päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,634 views

Epailija

Posts: 5,636

#5481 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah, 7.2.2007 16:15:
Niin, kannattaa toki ottaa kasvatuksessa huomioon myöskin se, että isä on poika ja äiti on tyttö, että mikäli eivät aio kasvattaa lastaan laatikossa, josta lapsi ei näe eikä pysty koskettamaan vanhempiaan, niin kyllähän se väkisin sen tulee jossain vaiheessa huomaamaan, että olen samanlainen kuin isi ja äiti on erilainen.



Helppoa. Isi ja äiti molemmat pukeutuvat burkhaan ja tummiin laskettelulaseihin ja kommunikointi perheessä tapahtuu viittomalla (paksut sormikkaat kädessä).

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lenita

Posts: 1,423

#5482 • • Lenita
Halvan salmiakkiaskissa oli mukana 1 supersalmiakin muotoinen, väyrysen pään makuinen pastilli O_o

--
^_____________^

blastic

Posts: 930

#5483 • • blastic ballistic ballstick

Lenita, 7.2.2007 17:14:
väyrysen pään makuinen pastilli



Olet siis maistanut Väyrysen päätä?
*ding*

Tää vois olla mun päivän o_O
Late

Posts: 3,441

#5484 • • Late team Lasse

sapeli, 7.2.2007 14:01:
---
Late, 7.2.2007 12:47:
Aika jännä fiilis kun on valvonu eilen parikymmentä tuntia ja yö meni vain viiden tunnin yöunilla. *nukkuu*

---
Mun päivän o_O on se et meil oli about sama tilanne - valvottiin eilen noin 20 tuntia ja sit kuitenki saatiin nukuttua vaan noin 5 tuntia *ding*



Oho tää alkaa olemaan jo aika ihmeellistä. *nauru* Tänään vois vaikka yrittää päästä sänkyyn ennen kello kahta..
Saarus

Posts: 95

#5485 • • Saarus
Ihan jumalattoman kylmä tuol ulkona :o

--
-life is life and show must go on-

Lenita

Posts: 1,423

#5486 • • Lenita

blastic, 7.2.2007 17:21:
---
Lenita, 7.2.2007 17:14:
väyrysen pään makuinen pastilli

---


Olet siis maistanut Väyrysen päätä?
*ding*

Tää vois olla mun päivän o_O



Väyrysen päät on semmosia salmiakkilakritseja, ei mitään erityisen hyviä mielestäni. Saa hyvinvarustetuista irtokarkkikaupoista :)

--
^_____________^

blastic

Posts: 930

#5487 • • blastic ballistic ballstick

Lenita, 7.2.2007 17:48:
Väyrysen päät on semmosia salmiakkilakritseja,



Ahaa, no tätä en tiennyt *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#5488 • • sapeli jokukukamikä?

Late, 7.2.2007 17:29:
---
sapeli, 7.2.2007 14:01:
---
Late, 7.2.2007 12:47:
Aika jännä fiilis kun on valvonu eilen parikymmentä tuntia ja yö meni vain viiden tunnin yöunilla. *nukkuu*

---
Mun päivän o_O on se et meil oli about sama tilanne - valvottiin eilen noin 20 tuntia ja sit kuitenki saatiin nukuttua vaan noin 5 tuntia *ding*
---
Oho tää alkaa olemaan jo aika ihmeellistä. *nauru* Tänään vois vaikka yrittää päästä sänkyyn ennen kello kahta..



Unirytmioutoudet jatkuu. Ajateltiin nukkua pienet päikkärit tuossa yhden paikkeilla, heräsin äsken. Semmoset 7 tunnin päikkärit tuli sit nukuttua. *aplodit* *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#5489 • • Rujo Mutantti Guest

sapeli, 7.2.2007 20:16:
---
Late, 7.2.2007 17:29:
---
sapeli, 7.2.2007 14:01:
---
Late, 7.2.2007 12:47:
Aika jännä fiilis kun on valvonu eilen parikymmentä tuntia ja yö meni vain viiden tunnin yöunilla. *nukkuu*

---
Mun päivän o_O on se et meil oli about sama tilanne - valvottiin eilen noin 20 tuntia ja sit kuitenki saatiin nukuttua vaan noin 5 tuntia *ding*
---
Oho tää alkaa olemaan jo aika ihmeellistä. *nauru* Tänään vois vaikka yrittää päästä sänkyyn ennen kello kahta..

---


Unirytmioutoudet jatkuu. Ajateltiin nukkua pienet päikkärit tuossa yhden paikkeilla, heräsin äsken. Semmoset 7 tunnin päikkärit tuli sit nukuttua. *aplodit* *justjoo*



Mulla juoksee unirytmi ympyrää. Tällä hetkellä klo 10 nukkumaan ja klo 18 maissa ylös.
T0mbstone

Posts: 728

#5490 • • T0mbstone The Process.
Pakkanen lannistaa. Melkein sai aikaseksi fillaroida koululle, mutta alkumatkasta sormia alkoi palella niin mukavasti, että jaksoi käydä vaan lähikaupassa. Fillarikaan ei tykkää pakkasesta ja takavanteen keskiö taitaa vaatia sulatus/purkuoperaation.

