päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,811,760 views

Apo

Posts: 1,574

#4421 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Lyylikki, 18.9.2006 21:42:
Siis mitä hittoa. Säilytetäänkö jugurttia eri maissa eri lämpötiloissa *hymy*



Eri maat, erilainen lainsäädäntö elintarvikkeiden säilömisestä. Koskee enemmän kauppoja & ravintoloita kuin kotisäilytystä.
asdf

Posts: 3,155

#4422 • • asdf
Oma huono puolensa taivaskanavissa et hemmetti on vaikee päättää mitä kattoo *hmph* Voi tätä valinnan vaikeutta!
KooKie

Posts: 4,338

#4423 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 18.9.2006 21:57:
Oma huono puolensa taivaskanavissa et hemmetti on vaikee päättää mitä kattoo *hmph* Voi tätä valinnan vaikeutta!



Voi tota elämän puutetta! :D Nimim. Täydelliset-, Pelinaiset ja OZ maanantaiputkessa. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#4424 • • asdf

KooKie, 18.9.2006 22:36:
Voi tota elämän puutetta! :D Nimim. Täydelliset-, Pelinaiset ja OZ maanantaiputkessa. <3



Ainii helvettiläine Kylmä rinki! <3 Tiesin et olin unohtanu jotain.
Lash!

Posts: 57

#4425 • • Lash! Lost soul
Tää tapahtu jo sunnuntaina mut kuitenkin olo oli hyvin hyvin O_o
uusi naisystävä kysy että haluanko muuttaa sen kaa yhteen... ollaan kuitenkin tunnettu vasta 1.5kk mut kaikki vaan tuntuu niin oikeelle.. nyt mie mietin et uskallanko... olis se ihanaa ja varmasti rankkaakin mut siin ainakin huomais et onko se toinen ihan oikeesti oikea sinulle*sydän*
lunake

Posts: 800

#4427 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Pökräsin sitten tänään ekaa kertaa eloni aikana, verikokeen jälkeen. *nauru*

Täytyy myöntää, että oli aika vinkee kokemus.. *tirsk*

--
Hedelmällisyys on påp!

larzizi

Posts: 1,661

#4428 • • larzizi
Mietiskeltiin tossa kaverin kanssa, että koska voitais niiden mökille mennä vielä kun ei oo pakkasta. Otin sitten kalenterin esiin ja aloin luettelemaan kaverille koska kävisi. Olikin vain yks vapaa viikonloppu ennen jotain marraskuun kylmiä ilmoja *ding*

Siis miten tässä näin on voinut käydä? Mä kun luulin ettei mulla ole mitään tekemistä *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#4429 • • asdf
Mun tekee mieli maistaa miltä ns. sillisalaatti maistuu. Ollu nälkä koko päivän ku miettiny sitä *igor*
Wagner

Posts: 51

#4430 • • Wagner

Viivi, 18.9.2006 22:31:
Miehet, ei niistä ota pirukaan selvää.


Emmekö me miehet olekaan maailmankaikkeuden yksinkertaisimpia olioita *uuh*

--
Itsetunto ilmaisee kuinka paljon pitää itsestään

Fresia

Posts: 764

#4431 • • Fresia vähän outo
Oho vähän toi eilinen... *blush* Taisin olla aika humalassa. Hih *pepsodent*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

itis

Posts: 2,518

#4432 • • itis Morning Star
Asiakkaat: Tyhjä tila on pahasta, sehän on hukkatilaa. Ö_ö

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

larzizi

Posts: 1,661

#4433 • • larzizi
Vituttanut jo pari päivää putkeen. Enkä edes kunnolla tiedä syytä *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

UnityF

Posts: 15,721

#4434 • • UnityF joo just se
Neiti puupää tässä hei. Tsiisus oon nauranu nyt itteleni kun tajusin.. *lmao*

Eilen aamulla kun heräsin ja tulin koneen äärelle niin huomasin että mozilla firefox on päivittäny ittensä ja kotisivuni klubbari oli poissa.. Nooh mie näpyttelen. www.klubitus.FI ja katon tsiisus taas tää on kaatunu, en jaksanu mitää enempää vaan jatkoin toisia puuhia.. Illalla katoin uudelleen ja edelleen klubitus.fi oli kaatunu tänä aamuna viellä sama juttu kunnes rakas mieheni joka ei koskaan käy edes täällä niin tokasee eikös se oo klubitus.org.. huoh. *lmao*

Enhä mä oon kirjautunu tänne kuin "muutaman" kerran ja pyöriny täällä kuin muutaman vuoden niin luulis et olisin oppinu edes ton vertaa. *nauru*
KaveriTavara

Posts: 440

#4435 • • KaveriTavara pyryharakka
Sain jumalattoman himon syödä maksalaatikkoa.Oon sitä popsinu viimeksi joskus alle 10 vuotiaana.Tulipahan nyt sitäkin syötyä *slurps* ja sain myös hetkellisesti mikroni ihan uuteen uskoon kun annokseni päätti vähän räjähdellä siellä *nauru*

--
hyvässä lihassa ei harmita

larzizi

Posts: 1,661

#4436 • • larzizi

södis, 20.9.2006 13:54:
Sain jumalattoman himon syödä maksalaatikkoa.Oon sitä popsinu viimeksi joskus alle 10 vuotiaana.Tulipahan nyt sitäkin syötyä *slurps* ja sain myös hetkellisesti mikroni ihan uuteen uskoon kun annokseni päätti vähän räjähdellä siellä *nauru*



Miten jollekin voi tulla himo jotain, mitä on syönyt alle 10 vuotiaana? *ding* Ei sillon kuulu edes muistaa miltä se maistu *tirsk*

p.s. maksalaatikko on pahaa *hmph*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KaveriTavara

Posts: 440

#4437 • • KaveriTavara pyryharakka

larzizi, 20.9.2006 14:17:


Miten jollekin voi tulla himo jotain, mitä on syönyt alle 10 vuotiaana? *ding* Ei sillon kuulu edes muistaa miltä se maistu *tirsk*

p.s. maksalaatikko on pahaa *hmph*



ei voi tietää mut pienenä tykkäsin siitä ihan hirveesti ja oli näköjään vieläkin ihan hyvää *hih*

--
hyvässä lihassa ei harmita

KooKie

Posts: 4,338

#4438 • • KooKie aka. Petress Pan
Kaverini ilmotti just menevänsä "suihkuun ja sit fudista". Olin aika wtf, et eikö kuvio pitäis suorittaa vastakkaisessa järjestyksessä, mutta kyl mä nyt ymmärrän että just TÄMÄ herra haluaa mennä parhaimmillaan muiden äijien joukkoon. On se niin höpsö. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Dementation

Posts: 2,892

#4439 • • Dementation wednesday?

KooKie, 20.9.2006 16:29:
Kaverini ilmotti just menevänsä "suihkuun ja sit fudista". Olin aika wtf, et eikö kuvio pitäis suorittaa vastakkaisessa järjestyksessä, mutta kyl mä nyt ymmärrän että just TÄMÄ herra haluaa mennä parhaimmillaan muiden äijien joukkoon. On se niin höpsö. :D



Mä ymmärtäisin ton futiksen katsomisena...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

KooKie

Posts: 4,338

#4440 • • KooKie aka. Petress Pan

Dementation, 20.9.2006 16:41:
---
Mä ymmärtäisin ton futiksen katsomisena...



Mä taas tiedän sen menevän pelaamaan fudista, kun siltä tota tiedustelin. Käski olemaan yrittämättä ymmärtää. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!