päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,588 views

crissy

Posts: 1,958

#8841 • • crissy

Miinapiina, 2.4.2008 13:39:
pomo: "tiesithän sä et uudet tyypit ei voi saada osaamisesta pisteitä, mut me päätettiin antaa sulle X verran niitä, koska kyllähän sen nyt näkee et sä osaat. ja sit katotaa asiaa uudestaan puolen vuoden päästä, ni eiköhän ne siitä taas nouse..."
mä: *whaat*

noilla pisteillä palkka nousee 9 prosenttia (oon ollut tääs töissä viikon ja yhden päivän...)
ja sit saa lisää henkilökohtasia osaamispisteitä, ku valmistun kesäkuussa.

uleutta. oon tainnut sit vihdoin löytää sen alan, mille kuulun *hymy* *hihu*

nii ja sit viel *pihkassa* *tirsk*



*aplodit**aplodit**jiihaa**jiihaa*

rispectii sulle!
larzizi

Posts: 1,661

#8843 • • larzizi
Hämmennyin, kun yhtäkkiä edessäni oli bussilastillinen inttipoikia O.o

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Siren

Posts: 826

#8844 • • Siren Seinäruusu
Menin nettiin tekemään vaihtoon liittyviä tehtäviä ja kyseisellä sivustolla komeili mun siskopuolen kuva *whaat* *whaat* *whaat* Jolleki toi voi olla ihan arkipäivää, mut mä en kyl tuttuihin oo ku kerran ennen tätä törmänny :P

Kaiken lisäks ei itekää tienny et miten on kyseiselle sivustolle päätyny :D

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Epailija

Posts: 5,636

#8845 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Satuin lukaisemaan hesarin nettisivuilta tuota kotkalaisen avioparin surmasta kertovaan artikkeliin liittyvää keskustelua.

"Nyt alkaa mennä jo liiankin väkivallan puolelle, ja monet jutut jäävät selvittämättä. Eikö voitaisi käyttää esim. armeijan sotilaita väkivallan siivoamiseen ja kovin ottein. Ilta- ja yövalvontaa lisätä myös lähialueille. Pisto koe tarkastuksia henkilö papereissa, ei mitenkään viitaten asialla ulkomaalaisiin ainoastaan. Poliisityövoimaa lisää Kotkaan."

"olen sillä kannalla että poliisit tarvitsevat lisätyövoimaa esim turvakoulutuksen saaneita sotilaita tai muita jotka osaavat ammattitaidolla tehdä työtänsä että jokaisella olisi turvattu liikkuminen ja asuminen eikä tarvitsisi pelätä, kyllä ihmisten pitää saada elää ja olla rauhassa nyt poliisia ei näy katukuvassa kuin harvoin ja silloinkin kun pidetään näitä liikenne tarkastuksia. poliisin tai vartian tulee seurata jos on epäilyttäviä henkilöitä tai siihen viittaavaa."

"Ensinnäkin. Kummallisen paljon pahaa Kotkassa ja sen välittömässä lähiympäristössä on viime aikoina sattunut. Mä tiedän että joku voi pikkasen hermostua kun käyn neuvomaan, mutta mun mielestäni nyt olisi, jos ei muuten niin pois sulkemismielessä, syytä tutkia se versio että, onko ainakin osaan tästä pahuudesta syyllistynyt yksi ja sama/yhdet ja samat henkilöt. Kummallisen paljon on nimittäin mennyt jus tuollaista nuorempaa porukkaa.
No, joukossa on pari tapausta, joissa tekijä on jo kiinni, mutta silti pitäisi vähän tarkemmin, sitä myöten kun tutkinta edistyy, selvittää sitä mikä muu kuin murhatuksi/tapetuksi tuleminen yhdistää näitä henkilöitä. Ja mikä muu kuin tappo/murha yhdisti niitä jotka on jo omiin tapauksiinsa liittyen tuomittu/kiinniotettu.
Jos sieltä vaikka päästäisiin kinni ennalta ehkäisevässä mielessä (jos viranomaisilta löytyy halua hyödyntää saamiaan tietoja) johonkin juttuun jolla näitä estettäisiin.
Mä en näin vähillä näytöillä rupea kovin vahvasti osoitteleman ketään tai mitään tiettyä tahoa, mutta siitä huolimatta epäilen ja pelkään että. Joku vähän isompi juttu siellä päin on nyt pielessä, ja sen selvitysvelvollisuus poliisilla yhdessä muiden tarpeelliseksi katsomansa apuvoiman kanssa on."

