päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,536 views

Lenita

Posts: 1,423

#981 • • Lenita

leenuliinu:
Must tuntuu, että joudun TÖIHIN!



O___o wooot?????

Onneks olkoon :)(:

--
^_____________^

Epailija

Posts: 5,636

#982 • • Epailija Physicist, 2nd class.

sapeli:
Vasta nyt tajusin mikä tässä on hauskaa:

"There are 10 types of people in the world: those who can read binary, and those who can't."

*eiei* Miten voin missata jonkun noin simppelin ja hauskan jutun? *nauru* Taidan olla tulossa vanhaksi. *hihu*



Et vain ole tarpeeksi nörtti joten voit siis huokaista helpotuksesta. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

leenuliinu

Posts: 1,022

#983 • • leenuliinu Kenen kaveri

Lenita:
---
leenuliinu:
Must tuntuu, että joudun TÖIHIN!

---


O___o wooot?????

Onneks olkoon :)(:



En ole lainkaan varma, että asiassa on mitään onnea..

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Karvinen

Posts: 699

#985 • • Karvinen SekaiSin MariSta
huomasin että tuntuu erinlaiselta tiskaa kaverilla ku himassa . . . *justjoo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Mellu-

Posts: 4,006

#986 • • Mellu-
Mä oon unohtanu polttaa röökiä O_o

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Karvinen

Posts: 699

#987 • • Karvinen SekaiSin MariSta
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Optik

Posts: 1,691

#988 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

mange:
Tulivat yhdestä tietystä firmasta yleisavaimella meikän kämppään kun olin vielä nukkumassa. Hiukka olin o_O kun herättivät. Tämäkin päivä alkoi aika nätisti. *hih*



Tavallinen poliisi vai KRP? *nauru*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#989 • • RINY Guest
Piti lähteä liikkeelle tänään klo 8.55 junassa mut heräsin vasta 8.10 himassa. O_o Herätys oli ja kaikki, olin vaan sammuttanu herätyksen ja nukkunu lisää. Heräsin siihen ku mutsi tokasee eteisestä et "Vieläkös täällä nukutaan!" *nauru* Pitäs aina pitää ne kaks herätyskelloa et varmasti herään!
Arc

Posts: 69

#990 • • Arc Lurker

Sade*:
Piti lähteä liikkeelle tänään klo 8.55 junassa mut heräsin vasta 8.10 himassa. O_o Herätys oli ja kaikki, olin vaan sammuttanu herätyksen ja nukkunu lisää. Heräsin siihen ku mutsi tokasee eteisestä et "Vieläkös täällä nukutaan!" *nauru* Pitäs aina pitää ne kaks herätyskelloa et varmasti herään!



Komppaan tuota. Hirveä fiilis kun huomaa nukkuneensa liian pitkään *eiei* Sitten vain hirveällä hösällä yrittää jotenkuten säälliseen aikaan selviytyjä liikkeelle.. *justjoo*

--
You sunk my battleship!

-Santtu-

Posts: 1,965

#991 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts
Tänä aamuna joka kerta kun olen noussut työpöytäni äärestä käymään jossain (about 4-5 kertaa) mulle on tullut hikka. Weird.
Philly

Posts: 506

#992 • • Philly AIM HIGH!
*ding* sonera lähetti laskun jonka mukaan olen puhunut 70 minuuttia viime kuun aikana, outoa on se että muistan hyvin kun sain sim korttini lukkoon noin reilu vuosi sitten enkä ole sitä koskaan sen jälkeen jaksanut uudelleen avata.
Exlex

Posts: 497

#993 • • Exlex

Juhgu:
Onko hieman huono tuo seiskan banneri *nauru*



Mikä banneri *täh*

Ai joo, eihän täällä mitään bannereita näy.
Eihän kerrota valkoselle pupulle *pupu*
sapeli

Posts: 11,768

#994 • • sapeli jokukukamikä?
Kun kuuntelen koneella musaa, välillä se hypähtää eteenpäin sekunnin murto-osan. Joskus alan ihmettelemään oliko se sittenkin minä joka vaan missasi murto-osan tapahtumat ja jotenkin blankkasi hetkeksi... *ding* Oikeastaan pitäisi olla joku toinen paikalla jolta voisi kysyä kuuliko se myös musiikin hyppäyksen, mutta niitä tapahtuu ehkä kerran viikossa eikä koskaan samassa biisissä niin paha ennakoida...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fyrisch

Posts: 4,525

#995 • • Fyrisch
Lopetin viimeyön unes koulun kesken, ja ah mikä helpotus o____O vielki helpottunu olo vaiks oon jo heränny ja skarpannu
ezzy

Posts: 8,060

#996 • • ezzy Droid-pappa

Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo *hymy*



lienee Ford KA, ei Ca :D
Avatar
#997 • • astaroth Guest

polve:
Voiko saada pahoinpitelysyytteen
jos uhrilla on lievät kuristusjäljet kaulassa?


Voi.

Miten poliisi suhtautuu moiseen?


Noi voi selvittää keskustelemalla asianomaisten ja viranomaisten kanssa. Ei ole pakko mennä oikeuteen.
Zyklonius

Posts: 1,629

#998 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

sapeli:
Kun kuuntelen koneella musaa, välillä se hypähtää eteenpäin sekunnin murto-osan. Joskus alan ihmettelemään oliko se sittenkin minä joka vaan missasi murto-osan tapahtumat ja jotenkin blankkasi hetkeksi... *ding* Oikeastaan pitäisi olla joku toinen paikalla jolta voisi kysyä kuuliko se myös musiikin hyppäyksen, mutta niitä tapahtuu ehkä kerran viikossa eikä koskaan samassa biisissä niin paha ennakoida...



Mulle tapahtui noin kanssa viime viikolla. Johtunee kovon täyttymisestä ja liiallisesta fragmentoitumisesta sekä hillittömästä moniajosta. Boottaamalla hävisi sekin ongelma. Oli kyllä kieltämättä häiritsevää, kun itse kuuli ne kaikki nanosekuntien pomppimiset, mutta muut olivat täysin hoo moilasena ja luulivat järkivajantoiseksi.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Shira

Posts: 474

#999 • • Shira Teknokissat Ry
Mä vaan olen nyt missannut jotain TODELLA pahasti *ding**täh* pää ei kyllä suostu sanomaan mitä ja nyt vaan kallo tyhjänä hortoilen pitkin kämppää ja koetan saada järkeni takasin edes hetkellisesti että muistaisin mistä oli kyse. Kahden päivän krapula ei auta asiaan.

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

Karvinen

Posts: 699

#1000 • • Karvinen SekaiSin MariSta

ezzy:
---
Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo *hymy*

---


lienee Ford KA, ei Ca :D



Klubituksessa EI missään nimessä takerruta pikkuseikkoihin . . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani