päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,804 views

turquoise

Posts: 732

#8761 • • turquoise e-ra2co

ezzy, 18.3.2008 17:59:
---
sativa, 18.3.2008 17:52:
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:

-glibb--

---


Etkot ja jatkot?



kjerros missä mä tutustuisin niihin ihmisiin, joiden kanssa voin mennä etkoileen? *hih* ruvennu jo aika lailla vakiintuun se porukka kenen kanssa tavataan etkoilla. jatkoille ny tietty menee usein ties kenen hörhöjen kanssa (ja hyvä niin) mutta harvemmin ne tuttavuudet ystävyyksiksi jalostuu, yleensä se on vaan sitten sitä meininkiä että dokataan ja biletetään yhdessä. sitäkään kun ei joka päivä jaksahaluapysty tekeen *justjoo*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#8762 • • Lost-Soul los pallos

sativa, 18.3.2008 18:04:
---
ezzy, 18.3.2008 17:59:
---
sativa, 18.3.2008 17:52:
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:

-glibb--

---


Etkot ja jatkot?

---


kjerros missä mä tutustuisin niihin ihmisiin, joiden kanssa voin mennä etkoileen? *hih* ruvennu jo aika lailla vakiintuun se porukka kenen kanssa tavataan etkoilla. jatkoille ny tietty menee usein ties kenen hörhöjen kanssa (ja hyvä niin) mutta harvemmin ne tuttavuudet ystävyyksiksi jalostuu, yleensä se on vaan sitten sitä meininkiä että dokataan ja biletetään yhdessä. sitäkään kun ei joka päivä jaksahaluapysty tekeen *justjoo*


Ensin jatkot ja sitten etkot. Jatkoilla voi hyvinkin tavata hauskaa ja mielenkiintosta porukkaa, johon saattaa päästä tutustumaan paremmin seuraavien pippaloiden etkoilla.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ezzy

Posts: 8,060

#8763 • • ezzy Droid-pappa

sativa, 18.3.2008 18:04:
---
ezzy, 18.3.2008 17:59:
---
sativa, 18.3.2008 17:52:
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:

-glibb--

---


Etkot ja jatkot?

---


kjerros missä mä tutustuisin niihin ihmisiin, joiden kanssa voin mennä etkoileen? *hih* ruvennu jo aika lailla vakiintuun se porukka kenen kanssa tavataan etkoilla. jatkoille ny tietty menee usein ties kenen hörhöjen kanssa (ja hyvä niin) mutta harvemmin ne tuttavuudet ystävyyksiksi jalostuu, yleensä se on vaan sitten sitä meininkiä että dokataan ja biletetään yhdessä. sitäkään kun ei joka päivä jaksahaluapysty tekeen *justjoo*



Bileissä mä ainakin oon tutustunut moneen hyvään tyyppiin vuosien varrella. Onhan se tietty osalle liian vaikeeta olla ottamatta sitä pokailuna, jos menee tervehtimään yhtäkkiä tms.
Varsinkin kesällä just kaikki ulkoilmakemut, hietsupippalot, street partyt jne jne on mainioita tilaisuuksia. Netissä toki kans moniin tutustunut. Valokuvatessa oli kontaktin tekeminenkin tietty helpompaa.
blastic

Posts: 930

#8764 • • blastic ballistic ballstick

sativa, 18.3.2008 17:52:
Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii? *ankka*



Omasta kokemuksesta osaan sanoa sen verran, että monet hyvät tuttavuudet tulevat vastaan silloin ja siellä missä niitä vähiten osaa odottaa. Harmittaa kyllä että näitä tilanteita tulee turhan harvoin. Paras tapa on ehkä lähteä vaan ihmisten ilmoille eikä unohtua omalle sohvalle röhnöttämään. Voihan se tietty olla varsinkin pimeänä loskapaska-aikana hieman uuvuttavaa välillä, mutta ennemmin tai myöhemmin kyllä tärppää. Uudet hyvät kaverit ovat kyllä pienen vaivan arvoisia.
turquoise

Posts: 732

#8765 • • turquoise e-ra2co

blastic, 18.3.2008 19:31:
---

---


Paras tapa on ehkä lähteä vaan ihmisten ilmoille eikä unohtua omalle sohvalle röhnöttämään.



