päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,412 views

AlexS

Posts: 1,389

#11041 • • AlexS kummasetä
Vänkä rumpu, siisti soundi o_O

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Lyylikki

Posts: 2,975

#11042 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to päivän o_O:

polly, 29.6.2009 15:01:
paikka on kyllä siivottu jokaisten bileiden jälkeen huolellisesti

edit: meikolla ei ole enään sen muututtua suojelukohteeksi järjestetty bileitä



Joo, en mä sitä epäillytkään. Toi viestin sävy tuossa lähinnä oli ihmetyksen aiheena. Tosin tuokin juttu on jo kolme vuotta vanha, mutta tämä "käyttäydytään kuin Kaivopuistossa" ja "mikä tahansa muu paikka on parempi teknobileiden järjestämiseen kuin viimeiset rauhalliset paikat."

Ilmeisesti kirjoittaja haluaisi, että bileitä pidettäisiin hänen takapihallaan *vink*
polly

Posts: 1,259

#11043 • • polly Herra

Replying to päivän o_O:

Lyylikki, 30.6.2009 08:04:
joo, en mä sitä epäillytkään. Toi viestin sävy tuossa lähinnä oli ihmetyksen aiheena. Tosin tuokin juttu on jo kolme vuotta vanha, mutta tämä "käyttäydytään kuin Kaivopuistossa" ja "mikä tahansa muu paikka on parempi teknobileiden järjestämiseen kuin viimeiset rauhalliset paikat."

Ilmeisesti kirjoittaja haluaisi, että bileitä pidettäisiin hänen takapihallaan *vink*


ai se olikin suora lainaus :D käsitin että se oli sun loppukaneetti
Coutsi

Posts: 51

#11044 • • Coutsi
Eiks toi The Virtanen Band ollutkaan vain dna:n mainoskikka? Bändin musiikkivideo, olkaa hyvä.
&feature=related

--
I dont want to live in Finland anymore, this is a land of Nazi pigs -Kari Peitsamo, Back in the DDR

mariq

Posts: 2,154

#11045 • • mariq
Mistähän tää huono olo johtuu *ding* Lomalla se ehti hävitä jo, mut nyt taas on aamulla huono olo, kun pitäis yritää aamupalaa syödä *hmph* En tilannu tällasta, kiitos, lähettäisin takaisin..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

asdf

Posts: 3,155

#11046 • • asdf
Duunikaveri tuli darrassa töihin ja pomo lähetti sen parille tasottavalle paikalliseen :D
turquoise

Posts: 732

#11048 • • turquoise e-ra2co

Replying to päivän o_O:

Lyylikki, 2.7.2009 14:29:
Siis mitäääääh *ding*

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Saimaasta+l%C3%B6ytyi+tuntematon+miesvainaja+naisten+uima-asussa/1135247369201



Toi on kyllä "hauska" uutinen. Minkähänlainen ihminen toi on ollut, pystyyköhän läheiset vielä joskus nauramaan tolle. Hope so.
(Oon ihan varma, että tuun itsekin kuolemaan jotenkuten yhtä hämärästi. Luulen itseasiassa, että loppuni koittaa kun ylitän tietä enkä tajua katsoa joka suuntaan, vaan sieltä tulee väärään suuntaan mun päälle.)

Oma o_O:

Juttelin yöllä pitkät tovit kebabbilassa n. 28-vuotiaan suomalaisen naisen kanssa. Hänen nimensä oli JANNE. Janne on kuulemma unisex nimi. En oo ikinä aikaisemmin törmännyt Suomessa tyttöön, jolla olisi pojannimi ja vice versa.

1980-99 13868 20 13888

Tässä syntymävuodet, miespuoliset Jannet, naispuoliset Jannet ja yhteensä.

(http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1)

Kewl. *hihu*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

nethr

Posts: 763

#11049 • • nethr !!

Replying to päivän o_O:

sativa, 2.7.2009 14:46:
---
Hänen nimensä oli JANNE. Janne on kuulemma unisex nimi. En oo ikinä aikaisemmin törmännyt Suomessa tyttöön, jolla olisi pojannimi ja vice versa.



Norjassa Janne on naaraan nimi, mutta toisaalta liittyyks se tähän *pepsodent*

--
xD

Snaggo

Posts: 1,147

#11050 • • Snaggo ;__;
Onhan tuo toisaalta aika loogista;

Jenni Jenna Janna Janni etc. ----> Miksei Janne?

--
bojoing.

turquoise

Posts: 732

#11051 • • turquoise e-ra2co

Replying to päivän o_O:

Snaggo, 2.7.2009 16:08:
Onhan tuo toisaalta aika loogista;

Jenni Jenna Janna Janni etc. ----> Miksei Janne?



