päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,814 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1021 • • Edited Aziz Combat Fighter

äm:
---
Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo *hymy*
---



---
Ana-5000:
Vähäx oot ROHKEE Q uzkallat ajaa TOSI LUJAA!!!!!!!11!!11oneone
---


Rohkeuden lisäksi tyttö on maailman OVELIN!!!!!!

päivän o_O, 16.1.2005:

---
Karvinen:

tää on ihan perseestä. . . jäin kii eile illalla siitä ku törmäsin naapurin autoon keskiviikkona. vittuku mutsin piti mennä siirtää se mun auto takasi siihen omalle paikalle (naapurin auton viereen) . . .*grr*

---


OOT MUN IDOLI! Tuutko ajaa mun autoa??!!
Ja hakataan sun mutsi, ku oli niin vitun tyhmä!!!!!



NII VITTU KYL jos mä AINAKIN jotain tunaroin ni en mä sitä vittu ITE maksa vitun tyhmä homo pää mutsi ku vittu VASSAS sut naapurille *grr*
-P

Posts: 4,972

#1022 • • -P

äm:
Mä poistin kirjoittamani vittuiluviestin. Ihmeiden aika ei ole ohi.



mimma! >:|. nyt kyllä ote lipsuu :(

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Lin

Posts: 230

#1023 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Taisin äsken olla elämäni ensimmäisen kerran (vapaaehtoisesti) lenkillä... *aplodit*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Bellezaaa

Posts: 573

#1024 • • Bellezaaa Afrodite*
Päivän ahaa...
puol vuotta lukenu farmasiaa ja suurimmaks osaks ajasta kemiaa, kemiaa ja vielä kerran kemiaa ja nyt alkaa pikkuhiljaa tulee sellasia ahaa elämyksiä. Ei oo vissiin turhaan luentosalin penkkiä kulutettu. Aika kiva fiilis herätä pimennosta...*joo*
siveys

Posts: 2,492

#1025 • • siveys lovely

BB_turone:
ongelmana näppis ei toimi
maikka alkaa tutkii onko verkkopiuha kiinni *ding*
tasokasta opetusta *dissaa*


Klubbarissa ei perinteisesti ole takerruttu pikkuseikkoihin, joten olisi sääli hyljätä vanhaa hyvää perinnettä:

Mikäli koneet toimisivat thin clientteinä (joka tuskin tässä tilanteessa pitää paikkaansa) ilmentyisi verkkopiuhan irtoaminen todennäköisesti siten, että kone ei vastaisi näppäimistön painalluksiin *lmao* Sun opettajasi on selkeästi vain joko parin vuosikymmenen takaa tai vaihtoehtoisesti pari vuosikymmentä edellä aikaansa. Take your pick *nauru*
Baby-G

Posts: 377

#1026 • • Edited Baby-G
Englannin opettaja päätti sit huoritella mua koko luokan edessä syvä aukkosen paidan takia *ding* "Marillakin niin paljastava paita ettei ihme jos sitä huoritellaan." -Mua ei tähän mennessä oo kukaan muu huoritellut kun tämä kyseinen maikka.
Oli sitten tarkotus käydä rehtorin puheilla kyselemässä että onko tämmönen sitten asiallista ja tarpeellista, mutta ei ollut paikalla. Opettaja kuuli siitä ja tuli sitten pyytelemään anteeksi ja että asiasta olisi kuulemma pitänyt sanoa henkilökohtaisesti. (Omasta mielestä ois voinut jättää kokonaan mainitsematta *dissaa* )
Eikä se maikka sitä siihen jättänyt vaan tuli vielä seuraavalle tunnille tuomaan mulle henkilökohtaisesti Espoon seudun koulutuskuntayhtymän oppilaitosten järjestyssäännöt, ja eritoten oli alleviivannut kohdan "Työpuvun/pukeutumisen tulee olla siisti ja oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen." Että on joo hieman o_0-fiilis...*hmph*
serotonot

