päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,341 views

lunake

Posts: 800

#11061 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Nyt on lauantai, kello 22.15, ja mä ajattelin mennä nukkumaan. *nauru**whaat**ding**nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#11063 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
pääsin kouluun, vaikken edes lähettänyt sinne
kaikkia tarvittavia papereita o_O

--
dasinoaisnvs

Avatar
#11064 • • Annakins Guest
Vietin koko päivän Gazassa. Aika sanaton olo tällä hetkellä ja vaikea saada ajatuksia puettua sanoiksi.
Lyylikki

Posts: 2,975

#11065 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
*nauru*

Krister Holmberg ampui EM-hopeaa liikkuvan maalin sekajuoksuissa

Mitä helvettiä on liikkuvan maalin sekajuoksu??? OK, kyllä mä sen ymmärrän, mutta jotenkin tällain aamulla kun oli aivot solomussa, niin alkoi kauheasti naurattamaan. Jotekin tosta tuli mielikuva, että siellä juoksennellaan ja ammuskellaan niitä toisia juoksioita.
Avatar
#11066 • • niomic Guest

Replying to päivän o_O:

Lyylikki, 17.7.2009 09:07:
*nauru*

Krister Holmberg ampui EM-hopeaa liikkuvan maalin sekajuoksuissa

Mitä helvettiä on liikkuvan maalin sekajuoksu??? OK, kyllä mä sen ymmärrän, mutta jotenkin tällain aamulla kun oli aivot solomussa, niin alkoi kauheasti naurattamaan. Jotekin tosta tuli mielikuva, että siellä juoksennellaan ja ammuskellaan niitä toisia juoksioita.



Mulle kyl tuli ekana mieleen et juoksennellaan vaan ihan sekiksissä niitä maaleja päin ja ampuminen tapahtuu sit siinä ohessa jotenkin.
ezzy

Posts: 8,060

#11067 • • ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

Lyylikki, 17.7.2009 09:07:
*nauru*

Krister Holmberg ampui EM-hopeaa liikkuvan maalin sekajuoksuissa

Mitä helvettiä on liikkuvan maalin sekajuoksu??? OK, kyllä mä sen ymmärrän, mutta jotenkin tällain aamulla kun oli aivot solomussa, niin alkoi kauheasti naurattamaan. Jotekin tosta tuli mielikuva, että siellä juoksennellaan ja ammuskellaan niitä toisia juoksioita.



"running target mixed is one of the ISSF shooting events, shot with an airgun at a target that moves sideways. The target is pulled across a two meter wide aisle at the range of 10 metres from the firing point. The target is pulled at either of two speeds, slow or fast, where it is visible for 5 or 2.5 seconds, respectively. The difference from 10 metre running target is that the slow and the fast runs are fired in a randomized order, that is not known beforehand to the shooter.

The course of fire is 40 shots, divided into two 20-shot stages, each consisting of exactly 10 slow and 10 fast runs."
Coutsi

Posts: 51

#11071 • • Coutsi
Ööh. Jerry Lee Lewis on käynyt studiossa äänittämässä uuden levyn.*ding* Kaveri on lähemmäs 80-vuotias ja kävi äänittämässä materiaalia. Onneksi idoliltani ei lopu vauhti, vaan saa kuulla häntä yhä uudestaan. *iloinen*

--
I dont want to live in Finland anymore, this is a land of Nazi pigs -Kari Peitsamo, Back in the DDR

Lyylikki

Posts: 2,975

#11072 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Löysin äsken mun työpöydältä reijittäjän nurinpäin.

Tää on samanlainen juttu, kun joskus löydän kenkäni eteisestä niin, että ne on siististi vierekkäin, mutta kenkien kärjet osottaa vastakkaisiin suuntiin. Olen usein miettinyt, että miten mä onnistun ne riisumaan sillä tavalla.
lunake

Posts: 800

#11073 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Pari vuotta sitten manasin, että Greyn anatomia on ihan hömppää ja en siitä tykkää mutta nyt mä olen siihen ihan totaalikoukussa! Toista kautta tapittelen naama kiinni ruudussa, 3. kausi pitäs saapua postiluukusta tällä viikolla. *whaat**nauru**ding**hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

Meke

Posts: 2,083

#11074 • • Meke GT Digital, BCN Records
Sanan "skene" väärinkäyttö ihmetyttää.