Niimpä. Harmi kun en tajunnut kysyä, että mitenkä ihmiset yleensä reagoi tuohon esim. nimenhuudossa koulussa. Varmaan käynyt älyttömän paljon hassuja tai rasittavia väärinkäsityksiä *nauru* Onhan se naisellekin mun mielestä ihan kaunis nimi, mutta voisin kuvitella että olisin itse vaihtanut nimeä vaikka Janeksi, koska olisin kyllästynyt selittelyyn, kummastuneisiin katsehin, jopa kiusaamiseen? (Mua on kiusattu lapsena mun nimestä -> Meri, entäs Janne?) No en tiedä, jos joskus näen Jannea niin juttelen lisää *joo*

Taisin tajuta juuri biisiin "Poika, nimeltä Päivi" pointin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

kinderi

Posts: 1,783

#11052 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Konemetsästä kotia, aattelin et nyt keitän kunnon kahvit, ni wtf, maito on JÄÄSSÄ jääkaapissa!?
Jääkaapin ovessa olevat tarvikkeet on jäässä, mut muut sit vaan pirun kylmiä :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Lyylikki

Posts: 2,975

#11053 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to päivän o_O:

kindertin, 5.7.2009 17:47:
Konemetsästä kotia, aattelin et nyt keitän kunnon kahvit, ni wtf, maito on JÄÄSSÄ jääkaapissa!?
Jääkaapin ovessa olevat tarvikkeet on jäässä, mut muut sit vaan pirun kylmiä :D



Mä tulin viikonlopunvietosta ja totesin, että kaikki kamat meidän jääkaapissa on huoneenlämpöisiä ja kaikki pakasteet sulaneet. Tarkemmalla tarkastelulla totesin, että sulake poksahtanut *hmph*
Snaggo

Posts: 1,147

#11054 • • Snaggo ;__;
Jatkan konemetsästä-kotona-linjalla:

Mehupurkkia ei mystisesti löytynyt yhtään mistään vaikka vähän aikaa sitten vasta siitä join. Pitkän etsiskelyn jälkeen se mokoma löytyi tiskihyllystä "kuivumasta" :D . Ehti tulla jo ties mitä epäilyjä varhaisiän dementiasta jne :D
Lasien kuivauspaikka liittyy mehuun ja sitä rataaköhän?

Nyt perhana nukkumaan ja aivotoiminta käyntiin aamulla.

--
bojoing.

wiwi

Posts: 1,575

#11055 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

sativa, 2.7.2009 14:46:

Juttelin yöllä pitkät tovit kebabbilassa n. 28-vuotiaan suomalaisen naisen kanssa. Hänen nimensä oli JANNE. Janne on kuulemma unisex nimi. En oo ikinä aikaisemmin törmännyt Suomessa tyttöön, jolla olisi pojannimi ja vice versa.


Joo onhan noita. Selailtiin kaverin kanssa yks päivä erikoisten nimien nimikirjaa niin juma mitä väännöksiä sieltä löytyi. Ja monet jommalle kummalle sukupuolelle vakiintuneet nimet on ollu aiemmin käytössä molemmilla.

Meidän kaupassa käy mies nimeltä Mirka. Se maksaa vielä kortilla ja kaivaa aina tottuneesti niitä henkkareita esiin ja ottaa vastaväitteet rauhallisesti. Toi on sikäli aika hämäävää, kun monet ihmiset muutenkin koittavat käyttää esim. puolisoidensa maksukortteja. Nykyään onneksi tunnistan sen.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

gr

Posts: 1,116

#11056 • • gr Hu-hu

Replying to päivän o_O:

wiwi, 8.7.2009 13:30:
---
sativa, 2.7.2009 14:46:

---

Meidän kaupassa käy mies nimeltä Mirka. Se maksaa vielä kortilla ja kaivaa aina tottuneesti niitä henkkareita esiin ja ottaa vastaväitteet rauhallisesti. Toi on sikäli aika hämäävää, kun monet ihmiset muutenkin koittavat käyttää esim. puolisoidensa maksukortteja. Nykyään onneksi tunnistan sen.


vanhan lafkan pomon nimi oli mirka ja oon tuntenu sen yli kymmenne vuotta niin en ollut edes ikinä ajatellut Mirkaa erikseen naistennimenä *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#11057 • • Jone Archibald Haddock
Berliinissä satoi äsken lunta.
Jódís

Posts: 89

#11058 • • Jódís

Replying to päivän o_O:

Jone, 10.7.2009 14:16:
Berliinissä satoi äsken lunta.



o_O

No ei ainakaan mun ikkunasta näkyny mitään lumen tapaistakaan... Pelkkää vesisadetta. ;)

--
Und meine Seele spannte
Weit ihre Flügel aus,
Flog durch die stillen Lande
Als flöge sie nach Haus.

[Eichendorff]

Jone

Posts: 8,258

#11059 • • Edited Jone Archibald Haddock

Replying to päivän o_O:

Jódís, 10.7.2009 14:57:
o_O

No ei ainakaan mun ikkunasta näkyny mitään lumen tapaistakaan... Pelkkää vesisadetta. ;)



Mittessä oli tullut viitisen minuuttia vanhojen duunikaverien mukaan.

...ja joo, on se kummallista totta tosiaan. :D
Jódís

Posts: 89

#11060 • • Jódís

Replying to päivän o_O:

Jone, 10.7.2009 16:18:
---
Jódís, 10.7.2009 14:57:
o_O

No ei ainakaan mun ikkunasta näkyny mitään lumen tapaistakaan... Pelkkää vesisadetta. ;)

---


Mitessä oli tullut viitisen minuuttia vanhojen duunikaverien mukaan.

...ja joo, on se kummallista totta tosiaan. :D



Oho!
Kummallista todellakin muttei mahdotonta... Just äsken täällä satoi rakeita. ;)

--
Und meine Seele spannte
Weit ihre Flügel aus,
Flog durch die stillen Lande
Als flöge sie nach Haus.

[Eichendorff]