päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,853,929 views

-Milian-

Posts: 79

#2181 • • -Milian- anuslima

typ0, 26.9.2005 16:07:
---
alek száhala, 26.9.2005 16:05:
[iso]Nykäsen Masa![/iso] Käsittämätöntä oikeesti että riehuminen alko välittömästi kun jätkä pääs linnasta ulos. Lienee oikeesti Euroopan surkuhupaisin kaveri, eikä Mervilläkään vahvasti mene. *ding*

a[pieni]k[/pieni]e[pieni]p[/pieni]a[pieni]k[/pieni]e

---


joo luin aamulla iltiksen xD riemu oli suuri ja repeily valtaisaa ku koko luokka putoilee matin aikaan saannosta =D
eiks toi oo jo jonku sortin ennätys? 4 päivää vapaalla ja nyt jo merviä turpaan =DDD



Meijän luokal sama juttu.. ei sen puoleen, kyl tota vähän osas odottaakin.*joo*
AnssiV

Posts: 1,798

#2182 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...kello soimassa viideltä...kroppa heräsin jo puol neljältä...*igor*
Lenita

Posts: 1,423

#2184 • • Lenita
Tänään pitäis olla töissä vasta klo 10 ja heräsin klo 6.25 ihan pirteenä O_o Kai tästä pitää lenkille vääntäytyä et ei mene ihan hukkaan tää ihmeellisyys.

--
^_____________^

Oliwer

Posts: 799

#2186 • • Oliwer
Pikkulintu oli päässyt jostain meidän rappuun. Ei muuta kuin ikkuna-avain himasta ja availee rapun ikkunoita, että se raukka pääsis ulos. Mutta se lens vaan aina seuraavaan kerrokseen pakoon. No, kolmas yritys ja kerros sit onnisti ja se lens ulos. *hymy*
Kerran oli rapus orava, ja se vasta oli epeli ulospäästettävä..*hikoil*
PieceOfMind

Posts: 628

#2187 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Mulle väitettiin tänään, että salmiakkikossu - melkein meidän kansallisjuoma - on alunperin Jari Sillanpään keksimä! Yritettiinkö mun sisäistä blondia taas huijata, vai onko joku muu kuullu saman legendan? Jos toi on totta, ni siinä meni sen juoman vähäinenkin hohto *nauru*
%

Posts: 568

#2188 • • %

PieceOfMind, 27.9.2005 21:00:
Mulle väitettiin tänään, että salmiakkikossu - melkein meidän kansallisjuoma - on alunperin Jari Sillanpään keksimä! Yritettiinkö mun sisäistä blondia taas huijata, vai onko joku muu kuullu saman legendan? Jos toi on totta, ni siinä meni sen juoman vähäinenkin hohto *nauru*



Kyllä se totta taitaa olla ikävä kyllä, sillanpää oli vissiin joskus baarimikko tai jotain.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

onni3mk

Posts: 3,973

#2189 • • onni3mk Onni on.
H&M Rowells lähetti postia:

Kutsu
Ota kevään muoti vastaan ensimmäisten joukossa. Tutustu kevän inspiroivaan muotiin ennen muita! Tilaa kevään ennakkokuvasto jo nyt!

--
Onni on.

Tropico

Posts: 246

#2190 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

onni3mk, 28.9.2005 12:11:
H&M Rowells lähetti postia:

Kutsu
Ota kevään muoti vastaan ensimmäisten joukossa. Tutustu kevän inspiroivaan muotiin ennen muita! Tilaa kevään ennakkokuvasto jo nyt!



Heheh, mäkin oon täs ihmetelly et kaikki kuvastot tulee aina vaan aikasemmin ja aikasemmin.

Nimim. Ikean ja Elloksen kuvasto 2007:ää odotellessa...
Fresia

Posts: 764

#2193 • • Fresia vähän outo
Sairasta, koulukaveri sai houkuteltua mut jonottaa hämeenkadun appron lippuja huomen aamulla jo puol kasista asti *justjoo* Haluunko mä sinne oikeesti niin paljon et herään puol seitsemältä vaan ton takia... nähtävästi kyllä *hih*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sune

Posts: 2,096

#2194 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mul on ollu pari päivää melkee 39 astetta kuumetta. Ei siinä mitään, se on vaan aika sairasta etten tunne sitä ollenkaan. Normaalisti oon kuollu ku on 37 lämpöä. *whaat* Täysin normaali olo !!
(mittarissa EI ole vikaa)

--
ei kovin ihku eikä plur

Muhvi-

Posts: 303

#2195 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Yksi pieni poika sanoo mua aina töissä SEDÄKSI (!!???) O_o

--
It was once my life - it was my life at one time.

Epailija

Posts: 5,636

#2198 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Silminnäkijä: Miesvihaajat. Muistan lukeneeni ohjelman aiheesta jotain pientä Tukholmassa ollessani, mutta en muistanut tahi tajunnut menoa noin sairaaksi. Ihan uskomatonta. Pistää vihaksi tuollainen idiotismi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Mellu-

Posts: 4,006

#2199 • • Mellu-
mun mielialat vaihtelee ihan liikaa *poks*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jutu

Posts: 3,054

#2200 • • Jutu Blondi

Mellberg, 30.9.2005 00:33:
mun mielialat vaihtelee ihan liikaa *poks*


Soot nainen, mitä sä oikein kuvittelet? Ota hormooneja, niin loppuu tollanen. Tai sitten ei.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.