päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,855,954 views

Karski

Posts: 6,049

#1041 • • Karski Pomon kätyri

Nea:
---
Tres:
Nykäse ite sitä palleista.

---

Mitäs jos se vaan innostuu?



Sit potkaset.

Jos se siitäki vielä innostuu niin lähe sen
kanssa kahville, tollaset tosimiehet on harvassa *uros*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Nea

Posts: 388

#1042 • • Nea pökris
Hmmm.. Eli ekaks nykäsen palleista, sit meen kahville ja sit haastan oikeuteen.. Ok.
Parisuhde pähkinänkuoressa.
remotion

Posts: 5,283

#1043 • • remotion nostatus guru

Ana-5000:


Pist ens kerralla joku ihan himmee strippariasu päälle, kirkkaat korot, vinyylinen minihame, leopardisukkikset ja joku niin snadi toppi ettei mitään rajaa.

Then post pics.



Or at least post pics.
remotion

Posts: 5,283

#1044 • • remotion nostatus guru

Omnisika tms omnijoku:
No niinpä tietenkin. *nauru* Mut ihan sama, dissaan silti kaikkia jotka ajaa tollasilla nopeuksilla yleisillä teillä, oli se sitten 160km/h tai 1600Km/H. *eiei*



Mä en dissaa, mä vaan ohitan tollaset hidastelijat, itte ajelen lähes päivittäin varsinkin iltasella tyhjillä teillä 200-240 SATAA KILOA/metriä TuNnIsSa!!!!!11223#
Saara

Posts: 1,954

#1045 • • Saara #2970

Baby-G:
*lmao* Eila sen nimi on ja [iso]vanhapiika[/iso] kylläkin! *muhaha*



Eila Autio (tjsp) ? Kiva tietää et siltä irtoo tollasta kommenttia. Kantsisko kertoo tosta jollekkin, esim. Koskimaalle?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1046 • • Aziz Combat Fighter

Nea:
Hmmm.. Eli ekaks nykäsen palleista, sit meen kahville ja sit haastan oikeuteen.. Ok.
Parisuhde pähkinänkuoressa.



Mul kesti hetken tajuu ku virkistin klubbarin selain-ikkunan ja tää oli eka mitä näin o_O

Hei! Se on mun päivän o_O :D
Baby-G

Posts: 377

#1047 • • Baby-G

Saara:
Eila Autio (tjsp) ? Kiva tietää et siltä irtoo tollasta kommenttia. Kantsisko kertoo tosta jollekkin, esim. Koskimaalle?



Eei Eila Autio, sehän on se yrityskirjanpidon maikka. Vaan siis mä puhun tästä vähän pimahtaneesta enkun maikasta. Oisko se ollu Järvinen *ding* se toinen tais olla Ritva... Kyl sä varmaa kuitenki tiedät sen. *hih*
vuokko

Posts: 243

#1048 • • vuokko
varasin yleiseltä puolelta hammaslääkäriin ajan, yks hammas ois lohjennut.. neiti oli kyl ystävällinen ja pahoitteli pitkää jonoa...
aika olis vasta 18. huhtikuuta... *sars**täh**eiei*
Pätkis

Posts: 1,038

#1049 • • Pätkis Pikkis

vuokko:
varasin yleiseltä puolelta hammaslääkäriin ajan, yks hammas ois lohjennut.. neiti oli kyl ystävällinen ja pahoitteli pitkää jonoa...
aika olis vasta 18. huhtikuuta... *sars**täh**eiei*


noil ajanvaraajilla on varmasti huisin hauska työ kun saavat joka puhelun aloittaa samaan tapaan: "olen pahoillani, mutta ensimmäinen vapaa aika on vasta....-"

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#1050 • • candyraver Guest
pieni tarina minun ystävästäni:

Ystäväni onnistui tiistaina polttamaan päänahkansa värinpoistoaineella, ja arvattaen se oli hyvin kipeä ja sitä poltteli kovasti..(arvattaenkin)
Kun sitten tuli nukkumaanmenon aika niin rakas ystäväni tuskasteli vielä kuumottavaa päänahkaansa ja koitti keksiä keinoja joilla viilentää sitä...aikansa pohdittuaan ja muutamaa niksiä kokeiltuaan tämä ystäväni muisti että hänellä on sellainen kylmähaudepussi lääkekomerossa ja kipaisi onnesta hihkuen tätä hakemaan..
No,ohjeet luettuaan hän alkoi varovasti puristelemaan sitä pussia että saisi sen kylmettymisreaktion käyntiin,mutta koska mitään ei tapahtunut, niin hän sitten pimeässä huoneessa paiskasi sen pussin seinään ja (odotetusti) pussi sitten hajosi käsiin ja sen sisältö (jtn pikkuisia valkoisia palloja) lenteli ympäri huonetta ja valtasi suurimman osan sängystä..Nopea poukkaisu ylös sängystä ja valot päälle,jonka jälkeen nauroin kaverini haaverille seuraavat 2 tuntia lattialla ja katselin kuinka tämä imuroi myrkkyjä makkarin lattialta klo 02 yöllä... *lmao*
Voi pyhä yksinkertaisuus,kuinka arki voi olla hauskaa kun on tuollaisia ystäviä... *sydän*
Saara

Posts: 1,954

#1051 • • Saara #2970

Baby-G:
Työpuvun/pukeutumisen tulee olla siisti ja oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen.



