päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,844,546 views

tiiplis

Posts: 1,043

#8801 • • tiiplis also available in sober
Tää piti laittaa jo aiemmin päivällä: näon yöllä unta että olin baarissa dokaamassa, join salmaria isosta mukista ja unessa tiesin että olen vähän huonoilla teillä, että aamulla pitää herätä aikaisin ja mä vaan notkun baarissa. Aamulla kun heräsin niin mulla oli darrainen olo *ding* *nauru*

--
italia litania nainati lailati

SyndroDome

Posts: 1,103

#8802 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Siis voi jummi jammi et polttaa maa jalkojen alla *poks* Viikon ollu suomessa, josta kolmas päivä nyt himassa ja pitäs pikku hiljaa alkaa pääsemään jo lentokentälle *ding* Ja tilannetta ei yhtään helpota se kun katsoo ulos... Lunta ja pakkasta?! :( 1,5 kuukauden helle keleissä oleskelun jälkeen ei muuten paljoo kiinnosta. Niinku nyt kiinnostas kyl koskaan muutenkaan.

Noh botskille nyt ainakin ens viikolla. Katotaan mitä muuta täs taas keksii *vink*

--
Life is full of choises.

Jutu

Posts: 3,054

#8803 • • Jutu Blondi
Faija just kerto, että se on tammikuussa voittanut 30 000 euroa kenossa *ding**pökr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#8804 • • Peikkotyttö

tiiplis, 26.3.2008 22:56:
Tää piti laittaa jo aiemmin päivällä: näon yöllä unta että olin baarissa dokaamassa, join salmaria isosta mukista ja unessa tiesin että olen vähän huonoilla teillä, että aamulla pitää herätä aikaisin ja mä vaan notkun baarissa. Aamulla kun heräsin niin mulla oli darrainen olo *ding* *nauru*


Mun faija on kerran kävelly unissaan baariin (tai näin ainakin legenda kertoo). Oli heränny siihen ku portsari toivotti lähtiessä mukavaa illanjatkoa. Ehkä sullekkin kävi niin..*ding*

--
Groove is in the Heart

tiiplis

Posts: 1,043

#8805 • • tiiplis also available in sober

Peikkotyttö, 28.3.2008 22:51:
---
tiiplis, 26.3.2008 22:56:
Tää piti laittaa jo aiemmin päivällä: näon yöllä unta että olin baarissa dokaamassa, join salmaria isosta mukista ja unessa tiesin että olen vähän huonoilla teillä, että aamulla pitää herätä aikaisin ja mä vaan notkun baarissa. Aamulla kun heräsin niin mulla oli darrainen olo *ding* *nauru*

---

Mun faija on kerran kävelly unissaan baariin (tai näin ainakin legenda kertoo). Oli heränny siihen ku portsari toivotti lähtiessä mukavaa illanjatkoa. Ehkä sullekkin kävi niin..*ding*



Ehkä niin *nauru* mut joku on tarjonnut koska rahaa ei ole kulunut eikä korttia vingutettu *nauru*

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#8806 • • Freja Sihteeri
Avasin tänää töissä ison pakastimen ovea. Se jäi käteen. Kuulu vaan "klips" ja saranat napsahti poikki. kyl siin hetke joutu ihmettelee et "mit vit", si sanoin sanottua "apua", si tais tulla "oho", si "SORI!" ja si mietittiinki mihi ängetää kilokaupal pakkasia. Hm.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

nethr

Posts: 763

#8807 • • Edited nethr !!

Freja, 29.3.2008 01:11:
Avasin tänää töissä ison pakastimen ovea. Se jäi käteen.



Otan osaa *igor* Mulla jäi joskus polilla(päivystys) joku kaapinovi käteen ja siinähän sit sen oven kanssa temppuilin tovin. Onneks hyks:illä oli ihq:t huoltojoukot silloin, niin ne korjas sen aika nopsaan. *hihu*

edit. Niin, siis itse olin about "vastuussa" siitä että vastaavanlaiset hommat on 'kondiksessa' *possu*

--
xD

Nitta

Posts: 5,021

#8808 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Peikkotyttö, 28.3.2008 22:51:
---
tiiplis, 26.3.2008 22:56:
Tää piti laittaa jo aiemmin päivällä: näon yöllä unta että olin baarissa dokaamassa, join salmaria isosta mukista ja unessa tiesin että olen vähän huonoilla teillä, että aamulla pitää herätä aikaisin ja mä vaan notkun baarissa. Aamulla kun heräsin niin mulla oli darrainen olo *ding* *nauru*

---

Mun faija on kerran kävelly unissaan baariin (tai näin ainakin legenda kertoo). Oli heränny siihen ku portsari toivotti lähtiessä mukavaa illanjatkoa. Ehkä sullekkin kävi niin..*ding*


Mun unissa on järjestään kuollut ihmisiä viime aikoina, ja viimeöisessä jouduin todistamaan yhden tappoa oikeuteen. Olin unessa ollut kyydissä autossa, jonka kuski ajoi läpi parkkihallin seinästä ja yhden ihmisen yli siinä samalla... jotta mielenkiintoiset on unet.

