päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,536 views

TemeZ

Posts: 486

#11021 • • TemeZ

T-mu, 23.6.2009 16:14:
Nyt on todellinen päivän WTF

illusion lähetti mulle viimekuun tuntilistansa. Siis wtf? o_O



:D
TemeZ

Posts: 486

#11023 • • TemeZ

T-mu, 23.6.2009 16:20:
---
TemeZ, 23.6.2009 16:17:
---
T-mu, 23.6.2009 16:14:
Nyt on todellinen päivän WTF

illusion lähetti mulle viimekuun tuntilistansa. Siis wtf? o_O

---


:D

---


Hitto voisinkin lähettää ton sulle kun alatte makselee palkkoja. Nimikin on melkein sama, ala ei mut ei kai sil oo niin välii :D



Joo, kai me nyt yhet ylimääräset palkat tosta vaa maksellaa ;)
illusion

Posts: 1,061

#11024 • • illusion team-sauna :D

TemeZ, 23.6.2009 16:22:
---
T-mu, 23.6.2009 16:20:
---
TemeZ, 23.6.2009 16:17:
---
T-mu, 23.6.2009 16:14:
Nyt on todellinen päivän WTF

illusion lähetti mulle viimekuun tuntilistansa. Siis wtf? o_O

---


:D

---


Hitto voisinkin lähettää ton sulle kun alatte makselee palkkoja. Nimikin on melkein sama, ala ei mut ei kai sil oo niin välii :D

---


Joo, kai me nyt yhet ylimääräset palkat tosta vaa maksellaa ;)



Syntsen kans säädettiin *tirsk* =DD
ezzy

Posts: 8,060

#11025 • • ezzy Droid-pappa
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1702496

"Amerikkalaisen julkkisbloggaajan Perez Hiltonin bileilta Lady Gagan kanssa ei sujunut kovinkaan hääppöisesti. Hilton näet kirjoitti aamulla Suomen aikaa Twitteriin Black Eyed Peasiin kuuluvan räppärin Will. I. Amin hakanneen hänet.
Olen sokissa. Tarvitsen poliisit tänne mahdollisimman pian. Voisitteko tulla SoHon Metropolitan hotelliin nyt, hän anelee."

Tweettaa hätätilanteessa sen sijaan että soittais hätänumeroon... "omgomg what's the number for 911?!?" :D
Takyon

Posts: 2,945

#11026 • • Takyon Möwkö
Irc-gallerian ilmoitus uudesta mobiiligalleriasta jossa kuvia voi lähettää mms-viesteillä ja selata galtsua kännykällä, eiks niillä ole tollanen ollu jo pari vuotta? Itse olen kännykälläkin toki käyttäny sitä täysversiota jos on tarvetta ollut.

Mut on tuossa sentään jotain hauskaakin: m.irc-galleria.net *nauru*

jos äm-irk ei sano mitään niin

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

wiwi

Posts: 1,575

#11027 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tää on jo muutaman päivän takaa, mutta kuitenkin.
Mulla on ollu about vuoden hävöksissä yks levy, joka sattuu vielä olemaan siskon. Oon ettiny sitä ihan joka paikasta mutta eipä ole auttanut.

Noh, juhannukseksi pakattiin stereot mukaan autoon kun mentiin viettämään juhlaa mun vanhemmille, joilla ei ole mitään kunnon musavehjettä. Avasin sitten paikan päällä stereoiden cd-pesän ja siellähän se levy perkele oli! Vähän aikaa löi tyhjää, että enhän mä ole vaan voinut olla huomaamatta sitä yhdessä kolmesta cd-paikasta. Sitten huomasin että sen alla oli toinen levy, jota olin just yks päivä kuunnellu. Mun stereot oli siis nielly sen levyn (todennäköisesti kun muutin reilu vuosi sitten) ja sylkässy takas kun niitä liikuteltiin. Ja samaan aikaan soitin on koko ajan toiminut ihan normaalisti!

Sielläköhän ne kaikki kadonneet levyt piileksii...

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lauruska

Posts: 821

#11028 • • Lauruska nihkee
Olin siinä uskossa, että meillä lomautetaan osa porukasta kesälomien jatkoksi, mutta nähtävästi sitä onkin sitten irtisanottu ainakin kaksi henkilöä, ja lisäksi joitain muita lomautettu. Pomo puhui infotilaisuuksissa vain lomautuksista, joten kivoja ylläreitä tässä just ennen lomia, kun ei tiedä enää näkeekö ketään kun takas tulee!
Birgie

Posts: 1,311

#11029 • • Birgie Kikati
Taas kun alamäki alkoi niin pökköä pesään... Ollu kyl yks elämäni ihmeellisimpiä päiviä. Ensin sain kuulla, että Millalla on enää viikkoja jäljellä (3v siskontyttö, jolla on aivokasvain), ja sit läheinen ihminen menettää yllättäen unelmaduuninsa ja mun paras esimies ikinä irtisanoutuu. *whaat**justjoo*