Posts: 3,137

#1028 • • serotonot Paul Easy

Baby-G:
Englannin opettaja päätti sit huoritella mua koko luokan edessä syvä aukkosen paidan takia *ding* "Marillakin niin paljastava paita ettei ihme jos sitä huoritellaan." -Mua ei tähän mennessä oo kukaan muu huoritellut kun tämä kyseinen maikka.
Oli sitten tarkotus käydä rehtorin puheilla kyselemässä että onko tämmönen sitten asiallista ja tarpeellista, mutta ei ollut paikalla. Opettaja kuuli siitä ja tuli sitten pyytelemään anteeksi ja että asiasta olisi kuulemma pitänyt sanoa henkilökohtaisesti. (Omasta mielestä ois voinut jättää kokonaan mainitsematta *dissaa* )
Eikä se maikka sitä siihen jättänyt vaan tuli vielä seuraavalle tunnille tuomaan mulle henkilökohtaisesti Espoon seudun koulutuskuntayhtymän oppilaitosten järjestyssäännöt, ja eritoten oli alleviivannut kohdan "Työpuvun/pukeutumisen tulee olla siisti ja oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen." Että on joo hieman o_0-fiilis...*hmph*



Toi on kunnianloukkaus. Ota ihmeessä koulutoimenjohtajaan yhteyttä. Tai rehtoriin ainakin. Tarvittaessa vaikka opetusministeriöön. Sä saatat olla tarpeeks vahva kestää tollasen mut jollekin tollainen saattais olla viimeinen niitti arkkuun ja se opettaja ansaitsee siitä kyl opetuksen
Baby-G

Posts: 377

#1029 • • Baby-G

serotonot:

Toi on kunnianloukkaus. Ota ihmeessä koulutoimenjohtajaan yhteyttä. Tai rehtoriin ainakin. Tarvittaessa vaikka opetusministeriöön. Sä saatat olla tarpeeks vahva kestää tollasen mut jollekin tollainen saattais olla viimeinen niitti arkkuun ja se opettaja ansaitsee siitä kyl opetuksen



Asia saa nyt jäädä ens viikon maanantaille kun rehtori sekä koulutoimenjohtaja on paikalla. Opetusministeriöönki lähti hieman kyseenalaista palautetta.. *grr*
Avatar
#1030 • • sakk303 Guest

Baby-G:
Englannin opettaja päätti sit huoritella mua koko luokan edessä syvä aukkosen paidan takia *ding* "Marillakin niin paljastava paita ettei ihme jos sitä huoritellaan." -Mua ei tähän mennessä oo kukaan muu huoritellut kun tämä kyseinen maikka.
Eikä se maikka sitä siihen jättänyt vaan tuli vielä seuraavalle tunnille tuomaan mulle henkilökohtaisesti Espoon seudun koulutuskuntayhtymän oppilaitosten järjestyssäännöt, ja eritoten oli alleviivannut kohdan "Työpuvun/pukeutumisen tulee olla siisti ja oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen.



No johan on! Arvatenkin tämä kalkinkatkuinen ja talkissa pyörivä englannin maikka on noin 53-vuotias vaihdevuosista ja menetetystä nuoruudesta kärsivä pateettinen vanhapiika. Etunimeksikin voisin veikata joko Pirjoa, Pirkkoa tai Ritvaa *nauru*

Älä välitä!!!!
serotonot

Posts: 3,137

#1031 • • Edited serotonot Paul Easy

Baby-G:

Asia saa nyt jäädä ens viikon maanantaille kun rehtori sekä koulutoimenjohtaja on paikalla. Opetusministeriöönki lähti hieman kyseenalaista palautetta.. *grr*



Hienoa! Mun mielestä tollasta käytöstä vaan ei pidä suvaita opettajalta, oli sitten kyseessä mikä koulu vaan.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1032 • • Aziz Combat Fighter