Ja mitäköhän toikin meinaa, oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen? Millon ne on opastanut meitä pukeutumaan? Vai oonko lintsannut just sen päivän?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Jone

Posts: 8,258

#1052 • • Jone Archibald Haddock

Baby-G:
Asia saa nyt jäädä ens viikon maanantaille kun rehtori sekä koulutoimenjohtaja on paikalla. Opetusministeriöönki lähti hieman kyseenalaista palautetta.. *grr*



Kerrohan sit miten etenee.

Itse olisin vetänyt aivan käsittämättömät pultit tossa tilanteessa.
Saara

Posts: 1,954

#1053 • • Saara #2970
Meiän koulu edustaa :DD
Hulluja täynnä.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

ee102

Posts: 775

#1054 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Näin yöllä unta, että olin menossa erääseen kerrostaloon, mutta päästäkseni sinne minun piti hyppiä kiviä pitkin pienehkön vesialueen yli. Aamulla herätessäni vaatteeni olivat aivan märät, eivätkä ne olleet märät hiestä vaan todellakin kastuneet. *ding*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1055 • • Aziz Combat Fighter

ee102:
Näin yöllä unta, että olin menossa erääseen kerrostaloon, mutta päästäkseni sinne minun piti hyppiä kiviä pitkin pienehkön vesialueen yli. Aamulla herätessäni vaatteeni olivat aivan märät, eivätkä ne olleet märät hiestä vaan todellakin kastuneet. *ding*



Kantsii käydä vessassa ennenku menee nukkumaan *hih*
ee102

Posts: 775

#1056 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Ana-5000:
---
ee102:
Näin yöllä unta, että olin menossa erääseen kerrostaloon, mutta päästäkseni sinne minun piti hyppiä kiviä pitkin pienehkön vesialueen yli. Aamulla herätessäni vaatteeni olivat aivan märät, eivätkä ne olleet märät hiestä vaan todellakin kastuneet. *ding*

---


Kantsii käydä vessassa ennenku menee nukkumaan *hih*



Höh. Ei ne mun vaatteet kuselle haissu. *blush* Enemmänki sille ku oisin käyny jossain jorpakossa uimassa. En oo löytäny tapahtuneelle mitään järkevää selitystä.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1057 • • Aziz Combat Fighter

ee102:
Höh. Ei ne mun vaatteet kuselle haissu. *blush* Enemmänki sille ku oisin käyny jossain jorpakossa uimassa. En oo löytäny tapahtuneelle mitään järkevää selitystä.



Mä olin intin aikaan kaverin kanssa kaupungilla juomassa olutta, ja sit joskus valomerkin jälkeen möngittiin nukkumaan niille. Keskellä yötä se herää siihen et olin tullu ovesta takas sisään pelkissä boksereissa ja selitin hirveästi miten et löytänyt mistään mun konekivääriä :D Olin käynyt ulkona etsimässä sitä kun oli kuulemma ihan kylmä. Itte en muista tapahtuneesta mitään, mut olin kuitenkin osannut kaivaa kämpän avaimet kaverin takin taskusta ja käynyt ulkona asti, ja sitten tullut takasin sisään luontevasti avaimien avulla. Mä en ees tiedä, missä se niitä avaimia säilyttää...
Baby-G

Posts: 377

#1058 • • Baby-G

Saara:
Ja mitäköhän toikin meinaa, oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen? Millon ne on opastanut meitä pukeutumaan? Vai oonko lintsannut just sen päivän?


Sanos muuta, ei ne mun mielestä oo vaa mitää ohjeita jakanu. Silläki hetkel luokas oli paril oppilaal hatutki pääs eikä se niistä vaan mitään maininnu vaikka sen oisinki ymmärtäny.. *ding*
ezzy

Posts: 8,060

#1059 • • ezzy Droid-pappa
Mistäköhän ihmiset saa päähänsä olla noin vitun ilkeitä ja läpinäkyviä O_o
ja vielä joku sivistävässä asemassa oleva ihminen...ankeeta.
domi

Posts: 7,069

#1060 • • domi Työn sankari.

Nea:
---
Tres:
Nykäse ite sitä palleista.

---

Mitäs jos se vaan innostuu?


Panet sitä.