päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,725 views

Takyon

Posts: 2,945

#11101 • • Takyon Möwkö

Replying to päivän o_O:

Meke, 2.8.2009 22:37:
---
yertle, 2.8.2009 22:30:
---
Meke, 2.8.2009 22:16:
Kännykkä taskussani oli vahingossa soittanut hätänumeroom (tuli soitto takaisin hätäkeskuksesta). Noh, ei siinä mitään ihmeellistä mutta kun katsoin soittohistoriaa niin numero oli 000. Olen aika varma että hätänumero on 112. Kyllä se on...googletin asian: "Soita hätänumeroon 112 kiireellisissä, todellisissa vaaratilanteissa hengen, terveyden" *hmph* Ei kun se onkin 000...vai siis ?!

---


Mun vanha puhelin soitti hätänumeroon, jos siihen näppäili 08. Niis on vissii jotain tollasii tosi kätevii vammoi *sydän*

---


Eikös yksi osa syy ollut juurikin nämä vahinko näppäilyt että hätänumero muutettiin 112 numeroisiksi. Eli homma minkä pitäis toimia, ei toimikkaan (tai toimii vähän liiankin monella yhdistelmällä), just näin.



Alunperin se 000 muutettiin 112:ksi koska vanhoilla pyöritettävillä numeronvalitsimilla se 000 on liian hidas kun se 0 on viimeinen numero siinä rullassa..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

akir0

Posts: 2,554

#11102 • • akir0 idleRPG champion 2009
hätänumeroksi tuli 112 koska se on yleis-eurooppalainen standardi. mutta maailmalla on edelleen käytössä myös mm. 000, 08, 911 ja noi on kaikki ohjelmoitu puhelimiin
ezzy

Posts: 8,060

#11103 • • ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

Meke, 2.8.2009 22:16:
Kännykkä taskussani oli vahingossa soittanut hätänumeroom (tuli soitto takaisin hätäkeskuksesta). Noh, ei siinä mitään ihmeellistä mutta kun katsoin soittohistoriaa niin numero oli 000. Olen aika varma että hätänumero on 112. Kyllä se on...googletin asian: "Soita hätänumeroon 112 kiireellisissä, todellisissa vaaratilanteissa hengen, terveyden" *hmph* Ei kun se onkin 000...vai siis ?!



Harmillisinta on ettet ole ainoa jolle noin käy. Hemmetin iso prosenttiluku on taskupuheluita :(
Avatar
#11104 • • astaroth Guest
109567038e886.jpg

miten ihmeessä olen voinut olla huomaamatta?! o_O
Amma

Posts: 2,383

#11105 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Oli kyllä eilisen :) :( :D :,( :/ o_O Kävin Lahdessa.

Parkeerasin auton torin laidalle, avasin oven ja kakan haju tulvahti nenääni. Seuraavassa sekunnissa ohi kävelee mieshenkilö, jota seuraa kolme miestä. Keskustelua käydään huutaen tähän malliin (lisää muutama v-alkuinen sana parhaaksi katsomiisi väleihin):
- Tuu tänne sanoo!
- Mä en lähe tähän!
- Tuu tänne sanoo!
- Tuu ite tänne!
- Mä en lähe tähän!
- Tuu tänne sanoo!
Edellä mennyt äijä vetää housut alas, osoittaa ahteriaan ja huutaa: "Nuole tätä!" ja hedelmällinen kommunikointi jatkuu kaavalla: "Tuu tänne sanoo!"....

Ja Raverilta oli hajotettu autosta ikkuna. :/

...Lahti pilaa tunnelman...?

--
*etsiskel*

Avatar
#11106 • • astaroth Guest
miten ihmeessä mä oon voinu missata tiedon, että o.j. simpson istuu 33 vuoden kakkua o_O
T-mu

Posts: 2,980

#11107 • • T-mu Läskimooses

Replying to päivän o_O:

Amma, 3.8.2009 20:17:
Oli kyllä eilisen :) :( :D :,( :/ o_O Kävin Lahdessa.

Parkeerasin auton torin laidalle, avasin oven ja kakan haju tulvahti nenääni. Seuraavassa sekunnissa ohi kävelee mieshenkilö, jota seuraa kolme miestä. Keskustelua käydään huutaen tähän malliin (lisää muutama v-alkuinen sana parhaaksi katsomiisi väleihin):
- Tuu tänne sanoo!
- Mä en lähe tähän!
- Tuu tänne sanoo!
- Tuu ite tänne!
- Mä en lähe tähän!
- Tuu tänne sanoo!
Edellä mennyt äijä vetää housut alas, osoittaa ahteriaan ja huutaa: "Nuole tätä!" ja hedelmällinen kommunikointi jatkuu kaavalla: "Tuu tänne sanoo!"....

Ja Raverilta oli hajotettu autosta ikkuna. :/

...Lahti pilaa tunnelman...?



Aika perus maanantai settiä.
Amma

Posts: 2,383

#11108 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän o_O:

T-mu, 4.8.2009 06:17:
Aika perus maanantai settiä.


Tapahtui sunnuntai-iltana, mutta perussettiä siis vissiin.

--
*etsiskel*

Kolera

Posts: 4,256

#11110 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to päivän o_O:

Amma, 3.8.2009 20:17:
Oli kyllä eilisen :) :( :D :,( :/ o_O Kävin Lahdessa.

