työturvallisuuskokouksessa *ding*

Ymmärrän kyllä että jos on pahasti allerginen esim. kalalle niin jo kalan haju voi aiheuttaa allergisen reaktion mutta että ruoan haju häiritsee o_O

--
italia litania nainati lailati

Umbala

Posts: 769

#10169 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

tiiplis, 17.11.2008 12:21:

Ymmärrän kyllä että jos on pahasti allerginen esim. kalalle niin jo kalan haju voi aiheuttaa allergisen reaktion mutta että ruoan haju häiritsee o_O


Meillä oli ennen sellanen tilanne, että kaveri joutu työskenteleen samassa tilassa, kun missä meillä on ruokatilat. Sekin valitti, ettei työnteosta tule mitään kun kokoajan on ruuanhaju nenässä eikä saa siten keskityttyä työntekoon. Että kai se jossain määrin voi häiritä, oli se ruuan haju sitten hyvä, tai pahimmassa tapauksessa paha. Itse en voisi ainakaan kuvitella työskenteleväni tilassa jossa haisisi koko ajan kaalikeitolle.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

tiiplis

Posts: 1,043

#10170 • • tiiplis also available in sober

Umbala, 17.11.2008 12:25:
---
tiiplis, 17.11.2008 12:21:

Ymmärrän kyllä että jos on pahasti allerginen esim. kalalle niin jo kalan haju voi aiheuttaa allergisen reaktion mutta että ruoan haju häiritsee o_O

---

Meillä oli ennen sellanen tilanne, että kaveri joutu työskenteleen samassa tilassa, kun missä meillä on ruokatilat. Sekin valitti, ettei työnteosta tule mitään kun kokoajan on ruuanhaju nenässä eikä saa siten keskityttyä työntekoon. Että kai se jossain määrin voi häiritä, oli se ruuan haju sitten hyvä, tai pahimmassa tapauksessa paha. Itse en voisi ainakaan kuvitella työskenteleväni tilassa jossa haisisi koko ajan kaalikeitolle.



Ymmärrän kyllä ton pointin mut ei täällä todellakaan haise ruoka koko päivää. Ja jos ruoan haju häiritsee niin eikö pitäisi samalla myös kieltää työpisteessä syöminen? Entä kahvin haju, joka on paljon voimakkaampi kuin mikään ruoan haju?

--
italia litania nainati lailati

Umbala

Posts: 769

#10171 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

tiiplis, 17.11.2008 12:42:

Ymmärrän kyllä ton pointin mut ei täällä todellakaan haise ruoka koko päivää. Ja jos ruoan haju häiritsee niin eikö pitäisi samalla myös kieltää työpisteessä syöminen? Entä kahvin haju, joka on paljon voimakkaampi kuin mikään ruoan haju?


Niin joo, meillä kun tosiaan on aika vapaat ruokatunnit, niin täällä on kyllä kokoajan joku syömäs.
Nykyään tilanne on vaan sellanen, että jos jotakuta jokin asia närästää, ja jaksaa siitä oikealla tavalla oikealle henkilölle avautua, se kielletään. Työnantajan kun on paljon helpompi viiä mikro pois, kuin ottaa riski, että kyseinen henkilö lähtee viemään asiaa vielä pidemmälle.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

tiiplis

Posts: 1,043

#10172 • • tiiplis also available in sober

Umbala, 17.11.2008 12:49:
---

Niin joo, meillä kun tosiaan on aika vapaat ruokatunnit, niin täällä on kyllä kokoajan joku syömäs.
Nykyään tilanne on vaan sellanen, että jos jotakuta jokin asia närästää, ja jaksaa siitä oikealla tavalla oikealle henkilölle avautua, se kielletään. Työnantajan kun on paljon helpompi viiä mikro pois, kuin ottaa riski, että kyseinen henkilö lähtee viemään asiaa vielä pidemmälle.



Totta, varsinkin jos valittaja on kovaäänisempää sorttia. Hupaisaa tässä on se, että vain tämä meidän mikro siirretään. Muiden osastojen mikrot voivat olla paikallaan *justjoo*

--
italia litania nainati lailati

Kolera

Posts: 4,256

#10173 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tänää tulee höylättyy naama ekaa kertaa moneenkoha vuoteen =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Miinapiina

Posts: 3,494

#10174 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mun "vauva" täyttää tänään 3-vee O____o *sydän* *sydän* nii että mihin se aika oikeen katos???

--
pinkki on pop!!!

wiwi

Posts: 1,575

#10175 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Käsittämättömän kova tuuli! Uskaltaakohan tuonne edes lähteä lampsimaan? Äänistä päätellen vähän väljemmissä vaatteissa saattais päästä pienelle lentoreissulle siinä samalla.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10177 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

ezzy, 14.11.2008 14:21:
---
kimonoid, 14.11.2008 14:14:
tulin Suomeen ja on tiedä miten suhtautua siihen.

---


Jos Dublinista palasit, niin kannattaa olla helpottunut, että pääsit apinasaarelta pois :D



no siis joo, olen/olin helpottunut kyllä.. mutta aika apina
meininki täälläkin on ollut tän loman ajan. tai ehkä se oon
sit vaan minä o_O

--
dasinoaisnvs

Takyon

Posts: 2,945

#10178 • • Takyon Möwkö
Kuinka kauan voi pankilla kestää laskea muutama kolikko kun kävin tyhjentämässä säästöpossun? Eikö noikin pistetä vaan koneeseen joka laskee ne vai onko siellä ihan oikeasti joku käsin laskemassa niitä? Nyt mennyt 1,5 viikkoa jo siitä kun vein, ja se täti silloin sano vielä että siinä voi kestää pitkäänkin.. *ding*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

illusion

Posts: 1,061

#10179 • • illusion team-sauna :D

Takyon, 18.11.2008 21:20:
Kuinka kauan voi pankilla kestää laskea muutama kolikko kun kävin tyhjentämässä säästöpossun? Eikö noikin pistetä vaan koneeseen joka laskee ne vai onko siellä ihan oikeasti joku käsin laskemassa niitä? Nyt mennyt 1,5 viikkoa jo siitä kun vein, ja se täti silloin sano vielä että siinä voi kestää pitkäänkin.. *ding*



Joo ei kelvannu minunkaa 200-euroo kolikkoina, ois pitäny sinne laskentaan lähettää ne.. Menin Kampin pelipottiin ja heps ku alkoi kolikot kelpaa, kolikot siihen laskenta koneeseen, ja sit vaa seteleit pankkiin*tirsk*
MesMeRise

Posts: 667

#10180 • • MesMeRise Spinnamon

Takyon, 18.11.2008 21:20:
Kuinka kauan voi pankilla kestää laskea muutama kolikko kun kävin tyhjentämässä säästöpossun? Eikö noikin pistetä vaan koneeseen joka laskee ne vai onko siellä ihan oikeasti joku käsin laskemassa niitä? Nyt mennyt 1,5 viikkoa jo siitä kun vein, ja se täti silloin sano vielä että siinä voi kestää pitkäänkin.. *ding*



Vein viime vuonna säästöpossun pankkiin, ja kyselin kans et kauan kestää. Virkailija totes siihen et saattaa kestää 3 viikkoakin kun kolikot lähetetään helsinkiin laskettavaks.
Että näin.*lmao*