päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,770 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#4401 • • Fyrisch
Tutkin eilen vähäsen mun tilitietoi ja sielt pisti silmään tällanen:

22.08.2006 STUDIO 51 RAVINTOLA BANKKORTSKÖP -4,00
22.08.2006 STUDIO 51 RAVINTOLA BANKKORTSKÖP -4,00


oon viimeks käyny studio 51 joskus 1.5 vuotta sitten, WTF o_O

Kyseisenä ajankohtana oon ollu jossai ihan erimestas ja selvinpäin!
Foxmagon

Posts: 1,329

#4402 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Fyraett, 15.9.2006 10:34:
Tutkin eilen vähäsen mun tilitietoi ja sielt pisti silmään tällanen:

22.08.2006 STUDIO 51 RAVINTOLA BANKKORTSKÖP -4,00
22.08.2006 STUDIO 51 RAVINTOLA BANKKORTSKÖP -4,00


oon viimeks käyny studio 51 joskus 1.5 vuotta sitten, WTF o_O

Kyseisenä ajankohtana oon ollu jossai ihan erimestas ja selvinpäin!




Mulle tuli ravintola HIMA&SALI:sta samantyyppinen joka oli jotain 6,50e, enkä oo siellä käyny sitten sen jälkeen kun lähdin firmasta kävelee. Ja tuo oli viimisessä tiliotteessa. O_o

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#4403 • • Annakins Guest

Fyraett, 15.9.2006 10:34:
Tutkin eilen vähäsen mun tilitietoi ja sielt pisti silmään tällanen:

22.08.2006 STUDIO 51 RAVINTOLA BANKKORTSKÖP -4,00
22.08.2006 STUDIO 51 RAVINTOLA BANKKORTSKÖP -4,00


oon viimeks käyny studio 51 joskus 1.5 vuotta sitten, WTF o_O

Kyseisenä ajankohtana oon ollu jossai ihan erimestas ja selvinpäin!



Ootko ollu Superbarissa? Mä olin siellä kerran ja laskussa kanssa luki, et Studio 51.

Mut jos epäilet jotain, ni kantsii varmaan alkaa selvittämään.
Fyrisch

Posts: 4,525

#4404 • • Fyrisch

Annakins, 15.9.2006 10:42:
Ootko ollu Superbarissa? Mä olin siellä kerran ja laskussa kanssa luki, et Studio 51.

Mut jos epäilet jotain, ni kantsii varmaan alkaa selvittämään.



Kyl me siel jossai vaihees käytii, mut kyseisest päivämääräst n.2 viikkoo takaperin ehkä.. aikamoisel viiveel ne sitä rahaa siirtää..

Ja mun mielest siin pitäs näkyy se päivämäärä ku korttia höylätty..

Voi kyl olla et mä härötän jotai huolel :D
tomppi

Posts: 1,600

#4405 • • tomppi thzombie ™
Tony Halme on poliisi Die Hard: With a Vengeance leffassa.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

embie

Posts: 531

#4406 • • embie Shwoopsie poo
On se aina kumma miten normaalisti aamuisin aamutoimiin ja valmistautumiseen menee vähintään se puoli tuntia ja silloin kun olet nukkunut pommiin tai muuten vaan myöhässä, niin aikaa sängystä nousemisen ja ulos pääsemisen välille ei ehdi kertyä kuin 10 min :D
tomppi

Posts: 1,600

#4408 • • tomppi thzombie ™

Niklas N., 16.9.2006 09:00:
eikös se ollut rosvo ennemminkin


totta.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

larzizi

Posts: 1,661

#4409 • • larzizi
Olen jotenkin onnistunut hävittämään kuvat kaverin kesällä olleista bileistä. Tiedän, että ne on koneella jossain vaiheessa olleet, mutta nyt en löydä niitä mistään. Ei ne voi hävitä noin vain! *ding* *toktok*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

hallucinogen

Posts: 8,190

#4410 • • hallucinogen Edain

Annakins, 15.9.2006 10:42:
Ootko ollu Superbarissa? Mä olin siellä kerran ja laskussa kanssa luki, et Studio 51.

Mut jos epäilet jotain, ni kantsii varmaan alkaa selvittämään.