Voi tuota ajatuksen lentoa...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hemuz

Posts: 2,178

#8846 • • hemuz kätevä emäntä
Mut soitettiin työhaastatteluun paikkaan, johon en oo ees hakenu o_O.
"Ootko vieläkin työtön, tuutko haastatteluun?"
Kon-tiki

Posts: 1,936

#8847 • • Kon-tiki The Unsinkable

hemuz, 3.4.2008 15:43:
Mut soitettiin työhaastatteluun paikkaan, johon en oo ees hakenu o_O.
"Ootko vieläkin työtön, tuutko haastatteluun?"



ja mulle tuli tekstari Verkkokaupasta, josta mitään en ollu tilannu, että "tilaamanne tuote säilytetään varastossamme vielä 5 päivän ajan [aukioloajat]" o_O
Mark

Posts: 7,311

#8848 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Kon-tiki, 3.4.2008 15:50:
ja mulle tuli tekstari Verkkokaupasta, josta mitään en ollu tilannu, että "tilaamanne tuote säilytetään varastossamme vielä 5 päivän ajan [aukioloajat]" o_O



Tarkasta nyt ihmeessä onko tuotteet jo maksettu vai pitääkö ne maksaa *nauru*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Kon-tiki

Posts: 1,936

#8849 • • Kon-tiki The Unsinkable

Mark, 3.4.2008 15:51:
---
Kon-tiki, 3.4.2008 15:50:
ja mulle tuli tekstari Verkkokaupasta, josta mitään en ollu tilannu, että "tilaamanne tuote säilytetään varastossamme vielä 5 päivän ajan [aukioloajat]" o_O

---


Tarkasta nyt ihmeessä onko tuotteet jo maksettu vai pitääkö ne maksaa *nauru*

-M



Jos olis ollu joku hieno, kallis laite ja maksettu, en olis kuitenkaan osannu käyttää sitä -> stressi
Jos olis ollu joku tarpeellinen tavara joka ei olis ollu maksettu, mulla on Sammon verkkopankki -> vielä pahempi stressi *blush*
asdf

Posts: 3,155

#8853 • • asdf
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8857 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Zenni, 4.4.2008 00:53:
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O



Miltä kanavalta *ding* En ole vielä törmännyt mutta nytpä pitää tarkkailla... Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Lyylikki

Posts: 2,975

#8858 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Amma, 4.4.2008 10:46:
---
crissy, 4.4.2008 10:24:
http://www.petpark.fi/pantakauppa/product_details.php?p=64

ei huh huh....

---

Niinpä. Että siis koiran perustarpeisiinhan kuuluu liikkuminen niillä omilla kintuillaan. "Mutta kun Pariskin kantaa koiraansa laukussa....!" *eiei*



Ihan parasta, kun nää tsiuhauhaun omistajat (+ muitten pienten koirien omistajat) perustelee sitä kassissa kantamista sillä että ei ne koirat muka jaksa. Jos narun molemmat päät lähtisivät kilpailemaan kumpi jaksaa pidemmälle, niin...

(Perusteluna _ehkä_ ymmärrän, että pikkukoira talloontuisi ruuhkassa & julkisissa kulkuvälineissä kantokassi on ehkä helpompi, mutta muuten olen kyllä sillä kannalla, että koirat kävelkööt)
Lyylikki

Posts: 2,975

#8859 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Steven Hoaks, 4.4.2008 10:50:
---
Zenni, 4.4.2008 00:53:
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O

---


Miltä kanavalta *ding* En ole vielä törmännyt mutta nytpä pitää tarkkailla... Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*



On. Taisi olla Laserpointit juurikin, ehkä 2 vuotta sitten.

Punoksella oli jotain tekemistä sen kanssa ja muistan, kun se Ompussa siitä puhui ja taisinpa itse mainoksenkin spotata.
Amma

Posts: 2,383

#8860 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Lyylikki, 4.4.2008 10:52:
(Perusteluna _ehkä_ ymmärrän, että pikkukoira talloontuisi ruuhkassa & julkisissa kulkuvälineissä kantokassi on ehkä helpompi, mutta muuten olen kyllä sillä kannalla, että koirat kävelkööt)


Onko koiran paikka ylipäätään ruuhkassa tai julkisissa kulkuvälineissä...?
(Eri asia kuljettaminen eläinlekurille julkisissa tms., mutta jos ne otetaan shoppailemaan mukaan. *pökr*)

--
*etsiskel*