päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,853,953 views

domi

Posts: 7,069

#1061 • • domi Työn sankari.

annimari:
---
DominikH:
---
Nea:
---
Tres:
Nykäse ite sitä palleista.

---

Mitäs jos se vaan innostuu?

---

Panet sitä.

---

pomon paneminen on poikkeuksetta loistava idea.


On, se tuo mukanaan varsin mukavia yllätyksiä.
Avatar
#1062 • • Cera Guest
todella outoa, mutta mun kodin patterit taitaa oikeesti lämmittää tätä asuntoa just?
Avatar
#1063 • • RINY Guest
Koulukirjassa lukee yhdessä kuvatekstissä "tyättämyys". *ding* Mietin et ketä ihmeen murreheepo sitäki kirjaa kirjottanu ku työttömyyski on jo tyättämyys. *nauru* Vai oonko ymmärtäny koko sanan merkityksen väärin?
S-T

Posts: 1,195

#1064 • • S-T Pieni

Sade*:
Koulukirjassa lukee yhdessä kuvatekstissä "tyättämyys". *ding* Mietin et ketä ihmeen murreheepo sitäki kirjaa kirjottanu ku työttömyyski on jo tyättämyys. *nauru* Vai oonko ymmärtäny koko sanan merkityksen väärin?


Vilkasepa sitä näppäimistöä edessäsi... *vink*

--
Pieni on kaunista.

UnityF

Posts: 15,721

#1065 • • UnityF joo just se
ihan oma profiili aiheutti hämmennystä... *ding*

aktiivisuus
viestejä: 10201
kommentteja: 10444
kuvakommentteja: 1098
rekisteröityi: 29.9.2002 11:28
käyntejä: 4222
- viimeksi: 24.1.2005 05:38
profiilia katsottu: 124091
profiilia muutettu: 24.1.2005 07:58
nappi: 727514, #14
nappi 2: 13086, #92
nappi 3: 1255, #89


toi viestien määrä ja profiilin katselut sai vähän aikaseksi *ding*-olon.


toinen päivän *ding* on kun mä oon nukkunu yöllä!!!!
siis ihan 7h nukuin kiltisti ja sikeesti kunnes sitten tossa vähän yli viis aamulla heräsin.. mut mä en oo nukkunu varmaan pariin kuukauteen yöllä! jotnekin ihan energinen olo kun nään pitkästä aikaa valoisan päivän jne jne.. perin kummallista... *hih*

*ding*
Grizzley

Posts: 2,893

#1066 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Nea:
Hmmm.. Eli ekaks nykäsen palleista, sit meen kahville ja sit haastan oikeuteen.. Ok.
Parisuhde pähkinänkuoressa.


hmmm...kuulostaa jotenkin erehdyttävästi avioliitolta...

--
Signature summarily executed for treason

sapeli

Posts: 11,768

#1067 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
toinen päivän *ding* on kun mä oon nukkunu yöllä!!!!
siis ihan 7h nukuin kiltisti ja sikeesti kunnes sitten tossa vähän yli viis aamulla heräsin.. mut mä en oo nukkunu varmaan pariin kuukauteen yöllä! jotnekin ihan energinen olo kun nään pitkästä aikaa valoisan päivän jne jne.. perin kummallista... *hih*



Samat sanat - kun valvoi jatkoilla iltakymmeneen niin kyllä uni maittoi kun pääsi sänkyyn - ja nyt jo hereillä! *ding* *nauru* Mut valo on kyl aika jees (vaikka kädet vielä vähän täriseekin *blush*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1068 • • Lost-Soul los pallos
no en tiedä pitäiskö tää olla päivän =) vai =( vai täällä..
Lähin kotoota ja tarkistin vielä ovella, että varmasti on kortit mukana-> menin ulos ovesta ja tarkistin, että on avaimet mukana->laitoin oven kiinni ja tajusin ettei avaimet ole mukana.
Noh nyt on hyvää aikaa odotella kotiin pääsyä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Garo

Posts: 446

#1069 • • Garo #jake
Sain soneran nettilaskun:
Code:
Juttu Määrä Yks Yht Netti 1 33e Ennakko -1 -33e

