päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,638 views

crissy

Posts: 1,958

#8861 • • crissy

Lyylikki, 4.4.2008 10:52:
---
Amma, 4.4.2008 10:46:
---
crissy, 4.4.2008 10:24:
http://www.petpark.fi/pantakauppa/product_details.php?p=64

ei huh huh....

---

Niinpä. Että siis koiran perustarpeisiinhan kuuluu liikkuminen niillä omilla kintuillaan. "Mutta kun Pariskin kantaa koiraansa laukussa....!" *eiei*

---



(Perusteluna _ehkä_ ymmärrän, että pikkukoira talloontuisi ruuhkassa & julkisissa kulkuvälineissä kantokassi on ehkä helpompi, mutta muuten olen kyllä sillä kannalla, että koirat kävelkööt)



no ton kantokassin tollases tilantees ehkä ymmärrän mut perkele RATTAAT KOIRALLE!!! ei hyvää päivää!!!!*eiei* nii just kyllä koirien tulee ihan kävellä. Tekee hyvää niillekki!
Displacer

Posts: 1,828

#8862 • • Displacer

Steven Hoaks, 4.4.2008 10:50:
---
Zenni, 4.4.2008 00:53:
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O

---


Miltä kanavalta *ding* En ole vielä törmännyt mutta nytpä pitää tarkkailla... Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*



Muistelisin että Voicelta on ainakin tullut laserpointin mainoksia joskus.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8863 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Displacer, 4.4.2008 11:15:
Muistelisin että Voicelta on ainakin tullut laserpointin mainoksia joskus.



Mä en edes laske sitä kanavaks :D

Vieläkö se muka näkyy edes *hih* Mä en ole ainakaan nähnyt mun kanavavalinnoissa sitä *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ezzy

Posts: 8,060

#8864 • • ezzy Droid-pappa

Steven Hoaks, 4.4.2008 10:50:
---
Zenni, 4.4.2008 00:53:
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O

---


Miltä kanavalta *ding* En ole vielä törmännyt mutta nytpä pitää tarkkailla... Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*



on, mm. laserpoittia ja labyrinthejäkin muistaakseni. Varmaan muitakin spotteja on ollu.
ezzy

Posts: 8,060

#8865 • • ezzy Droid-pappa

Amma, 4.4.2008 10:57:
---
Lyylikki, 4.4.2008 10:52:
(Perusteluna _ehkä_ ymmärrän, että pikkukoira talloontuisi ruuhkassa & julkisissa kulkuvälineissä kantokassi on ehkä helpompi, mutta muuten olen kyllä sillä kannalla, että koirat kävelkööt)

---

Onko koiran paikka ylipäätään ruuhkassa tai julkisissa kulkuvälineissä...?
(Eri asia kuljettaminen eläinlekurille julkisissa tms., mutta jos ne otetaan shoppailemaan mukaan. *pökr*)



En kyllä tajua itse lemmikkikoiria ja varsinkaan noita akkojen vauvankorvikkeita ollenkaan. IMHO eläinrääkkäystä koko pelleily.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8866 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ezzy, 4.4.2008 11:20:
on, mm. laserpoittia ja labyrinthejäkin muistaakseni. Varmaan muitakin spotteja on ollu.



Hmm... Mitenköhän multa mennyt kokonaan ohi, vaikka oon aina nenä kiinni telkkarissa *hmph* Outoo... Olisko netissä jotain video pätkää moisista mainoksista?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

m1kk3

Posts: 5,560

#8867 • • m1kk3 no-life

Steven Hoaks, 4.4.2008 11:21:
---
ezzy, 4.4.2008 11:20:
on, mm. laserpoittia ja labyrinthejäkin muistaakseni. Varmaan muitakin spotteja on ollu.

---


Hmm... Mitenköhän multa mennyt kokonaan ohi, vaikka oon aina nenä kiinni telkkarissa *hmph* Outoo... Olisko netissä jotain video pätkää moisista mainoksista?


