päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,563 views

innae

Posts: 1,377

#461 • • innae PaskaJätkä

Airvision:
---
innae:
Aamulla oli tullut Zedistä viesti. En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) eikä minulla ole soneraa ja numeroni on salainen*ding*

---


-Oletko varma ettet ole käyttänyt 16400 palveluja? Eli esim.numerohakua tms
Itse sain myös eilen mainostekstaria kapulaan...se johtuu siitä et on käyttänyt Zed-palveluja...matkassa tuli myös viesti jolla voi estää nämä mainosviestit. *joo*


En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) Enkö tuon kirjoittanut jo?

--
PaskaJätkä

lohikarme

Posts: 1,730

#462 • • lohikarme RitariVittupää

innae:
---
Airvision:
---
innae:
Aamulla oli tullut Zedistä viesti. En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) eikä minulla ole soneraa ja numeroni on salainen*ding*

---


-Oletko varma ettet ole käyttänyt 16400 palveluja? Eli esim.numerohakua tms
Itse sain myös eilen mainostekstaria kapulaan...se johtuu siitä et on käyttänyt Zed-palveluja...matkassa tuli myös viesti jolla voi estää nämä mainosviestit. *joo*

---

En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) Enkö tuon kirjoittanut jo?



Salainen numero ei Soneran tapauksessa auta....itellekin tulee noita zedi-viestei välillä *hmph*

--
Qualis artifex pereo

kiiki

Posts: 491

#464 • • kiiki hankala

TiiTu:
eräs ihminen ei yhtäkkii puhu enää mulle*ding* miks tyypeistä tulee outoja ku ne löytää jonku?



mä oon miettinyt ihan samaa! toivottavasti joku potkasee mua jos mustakin tulee outo jos joskus joutuu alkaa seurustelemaan.
S-T

Posts: 1,195

#465 • • S-T Pieni
Näin yöllä unta, jossa avopuolisoni teki itsemurhan. Uni oli kaikin puolin kuin oikeasta elämästä, vaikka yleensä mun unissa on aina jotain normaalista poikkeavaa. Meidän kämppä oli aivan samanlainen kuin oikeastikin, elettiin elämää ihan samalla tavalla kuin normaalistikin ja oltiin onnellisia. Sitten hän päätti tehdä itsemurhan. Loppuosan unesta vain itkin ja olin myös vihainen, kun olin luullut, että hän pystyisi kertomaan minulle aivan kaikesta.

Kun heräsin aloin samantien itkeä, vaikka tajusin, että tässä ollaan ihan hereillä ja Antti ei ole kuollut. Unesta jäi vain paha mieli ja toisaalta varmaan itkin siihen suunnattomaan helpotukseen, että Antti on elossa.

Outo tunne o_0

--
Pieni on kaunista.

kiiki

Posts: 491

#466 • • kiiki hankala
siisti ajaa autolla jossa on 3 matalaprofiilirengasta ja yks tavallinen mollukkavararengas *igor*
Late

Posts: 3,441

#467 • • Edited Late team Lasse
Heräsin tänään tunnin liian aikaseen, ja tulin sitten sitä myötä myös duuniin turhan ajoissa.
Oisin kyllä voinut jäädä vielä nukkumaan ihan mielellään. O_o
Amma

Posts: 2,383

#468 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

S-T:
Näin yöllä unta, jossa avopuolisoni teki itsemurhan.
..Unesta jäi vain paha mieli ja toisaalta varmaan itkin siihen suunnattomaan helpotukseen, että Antti on elossa.

Outo tunne o_0


Unet osaa kyllä olla aika kamalia. Viimeset pari viikkoa oon nähny painajaisia, koska stressiä pukkaa kouluhommien takia. Yhtenä yönä näin sellaista unta, että mätkin jotain tyyppiä kirveellä päähän. *ding* Kerran joitakin vuosia sitten heräsin omaan huutooni, kun näin painajaista, että joku yritti raiskata mut. En muista, että olisin koskaan kokenu kamalampaa tapaa herätä. *eiei*

--
*etsiskel*

Avatar
#469 • • HRDance Guest
Tuntuu pari kuoppaa suussa kun kielellä kosketan oikealle puolelle... ja pää on sekasin kaikista tropeista mitkä mulle lekuri määräs o_0
Fyrisch

Posts: 4,525

#470 • • Fyrisch

mayah:
Tää on oikeestaan jo eilisen o_O, mut muistin vasta kun kävin röökillä.. Siis, mullahan ei ole parveketta, joten käyn röökillä tossa etuovella. Istuin siinä rappusilla, kun ovesta ulos astui n. 50v. kieppeillä oleva pariskunta. Olen joskus ennenkin rapussa heihin törmännyt, aina on tervehditty jne. Mies käveli edellä roskapussin kanssa, tervehti ja meni viemään roskia. Nainen jäi siihen ovelle kanssani juttelemaan siksi aikaa. Ensin se totesi ihan ystävälliseen sävyyn, et sullahan ei olekkaan tossa parveketta ollenkaan, mutta tässähän on ihan mukava paikka käydä tupakalla. Olin jotenkin aika hämmentynyt ja sopersin jotain, et pitäis varmaan joku tumppipurkki tähän hommata, ettei oven edusta olis tumppeja täynnä.. Siihen rouva vaan totes, että nii, onhan niitä roskia siinä kadulla joka tapauksessa, et ainahan niitä tulee!! Rouva astui autoon, hymyili ja totes vielä, et ompas hieno ilma, mä vaan hymyilin ja sanoin, et kerrankin.

Ihme naapureita o_O. Eiks toi oo just se ikäpolvi, joka yleensä katsoo paheksuen ja tuhisee?