Sait ylipuhuttua, tänään baariin *jiihaa* Emmä tosin ryypätä jaksa ton lauantain jälkeen, mutta eihän se siinä olekaan se pointti vaan se, että tapaa ihmisiä. Teretulemast plastik vaan mukaan jos olet siellä sohvanpohjalla röhnöttelemässä (ja miksei kaikki muutkin)*lmao*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

blastic

Posts: 930

#8766 • • blastic ballistic ballstick

sativa, 18.3.2008 20:00:
Teretulemast plastik vaan mukaan jos olet siellä sohvanpohjalla röhnöttelemässä



Ääääääääääääähhhhhh mutkun pitää kato mennä aikasin aamulla töihin *nyyh*
Freja

Posts: 8,775

#8768 • • Freja Sihteeri
Tossa ma-ti välisenä yönä heräsin itkuuni. Sama tapahtui viime yönä. Mitä ihmettä? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#8769 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

sativa, 18.3.2008 17:52:
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:

Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii? *ankka*

Meinaa paikoin olla vähän tylsää ja näin pois päin. Oon aika sosiaalinen ihminen mut oikeesti hyviin tyyppeihin on tttooodella vaikee törmätä! **justjoo*
Lapsuudenkaverit menee ties missä poikaystävineen ja itekin olen posi kyseiseltä seudulta muuttanut jo pari vuotta sitten. En ole koulussa, joten sitä kautta mahdoton tutustua ihmisiin. Seuranhakuilmotusta en laita, sillä pääasias haluisin kavereita ja osaan kuvitella vastausten laadun. Ja mihin sivuille mä ees laittaisin sen, missä käy hyvät tyypit lukemassa?? *nauru*
Bileissä tapaa ihmisiä juu, mutta sillon ehkä tulee enemmän keskityttyä siihen tamppaamiseen kuin seurusteluun. Baareja oon kokeillu, mut voinette kuvitella että aika heikoin tuloksin.
Puisto on ihan jees paikka kesäsin, mut mitä helvataa sitä tekis näin loskapaska-aikana?
*piis*



Hanki joku harrastus. Järjestö- ja aatteellisesta toiminnasta ainakin löytyy helposti uusia ystäviä ja ovat vielä saman henkisiä kaiken muun hyvän lisäksi. Pääkaupunkiseudulla nämä korkeakoulujen konemusiikkijärjestöt ovat ainakin suhteellisen vastaanottavaisia, vaikka ei (vielä) opiskelisikaan, sillä aktiivisia ja innostuneita ihmisiä tarvitaan aina. Tampereella on ainakin joskus toiminut joku konemusiikkijärjestö, mutta sen tilanteesta en osaa sanoa mitään juuri nyt.
blastic

Posts: 930

#8770 • • blastic ballistic ballstick

Lyylikki, 19.3.2008 11:12:
Tampereella on ainakin joskus toiminut joku konemusiikkijärjestö, mutta sen tilanteesta en osaa sanoa mitään juuri nyt.



Spinni ftw. Kyllä siellä jotain toisinaan tapahtuu ja mukaan pääsee vaikka ei olis koskaan vilkaissutkaan TTY:n suuntaan. Tyttöjen osuus on ns. pieni, joten jos joskus kerhohuoneelle eksyy, ei pidä pelästyä urosten kummaksuvia katseita uutta otusta kohti. Ihan vaaratonta ja lunkkia porukkaa siellä on *hihu*
tiiplis

Posts: 1,043

#8771 • • tiiplis also available in sober
Inventaarierot en käsitä *ding*

--
italia litania nainati lailati

wiwi

Posts: 1,575

#8772 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Nousin ylös yhdeksältä, vaikkei tarvitsisi olla vieläkään hereillä. Kymmeneltä söin aamupalaa ja tein samalla saksanläksyjä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amuck

Posts: 2,396

#8773 • • Amuck dub-i-dub

blastic, 19.3.2008 11:21:
Spinni ftw.