Mitä vielä? Bring it to me right here, right now.*igor**dissaa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

larzizi

Posts: 1,661

#11031 • • larzizi
Treffasin äsken mun juhannusheilan *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

kinderi

Posts: 1,783

#11032 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

larzizi, 25.6.2009 20:22:
Treffasin äsken mun juhannusheilan *ding*



Miks tää on o.O? :O :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

larzizi

Posts: 1,661

#11033 • • larzizi

kindertin, 25.6.2009 20:27:
Miks tää on o.O? :O :D


Koska juhannusheila pitäis olla vaan JUHANNUSheila :D Ei semmosta kuulu nähdä enää uudestaan :D

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

kinderi

Posts: 1,783

#11034 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

larzizi, 25.6.2009 20:49:
---
kindertin, 25.6.2009 20:27:
Miks tää on o.O? :O :D

---

Koska juhannusheila pitäis olla vaan JUHANNUSheila :D Ei semmosta kuulu nähdä enää uudestaan :D



AAAaaaa, olinpas mä taas tyhmä :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#11035 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Aika karua musaa tossa Tv Viiden merivartiosto-ohjelmassa *ding*
Hitto kun en saa päähäni mistä leffasta toi on.. Tai leffan tiedän mut en muista sen nimee :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

soile

Posts: 138

#11036 • • soile

kindertin, 25.6.2009 22:21:
Aika karua musaa tossa Tv Viiden merivartiosto-ohjelmassa *ding*
Hitto kun en saa päähäni mistä leffasta toi on.. Tai leffan tiedän mut en muista sen nimee :D



Unelmien sielunmessu?
kinderi

Posts: 1,783

#11037 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

soile, 25.6.2009 22:33:
---
kindertin, 25.6.2009 22:21:
Aika karua musaa tossa Tv Viiden merivartiosto-ohjelmassa *ding*
Hitto kun en saa päähäni mistä leffasta toi on.. Tai leffan tiedän mut en muista sen nimee :D

---


Unelmien sielunmessu?



TOTTA! Kiitos! ..mut miks tollasessa ohjelmassa? *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ninscu

Posts: 635

#11038 • • ninscu candydelic
Oon väripiilareita käyttävänä miettinyt et koskahan tulee mahdolliseks muuttaa pysyvästi oma silmänväri, mut näköjään se on jo.

http://www.newcoloriris.com/index.html

--
.. grooving with the eternal now ..

Lyylikki

Posts: 2,975

#11039 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Eräs tuttu oli käynyt Meiko-järvellä Meikon luonnonsuojelualueella Kirkkonummella uimassa ja paikka alkoi kiinnostamaan, koska siellä pääsee hyppimään luonnonkallioilta. Paikkaan internetissä tutustuessani törmäsin tällaiseen:

Meikon ongelmista on kirjoitettu mm. Länsiväylässä 9.7.2006 otsikolla "Meikolle kaivataan valvontaa". Niistä kerrottiin myös Kirkkonummen Sanomissa 16.3.2006.

Meikon ongelmat liittyvät kävijöiden piittaamattomaan käyttäytymiseen:

- Nuoriso järjestää kesäisin luvattomia tekno/rave-bileitä, joissa käyttäydytään kuin Kaivopuistossa eli roskataan ja soitetaan kovaäänistä musiikkia, joka kuuluu kilometrien päähän. (Mikä tahansa muu paikka on parempi teknobileiden järjestämiseen kuin viimeiset rauhalliset paikat.)

http://www.meikonsalomaa.fi/meiko.html
polly

Posts: 1,259

#11040 • • Edited polly Herra

Replying to päivän o_O:

Lyylikki, 29.6.2009 14:51:
Eräs tuttu oli käynyt Meiko-järvellä Meikon luonnonsuojelualueella Kirkkonummella uimassa ja paikka alkoi kiinnostamaan, koska siellä pääsee hyppimään luonnonkallioilta. Paikkaan internetissä tutustuessani törmäsin tällaiseen:

Meikon ongelmista on kirjoitettu mm. Länsiväylässä 9.7.2006 otsikolla "Meikolle kaivataan valvontaa". Niistä kerrottiin myös Kirkkonummen Sanomissa 16.3.2006.

Meikon ongelmat liittyvät kävijöiden piittaamattomaan käyttäytymiseen:

- Nuoriso järjestää kesäisin luvattomia tekno/rave-bileitä, joissa käyttäydytään kuin Kaivopuistossa eli roskataan ja soitetaan kovaäänistä musiikkia, joka kuuluu kilometrien päähän. (Mikä tahansa muu paikka on parempi teknobileiden järjestämiseen kuin viimeiset rauhalliset paikat.)

http://www.meikonsalomaa.fi/meiko.html



paikka on kyllä siivottu jokaisten bileiden jälkeen huolellisesti

edit: meikolla ei ole enään sen muututtua suojelukohteeksi järjestetty bileitä