Hammaslääkärille ei saa ennen kesäkuuta aikaa, kun YTHS:n minimitarkastusväli on 2 vuotta. *igor*
Onneks sentään pääsee suuhygienistille ehostamaan hampaiden pinnoituksen.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5491 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Vuokranantaja yllätti taas... Sanottiin eilen jotain eteisen lattiasta, että sille pitäs tehdä jotain, ja huomenna aamulla se tullaan jo remppaamaan :D kivaa. Ei enää sitä karseenväristä muovimattoa.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sallakat

Posts: 2,220

#5492 • • Sallakat jungle, baby !
miksei jouluna voinut olla tällaista ilmaa. ois ollu enemmän joulufiilistäkin.
asdf

Posts: 3,155

#5493 • • asdf
Mul on HYVÄ olo. Ei päänsärkyä, vapinaa tai huonoa oloa.

I'm stunned. *ding*
hemuz

Posts: 2,178

#5494 • • hemuz kätevä emäntä
Aurinko paistaa ja lunta sataa *ding*
pupuankka

Posts: 869

#5495 • • pupuankka poly-wtf?!
Mä korjasin tänään pesukoneen O.o Lainasin kaverilta työkalut, avasin koneen, purin sen osiin ja etsin vian. Nyt pyörii ensimmäinen koneellinen tuolla. Vähän oon (pesu)kone *hih*

Mitäköhän huoltofirma tuosta puolen tunnin hommasta olis netonnut..? *vink*
Nacu

Posts: 1,293

#5496 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Epailija, 7.2.2007 16:10:

Eiköhän tämä ollut malliesimerkki siitä, että kaikki eivät vain sovi vanhemmiksi ja että johonkin niiden vanhempien oikeuksienkin kasvattaa lastaan on loputtava. Jos artikkelissa mainittiin vanhempien nimet, niin suosittelen soittoa sosiaaliviranomaisille tai jollekin muulle, jolla on valtaa ottaa lapsi huostaan.



Teoriassahan ne voi yrittää kasvattaa sitä lasta ihan miten haluaa. Tuhoontuomittu tuo yritys on joka tapauksessa. Ei välttämättä vanhempien kummalliset ajatukset ole edellytyksenä huostaanottoon. Eri asia jos ne oikeasti telkeää sen lapsen johonkin huoneeseen ettei se vaan pääse kosketuksiin pahan ulkomaailman kanssa. Ja niinhän niiden pitäisi tehdä jos haluaisivat kasvatuksensa oikeasti onnistuvan.

Luulen, että tuokin hömpötys loppuu siinä vaiheessa kun lapsi itse alkaa ajatella ja huomaa olevansa joku. Paha kehitystä kuitenkaan on mennä kiistämään. Luonnollinen juttu.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Fresia

Posts: 764

#5497 • • Fresia vähän outo
Keittiön ikkunat on sisältä aivan jäässä *ding* *poks*

Sain vihdoista viimein antibiootin mun maha-/alkueläinongelmiin. Hitto vie on vahva kuuri, pistää kyllä elimistön ja pään kummallisen sekaisin *hikoil* *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

lostgone

Posts: 2,493

#5498 • • lostgone
Olin pitkästä aikaa teatterissa, tosi pienessä ja intiimissä.
Luokkatoverini hämmentää mua. Mitähän sen päässä tapahtuu.
Sain haukkua RHCP:tä YleX:ään. Piristi mun päivää.
*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#5499 • • Edited Kirsikka Guest

crissy, 7.2.2007 10:24:
Sukupuoleton kasvattaminen. SIIS MITÄ VITTUA!!??

2+ lehdessä oli seuraavanlainen juttu..

--



Joo, mäkin luin kyseisen jutun, ja ei kyllä oikein vakuuttanut mua. Meille on vauva tulossa, ja kyllä se saa nalleja ja leikkiautoja sukupuolesta riippumatta, mutta kyllä mä ainakin innoissani ryntäsin heti ostamaan sukupuoleen sopivia vaatteita, kun saatiin ultrassa sukupuoli tietää. Ei ole mitään tarvetta kasvattaa androgyyniä lasta, luulis, että siinä menee lapsi jo itsekin ihan sekaisin, jos vanhemmat kertakaikkiaan jättää puhumatta niinkin "isosta asiasta" kuin sukupuolesta. Jossain vaiheessa sukupuolet ja niiden erot kuitenkin tulevat esiin (niinkuin tässäkin lehtijutun tapauksessa lapsi oli jossain vaiheessa aloittamassa päiväkodin) ja alkavat kiinnostaa, ja jos on siihen asti elänyt ihan pimennossa kyseisen asian suhteen, niin voi tulla turhia hämmentäviä tilanteita. Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää, että mikä on tämän lehtijutun perheen tilanne vaikka sitten, kun lapsi aloittaa koulun...
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#5500 • • Peikkotyttö
elämä,mikä outo sairaus se onkaan!!!11 oon ihan hämilläni ja hullaantunu siihen<3

--
Groove is in the Heart