Ja maksettavan kohdalla on neljä tähteä. Kai tämä nyt tarkoittaa sitä etten joudu maksamaan, kai.. tarkoittaahan? *täh*
Ei tuossa muuten mitään, mutta en ymmärtääkseni ole mitään ennakkoa maksanut.. tai sitten olen ymmärtänyt muutaman edellisen laskun jo valmiiksi väärin *nauru*

- Garo
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#1070 • • Peikkotyttö
Tajusin lauantaina Halluissa,että luokkakaverini seurustelee Henry Saaren kanssa*ding*
WTF!!!???!!1
Noh,onpahan tyttö ainakin...hmm..kokeneissa käsissä*lmao*

--
Groove is in the Heart

Baby-G

Posts: 377

#1071 • • Baby-G
Baby-G:
Asia saa nyt jäädä ens viikon maanantaille kun rehtori sekä koulutoimenjohtaja on paikalla.

Jone:
Kerrohan sit miten etenee.



Eilen tosissaan olin puhumassa rehtorin kanssa, ja päätettiin että siirretään asiaa tälle päivälle kun ko. opettaja olisi paikalla jotta kaikki voitaisi olla läsnä. Ei tainnut rehtori ottaa mua ihan tosissaan eilen... *uuh*
Eli tänä aamuna kymmenen aikaan oltiin rehtorin ja opettajan kanssa puhumassa ja kerroin asian, ja oli opettaja kyllä siinä vaiheessa aika lirit pöksyissä. Opettaja vetosi siihen että mun rinta kuulemma melkein näky ja oli lähellä Janet Jackson -tilannetta.

En nyt ihan sanasta sanaan jaksa keskustelua käydä tänne läpi, mutta lyhyesti sanottuna rehtori onneksi otti asian vakavasti, maikka sai varoituksen sekä otti opikseen ja mä sain julkisen anteeksi pyynnön. Oon ihan tyytyväinen loppu tulokseen *hymy*
ezzy

Posts: 8,060

#1072 • • ezzy Droid-pappa

mayah:
---
Baby-G:
rehtori onneksi otti asian vakavasti, maikka sai varoituksen sekä otti opikseen ja mä sain julkisen anteeksi pyynnön. Oon ihan tyytyväinen loppu tulokseen *hymy*

---


Sit vaan mielenkiinnolla odottelemaan, et mikä arvosana seuraavasta tentistä tulee...



the plot thickens... *igor*

ps. maijalla kokemusta?
Baby-G

Posts: 377

#1073 • • Baby-G

mayah:
Sit vaan mielenkiinnolla odottelemaan, et mikä arvosana seuraavasta tentistä tulee...



Se maikka ei onneksi arvostele enää yhtäkään mun kursseista. Muutenkin tuntuu et se saattais jopa antaa korkeamman numeron ihan vaan sen takia etten mee enää aukomaan siitä muille tahoille. *nauru*
Rosah

Posts: 107

#1074 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
1. ensinnäki en pystyny nukkuu viimeyönä yhtään, pyörin ja mietin vain mitä tyhmempiä asioita*haukottel**uuh*
2. Menin antamaan tunnuksia, mitä ei olisi saanu tehdä.. nyt kaduttaa mutta toisaalta se helpotti oloa*ding**justjoo*

Ota sitte selvää, mikä on ja mikä ei*ding*
Avatar
#1075 • • Cera Guest
Naapuri kuorsasi viime yönä niin, että mä kuulin sen aivankuin se olisi kuorsannut mun vieressäni.
ainoa vaan että kun se ei siinä kuorsannut, niin mä en voinut töniä sitä hereille ja piti vaan kirskutella hampaita ja toivoa että sais unta... *igor*
KittysDead

Posts: 381

#1079 • • KittysDead Trooper
VAihdettuani pukeutumistyyliäni olen alkanut saamaan mitä ihmeellisimpiä kommentteja vastakkaisen sukupuolen edustajilta. yh. *ding*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Jutu

Posts: 3,054

#1080 • • Jutu Blondi
Nikotiini imeskelytableteista saa kauhean päänsäryn, vaikka sen pitäisi poistaa niitä vieroitusoireita. Tosin, asiaan voi vaikuttaa se, että minulla ei ole niitä *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.