"Mistä löytyisi samanhenkistä porukkaa?" - "TTY:ltä" :-D

No ei kai ihan kivoja ootte.

sativa: mä voin lähteä kaljalle ilman taka-ajatuksia, perustetaan ompeluseura. :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Lyylikki

Posts: 2,975

#8774 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

2la, 19.3.2008 12:41:
---
blastic, 19.3.2008 11:21:
Spinni ftw.

---

"Mistä löytyisi samanhenkistä porukkaa?" - "TTY:ltä" :-D

No ei kai ihan kivoja ootte.

sativa: mä voin lähteä kaljalle ilman taka-ajatuksia, perustetaan ompeluseura. :D



Sativa: kannatan Tuulaa. Se ei pure ja sillä saattaa olla jopa jotain kavereita lisääkin *nauru*
blastic

Posts: 930

#8775 • • blastic ballistic ballstick

2la, 19.3.2008 12:41:
"Mistä löytyisi samanhenkistä porukkaa?" - "TTY:ltä" :-D

No ei kai ihan kivoja ootte.



kihihihi tirsk tirsk




sativa: mä voin lähteä kaljalle ilman taka-ajatuksia, perustetaan ompeluseura. :D




Hei, tuun mukaan joskus (kaljalle, en ompeluseuraan)!
turquoise

Posts: 732

#8776 • • turquoise e-ra2co

blastic, 19.3.2008 12:49:
---
2la, 19.3.2008 12:41:
"Mistä löytyisi samanhenkistä porukkaa?" - "TTY:ltä" :-D

No ei kai ihan kivoja ootte.

---


kihihihi tirsk tirsk




---

sativa: mä voin lähteä kaljalle ilman taka-ajatuksia, perustetaan ompeluseura. :D

---



Hei, tuun mukaan joskus (kaljalle, en ompeluseuraan)!



Juuh diili!
Harmi kun ei oo vielä kesä eikä pääse koskenrantaan häröileen, paistatteleen päivää ja nauttimaan ehkä uusista palautuspullojen muodoista *pepsodent*
Kai sitä vois tosin iha baariinki män, ilmotelkaa sit! =)

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Anselmi

Posts: 2,578

#8777 • • Edited Anselmi And sell me
Härski meno ollut:/ (Otsikko hiukan harhaanjohtava)
Lähde: Kaupunkilehti Vartti

Citymaasturit lopettivat ruoan lauantaijaon Myllypurossa

Myllypuron Liikuntamyllyllä elintarvike- ja leipäjakelu pyörii täyttä häkää viitenä päivänä viikossa. Päiviä oli vielä helmikuussa kuusi, mutta lauantaista jouduttiin luopumaan "järjestyshäiriöiden" takia.

- Tänne tultiin citymaastureilla ja hienoilla mersuilla, mikä kyllä mielestäni osoittaa, että todellista tarvetta ruokajakelulle ei ole. Jono paisui sitä paitsi niin suureksi, ettei siinä ollut mitään mieltä, toteaa Herttoniemen seurakunnan projektityöntekijä Sinikka Backman.

Pahimmillaan lauantainen ruoanhakijoiden määrä nousi 300:aan, kun normaalimäärä on noin puolet vähemmän.

Seurakunta jakaa leipää kaupungilta vuokraamissaan tiloissa maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin. Tiistaina ja perjantaina on isojako, jolloin jaossa on myös elintarvikkeita.

Seurakunta sai viime kuussa uusia kylmälaitteita, joten ennen lauantaisin jaetut elintarvikkeet säilyvät hyvin kylmässä viikonlopun yli seuraavaan jakokertaan asti.