--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8868 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mikke, 4.4.2008 11:27:




Aika pikanen :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

asdf

Posts: 3,155

#8870 • • asdf

Steven Hoaks, 4.4.2008 10:50:
---
Zenni, 4.4.2008 00:53:
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O

---


Miltä kanavalta *ding* En ole vielä törmännyt mutta nytpä pitää tarkkailla... Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*



Subilta tais tulla, aika yömyöhään tosin et enpä tiedä esitetäänkö kauheesti päiväsaikaankin :o
Avatar
#8871 • • Dorka Guest
...vein kameran sulkimen vaihtoon "ihan varmuudenvuoksi" (100,000 oli sen luvattu kestävyys). No määrä oli aika yllätys, vähän reilut vuodessa tuolla kameralla 83,500 kuvaa + muut kamerat eli vuodessa yli 100,000 laakia *nauru*
Rubicon

Posts: 550

#8872 • • Rubicon
Onnistuin telomaan kieleni sekä poikkasemaan kielikoruni PORKKANALLA.
Wtf.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

sale

Posts: 1,235

#8873 • • sale

Zenni, 4.4.2008 12:42:
---
Steven Hoaks, 4.4.2008 10:50:
---
Zenni, 4.4.2008 00:53:
Was, Laserpointia mainostetaan töllössä? O_O

---


Miltä kanavalta *ding* En ole vielä törmännyt mutta nytpä pitää tarkkailla... Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*

---



Muistelen näin että viime vuonnakin ois mainos pyörinyt juurikin laserpointeista...!
Freja

Posts: 8,774

#8874 • • Freja Sihteeri
Aamuyöstä heräsin, kun pohjetta kramppas. Sitä kramppaa oikeestaan vieläkin *ding*
Mitä jos se o jotai muuta ku vaa kramppi? :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Timmo

Posts: 657

#8875 • • Timmo

Rubicon, 4.4.2008 17:29:
Onnistuin telomaan kieleni sekä poikkasemaan kielikoruni PORKKANALLA.
Wtf.



Onnitteluni! :D

--
Elämä On Raato

Snaggo

Posts: 1,147

#8876 • • Snaggo ;__;

Steven Hoaks, 4.4.2008 10:50:
Voisko olla muuten ensimmäistä kertaa kun tälläisiä konemusapippaloita mainostetaan telkussa?

Vai onko koskaan muita mainostettu? *muistel*



Mun mielestä jotai Housenation-tapahtumaa (vai oliko se Planet of Love?) mainostettii aikoinaa The Voicella.

--
bojoing.

m1kk3

Posts: 5,560

#8877 • • m1kk3 no-life
Mihinkäs muuten toi mainoslause "The biggest dance event of the year" perustuu ? Kävijämäärään vai ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

merqus

Posts: 1,010

#8878 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Mä ajoin autolla keskustassa o_O Yleensä mua ei saa kirveelläkään sinne, mutta tänään seki ihme tapahtu. Ja joutuu vielä kertaalleen ajaa keskustan läpi ku haen kaverit häiden jatkoilta pois.
Takyon

Posts: 2,945

#8879 • • Takyon Möwkö

mikke, 4.4.2008 23:29:
Mihinkäs muuten toi mainoslause "The biggest dance event of the year" perustuu ? Kävijämäärään vai ?



Ihan samaan kuin kaikki "Vuoden odotetuin levy" yms, eli puhtaasti mainoslause jolla vedotaan niihin ihmisiin jotka eivät osaa päättää itse vaan seuraavat sitä mitä kaikki muutkin kuuntelee ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,774

#8880 • • Freja Sihteeri
Maailma on vaa nii jotenkin pieni?
Olin tänää kampaamos, sellases missä en ennen ollu ollu, ja se oli muuttanutkin just tammikuus vasta paikalleen.
Siellä si kattelin yhtä tytsyä, joka näytti vallan tutulta. Loppujen lopuks ku tyypit kävi kattelees mun hiuksii, sekin tuli siihen ja kysyi et oonko helsingistä kotosin. Sanoin "en, ooks sä vaasasta?" ja sehän oli :D Me ollaa vähä niiku kaverin kaverin kavereita.
Outo sattuma, mä törmään Vaasalaisiin aina kaikis paikois mis ei ihan heti niihin luulis törmäävän.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been