Parkeerasin auton torin laidalle, avasin oven ja kakan haju tulvahti nenääni. Seuraavassa sekunnissa ohi kävelee mieshenkilö, jota seuraa kolme miestä. Keskustelua käydään huutaen tähän malliin (lisää muutama v-alkuinen sana parhaaksi katsomiisi väleihin):
- Tuu tänne sanoo!
- Mä en lähe tähän!
- Tuu tänne sanoo!
- Tuu ite tänne!
- Mä en lähe tähän!
- Tuu tänne sanoo!
Edellä mennyt äijä vetää housut alas, osoittaa ahteriaan ja huutaa: "Nuole tätä!" ja hedelmällinen kommunikointi jatkuu kaavalla: "Tuu tänne sanoo!"....

Ja Raverilta oli hajotettu autosta ikkuna. :/

...Lahti pilaa tunnelman...?


joo tuli oltuu vähän humalassa ja hituc provosoiduin ku herrat tuli uhkaavasti vaatii mun bissejäni. Joten päätin lähtee tilanteesta pois mut herrat jakso seurata siihe amarillon etee vielä. Että terve vaan =P
Ja ilmeisesti juuri kyseisen älykkään kommunikoinnin myötä se lasiki paskottii.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Amma

Posts: 2,383

#11111 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän o_O:

Kolera, 4.8.2009 09:40:
joo tuli oltuu vähän humalassa ja hituc provosoiduin ku herrat tuli uhkaavasti vaatii mun bissejäni. Joten päätin lähtee tilanteesta pois mut herrat jakso seurata siihe amarillon etee vielä. Että terve vaan =P
Ja ilmeisesti juuri kyseisen älykkään kommunikoinnin myötä se lasiki paskottii.


Mulla on taas aavistuksen pitkät piuhat.... Niin siis että jotta nämä tapaukset liitty(ne)vät toisiinsa, koska sä olit se edellä mennyt herra. *pökr*
Pitiks nyt itkee vai nauraa?

--
*etsiskel*

Kolera

Posts: 4,256

#11112 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to päivän o_O:

Amma, 4.8.2009 09:56:
---
Kolera, 4.8.2009 09:40:
joo tuli oltuu vähän humalassa ja hituc provosoiduin ku herrat tuli uhkaavasti vaatii mun bissejäni. Joten päätin lähtee tilanteesta pois mut herrat jakso seurata siihe amarillon etee vielä. Että terve vaan =P
Ja ilmeisesti juuri kyseisen älykkään kommunikoinnin myötä se lasiki paskottii.

---

Mulla on taas aavistuksen pitkät piuhat.... Niin siis että jotta nämä tapaukset liitty(ne)vät toisiinsa, koska sä olit se edellä mennyt herra. *pökr*
Pitiks nyt itkee vai nauraa?


mieluummin itkeä. Nämä sankarit kun sattuivat näkemään että otin raverin autosta oluita ja totesivat sen mulle ja sanoivat että anna ne bisset. Tähän en luonnollisestikaan suostunut ja spedenä menin sitten kyrpiintymään herrojen toimintaan ja liityin huuteluun mukaan samalla, kun yritin lähteä tilanteesta vittuun. Herrat jäi viel sinne amarillon viereen ulos kyttäämään jos sattuisin tulemaan ulos vielä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Amma

Posts: 2,383

#11113 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän o_O:

Kolera, 4.8.2009 10:02:
---
mieluummin itkeä.


OK. Mä itken. Ja kyl tästä nyt sit muodostu ihan aito sunnuntai-illan o_O

PS. Niillä kulmilla luulis olevan jotain valvontakameroita ehkä? Vois löytyä jotain kuvamateriaalia epäillyistä.

--
*etsiskel*

Bio

Posts: 4,429

#11114 • • Bio The Bullies / Pinky
Se on kyllä aina yhtä päräyttävä kokemus, kun unohtaa seurata hissin kulkua ja sitten luulee sen pysähtyvän ja hissi jatkaakin viel yhden kerroksen. Meinaa melkein kaatua :D
Avatar
#11115 • • astaroth Guest

Replying to päivän o_O:

Bio, 4.8.2009 12:36:
Se on kyllä aina yhtä päräyttävä kokemus, kun unohtaa seurata hissin kulkua ja sitten luulee sen pysähtyvän ja hissi jatkaakin viel yhden kerroksen. Meinaa melkein kaatua :D


yhtä ärsyttävää kuin se, että luulee portaita olevan jäljellä vielä yksi :D
wiwi

Posts: 1,575

#11117 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mua lähestyttiin eilen mielenkiintoisella tavalla bussipysäkillä.

random jäbä: - Can we have friendship?
minä: - ...excuse me?
random: - I would like to have friendship with you.
meikä: - öh...no thank you, sorry.

Smooth, sanoisin. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#11118 • • Reivaaja Guest

Replying to päivän o_O:

wiwi, 5.8.2009 13:32:
Mua lähestyttiin eilen mielenkiintoisella tavalla bussipysäkillä.

random jäbä: - Can we have friendship?
minä: - ...excuse me?
random: - I would like to have friendship with you.
meikä: - öh...no thank you, sorry.

Smooth, sanoisin. :D



Why not?
Muhvi-

Posts: 303

#11119 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Piti ostaa mp3 soitin, ei muuta..
Nyt mulla on mekko, kaulakoru, 2kpl pantoja ja 3kpl hipstereitä. Ei näin. *grr*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Liina

Posts: 161

#11120 • • Liina Ratamurmeli
Sain äsken työkaveriltani ekaa kertaa kehuja paidasta, jonka olen ostanut jo joskus talvella ja pitänyt moneen kertaan päällä. Aikasemmin muilta saanut kehuja ja tää kyseinen tyyppi ollu silloin ihan hiljaa O_o