Isojakoon saapunutta Kalervoa tilanne suututtaa. Väärinkäytösten vuoksi kaikkia tarvitsijoita rangaistaan.

- Sopii vaan arvata, miltä se tuntuu. Täällä on edelleen paljon turhanpanttiporukkaa. Parkissa on audia, bemaria ja volvoa, sanoo Kalervo ja huitoo Myllypurontien toisella puolella sijaitsevalle ostarin parkkipaikalle.

- Minulle jää vuokran jälkeen käteen kuukaudessa 200 euroa. Sillä ei saa edes lääkkeitä. Vaimo hoitaa laskut.

Rollaattorilla liikkuva nainen purnaa venäläisten suurta määrää. Kauempana seisova pariskunta pohtii, pitäisikö passintarkastus ottaa takaisin käyttöön. Näin on vuosia sitten ollutkin.

--
sen pituinen se

Lyylikki

Posts: 2,975

#8778 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Anselmi, 19.3.2008 18:39:
Härski meno ollut:/ (Otsikko hiukan harhaanjohtava)
Lähde: Kaupunkilehti Vartti

Citymaasturit lopettivat ruoan lauantaijaon Myllypurossa

---



Me <3 Suomalainen kansanluonne

Jos joku saa jotakin ilmaiseksi jostakin, niin totta kai sen kuuluu kuulua minulle. Ja ilmaiset ruoka-avustukset kuuluu tottakai kaikille. Niinpä niin.

Miten ne kehtaa mennä hakemaan niitä avustuksia? Minulle olisi iso kynnys mennä sinne, vaikka rahaa ei oikeasti olisikaan. Saatikka sitten körötellä yleensäkään autolla avustuksia hakemaan.

Suomessa alkaa olemaan sellaisia yltäkylläisyyden sukupolvia, että suhteellisuudentaju tuntuu välillä hävinneen jonnekkin aivan tyystin. Tästä löytyy varmasti monia esimerkkejä, mutta tämä on varmasti yksi räikeimmistä.
Anselmi

Posts: 2,578

#8779 • • Edited Anselmi And sell me

Lyylikki, 19.3.2008 18:47:
Me <3 Suomalainen kansanluonne

Jos joku saa jotakin ilmaiseksi jostakin, niin totta kai sen kuuluu kuulua minulle. Ja ilmaiset ruoka-avustukset kuuluu tottakai kaikille. Niinpä niin.

Miten ne kehtaa mennä hakemaan niitä avustuksia? Minulle olisi iso kynnys mennä sinne, vaikka rahaa ei oikeasti olisikaan. Saatikka sitten körötellä yleensäkään autolla avustuksia hakemaan.

Suomessa alkaa olemaan sellaisia yltäkylläisyyden sukupolvia, että suhteellisuudentaju tuntuu välillä hävinneen jonnekkin aivan tyystin. Tästä löytyy varmasti monia esimerkkejä, mutta tämä on varmasti yksi räikeimmistä.


"Rollaattorilla liikkuva nainen purnaa venäläisten suurta määrää. Kauempana seisova pariskunta pohtii, pitäisikö passintarkastus ottaa takaisin käyttöön. Näin on vuosia sitten ollutkin."

Tämä rollaattori rouva meinaa kovasti että se ei ole ollut välttämättä Suomalainen kansanluonne mikä siellä on jyrännyt.
Paha sanoa mikä totuus on kun ei ole tullut oltua mestoilla, mut oikeassa olet siinä et nykyään tuntuu löytyvän härskimpää menoa kuin ennen. Ihmisten keskinäinen kunnioitus on muuttunut enemmänkin etujen taisteluksi.

--
sen pituinen se

Mimir

Posts: 1,366

#8780 • • Mimir Rouva Yninä
Hammaslääkäri soitti mulle tänään kysyäkseen, onko mun viisaudenhammas vielä kipeä.
Melkoisen hyvää palvelua, etten sanoisi o_O.

--
[Wings are growing on her.]