Ne oli varmaan aika hyvis :)
Avatar
#471 • • greenie Guest

mayah:
Ihme naapureita o_O. Eiks toi oo just se ikäpolvi, joka yleensä katsoo paheksuen ja tuhisee?



Seksi tekee joskus ihmeitä.
Fyrisch

Posts: 4,525

#472 • • Fyrisch

mayah:
---
Fyraett:
Ne oli varmaan aika hyvis :)

---


En tiiä, mies hyppäs auton rattiin, mut mä luulen, et se nainen oli just saanu tai jotain.. Ei tommosii oikeesti muuten oo olemassa!



Tollasii naapureit meille kans kiitos. Kiltit vanhat ihmiset on kivoi :) *sydän*
Dementation

Posts: 2,892

#473 • • Edited Dementation wednesday?
Meidän mamma on seonnut lopullisesti.

Edellispäivänä se soitti meidän äitille, että kukaan ei koskaan käy kylässä, ei edes mun sisko ja on niin yksinäistä ja kaikkea. Ja illemmalla selvisi, että siskoni olikin juuri viime viikolla ollut hänen kanssaan tuntitolkulla kaupassa ja pankissa ja hoitamassa muitakin asioita. No ei tässä mitään...

Sit tänään mammani soitti äidilleni, että vuonna -90 kun he (nykyään edesmenneen) pappan kanssa muuttivat omakotitalosta kerrostaloon, niin äitini on kuulemma ottanut sieltä mattoja ja vienyt ne hänen pyykkikorillaan, jonka hän nyt tahtoo takaisin. Kun joutuu kuulemma kantamaan pyykkinsä ämpärillä. Tuskin kuitenkaan on kantanut 14
vuotta pyykkejä ämpärillä... *igor* Sit kun se vihdoin antoi myöden, että ehkä se pyykkikori ja ne matot on jossain muualla, niin se alkoi kysellä mun isoveljen ikää... Äitini kertoi että se on nyt 28, niin vastaus oli että eihän se voi olla, kun se just oli 5... *ding*

Eli kaiketi se on seonnut lopullisesti nyt sitten...

PS. Se ilmeisesti on alkanut ostaa lääkkeitä katukaupasta, kun sillä oli aikaisemmin tapana vetää viikonkin lääkkeet aina kerralla, ja nyt sille ei anneta enää kuin yhden päivän lääkkeet kerrallaan. Rahanmeno sillä on kasvanut todella suureksi aikaisempaan verrattuna ja se tuntuu aika ajoin olevan aika aineissa.
Way to go! *taputapu*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jussi Soro

Posts: 6,385

#474 • • Jussi Soro choon!

Dementation:
Meidän mamma on seonnut lopullisesti.


Tota, mistäs sanasta toi sun nickkis tulee? Sitä kutsutaan vanhuusiän dementiaksi, kun alkaa muisti pätkimään tolla tavalla.
Dementation

Posts: 2,892

#475 • • Edited Dementation wednesday?

JussiS:
Tota, mistäs sanasta toi sun nickkis tulee? Sitä kutsutaan vanhuusiän dementiaksi, kun alkaa muisti pätkimään tolla tavalla.



Mun nickki tulee itse asiassa erään roolipelin erään vampyyrilajin eräästä taidosta, mutta tiedän silti mitä on dementia.
Tolla mummelilla on tuo dementia vaan kestänyt kohta 50 vuotta... Ainakin sen mukaan mitä olen kuullut...
Mutta ehkä toi lääkkeiden yliannostaminen on edesauttanut asiaa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Vprobe

Posts: 444

#476 • • Vprobe goa-head
Leirintäa-alueella mökistä herättyämme kävimme naapurimökin terassilla kurkkaamassa, ja eiköhän sinne ollu joku vääntäny rehellisen ihmispaskan. Mahtaa sen tempun tekijää hävettää nyt , sen verran huomiota tää herätti porukassa :)
sapeli

Posts: 11,768

#477 • • sapeli jokukukamikä?
Sain sitten Unityf:ltä kurkkua *kuolaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dementation

Posts: 2,892

#478 • • Dementation wednesday?

sapeli:
Sain sitten Unityf:ltä kurkkua *kuolaa*



Luin ensin ton ilman "kurkkua" - sanaa...
Hiukan katoin pitkään, että miksi sä
moista täällä hehkuttaisit..?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#479 • • Dementation wednesday?

Juhgu:
No miksipä ei hehkuttaisi *iloinen*



Koska mielestäni nimien julkaiseminen tuollaisen asian
yhteydessä ei ole kovin korrektia ja pidän kuitenkin
sapelia ihan fiksuna kaverina...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

anqqa

Posts: 4,034

#480 • • anqqa tirehtööri
eilisen o_O.. hämmästelin kummastelin kun suitsuketlineen vieressä oli edellinen suitsu missä vielä vajaa sentin palamatonta pala, laitoin suitsun takas koloonsa ja liekkiä perään. hetken päästä tikku pomppaa pari senttiä ilmaan ja laskeutuu taas telineen viereen *ding*
tarkemman analyysin jälkeen huomaan suitsukkeen puutikussa yhden erillän olevan puusäikeen, mikä ilmeisesti ei ollu menny muun tikun kanssa koloon vaan jännittyny jouseks, ja kun tikun paino riittävästi keveni niin se suoristi itsensä ja samalla heitti koko stidin pois. hassun näkönen efekti ja että vielä just oikealla hetkellä sattu katsoo..

in the other news.. viime viikolla taksikuski pysähty päästääkseen tien yli.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!