Esimerkki:

Vaatekaupassa teinit puhuivat: "näyttäsin ihan skeneltä tää päällä".

Siis häh?! Mistähän skenestä ne puhui: hoppi, poppi, emo, rock...

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Avatar
#11075 • • niomic Guest

Replying to päivän o_O:

Meke, 22.7.2009 17:45:
Sanan "skene" väärinkäyttö ihmetyttää.

Esimerkki:

Vaatekaupassa teinit puhuivat: "näyttäsin ihan skeneltä tää päällä".

Siis häh?! Mistähän skenestä ne puhui: hoppi, poppi, emo, rock...



Ei ainakaan mun skenestä!
Sallakat

Posts: 2,220

#11076 • • Sallakat jungle, baby !
nettiongelmat häviää nykyään näköjään pelkällä korjausmiehen läsnäololla o_O

netti ollu siis koko viikon toimimatta, vaikka toimi vielä viikonloppuna kun muutettiin ko. asuntoon. telkan signaalikin pätki alkuviikosta ihan pirusti. welhon netti ja kanavapaketti kyseessä siis.
noh soitetaan welholle, siellä kaikki skulaa mycket bra. isännöitsijän kautta tietoliikennehuoltojäbä paikalle. kaikki näyttää toimivan pistorasiassa hyvin, ok signaali yms. soittipa vielä vanhalle duunikaverilleen welhoon ja siellä homma ok mutta modeemi ei mee online. mietin jo ett perhana modeemi rikki tietty.
no jäbä lähtee alakertaan kattelee antennihaarotuksia, kun ei sisältä selvinny mitään, tämän puhelun jälkeen ja laittoi modeemin takas seinään kiinni. siinä mietittyään online valo syttyi palamaan ja kaikki toimi taas o_O mitään selvyyttä asiaan ei saatu myöskään alakerrasta, tiukentelipa äijä siellä jotain liitoksia kun ei muuta keksinyt siellä päässä.

mystistä. TAI vaihtoehtoisesti sen äijän ja welhotyypin puhelun jälkeen on voinut Welhon päässä joku miettiä "oho" ja painaa jostain nappulasta kun kerran kaikki alkoi toimimaan sen puhelun jälkeen ;P
ovv

Posts: 43

#11078 • • ovv

Replying to päivän o_O:

Meke, 22.7.2009 17:45:
Sanan "skene" väärinkäyttö ihmetyttää.

Esimerkki:

Vaatekaupassa teinit puhuivat: "näyttäsin ihan skeneltä tää päällä".

Siis häh?! Mistähän skenestä ne puhui: hoppi, poppi, emo, rock...



Skene on skene.

Eihän se oo sanan väärinkäyttöä. Kyseessä on pukeutumistyyli tuolta rapakon takaa. About emo/rock/indie-tyylinen keissi kyseessä. :)

Typerältähän se kuulostaa, mutta eivätpä itse ole sitä keksineet.

Hae guuglella vaikka "scene hair", "scene girls" jne.
kinderi

Posts: 1,783

#11079 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Oon jonkinverran lueskellu erään tutun juttuja täällä, ja hieman hämmennyin kuinka reippaasti se valehtelee *whaat*
Ja vielä ihan "turhista" jutuista, 3/4 viesteistä on ihan paskapuhetta *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

drifter

Posts: 834

#11080 • • drifter RoadMonkey | K1

Replying to päivän o_O:

Timce, 20.7.2009 17:29:
Taivas?

http://www.heartattackgrill.com/


Tosta tuli mieleen pasilan "rasvamonttu" (onkohan oikea nimi ravintola 911/hälytyskeskus tms?). Annokset näyttää aikalailla samanlaisilta ja asiakaskuntakin koostuu rekkakuskeista ;). ja sitä rasvaa niissä ruuissa ON...

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.