päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,863 views

sapeli

Posts: 11,768

#441 • • sapeli jokukukamikä?

äm:
Ranskanperunapussista putosi pellille oikeanmuotoisten joukossa yksi kokonainen peruna *nauru*



Mulla on kans joskus tullut lohkoperunapussissa yksittäisiä ranskanperunoita *ding* Lajittelukoneissa kai jotain vikaa *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#442 • • sapeli jokukukamikä?

Piiuzki:
tää o jo oikeesti eilisen mut mä ostin mustan hiusvärin ja siitä tuli sit lila ja viel piloil menny semmonen *igor* *nauru* ihmettelin vaa vähä o_O



Mun mielestä ne sun hiukset oli ihan hienot - hommaat nyt vaan jotain saman sävyisiä bilevaatteita niin ei kukaan tiedä ettei tuo ollut se väri mitä suunnittelit (paitsi kaikki jotka lukee näitä viestejä *hih*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#443 • • sapeli jokukukamikä?
Ja vielä meikän oma päivän o_O... (pitää nääs olla näin laiska ettei voi yhdistää näitä yhteen viestiin *nauru*)

Heräsin 10.30 enkä saa unta... Vaik kävin nukkumaan vasta viiden aikaan. Ja mä oon unimurmeli! *ding* Ei tuol oikein saa yksin nukuttua... *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cloud

Posts: 2,162

#444 • • Cloud Game Freak
Ihan hc fiilis kohta jo kolmatta viikkoa kipeenä.. Taitaa olla krooninen flunssa.. mä niin rakastan tätä fiilarii joka aina aamuisin on

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

innae

Posts: 1,377

#445 • • Edited innae PaskaJätkä
Visamestarine visassa oli kysymyksenä ”Missä maassa sijaitsevat Mostar ja Bonja Luka”
Mostar ja Banja Luka on Bosnia-Herzegovinassa, en tiedä sitten Bonja Lukasta. Vakuuttavaa toimintaa, tjsp.*ding*

--
PaskaJätkä

zari

Posts: 716

#446 • • zari Team Tamppaajat
Opettaja äsken soitteli mulle ja kaverille, että miksei oltu tänää jossai aiheseminaarissa saatika sit perjantaina joillai messuilla *nauru* "oli vähä muuta menoo" *hih*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

hemuz

Posts: 2,178

#447 • • hemuz kätevä emäntä
Oon ollu jo 1,5 päivää polttamatta tupakkaa.
TiiTu

Posts: 240

#449 • • TiiTu

zari:
Opettaja äsken soitteli mulle ja kaverille, että miksei oltu tänää jossai aiheseminaarissa saatika sit perjantaina joillai messuilla *nauru* ”oli vähä muuta menoo” *hih*



munki ryhmyri pisti viestin jostain poissaoloista, vaikka oon lukulomalla ja se tietää sen kyllä*ding*
Late

Posts: 3,441

#450 • • Late team Lasse
11 tuntia hereillä jo, vielä ~5 tuntia pitäis jaksaa.

ah ihana maanantai. *igor*
Avatar
#451 • • Cera Guest
mä kävin suihkussa. ja nyt on aamu. en mä ikinä käy aamuisin suihkussa.
innae

Posts: 1,377

#452 • • innae PaskaJätkä
Bisset rupee meneen huonoksi kun niitä ei tuu juotua*ding* Ja punkkua 4 pulloa muttei tuu juotua*ding* Asialle pitää tehdä jotain*vink*

--
PaskaJätkä

Skrapa

Posts: 157

#453 • • Skrapa
Niin ihme tunne, koko ajan hymy huulilla. Samanlainen tunne kuin olisi rakastunut johonkin tyttöön, mutta en ole. Hormoonit ja muut pienet solut kyl niin sekaisin minussa..energiaa riittää vaikka muille jakaa. *joo*

--
No more pain, I'm floating away..

Lost-Soul

Posts: 3,107

#454 • • Lost-Soul los pallos

Cera:
mä kävin suihkussa. ja nyt on aamu. en mä ikinä käy aamuisin suihkussa.


Ilman aamu suihkuu muo ei sais lähtemään mihinkään. Vaikka iltasuihku on paras, niin aamusin ei saa koneistoo käyntiin, jos ei pääse sopivan piristävään suihkuun.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Fresia

Posts: 764

#455 • • Fresia vähän outo
Mun puhelinlasku tuli tänne porukoiden osoitteeseen, vaikka ennen tullut ihan mun omaan osoitteeseen *ding*... no, voin vaikka maksaa sen samantien, kun vielä oon täällä. (vaikka lasku on ihan liian suuri, oma vika *grr*...)

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

innae

Posts: 1,377

#456 • • Edited innae PaskaJätkä
Aamulla oli tullut Zedistä viesti. En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) eikä minulla ole soneraa ja numeroni on salainen*ding*


Ja lisää;
kävelin dösäriltä himaan ja katulampunjalkaan oli liimattu tarra jossa luki "Tietä sosialismille ja vapaudelle". Mutta kuka sitä valvoisi ettei toisella ole enempää kuin toisella (verottaja vai*muhaha*)? Vai olenko minä niin nuiva omaan napaan tuijottelija etten välttämättä halua jakaa vaivalla tienaamaani rahaa jollekkin joka ei ole tehnyt päivääkään työtä että kaikilla olisi saman verran kaikkea ja olisi rauhaa ja vapautta?

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#457 • • sapeli jokukukamikä?
Meidän tänäisestä hesarista puuttuu se viimeinen osio mistä löytyy telkkaohjelmat ja sarjakuvat - eli ne ainoat osat mitkä just herättyäni kiinnostais *ding* Tai sit veli oli napannu ne mukaan ovensuusta matkalla töihin *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

micqo

Posts: 1,094

#458 • • micqo

innae:
Aamulla oli tullut Zedistä viesti. En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) eikä minulla ole soneraa ja numeroni on salainen*ding*



-Oletko varma ettet ole käyttänyt 16400 palveluja? Eli esim.numerohakua tms
Itse sain myös eilen mainostekstaria kapulaan...se johtuu siitä et on käyttänyt Zed-palveluja...matkassa tuli myös viesti jolla voi estää nämä mainosviestit. *joo*
TiiTu

Posts: 240

#459 • • TiiTu
eräs ihminen ei yhtäkkii puhu enää mulle*ding* miks tyypeistä tulee outoja ku ne löytää jonku?
Elmiira

Posts: 1,446

#460 • • Elmiira

Airvision:
---
innae:
Aamulla oli tullut Zedistä viesti. En ole tilannut zediä (enkä zedistä mitään) eikä minulla ole soneraa ja numeroni on salainen*ding*

---


-Oletko varma ettet ole käyttänyt 16400 palveluja? Eli esim.numerohakua tms
Itse sain myös eilen mainostekstaria kapulaan...se johtuu siitä et on käyttänyt Zed-palveluja...matkassa tuli myös viesti jolla voi estää nämä mainosviestit. *joo*




Mulle tuli kans tänään kaksi viestiä tuolta... Numero on samoin salainen (ei sonera), enkä muistaakseni ole kyseistä palvelua käyttänyt *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~