Tosin ihmisten kuolema unissa ei ole niin huono juttu kuin äkkiseltään kuulostaa. Muistaakseni sillä tehdään pesäeroa asioihin mistä on jo aikakin päästä eroon ja jatkaa eteenpäin *hihu*
nethr

Posts: 763

#8809 • • nethr !!
Tsekkasin X-men leffan äskö... Ei siinä varmaan klubituk5en joilleki ihmisille ole mitään ihmeellistä, mutku waretin tän kai joskuks 5v sitten jollain X & D - softalla koneelle. No ei siin mitään. Parempihan tää oli kun "incredible four" tms, kun se yks vohveli vei koko shöyn n 2 min sisällöstä ja leffa kesti 1,2 h. *igor*

--
xD

Freja

Posts: 8,775

#8810 • • Freja Sihteeri

nethr, 29.3.2008 02:34:
Onneks hyks:illä oli ihq:t huoltojoukot silloin, niin ne korjas sen aika nopsaan. *hihu*



Joo no, meiän huoltojoukot saapuu paikalle vasta maanantaina. Vähä paha, ku aamusin tarvii paistaa pullaa _ihan ylipaljon_, ja ny aamuvuorolaiset joutuu juoksee parin sadan metrin päähän hakee niitä pakkasia aina ku pitää paistaa lisää pullaa, ja lauantait on viel tosi pahoja rysäpäiviä aamusin :/ Duunikaverit varmaa kiittää :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

merqus

Posts: 1,010

#8811 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Selailin tuossa kuvatiedostoja mitä mulla koneella on ja tuolla on ihan hillittömät määrät tyttöpusukuvia o_O Hmmm....
anniharha

Posts: 1,937

#8812 • • anniharha
Ompelin biletoppia ja sovittelin sitä peilin edessä yksikseni, kun piiitkän, pyöreänmallisen ja kovan kuminauhan pää räpsähti irti otteestani ja osui suoraan kaulaani. Näyttää että joku talttahammas ois puraissut mulle jälkiä läheisyydestä. Voi olla huomenna vähän selittelemistä :DD

--
and though my words could save the world they never come out right

Nauskiss

Posts: 532

#8813 • • Nauskiss

mayah, 30.3.2008 14:23:
Mitäköhän ihmeen univelkoja on tullu nukuttua tänään.. O_o tällasta väsymyksen määrää en muista sitte ravintolatyövuosien.



Mulla on väsymystä useastikin (Lue: aina), mutta yleensä ei aikaa nukkua PAITSI tänä viikonloppuna. Minkä vuoksi olenkin sitten viettänyt perjantai-illasta tähän asti lähes kaiken ajan (pieniä taukoja lukuun ottamatta) nukkumalla.

Jokohan olisin valmis heräämään? *ding*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Nitta

Posts: 5,021

#8814 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Opinnäytetyön kakkalaariin on kertynyt yhtä paljon tekstiä kuin mitä opnt:ssä on tällä hetkellä, ajoittainen ahdistus vaivaa, onko tässä kyhäelmässä enää päätä tahi häntää...

Tarttis vissiin käydä lenkillä jos aivot toimis sen jälkeen paremmin *nauru*
embie

Posts: 531

#8815 • • embie Shwoopsie poo

Nitta, 30.3.2008 20:13:
Opinnäytetyön kakkalaariin on kertynyt yhtä paljon tekstiä kuin mitä opnt:ssä on tällä hetkellä, ajoittainen ahdistus vaivaa, onko tässä kyhäelmässä enää päätä tahi häntää...

Tarttis vissiin käydä lenkillä jos aivot toimis sen jälkeen paremmin *nauru*



Juuri omani palauttaneena voin lohduttaa, että kun sitä samaa aihetta on itsekseen/parin kanssa pyöritellyt sen muutaman kuukauden (parhaimmillaan vuoden) alkaa mennä päät ja hännät sekaisin kellä jos toisella..

Mutta tuskimpa sinä(kään) mitään puutaheinää olet sinne kirjoitellut ja kuten meillä, esitys ja opponoinnit tuottivat yllättäen positiivista palautetta kun itse odotin saavani laarillisen sitä itseään niskaani sekä metrisen korjauslistan *hymy*

Tsemppistä!
mariq

Posts: 2,154

#8817 • • mariq
Lähen huomenaamulla ekalle ulkomaantyömatkalle. Tosin vaan Ruotsiin. Pitää lähtee kotoo kuudelta, enkä oo viel ees pakannu.. ei tuu liikaa unta taaskaan *justjoo* Sain sentä jo viimeset työt just tehtyy. *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Nitta

Posts: 5,021

#8818 • • Nitta Sateenkaaren päässä

embie, 30.3.2008 20:31:
Juuri omani palauttaneena voin lohduttaa, että kun sitä samaa aihetta on itsekseen/parin kanssa pyöritellyt sen muutaman kuukauden (parhaimmillaan vuoden) alkaa mennä päät ja hännät sekaisin kellä jos toisella..

Mutta tuskimpa sinä(kään) mitään puutaheinää olet sinne kirjoitellut ja kuten meillä, esitys ja opponoinnit tuottivat yllättäen positiivista palautetta kun itse odotin saavani laarillisen sitä itseään niskaani sekä metrisen korjauslistan *hymy*

Tsemppistä!


Kiitosta :)
larzizi

Posts: 1,661

#8820 • • larzizi
Kuulin tänään todella hämmentävän uutisen eräästä sukulaisesta. KUKAAN ei olisi IKINÄ voinut uskoa sellaista tapahtuvan.

En vieläkään tajua, että se kaikki ylipäätään on totta.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.