Baby-G:
Englannin opettaja päätti sit huoritella mua koko luokan edessä syvä aukkosen paidan takia *ding* "Marillakin niin paljastava paita ettei ihme jos sitä huoritellaan." -Mua ei tähän mennessä oo kukaan muu huoritellut kun tämä kyseinen maikka.
Oli sitten tarkotus käydä rehtorin puheilla kyselemässä että onko tämmönen sitten asiallista ja tarpeellista, mutta ei ollut paikalla. Opettaja kuuli siitä ja tuli sitten pyytelemään anteeksi ja että asiasta olisi kuulemma pitänyt sanoa henkilökohtaisesti. (Omasta mielestä ois voinut jättää kokonaan mainitsematta *dissaa* )
Eikä se maikka sitä siihen jättänyt vaan tuli vielä seuraavalle tunnille tuomaan mulle henkilökohtaisesti Espoon seudun koulutuskuntayhtymän oppilaitosten järjestyssäännöt, ja eritoten oli alleviivannut kohdan "Työpuvun/pukeutumisen tulee olla siisti ja oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen." Että on joo hieman o_0-fiilis...*hmph*



Pist ens kerralla joku ihan himmee strippariasu päälle, kirkkaat korot, vinyylinen minihame, leopardisukkikset ja joku niin snadi toppi ettei mitään rajaa.

Then post pics.
Baby-G

Posts: 377

#1033 • • Baby-G

sakk303:

Arvatenkin tämä kalkinkatkuinen ja talkissa pyörivä englannin maikka on noin 53-vuotias vaihdevuosista ja menetetystä nuoruudesta kärsivä pateettinen vanhapiika. Etunimeksikin voisin veikata joko Pirjoa, Pirkkoa tai Ritvaa *nauru*



*lmao* Eila sen nimi on ja [iso]vanhapiika[/iso] kylläkin! *muhaha*
Baby-G

Posts: 377

#1034 • • Edited Baby-G

serotonot:
Mun mielestä tollasta käytöstä vaan ei pidä suvaita opettajalta, oli sitten kyseessä mikä koulu vaan.


Aivan. Mä käyn koulua opiskelun takia, en sen, että saan jotain moraalista kritiikkiä mun huorahtavaisesta pukeutumisesta.
En mäkään täällä arvostele opettajien pukeutumista ja odotan vaan samaa käytöstä takas *piis*
Nea

Posts: 388

#1035 • • Nea pökris
Tänään aamulla kun tulin töihin, pomo läiskäs mua takapuolelle ja kertoi nyt kolmen vuoden jälkeen "aloittavansa" työpaikka häirinnän.. ok. Lounastunnin aikoihin se pussas mua jo poskelle. Hmm.. ok.
Suoraan sanottuna nyt kyllä vähän pelottaa mitä iltapäivä tuo tullessaan.
Karski

Posts: 6,049

#1036 • • Karski Pomon kätyri

Nea:
Tänään aamulla kun tulin töihin, pomo läiskäs mua takapuolelle ja kertoi nyt kolmen vuoden jälkeen "aloittavansa" työpaikka häirinnän.. ok. Lounastunnin aikoihin se pussas mua jo poskelle. Hmm.. ok.
Suoraan sanottuna nyt kyllä vähän pelottaa mitä iltapäivä tuo tullessaan.



Nykäse ite sitä palleista.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Nea

Posts: 388

#1037 • • Nea pökris

Tres:
Nykäse ite sitä palleista.


Mitäs jos se vaan innostuu?
Uhuu

Posts: 844

#1038 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

Nea:
Tänään aamulla kun tulin töihin, pomo läiskäs mua takapuolelle ja kertoi nyt kolmen vuoden jälkeen "aloittavansa" työpaikka häirinnän.. ok. Lounastunnin aikoihin se pussas mua jo poskelle. Hmm.. ok.
Suoraan sanottuna nyt kyllä vähän pelottaa mitä iltapäivä tuo tullessaan.



eipä tuo viestin sävystä päätellen pahemmin tunnu häiritsevän, vaikka pomo vähän läpsiskin... =)
toivottavasti on nuorekas ja komea!!!
reittä pitkin ylemmäs vaan, se on mun neuvo =)

-mismunreisiuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#1039 • • ALIEN Guest

Nea:
---
Tres:
Nykäse ite sitä palleista.

---

Mitäs jos se vaan innostuu?



haasta oikeuteen! :D
Saara

Posts: 1,954

#1040 • • Saara #2970

ALIEN:
---
Nea:
---
Tres:
Nykäse ite sitä palleista.
---
Mitäs jos se vaan innostuu?
---
haasta oikeuteen! :D



Reilu meininki!
:DD

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.