No mä olin kerran muka ollu Wanhan tanssikellarissa :D Sit kun aloin funtsii asiaa tarkemmin ja niitä summia niin tajusin et ne täsmäs niiden juomien hintoihin mitä olin ostanu läheisessä baarissa (en muista nyt nimeä). Onkohan siinä jotain et jos on sama omistaja tms niin laskut menee tolleen kummallisesti O_o

--
pikku-*possu*

Avatar
#4411 • • jesus Guest
Nukuin ~16 tuntii putkeen. Menin päikkäreille eilen iltapäivällä ja heräsin äskettäin.. *haukottel*

No ei pitäis ainaskaa olla univelkaa ton jälkeen *nauru*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4412 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kaks miestä nukkuu lusikka-asennos mun sängyllä *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fyrisch

Posts: 4,525

#4413 • • Fyrisch

kottarainen, 17.9.2006 11:08:
Eilinen kauppareissu.. myslipuikulat, rukiinen pähkinäjogurtti ja koffin sikspäkki 4,10e. Kotiin kävellessä ihmettelin vähän mikä siinä mättää, kunnes vilkasin kuitista bisseille tulleen hintaa 1,15.
Tässä konkurssissa ihan positiivinen vahinko myyjältä ja suokaa anteeksi, omatunto ei lähettäny mua takas sinne kauppaa korjaamaan tilannetta..*possu**blush*



Me ostettii kans kerran 3 koppaa bissee, sit se velotti vaa korin, 24 pulloo + 0,10e x 24 :)

Juotiin ne ja vietii sit tyhjät pullot koreinee takas eli tuli aika halvaks!
Burmax

Posts: 237

#4414 • • Burmax

martina, 14.9.2006 15:13:
isipappa kerto eilen, että oli viime viikolla herännyt kolmen aikoihin yöllä ja katsonut ulos. oli isi hämmästynyt suuresti kun turun kauppatorin yläpuolella oli ollut suuri kirkas valo, joka sitten hävisi yhtäkkiä. isipappa miettinyt että mikäs lentokone se tollanen. olipahan melkonen uni.

v-loppuna iskä oli sitten melkein paskonut housuunsa luettuaan lehdestä, että joku nainen oli herännyt v-loppuna, iskää pari päivää myöhemmin siis, kolmen aikaan yöllä ja ihmetellyt mikä kirkas valo kauppatorin yllä loistaa. soittanut jopa ja kysellyt lentoyhtiöltävaiminnesitänytsoitetaankaan, että lennättääkö ne tähän aikaan yöstä koneita kauppatorin kupeilla. sieltä käsketty lopettaa naurettavuuksien kysely.

o_O



Siis whatte fuck *nauru* Ufot parkkeerannu kauppatorille. Pitänee mennä tsekkaa kolmelt joku yö *aplodit*

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3

Avatar
#4415 • • jesus Guest
Mulle tuli palkka o_O

Ei oo ees palkkapäivä, enkä oo pyytäny kottia. Siis täh?! *whaat*
Silkki

Posts: 116

#4416 • • Silkki - feeling so distant -
*ding* elämäni ekat sakot liikentees. puhelimessa puhumisesta, 50e kiitosmoi *ding*
mitä tästä opimme.. pitää pitää puhelin enemmän piilossa ensikerral (tai poissa korvalt?) *ding*
Apo

Posts: 1,574

#4417 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Silkki, 18.9.2006 16:57:
*ding* elämäni ekat sakot liikentees. puhelimessa puhumisesta, 50e kiitosmoi *ding*
mitä tästä opimme.. pitää pitää puhelin enemmän piilossa ensikerral (tai poissa korvalt?) *ding*



Kieltämättä aika o_O

Hienoa että poliisi sittenkin valvoo tuota *hih*
Foxmagon

Posts: 1,329

#4418 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Silkki, 18.9.2006 16:57:
*ding* elämäni ekat sakot liikentees. puhelimessa puhumisesta, 50e kiitosmoi *ding*
mitä tästä opimme.. pitää pitää puhelin enemmän piilossa ensikerral (tai poissa korvalt?) *ding*



Tulis varmaan halvemmaks hankkia handsfree? *justjoo*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Silkki

Posts: 116

#4419 • • Silkki - feeling so distant -
Tulis varmaa.. tai ois tullu jo :)

Muistelin et siit tulee varotusta mut aika kylmää vettä toi oli niskaan :)
Lyylikki

Posts: 2,975

#4420 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Danup jugurtin kyljessä:

CONSERVER À +6 C MAXIMUM
KOEL BEBEWAREN BIJ + 6 C MAXIMUM
SÄILYTETTÄVÄ ALLE + 7 C
FÖRVARDS VID HÖGST + 8 C
OPBEVARES VED MAX + 5 C
OPPBEVARNING MAX +4 C

Siis mitä hittoa. Säilytetäänkö jugurttia eri maissa eri lämpötiloissa *hymy*